НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 309)

 от kirekin
|
1 264 296 преглеждания 10 095 отговора |
|
1...308 309 310...535
Hunter12

Точно същото за мен, просто ми се иска моите да са с Visa, тъй като са по-лесни за преминаване

Автоматичен превод:

Подадох жалба до Revolut на 19/11/24, в която се казваше, че отговорът трябва да бъде в рамките на 15 дни, просто го преследвах, тъй като не съм чул нищо!

Автоматичен превод:
Публикация на paulmcewan05 е изтрит

Когато за първи път повдигнете сторнирани плащания, те не ги правят без проблем, но след няколко започват да ги разглеждат повече, тъй като започват да стават подозрителни защо повдигате толкова много. Моята банка се справи добре с моята в началото и имаше незабавни временни възстановявания, сега ме карат да чакам 45 дни, тъй като в миналото съм повдигал сторнирания на плащания и задавам по-задълбочени въпроси, това е досадно.


осъзнаваш, че името ти и адресът ти са на тази снимка 🤣 може би трябва да скриеш това, доста лични подробности, за да могат всички да ги видят.

Автоматичен превод:
Hunter12

Същото и за мен, Chase е трудно да ги прекара, но вероятно е възстановил 4/5 няколко дни по-късно, следващите трябва да чакат. Barclaycard ги направи сравнително бързо, но продължавам да получавам писма, в които се казва още 6 седмици за разследване, предполагам, че тъй като са били неправилни MCC, имат доказателства, които да покажат, че това е измама от търговец или като алтернатива е общо писмо

Автоматичен превод:
CryptoG82

Направих го, но тези за payop и Falcora бяха превод на средства, така че това е без значение според мен

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Hunter12

Добре, приятелю, изтрих го, сега е само адрес, не може да се направи много с него.

Да, изглежда, че първите нямат проблеми, а следващия път ще бъдат големи проблеми, може просто да го оставя, тъй като събрах повече от достатъчно чрез банката, ще си помисля, че може просто да им дам този😂

Автоматичен превод:

Здравейте, търся помощ и информация за ZPDG и GAIW-DONATION. Ще се радвам, ако някой може да ми помогне с процедурата за CB и т.н. Моят имейл .


потребител: 21c****o.net, Кюрасао


Ps - прочетох повече от 100 страници от тази тема, но съм изгубен в много информация🙁 моля помогнете

Автоматичен превод:

Подадох жалба до Revolut на 19/11/24, в която се казваше, че отговорът трябва да бъде в рамките на 15 дни, просто го преследвах, тъй като не съм чул нищо!

Автоматичен превод:

Revolut са абсолютно ужасни - позицията им е, че отхвърлят всичко, освен ако нямате непреодолими доказателства. Те отхвърлят всичко, което е потвърдено, докато извършвате плащане - освен ако не извършите такова за стоки и услуги. Дори тогава може да го откажат.

Автоматичен превод:
CryptoG82

Да, безнадеждно се опитах да кажа, че последното, което повдигнах, е измама със връщане на плащане, която сега е повдигната на омбудсмана и те също пренебрегнаха другите 4 транзакции, така че повдигнах друга жалба за тях. Повдигнах и няколко иска за измама и получих съобщения за разписка, след което продължих да получавам казаха, че нищо не е повдигнато от тяхна страна, след което казаха, че е, но никога не съм получавал никакви резултати, просто фарс наистина!

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
germany91

Прочетете останалите 200 страници 😊.

Тази тема продължава от известно време... много информация на тези страници.

Автоматичен превод:

АПЕЛ КЪМ ВСИЧКИ ЧЛЕНОВЕ НА ФОРУМА

Господа и дами

Искам да Ви представя следното предложение.

Би било по-логично и с по-голям шанс за успех да се обединим и да си върнем загубите, защото всички знаем каква болка сме преживели, колко нощи не сме спали, колко пъти сме плакали...

Нека сложим край на всичко това и никога повече да не позволяваме на никой от нас да се доближава до хазартни практики.

Предлагам да се организираме и да се свържем с добра адвокатска кантора, специализирана в незаконния хазарт, като поискаме връщане на загубите.

Бих го направил, ако в моята страна имаше специализирани адвокатски кантори, каквито за съжаление не съществуват.

Да се ​​организираме, момчета, само тогава можем да ги победим.

Нека започнем със създаването на форум

Благодаря ви и се надявам да чуя предложения от всички вас.



Автоматичен превод:
makelios6

Хун, мисля, че всички оценяваме идеята ти, но реалистично много от нас просто нямат свободни средства, за да допринесат за тези такси на адвокатска кантора.

Също така може да е случай на юрисдикция, както и повярвайте ми, разгледах това. Възможно е да се наложи да преследвате действително регистрирания бизнес като цяло, например Сантеда. Тъй като много от нас са на толкова много различни географски местоположения, ще бъде изключително трудно да се преследва, освен ако много добра адвокатска кантора не го поеме и те струват. Готови ли са хората да поемат риска, рискувайки повече пари за нещо, за което няма гаранция, че ще спечелите съд извън тяхната страна на пребиваване, тъй като всички наши закони са толкова различни. Бих искал да видя тези компании да плащат цената и да бъдат изправени пред правосъдието като много от нас, но това е висок риск. Единственият друг вариант, за който си помислих, е може би да стартирам петиция и да накарам достатъчно хора да се подпишат, след като има достатъчно хора, които да я представят лицензът за хазарт в Кюрасао, изискващ те или да отменят лицензите, да преустановят или да преразгледат. Ако не разкрият лиценза за хазарт в Кюрасао за корупция от върха, че са позволили това да се случи, като отидете във вестниците навсякъде във всички страни с петицията. 🙂


Автоматичен превод:

Promphives казва, че не могат да възстановят сумата, но ако се свържа с моята банка, те могат да направят обратно плащане. Банката е Revolut, аз също споделих този имейл с revolut, но след това отказах сторнирането на плащането след около 5 минути.


file

Как може да е така?

Автоматичен превод:
makelios6

Дайте ми своя имейл приятел, готов съм

Автоматичен превод:
s26f8yg29c

Вчера получих пари от моето сторниране само на един от тях досега, това е около 1 месец след това, все още чакам за други

Автоматичен превод:
mrkrm

Какво каза FOS?


Това първоначалното решение на „следовател" ли беше или го препратихте за по-нататъшно решение на омбудсмана?

Автоматичен превод:
Публикация на makelios6 е изтрит
Dustyd

Определено е странно как връщат на едни, а на други не. Човек би си помислил, че всичко ще бъде едновременно!

Автоматичен превод:

Току-що получих имейл от Kinghills (едно от казината, които използвах) с искане за доказателство за регистрацията ми в Gamstop и мисля, че ще ми върнат парите 🤣


Един от хитрите търговци със сигурност им е разказал ситуацията. Ще ви уведомя какво ще се случи.

Автоматичен превод:
1...308 309 310...535
Отидете на страницаот 535 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини