НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 338)

преди 1 година от kirekin
|
1 305 742 преглеждания 10 277 отговора |
|
1...337 338 339...546
Nasrin999
преди 2 месеца

Радвам се да го чуя, по заобиколен начин мисля, че тези компании са помогнали на някои от нас по странен начин, това беше преломната точка по отношение на нашето пристрастяване и ни разубеди да не играем хазарт. Не съм залагал, откакто започна всичко това.

Автоматичен превод:
Публикация на paulmcewan05 е изтрит
paulmcewan05
преди 2 месеца

Имам чувството от преследването, че просто искаха да го отхвърлят и да го премахнат, изпратих тон доказателства преди в първоначалния си иск за връщане на плащане и те го отхвърлиха в рамките на 50 минути след изпращането, въпреки че имаше повече от час доказателства до преминете, този път ги разгледах от нов ъгъл и ги помолих да го обяснят от своя страна, те все още не са отговорили, така че си мисля, че сега всъщност трябваше да разследват, вместо да ми изпратят предварително писмен отговор, те хващат нещо, което не са разглеждали преди. Ако ми се върнат и го отхвърлят, чувствам, че FOS ще застане на моя страна.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 2 месеца

Добре, разбирам, наистина ли са вдигнали сторниранията?

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 2 месеца

Те казаха, че са го препратили на съответния екип, така че мисля така, те трябва да го проучат, за да отговорят на въпросите, които зададох, тъй като предварително писмените отговори няма да отговорят, ако това има смисъл, така че те този път поне го разглеждам правилно.

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 2 месеца

Добре, звучи сякаш още не са ги отгледали или ще получите писмо със списък на повдигнатите пъпки, веднъж отгледани, тогава са необходими 45 дни за отговор или ги печелите, обикновено са необходими около 60 дни

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 2 месеца

Да се ​​надяваме, че са в процес на повдигане тогава, преди това ги повдигнаха, но спорът беше отхвърлен почти мигновено, но този път въпреки че отделят време да отговорят, така че мисля, че гледат реално

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 2 месеца

О, добре, просто се уверете, че ги отглеждат, тогава колкото по-бързо, толкова по-добре наистина приятел

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 2 месеца

Ще се свържа с тях, в идеалния случай бих искал да се поправи без участието на FOS, тъй като това са поне още няколко месеца чакане.

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 2 месеца

Да, преследвайте ги, за да видите дали са повдигнали нещо, в противен случай те просто ще се отпуснат и ще направят нищо според звуците, ако е

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 2 месеца

Това за банкови преводи или плащания с карта беше?


Автоматичен превод:
Gamblur
преди 2 месеца

Всички бяха плащания с карти

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 2 месеца

А, добре, благодаря. С Revolut можете да опитате да изтеглите банкови преводи, но обикновено те отхвърлят. Имах малък брой транзакции с карти, които се опитах да сторнирам, но и те отхвърлиха.

Автоматичен превод:
Gamblur
преди 2 месеца

Добре, да, самият аз изобщо не стигнах докъде с Revolut

Автоматичен превод:
golfchris24
преди 2 месеца

Същото се случи и с мен приятел. Ще се радвам да поговорим, ако това помогне

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 месеца

В момента имам висящ случай със Сантеда и банката, която използват в Обединеното кралство, можем ли да поговорим?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Благодаря, очаквам с нетърпение да говоря със Саймън.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

здрасти Радвам се да помогна. За съжаление изглежда, че той все още е на семейна почивка. Страхувам се, че няма да стане толкова бързо.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Здравей Радка,


Какво е вашето мнение или мнението на екипа на Casino Guru за цялата тази ситуация? Колкото по-дълбоко се задълбочите в проблемите с грешното кодиране на търговеца, толкова повече ще разберете, че тази схема е създадена, за да може да събира повече депозити от (проблемни) комарджии, тъй като техните банки няма да заподозрат, че това е депозит в казино, заобикаляйки потенциалните лимити от банките . Това също така се прави, за да се избегне определянето на висок риск от банките, което може да има ползи и за тях.



Единствената положителна страна е, че за нас играчите (ако в крайна сметка залагаме в незаконно казино в нашата страна), можем да подадем връщане на плащане, което в повечето случаи се печели, тъй като търговецът няма да рискува да разкрие собствената си схема за измама 😉

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

И за моите колеги потребители на Casino Guru. Ако сте намерили данни за контакт на търговеца, трябва да ги добавите към тази друга тема, която направих, за да имате добър преглед на търговците и техните данни за контакт, в случай че трябва да получите възстановяване или да започнете процес на връщане на плащане. По този начин можем да запазим текущата дискусия тук, но да не виждаме едни и същи въпроси да се задават на същите търговци. С 338 страници може да отнеме известно време, за да намерите данните, от които се нуждаете.


https://casinoguru-en.com/forum/general-gambling-discussion/casinos-using-payment-processors-with-different-merchant-name-category-codes

Автоматичен превод:
Публикация на Youssf е изтрит
1...337 338 339...546
Отидете на страницаот 546 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини