НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 146)

 от kirekin
|
1 295 155 преглеждания 10 182 отговора |
|
1...145 146 147...540

Моят определено беше Лондон

Автоматичен превод:
Dustyd

С кого банкирате?

Автоматичен превод:

Свършен

Автоматичен превод:
Sutton

И Чейс, и Сантандер отрекоха твърдението ми

Автоматичен превод:
Dustyd

Santander са кошмар, така и не успях да върна нищо с тях

Автоматичен превод:

Някой запознат ли е с goldenbet? Депозирах пари и те ме карат да теглям наоколо по отношение на тегления, така че направих някои проучвания и дори изпратих съобщение до тяхната поддръжка на клиенти, техният лиценз е „задържан" според техните условия (лиценз за игрална дъска curacao, вярвам те казаха) дори им е позволено да работят? трябва ли да инициирам възстановяване на плащания, тъй като те предлагат услуги незаконно?

Автоматичен превод:
2scottjason

Променен е на nikotpf active web lim

Автоматичен превод:
Gojira7346

те са нелегитимни, просто внимавайте как инициирате връщането на плащане и направете екранни снимки на всичко, което най-вероятно няма да получите при тегленето

Автоматичен превод:
Elijahanth

Започнах връщане на плащане, току-що казах на банката, че са се рекламирали като легитимно казино, когато всъщност са нелицензирани и нямат законово право да работят в Обединеното кралство и са предоставили доказателство под формата на признаване, че лицензът им е в очакване уебсайта и разпитах чата за поддръжка на клиенти относно техния лиценз, в резултат на което агентът призна, че лицензът им е „задържан"... бих искал да ги разгледам, преди дори да депозирам... Свързах се с тях отново по-късно с молба говори с някой старши и той просто затвори чата напълно. Транзакцията в банковото ми извлечение също се появява нещо наистина странно, което не изглежда ни най-малко свързано с казино.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Gojira7346

Всички тези казина без Gamstop са хитри. Какво показва транзакцията в банковото ви извлечение? Както вероятно можем да го разпознаем. Те използват стотици различни търговци, които вземат парите. Никога не се показва като директно към казиното.

Автоматичен превод:

Е, като повечето хора моите сторнирания бяха отхвърлени въз основа на липса на доказателства. Предложиха ми окончателно споразумение от 40%, което ще трябва да взема.


Казиното, което използвах, е нелицензирано в Австралия и всъщност е забранено от интернет доставчиците тук. Свързвам се с тях с надеждата за възстановяване на сумата, тъй като те работят незаконно тук и би трябвало да имат Aus като ограничена държава предвид проблема с лиценза им. Те са получили множество предупреждения от нашето правителство, но заобикалят блокировките, като регистрират нов URL адрес с номер… ex justcasino.com срещу justcasino1.com


Малки надежди, но предполагам, че си заслужава

Автоматичен превод:
xxkjxx

На пръв поглед изглеждаше законно, трябва да се направи повече за тези сайтове, лицензът им е „задържан" според тях, така че определено дори не е законно да работят 😂, показва се като Nikotpf web active lim, което не ми се струва нещо свързано с казиното. Свързах се директно с тях, заявявайки, че изобщо не е трябвало да ми предлагат услугите, тъй като не им е позволено да работят тук и те основно казаха, че не им пука, аз съм виновен, че се регистрирах...


Според вас какви са шансовете ми със спора за плащане 😂 не издържа, но им показах доста доказателства, че не работят в съответствие със законите за хазарта в Обединеното кралство

Автоматичен превод:
BigDavo

Надявам се да го оправят вместо теб, приятел, човек би си помислил, че банките ще бъдат по-заподозрени в тези неща, като се има предвид колко сенчести са някои от нещата, които съм чел за тях 😂 връщанията на плащания не би трябвало да са проблем за забранени/нелицензирани казина, особено ако се рекламират по друг начин... Тогава имате кодовете на търговците, които използват, които не са свързани със самите казина

Автоматичен превод:
Gojira7346

Правил съм много връщания на плащания. Повечето бяха успешни, но бяха странни няколко, които твърдяха, че съм купил цифрово изкуство от тях и други неща

Автоматичен превод:
Gojira7346

С кого банкирате? Barclays и в цялата страна са най-подходящи за възстановяване на плащания. Чувал съм, че Santander е трудно да ги накарат да се включат, както и revolut и т.н

Автоматичен превод:
xxkjxx

Обикновено в цялата страна, но за таксите за хазарт използвах Chase UK, тъй като обменните курсове на валутата бяха по-добри, за съжаление те не приемат SEPA и в Обединеното кралство, така че някак ме остави на прецака, свързах се с тях за сторнирания на плащания и дори за elegro тъй като те изглежда са доставчикът на плащания за търговеца в казиното, съдейки по информацията, която изрових, също Nikotpf изглежда има няколко различни кода на търговец, така че не се надявам да получа нещо обратно, ако трябва да съм честен

Автоматичен превод:
Gojira7346

Платихте с банков превод или директен дебит?

Автоматичен превод:
xxkjxx

Платено с моята дебитна карта (mastercard), като нормална онлайн транзакция, отиде в Nikotpf Active web limited (видях няколко варианта на търговци на nikotpf в тази тема)

Автоматичен превод:
xxkjxx

Някое от вашите успешни сторнирания на плащания противоречи ли на grotobooks, helpersm или Destream?

Автоматичен превод:
BigDavo

WINTERMDSE отхвърли повечето ми сторнирания. Същото като loopet


тези, които са ги приели, доколкото си спомням, са


ЕНГИМА

BITSET EU

ПЛАЩАНЕ

TECHLILY


Определено има още няколко, но не мога да си спомня, освен ако не погледна в банката си. Всъщност затворих банката си, след като направих всички мои сторнирания на плащания, просто си казах. Изявлението ми е бъркотия всички тези хазартни транзакции, започвам отначало. Нова банка и сега най-лошото нещо, което се вижда в банковите ми извлечения сега, е просто да ям хаха

Автоматичен превод:
1...145 146 147...540
Отидете на страницаот 540 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини