НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 211)

 от kirekin
|
1 290 123 преглеждания 10 170 отговора |
|
1...210 211 212...540

Самата Revolut обработва транзакции за казината. Като Revolutpay или като получател за плащания с карта. Жалко е, че тази банка получава лиценз в различни държави.



Автоматичен превод:
Публикация на Howdydowdy е изтрит

Няма ограничения за сторнирания на плащания от картодържателя, но издателите на карти VISA и Mastercard ще разберат за голям брой сторнирания на плащания и може да зададат неприятни въпроси на платежната услуга.


Автоматичен превод:

ЗАЩО НИКОЙ НЕ ПОМАГА НА НИКОГО? МОЖЕТЕ ЛИ ДА МИ КАЖЕТЕ ИМЕТО НА КАЗИНО САЙТА, ОТ КОЙТО УСПЕШНО ЗАРЕДЕХТЕ ПАРИ С КРЕДИТНА КАРТА? ЗАЩОТО ЗАРЕЖДАМ ПАРИ ОТ ТАМ И КАНДИДАТСТВАМ ЗА ПРОЦЕС ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ПЛАТА, ПОНЕ ДА ИЗПИТВАМ КЪСМЕТА СИ.

Автоматичен превод:

Ако посочите имената на сайтовете и ми кажете с коя фирма работят мога да помогна на всички. Моля, бих искал да си помогнем.






Автоматичен превод:
BettyBetty

Всички те са били отхвърлени от Revolut.

Предполагам, че мога да пиша на bank of Lituania, но се съмнявам, че има смисъл.

Автоматичен превод:

Не, но банките изглежда използват сумата срещу потребителя, за да отхвърлят допълнителни:

Години наред това ми се случи чрез Халифакс, две връщания на плащания за билети и полети, които бяха валидни, следващия път трябваше да направя едно за билети Лойдс, които притежават Халифакс, започнаха да се спускат изцяло, като ме разпитваха за измама, цитирайки, че не могат да приемат повече връщания на плащания от за мен, въпреки че бяха валидни, това беше по време на COVID, когато някои доставчици на билети продължаваха да предлагат ваучери, които не бяха от полза за мен, за щастие доставчикът на билети писа на Lloyds, за да признае грешката, и след това директно възстанови сумата.

Що се отнася до нашите проблеми в този форум, въпреки че няма ограничения, предполагам, че някои доставчици като Revolut отбелязват вътрешни проблеми с риска/управлението и търсят извинение да не ни помогнат.

За щастие в Обединеното кралство трябва да отидем на FOS, но изглежда, че други другаде нямат такъв късмет.

Всички мои вече са обработени в две компании, така че бих казал на всички, моля, продължете, използвайте процеса на жалби в банките, след това маркирайте FOS, ако не е разрешено, проверете отново във форума, някои от нас имаха успех с банките и ако други не са били на страната на FOS.

Ключов момент не се отказвайте и продължете да си помагате тук.


Автоматичен превод:
k98m9c54x5

Аз съм в същото положение като вас, вече не знам какво да правя, защото ми отказват да правя сторнирания.


Ако няколко от нас пишем до банката на Литва, може да доведе до някъде, кой знае.


Не сме получили касови бележки или стоки, така че би трябвало да имаме всички права на възстановяване на плащане.


Свързах се и с Mastercard в Скандинавските страни, но измина повече от 1 седмица и все още няма отговор.

Автоматичен превод:
Lucid_1337

Да, не боли да опитате. Най-лошото, което се случва, е, че доказват, че Revolut е прав, но тогава ситуацията не е по-лоша от преди.


Също така се свързахте с отдел на Mastercard, където можете да докладвате за грешки, но не сте получили отговор повече от месец.


Revolut затвори ли и вашия акаунт?

Автоматичен превод:
k98m9c54x5

Да, точно това си мисля!


Не, не са затворили акаунта ми, което е странно, защото направих купища връщания на плащания, откакто това започна, и спечелих всяко едно.


Но веднага след като започнах да правя връщане на плащания миналия месец за транзакциите, които ми бяха останали, това спря и те изтъкват, че в тези случаи не могат да продължат изведнъж.

Автоматичен превод:
Публикация на Colin09 е изтрит
Публикация на Howdydowdy е изтрит

Тъй като Revolut отговаря с имейл, ако използвате техния формуляр за оплакване и ви казва, че можете да се свържете с тяхната банка в Литва, тогава те ви дават връзка/формуляр за оплакване🙂

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Ако посочите имената на сайтовете и ми кажете с коя фирма работят мога да помогна на всички. Моля, бих искал да си помогнем.






Автоматичен превод:

здравейте!

Може би е добре да обясните как възнамерявате да помогнете. Любопитно ми е да знам, че напр. Като се има предвид естеството на цялата тази тема, обзалагам се, че е важно да знаете повече за предложената от вас роля.

съгласни ли сте

Автоматичен превод:

Постигнах успех чрез казино, не мога да навлизам в подробности тук поради шпиони, но ако има телеграма или разногласие, ще се радвам да поговорим

Автоматичен превод:

О, изпратено преди да съм завършил x и изпратено за преглед, очевидно е под контрол в казината от името??


Имам имейлите, които изпратих и т.н. Имам проблеми с психичното здраве и други фактори са включени, но трябва да го приспособите към вас

Автоматичен превод:
Radka

мога ли да попитам защо не е публикувана първата част от поста ми? Само уведомявах хората, че съм спечелил срещу казино, но не можах да дам подробности тук??

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

здрасти

в процес на извършване на връщане на плащане срещу pixeleum и finnart.io, donbet не искат да помогнат, депозирах спечелени повече от депозираните и сега, когато исках да тегля, затвориха акаунта ми. Опитах да изпратя имейл и на двамата търговци на трети страни, без успех, но сега се опитвам да направя връщане на плащане.


Също така имам същия проблем от баунти барабани има същия проблем депозиран спечели до 23k затвори акаунта ми след като исках да тегля, но не мога да намеря подробности за търговци трети страни, които взеха парите ми те се наричат


СЕРАФИКС

CSSKINSPRO

FARAMP

Всякакви подробности, за да се свържете с тях, биха били от огромна помощ.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Williamj86

Faramp = https://www.mobilum.com/en


Свържете се с тях и обяснете ситуацията и те ще ви помогнат с връщането на плащане 👌

Те не възстановяват средства директно, така че все пак трябва да отидете през вашата банка, но когато имате доказателство за имейл разговорите, няма проблеми, mobilum ще ви каже да направите сторнирания на плащания и ще ги одобри след 2 седмици.




Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Lucid_1337

здравей

Благодаря ви много за това сериозно. Ще ги пробвам утре и ще започна да въртя топката с тях. Знаете ли изобщо информация за другите 2 компании.


Автоматичен превод:
1...210 211 212...540
Отидете на страницаот 540 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини