НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 162)

 от kirekin
|
1 285 820 преглеждания 10 165 отговора |
|
1...161 162 163...539
Joddd

Същият проблем с мен със Santeda, само че уебсайтът е Goldenbet, депозиран, ме отведе до търговец на nikotpf web active lim, те използваха код на търговец 5816 (цифрови стоки, игри) вместо 7995 (хазарт) и след като се опитах да изтегля, казаха, че са забранено да предлага услуги в Обединеното кралство и отказа да ми възстанови сумата, всички казина на Santeda International BV също работят без лиценз. Те правят буквално това, което е посочено в тази статия. https://www.reuters.com/article/us-gambling-usa-dummies-exclusive-idUSKBN19D137/

Автоматичен превод:
Joddd

Правилата, които цитирахте, се прилагат само между банката и платежната услуга; не е част от договора между банката и вас.

Автоматичен превод:
Katze1337

но ако правилата между платежната услуга и банката са нарушени, това не е ли причина за спор?

Автоматичен превод:
Katze1337

Може би е така, но има правила, които търговците и банките трябва да следват, за да защитят средствата на клиентите. Чрез правилно кодиране. Законите са различни в Обединеното кралство, трябва да си представя, както казах, просто искам обратно първоначалния си депозит, който не е бил използван.

Автоматичен превод:
Joddd

Това ми се случи на mystake преди около месец. Депозирах пари, те така и не стигнаха до сметката ми, въпреки че пишеше успешно, направих екранна снимка на излизането от моята банка и т.н. и те затвориха сметката ми. Направих възстановяването на плащането с банката, казах им, че съм вложил пари в уебсайт и парите казаха, че са били успешни, но се срина на страницата за пренасочване

Автоматичен превод:
Gojira7346

Santeda буквално никога не възстановява средства, дори когато правите сторнирани плащания, те някак успяват да измислят нещо, за да са сигурни, че няма да получите никакви пари обратно.

Автоматичен превод:

Преди около 2 месеца залагах на уебсайт и плащането излезе като ИНТЕГРИРАНО ПЛАЩАНЕ, така или иначе направих сторнирания и те се върнаха с доказателства. Получих го по пощата от банката. Те заявиха, че доставчикът на плащанията е booking.com и аз резервирах въздух b и b под името claire pink и имейлът ми е clairepink@ нещо, като сумата на транзакцията е същата като тази, която депозирах, хаха. Това е най-сенчестото нещо, което съм виждал. Както и да се казвам дори не Клеър, това е Кейти 😂

Автоматичен превод:
xxkjxx

Имам достатъчно за тях, може да са имали лиценз за Кюрасао, когато сте имали проблем, но сега не го правят, освен някои други неща мога окончателно да докажа, че са действали незаконно, имали са санкции срещу тях от други страни също, така че просто ще съставя хубав имейл утре, с всички събрани доказателства и ще го изпратя до всички игрални комисии, които мога да намеря онлайн, сред няколко други уебсайта, за които съм сигурен, че биха се заинтересували да чуят офшорни уебсайтове за хазарт, които крадат пари, извършват пране на транзакции и работят незаконно. Този път са удържали парите на грешните клиенти.


Дори и да не видя нито стотинка обратно, ще извадя всички спирки и ще ги изпепеля, ще осоля земята, ако е необходимо.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Gojira7346

Добре, радвам се, че правиш нещо по въпроса. Свързахте ли се с CEG, за да опитате да получите парите си обратно? При мен не проработи, но прочетох други, при които е проработило

Автоматичен превод:
xxkjxx

Опитах се да говоря директно със Santeda/Goldenbet, но нищо на този фронт, що се отнася до CEG, те не лицензират Santeda или някое от техните казина, така че се съмнявам, че биха могли да го наложат, тъй като преди Santeda просто премина към лиценз Anjouan, когато Кюрасао едно беше заличено. Въпреки това ще ги информирам за ситуацията, както и други комисии, за да им попреча да получат бъдещ лиценз и евентуално да бъдат санкционирани от съответните органи/правителства. Обмислям да изпратя всичко това и на медиите, тъй като ако правилните издания го отразят, техните статии вероятно ще бъдат начело на всички подходящи търсения относно различните участващи казина/Santeda и потенциално ще попречат на други потребители да се разболеят от тези момчета. В процес съм на формулиране на груба чернова на имейлите, които ще изпратя, и компилирам доказателствата във възможно най-добрия формат, докато говорим, за улеснен достъп/четене за съответните получатели. Може да не получа парите си от тях, но ако мога да помогна в процеса, за да спра да продължат да съществуват, тогава ще го направя. Бих призовал всички клиенти, които са се разболели от казината на черния пазар, да докладват за тях на съответните органи/комисии, един глас може да не стигне толкова далеч, колкото десет души, които говорят открито за техните незаконни дейности.

Автоматичен превод:
Gojira7346

Много моля, мога ли да получа и копие от имейла ви, моля, за да го изпратя


съжалявам, ако съм нахален, кажи ми PO, ако не искам

Автоматичен превод:
Tabbbs

Мога да ви изпратя редактиран, тъй като има лична информация там, все още го формулирам в момента, доста е дълъг и подробен, хаха

Автоматичен превод:

Просто препратете съобщенията за копиране и поставяне и се чудете защо не получавате нищо обратно.


Вие, малките пристрастени комарджии, няма да постигнете нищо; това е проблем на друго ниво, а именно политическо.

Губите си времето, гасейки горски пожар с малка бутилка вода. Няма да промениш нищо.

Автоматичен превод:
Katze1337

Няма лошо да опитате.

Автоматичен превод:
Katze1337

Със сигурност сте имали проблем с хазарта в даден момент, иначе нямаше да сте тук. На хората им е позволено да се ядосват, че са се възползвали. Тези казина са създадени само за насочване към комарджии, на които е забранено да използват Gamstop и други средства

Автоматичен превод:
Katze1337

Толкова негативно, радвам се, че не те слушам. В противен случай нямаше да получа обратно £5,5k досега....

Автоматичен превод:
Wicked243

мисля, че въз основа на този коментар и няколко други, те не са тук, за да помогнат, нито са на „наша страна", така да се каже, много негативни и груби според мен


също поздравления за връщането на парите!

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Wicked243

Групата отворена ли е вече?

Автоматичен превод:
Katze1337

Надявам се, че съобщението ви може би е малко изгубено в превода... в противен случай рискувате да прозвучите малко като трол. Досега винаги съм смятал, че коментарите ви са доста добре балансирани. Ако нямате проблем с тези казина, може би трябва да намерите друга тема

Автоматичен превод:

Просто препратете съобщенията за копиране и поставяне и се чудете защо не получавате нищо обратно.


Вие, малките пристрастени комарджии, няма да постигнете нищо; това е проблем на друго ниво, а именно политическо.

Губите си времето, гасейки горски пожар с малка бутилка вода. Няма да промениш нищо.

Автоматичен превод:

За последен път те предупреждавам: показвай уважение към другите.

Акаунтът ви ще бъде забранен за постоянно само за един акт на обидна глупост, като този, който току-що сте извършили.

Не е подходящо да говорите с хора по този начин, следователно няма да бъде толерирано.

Автоматичен превод:
1...161 162 163...539
Отидете на страницаот 539 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини