НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 332)

 от kirekin
|
1 551 692 преглеждания 12 051 отговора |
|
1...331 332 333...644
Sutton

здравей, приятелю, би ли могъл да ми изпратиш имейл, тъй като имам нужда от малко подкрепа относно нещата от santeda. моят имейл е

Автоматичен превод:
UserJ0193

имахте ли много късмет с това? моите транзакции бяха отворено банкиране и те са банка чрез Clear Pay, които са регистрирани във FCA. Планът ми беше да се обадя утре и да се опитам да поискам да върна парите, които загубих.

Автоматичен превод:
C2D2

Хей приятелю, погледни публикациите ми, опитвам се да си върна малко пари от Сантеда. можете ли да споделите имейл на моя имейл адрес

Автоматичен превод:
Nasrin999

Ако успеете да намерите имейла на Андреас, моля, уведомете ме, Goldenbet отговориха на имейлите ми чрез нишката за имейли, когато добавих комисията по хазарта в Обединеното кралство, те започнаха да отговарят на отделни имейли, така че определено не работят законно, аз също ги помолих да отговорят в нишката и те се правят на глупави или рецитират някакво друго предварително написано съобщение, ще добавя действие за измама, комисията на Кюрасао (мислете, че с UKFC в нишката те са вероятно ще разгледат) и съответните власти от Швеция, Испания и Австралия (те имат предишни обвинения от властите на всяка нация) ако goldenbet не отговорят, надявам се тези власти да го направят и ще им изпратя екранни снимки на всеки имейл) на този етап за мен не става въпрос за парите, а за тези клоуни, изправени пред обвинения за това, което съзнателно правят


Също така бих препоръчал да подадете жалби и до комисията по хазарта в Обединеното кралство, те ще поискат информация, но най-вероятно ще бъде най-добрият залог, доколкото ще се сблъскат с последствия, техният имейл е

Автоматичен превод:
xxkjxx

звучи сякаш и двамата се борим с едни и същи хора, пуснете ми имейл на и нека работим заедно

Автоматичен превод:
Lakita1994

можем ли да се свържем? загубих близо 100 000 на mystake и се опитвам да взема обратно без успех. моят имейл е

Автоматичен превод:
Gojira7346

Никъде не мога да намеря имейла му.

Искам кредитен отчет за Santeda Intl. и за щастие познавам няколко добре установени хора в Кипър, така че започнах да задавам въпроси, но регистрираният адрес е малък апартамент.. мирише толкова рибено.

Всичките ми транзакции бяха чрез банкови преводи и успях да намеря банките за Santeda, Falcora & TransferOp. Скоро ще им се обадя на всички и ще ги заплаша с действие на FCA, NCA и FOS.. може би след това ще накарат Сантеда да се свърже с мен, дявол да знае на този етап.. Катрин Джоунс просто ми изпраща един и същ имейл всеки път, когато попитайте. Изводът е, че откраднах пари, за да залагам с тях и тези британски банки са част от тази схема за пране на пари.

Автоматичен превод:
Joddd

Здравей Джод, имаш ли успех с това? Също така се опитвам да се боря с Mystake и GoldenBet, FreshBet, след като банките не успяха да възстановят парите ми.

Автоматичен превод:
Nasrin999

Това ли е адресът близо до фара в Кипър? Проследих и това, те също използват множество различни процесори за обработка на плащания, имах търговец Nikotpf от goldenbet, проследих и няколко вариации на търговци nikotpf, няколко водят до жилищен адрес на компанията по подразбиране, а преди това до цифров офис адрес в Обединеното кралство. Заплашвах ги с FOS и UKGC, те удвояват позицията си, но не отговарят директно на имейли, в които са маркирани, препратих всичките си имейл теми до UKGC така или иначе, така че са прецакани , би било хубаво да получа и парите си от тях, надявам се FOS да дойде. И аз бих искал да се свържа директно с този Андреас.

Автоматичен превод:
Gojira7346

може би да споделим опит колега? Чувствам се много отчаяно от всичко това и мога ли да имам с кого да чатя? моят имейл е може би можем да организираме обаждане на екипи или така и да се опитаме да направим група, която да се бие с тези хора..

Автоматичен превод:

Мила Радка, няма да се съглася категорично с теб.

Casino Guru трябва да предприеме действия, както правят другите сайтове.

Няма да говоря за изпиране на транзакции чрез неправилни кодове на търговци, което е незаконно.

Най-важното е, че тези неправилни кодове заобикалят системите за самоизключване, които пристрастените играчи са въвели, оставяйки ги напълно уязвими.

Така че тук казино гуруто трябва да предприеме действия и да защити проблемните и пристрастени играчи.

Автоматичен превод:

здравей

Ако случаят е такъв, притеснявам се, че гледните ни точки може да не съвпадат. Както обяснявам, нямаме правна основа или позиция, за да преследваме каквото и да било. Ние сме независим посредник трета страна; честно казано, нямам представа какво мислите, че другите правят по въпроса, но само играчите като крайни потребители могат активно да преследват нещо конкретно.

Вярвам, че разбирам механизма, но както вече ви казах, тежестта зависи от всеки аспект и затова вярвам, че не е възможно да се заключи някакво общо наказание. Тези „компании ще", както видях да използват други играчи, за да нарекат крайния получател, могат да се използват само за достъп/предоставяне на платежни услуги само на определени пазари – обикновено най-рестриктивните за хазарта, но може да липсват напълно за по-добронамерените пазари. Това е нещо, което не можем да проследим или наблюдаваме.

Не можем да предприемем никакви действия и особено уязвимите играчи трябва да направят всичко възможно да не играят в казина извън родния си регион, за да не излагат на риск националното изключване. Въпреки че разбирам, че обикновено това е основният проблем.

Моля, консултирайте се с адвокат, за да имате някаква представа какво може да се направи. Може би ще намерите работещ начин.

Автоматичен превод:

Уважаема Радка,

Разбирам позицията на Casino Guru и нейните ограничения при справянето с проблеми, включващи неподходящи търговски кодекси, международни банкови закони и правна защита. Трябва обаче да повторя опасенията, изразени от други потребители в тази тема.

Докато Casino Guru може да не популяризира директно казина, присъствието на казина, използващи измамни търговски кодове на вашата платформа, може неволно да им придаде доверие. Като изброява тези казина, без да заема твърда позиция срещу незаконните им практики, се създава усещането, че тези операции се толерират или пренебрегват.

Проблемът тук надхвърля сложността на международното банкиране. Измамните кодове на търговци не са просто технически подробности – те пряко вредят на уязвимите лица. Като заобикалят системите за самоизключване, тези казина експлоатират пристрастени играчи, подкопавайки предпазните мерки, предназначени да ги защитават. Това е критична точка, която не може да бъде пренебрегната.

Като платформа, която категоризира и преглежда казината, Casino Guru е в уникална позиция да повишава осведомеността и да се застъпва за етични практики. Въпреки че може да нямате авторитета на банки или правни институции, имате глас, който има тежест в хазартната общност. Заемането на позиция срещу казината, ангажирани с тези вредни практики, може да има значителна промяна.

Автоматичен превод:

здравейте

Съжалявам, че не можем да променим начина на работа на казината. Моля, разгледайте последния ми отговор към другия играч.

Автоматичен превод:

здравейте всички

Надявам се, че всички сте добре.

Аз съм натрапчив комарджия, който се регистрира в GAMSTOP, за да се опита да контролира поведението си. Въпреки това намерих MyStake и свързаните с него сайтове и започнах да залагам отново. Теглих заеми, използвах кредитни карти и дори продавах лични вещи, за да финансирам пристрастяването си – неща, с които много от вас може би са запознати. Признавам, че положението ми е резултат от собствените ми действия и поемам пълна отговорност.

Между ноември 2023 г. и април 2024 г. депозирах над £90 000, голяма част от които взех от членове на семейството. Излъгах приятели и сега се оказах с маркер CAT6 Cifas в досието си. Една от банковите ми сметки беше закрита, след като се опитах да върна суми от MyStake, FreshBet и GoldenBet (всички управлявани от Santeda International). Тези искания бяха отхвърлени и аз помолих MyStake да затвори акаунта ми през февруари 2024 г., който потвърдиха, че е окончателно затворен. По-късно обаче те излъгаха за това, заявявайки, че това е просто прекъсване, въпреки че имам документи, които го доказват. CasinoGuru също отхвърли моя иск, тъй като не споменах, че имам проблем с хазарта, а само че искам да спра поради загубите си.

В процес съм на подаване на жалба до FOS, въпреки че не съм оптимист за възстановяване на средства, тъй като Santeda International отговаря за изплащанията и се съмнявам, че те ще съдействат.

Въпреки че признавам, че действията са мои собствени, не мога да не се запитам дали това, което Santeda International прави, всъщност е незаконно.

Ето разбивката: 75% от моите депозити отидоха директно в Santeda International, а останалите средства бяха изпратени на следните компании (в зависимост от тяхната преценка):

TransferOp Payment Gateway

Ryker Development (GoldenBet)

Falcora Finance (MyStake & FreshBet)

Това, което ме безпокои, е, че всяка една транзакция беше обработена чрез Noda WL Pay - регистрирано в Обединеното кралство дружество, лицензирано от FCA. Интересно ми е как може FCA да позволи това?

Освен това банковите сметки, използвани от Santeda, TransferOp, Ryker и Falcora, са регистрирани в Обединеното кралство, включително Modulr FS и ClearBank, които са добре известни институции. Другите два акаунта изглежда са от компания за обмен на валута, като единият дори изглежда е личен акаунт.

Ако някой тук има познания относно разпоредбите на FCA, финансовото право, банкирането или съответствието, ще съм много благодарен да разберете дали тази дейност е законна. Предпочитам да преследвам базирана в Обединеното кралство компания, отколкото такава, работеща извън Кюрасао.

И накрая, забелязах, че регистрираният адрес на Santeda е и местоположението на друга компания, Sadekya, която предлага лицензи за хазарт. Всъщност изглежда, че много хазартни компании са базирани там.

Освен това поисках пълен кредитен отчет, защото смятам да предприема действия срещу тези компании, ако не мога да си върна парите. Много малко вярвам, че FOS ще помогне.

И само да поясня, за тези, които казват, че всичко е по моя вина - знам. Поемам пълна отговорност. Но аз вярвам, че Обединеното кралство разполага със системи за защита на хора като мен, които се борят с пристрастяване, и в случаи като моя (и за хиляди други) имаме нужда от подкрепа, за да се измъкнем от дълга и да възстановим отношенията, които сме увредили. Съжаляваме, но доверието е нарушено и е трудно да го възстановим.

Автоматичен превод:

здравей

Осъзнавам сериозността на тази ситуация и бих искал да опитам да предоставя някакъв вид помощ.

Моля, прегледайте раздела Casino Guru Responsible, където можете да намерите информация за контакт с местни центрове за грижи, която се надявам да ви бъде полезна: https://casino.guru/problem-gambling-help-centers

(тази зона съдържа само информация за проблемен хазарт и по-безопасни хазартни практики.)

Също така помолих Шимон 👈 да се свърже с нашия външен специалист, за да ви помогне да намерите някой, с когото да говорите. Не съм сигурен колко бързо ще успеем да установим контакт по време на празниците. Е, иска ми се да можех да ти помогна повече.



Автоматичен превод:
Nasrin999

Здравейте, не стигнах доникъде.. въпреки че накарах Revolut да отправи заявки до Santeda за връщане на банковите преводи, тъй като ги съобщи като измама, но те трябва редовно да изчистват сметките си и нищо не може да бъде възстановено. Все още чакам омбудсманът да назначи отговорник за жалба срещу Modulr, който хоства акаунтите на Santeda

Автоматичен превод:

Искаш да кажеш, че Modulr са добре да перат пари по този начин, сигурно е незаконно??!

Автоматичен превод:
Radka

Благодаря, очаквам с нетърпение да говоря със Саймън.

Автоматичен превод:
UserJ0193

Решенията на омбудсмана не са задължителни за чуждестранни компании. Единствената ви възможност е да вземете адвокат и да съдите казино компанията. Това е по-скъп начин и ще отнеме много време, ето защо винаги трябва да използвате MasterCard/Visa, когато депозирате в нелегални казина, за да можете да си върнете средствата обратно, ако ви измамят.

Автоматичен превод:

Най-накрая намерих Playwithme.


Но аз все още търся KTM Полша, което е свързано с NovaTech Solutions Кипър според мен. Някой тук има ли представа за уебсайт/пощенски адрес, който работи?

Автоматичен превод:
Youssf

Но банките, в които депозираме, са базирани в Обединеното кралство и регулирани от FCA. Със сигурност ще загубят лиценза си?

Автоматичен превод:
Youssf

Modulr е FCA регистрирана в Обединеното кралство и ще трябва да се съобрази с решението на омбудсмана


Оплаках се директно на Modulr също преди да се обърна към FOS, тъй като според техните условия притежателите на техните държавни сметки не могат да използват акаунтите за незаконни дейности или хазарт, те признаха сериозността на Santeda, работеща незаконно/пране, но не биха възстановили сумата като „3-ти партийна заявка"... тогава дори все още не се върна, когато Revolut направи заявки. Както и да е, чакам отговорник и ще видя къде ще отиде

Автоматичен превод:
1...331 332 333...644
Отидете на страницаот 644 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини