НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 313)

преди 1 година от kirekin
|
1 305 748 преглеждания 10 277 отговора |
|
1...312 313 314...546
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
Materialgirl84
преди 3 месеца

Телеграма:winddude

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 3 месеца

Да, моля

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някой с късмет с Eduntage или IWC?


Това би разтърсило!

Автоматичен превод:
tolu123
преди 3 месеца

Спрете да спамите с вас, гневните хора не трябва да го чуват!!! 🙄🙄🙄

Ps всички ви доказахме, че грешите, ако прочетохте многото страници в темата!

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 3 месеца

Здравейте, можете ли да ми изпратите тяхната информация, моля

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 3 месеца

хей file


това ли е същият човек, който спомена? Ако е така, моля, можете ли да ми помогнете?

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 3 месеца

Моля, мога ли да получа помощ? Л

Автоматичен превод:
tolu123
преди 3 месеца

добре дууууу!


https://www.youtube.com/watch?v=JlEg5vSEY3s&ab_channel=Constera

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Така че току-що разговарях с Tesco bank, те казаха, че от август 2024 г. Mastercard са променили правилата си поради големия брой случаи на връщане на плащания, свързани с хазарта, като основно се отърват от кода, който се счита за грешен Mcc код, докато Visa все още има това. Ето защо хората имат проблеми с Mastercard, онлайн и на уебсайта на Mastercard намерих това: код на правилото на Mastercard 4846, което е „

Търговци, които получават сторниране на плащане за транзакция, направена с карта Mastercard, могат да срещнат код на причина 4846, който показва неправилно обработена транзакция, за която картодържателят не смята, че трябва да носи отговорност за плащането.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някой друг има ли подробности за Kashia за мен?

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 3 месеца

Наистина е тъжно, че те продължават напред и премахват нещо заради обема, който бихте си помислили, че поради обема биха направили нещо по въпроса. лудост! Моите току-що казаха, че не са го направили, не че са го променили, много подъл той всъщност ми каза, че мога да повдигна въпроса, за да бъде представен на омбудсмана, просто показва, че не получават достатъчно обучение или насоки, защото той трябваше да знае тази информация 😞

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 3 месеца

Здравей, приятелю, спомням си, че спомена да получиш пари обратно от Kingshill, тъй като играчите от Обединеното кралство са ограничени тук.


знаете ли дали е същото за техните дъщерни сайтове и можете ли да ми помогнете как успяхте да си върнете парите?

Автоматичен превод:
Публикация на paulmcewan05 е изтрит
paulmcewan05
преди 3 месеца

Как така никога не са възстановили всички? Те нарушиха собствените си условия, доколкото разбирам.

Автоматичен превод:
Публикация на paulmcewan05 е изтрит
paulmcewan05
преди 3 месеца

мамка му Направих повече с jokabet (техния дъщерен сайт), който сега искаше да си върна тези пари, защото не приемаха играчи от Обединеното кралство.

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 3 месеца

Какъв е имейлът на изпълнителния директор?

Автоматичен превод:
Публикация на paulmcewan05 е изтрит
paulmcewan05
преди 3 месеца

Да ще стане

Автоматичен превод:
1...312 313 314...546
Отидете на страницаот 546 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини