преди 3 месеца
Точно същото за мен, просто ми се иска моите да са с Visa, тъй като са по-лесни за преминаване
Exact same for me, I just wish mine were all Visa as they are easier to get through
0
Точно същото за мен, просто ми се иска моите да са с Visa, тъй като са по-лесни за преминаване
Exact same for me, I just wish mine were all Visa as they are easier to get through
Подадох жалба до Revolut на 19/11/24, в която се казваше, че отговорът трябва да бъде в рамките на 15 дни, просто го преследвах, тъй като не съм чул нищо!
I raised a complaint to Revolut 19/11/24 it said reply should be within 15 days I just chased it up as I have not heard a thing !
Когато за първи път повдигнете сторнирани плащания, те не ги правят без проблем, но след няколко започват да ги разглеждат повече, тъй като започват да стават подозрителни защо повдигате толкова много. Моята банка се справи добре с моята в началото и имаше незабавни временни възстановявания, сега ме карат да чакам 45 дни, тъй като в миналото съм повдигал сторнирания на плащания и задавам по-задълбочени въпроси, това е досадно.
осъзнаваш, че името ти и адресът ти са на тази снимка 🤣 може би трябва да скриеш това, доста лични подробности, за да могат всички да ги видят.
When you first raise chargebacks they do them no problem but after a few they start to look into them more as they start to get suspicious to why you are raising so many . My bank did mine fine at the start and had instant temporary refunds , now they are making me wait 45 days as I have raised chargebacks in the past and ask more in depth questions, it’s annoying .
you do realise your name and your address is in that picture 🤣 maybe you should cover that up , quite personal details for everyone to see .
Същото и за мен, Chase е трудно да ги прекара, но вероятно е възстановил 4/5 няколко дни по-късно, следващите трябва да чакат. Barclaycard ги направи сравнително бързо, но продължавам да получавам писма, в които се казва още 6 седмици за разследване, предполагам, че тъй като са били неправилни MCC, имат доказателства, които да покажат, че това е измама от търговец или като алтернатива е общо писмо
Same for me, Chase is a pain to get them through but probably did 4/5 refund few days later, next ones now having to wait. Barclaycard did them fairly quickly but I keep getting letters saying another 6 weeks to investigate, I am assuming as they were incorrect MCC that they have evidence to show it’s fraud from merchant or alternatively it’s a generic letter
Направих го, но тези за payop и Falcora бяха превод на средства, така че това е без значение според мен
I did but the ones to payop and Falcora were funds transfer so that’s irrelevant I think
Добре, приятелю, изтрих го, сега е само адрес, не може да се направи много с него.
Да, изглежда, че първите нямат проблеми, а следващия път ще бъдат големи проблеми, може просто да го оставя, тъй като събрах повече от достатъчно чрез банката, ще си помисля, че може просто да им дам този😂
Ok mate I deleted it now its only an address not much can be done with it really.
Yes it seems to be 1st ones no hassle then next time a big hassle I might just leave it as I got more than enough raised through the bank I will have a think I might just give them this one😂
Здравейте, търся помощ и информация за ZPDG и GAIW-DONATION. Ще се радвам, ако някой може да ми помогне с процедурата за CB и т.н. Моят имейл .
потребител: 21c****o.net, Кюрасао
Ps - прочетох повече от 100 страници от тази тема, но съм изгубен в много информация🙁 моля помогнете
Hallo, I look for help and some information about ZPDG and GAIW-DONATION. I would be great if someone could help me with the CB procedure etc. My Email pigwajanina108@gmail.com.
anbieter: 21c****o.net, curacao
Ps - I read more than 100 pages from this topic but I am lost in lots of information🙁 please help
Подадох жалба до Revolut на 19/11/24, в която се казваше, че отговорът трябва да бъде в рамките на 15 дни, просто го преследвах, тъй като не съм чул нищо!
I raised a complaint to Revolut 19/11/24 it said reply should be within 15 days I just chased it up as I have not heard a thing !
Revolut са абсолютно ужасни - позицията им е, че отхвърлят всичко, освен ако нямате непреодолими доказателства. Те отхвърлят всичко, което е потвърдено, докато извършвате плащане - освен ако не извършите такова за стоки и услуги. Дори тогава може да го откажат.
Revolut are absolutely horrendous - their position is that they reject everything unless you have insurmountable evidence. They reject anything that has been confirmed as you making the payment - unless you do a Goods and Services one. Even then they may refuse it.
Да, безнадеждно се опитах да кажа, че последното, което повдигнах, е измама със връщане на плащане, която сега е повдигната на омбудсмана и те също пренебрегнаха другите 4 транзакции, така че повдигнах друга жалба за тях. Повдигнах и няколко иска за измама и получих съобщения за разписка, след което продължих да получавам казаха, че нищо не е повдигнато от тяхна страна, след което казаха, че е, но никога не съм получавал никакви резултати, просто фарс наистина!
Yes hopeless tried to say the last one I raised is chargeback fraud that has now been raised to the ombudsman and they also ignored the other 4 transactions so I raised another complaint for them I raised several fraud claims as well and got receipt messages then kept getting told nothing has been raised their side then said it had but I never got any outcomes just a farce really !
АПЕЛ КЪМ ВСИЧКИ ЧЛЕНОВЕ НА ФОРУМА
Господа и дами
Искам да Ви представя следното предложение.
Би било по-логично и с по-голям шанс за успех да се обединим и да си върнем загубите, защото всички знаем каква болка сме преживели, колко нощи не сме спали, колко пъти сме плакали...
Нека сложим край на всичко това и никога повече да не позволяваме на никой от нас да се доближава до хазартни практики.
Предлагам да се организираме и да се свържем с добра адвокатска кантора, специализирана в незаконния хазарт, като поискаме връщане на загубите.
Бих го направил, ако в моята страна имаше специализирани адвокатски кантори, каквито за съжаление не съществуват.
Да се организираме, момчета, само тогава можем да ги победим.
Нека започнем със създаването на форум
Благодаря ви и се надявам да чуя предложения от всички вас.
APPEAL TO ALL FORUM MEMBERS
Gentlemen and ladies
I want to submit the following proposal to you.
It would be more logical and with a greater chance of success to come together and reclaim our losses, for we all know the pain we have experienced, how many nights we have not slept, how many times we have cried...
Let's put an end to all this and never let any of us get close to gambling practices again.
I suggest that we organize ourselves and contact a good law firm specializing in illegal gambling, claiming the return of our losses.
I would do it if there were specialized law firms in my country, which unfortunately don't exist.
Let's organize ourselves, guys, only then can we defeat them.
Let's start by creating a forum
Thank you and I hope to hear suggestions from all of you.
ΈΚΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΌΛΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ
Κύριοι και κυρίες
Θέλω να σας υποβάλλω την εξής πρόταση.
Θα ήταν πιο λογικό και με μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας να συνασπιστουμε και να διεκδικήσουμε πίσω τις απώλειες μας που όλοι ξέρουμε τι πόνο έχουμε βιώσει πόσα βράδια δεν κοιμηθήκαμε πόσες φορές κλάψαμε...
Ας βάλουμε ένα τέλος σε όλο αυτό και να μην ξανά πλησιάσει κανείς μας σε πρακτικές τζόγου.
Προτείνω να οργανωθούμε και να απευθυνθούμε σε ένα καλό δικηγορικό γραφείο με ειδίκευση στον παράνομο τζόγο διεκδικώντας την επιστροφή των απωλειών μας.
Θα το επρατα εγώ αν στην χώρα μου υπήρχαν εξειδικευμένα δικηγορικά γραφεία που δυστυχώς δεν υπάρχουν.
Ας οργανωθούμε παιδιά μόνο τότε μπορούμε να τους νικήσουμε.
Ας ξεκινήσουμε με την δημιουργία ενός φόρουμ
Σας ευχαριστώ και ευελπιστώ να ακούσω προτάσεις από όλους σας
Хун, мисля, че всички оценяваме идеята ти, но реалистично много от нас просто нямат свободни средства, за да допринесат за тези такси на адвокатска кантора.
Също така може да е случай на юрисдикция, както и повярвайте ми, разгледах това. Възможно е да се наложи да преследвате действително регистрирания бизнес като цяло, например Сантеда. Тъй като много от нас са на толкова много различни географски местоположения, ще бъде изключително трудно да се преследва, освен ако много добра адвокатска кантора не го поеме и те струват. Готови ли са хората да поемат риска, рискувайки повече пари за нещо, за което няма гаранция, че ще спечелите съд извън тяхната страна на пребиваване, тъй като всички наши закони са толкова различни. Бих искал да видя тези компании да плащат цената и да бъдат изправени пред правосъдието като много от нас, но това е висок риск. Единственият друг вариант, за който си помислих, е може би да стартирам петиция и да накарам достатъчно хора да се подпишат, след като има достатъчно хора, които да я представят лицензът за хазарт в Кюрасао, изискващ те или да отменят лицензите, да преустановят или да преразгледат. Ако не разкрият лиценза за хазарт в Кюрасао за корупция от върха, че са позволили това да се случи, като отидете във вестниците навсякъде във всички страни с петицията. 🙂
Hun, I think we all appreciate your idea but ,realistically many of us just don't have the spare funds to contribute to these law firm fees .
Also it might be a case of jurisdiction as well belive me I have looked into this . It may be the case you have to go after the actual company registered buissness as a whole say like Santeda for instance. As many of us are in so many different geo locations it will be extremely difficult to pursue unless a very good law firm takes it on and they cost .Are people prepared to take the chance risking more money on something that there is no guarantee winning in a court of law not in their country of residence as all our laws are so different. I would love to see these companies pay the price and be brought to justice like many of us but it's a high risk .The only other option I thought is to maybe start a petition and get enough people to sign once there is enough present it to the Curacao gambling licence demanding they either revoke licences, suspend ,or review .If not expose Curacao gaming license for corruption from the top for allowing this to happen by going to news papers everywhere in all countries with the petition. 🙂
Promphives казва, че не могат да възстановят сумата, но ако се свържа с моята банка, те могат да направят обратно плащане. Банката е Revolut, аз също споделих този имейл с revolut, но след това отказах сторнирането на плащането след около 5 минути.
Как може да е така?
Promphives says that they can't refund, but if i contact my bank they can make a chargeback. The bank is Revolut, i also shared this email with revolut but then declined the chargeback after around 5 minutes.
How can it be like that?
Вчера получих пари от моето сторниране само на един от тях досега, това е около 1 месец след това, все още чакам за други
I have had money yesterday from my chargeback just one of them so far, this is about 1 month after, still waiting on others
Какво каза FOS?
Това първоначалното решение на „следовател" ли беше или го препратихте за по-нататъшно решение на омбудсмана?
What did the FOS say?
Was this the initial determination by an ‘investigator’ or did you refer it further for an ombudsman determination?
Определено е странно как връщат на едни, а на други не. Човек би си помислил, че всичко ще бъде едновременно!
It is definitely weird how they refund some and not the others. You'd think it would all be at the same time !
Току-що получих имейл от Kinghills (едно от казината, които използвах) с искане за доказателство за регистрацията ми в Gamstop и мисля, че ще ми върнат парите 🤣
Един от хитрите търговци със сигурност им е разказал ситуацията. Ще ви уведомя какво ще се случи.
I just got an email from Kinghills (one of the casinos I used) asking for proof of my Gamstop registration and I think they are going to refund me 🤣
One of the dodgy merchants must have definitely told them the situation. I'll let you guys know what happens.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.