НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 101)

 от kirekin
|
1 290 123 преглеждания 10 170 отговора |
|
1...100 101 102...540

Доставчиците са защитени от указанията на Visa/MasterCard, усещането е, че указанията на VISA/MasterCard са над закона. Като потребител сте прецакан, доставчиците могат да перат пари почти без проблеми.

В Германия плащанията с кредитни карти са особено защитени. Оторизираните транзакции се заменят само при определени условия. Банките много рядко възстановяват средства по такава защитена транзакция, тъй като банката носи отговорност, ако опонентът спечели връщането на плащането. Поради това средствата обикновено не се кредитират или се изчаква резултатът от възстановяването.

Ако транзакцията не е защитена от 3DS, търговецът носи отговорност. Като чета, че някой е разрешил над 40 транзакции, става ясно защо банките не реагират. Проверката и оплакването на 40 транзакции в системата на MasterCard е сложно и отнема много време.


Банките смятат, че плащането е разрешено; освен това лицето е получило нещо в замяна, дори ако картата показва друго. Няма доказателства под формата на фактури, така че е невъзможно да се инициира възстановяване на плащане. От тук нататък всеки трябва да разбере за какво става дума.



Автоматичен превод:
doggoclub19

Но на какво основание искате да получите парите обратно? Казиното не може да знае, че сте пристрастени към хазарта, ако не сте им казали. Така че последващият въпрос също е - за какво се опитахте да ги докладвате на полицията? И накрая - на какво основание поискахте връщане на такса от банката/каква причина посочихте?

Автоматичен превод:

Не става дума за това дали сте били пристрастени към хазарта или не. По същество това е технически аспект - търговецът умишлено прикрива типа транзакция, за да бъде на дребно, когато всъщност това е хазартна транзакция с много висок риск. Това е пряко нарушение на правилата, определени от Mastercard/Visa. Това също е основание за играч да каже, че търговецът не е разпознат и да поиска възстановяване на сумата.

Автоматичен превод:

Това също е основание за играч да каже, че търговецът не е разпознат и да поиска възстановяване на сумата.


Въпреки това транзакцията обикновено се потвърждава от приложението за банкиране, така че банките приемат това като признание на транзакцията. Ако играете в 123 Casino и видите нещо друго в приложението, когато потвърждавате, ще трябва да откажете.



Автоматичен превод:

Това също е основание за играч да каже, че търговецът не е разпознат и да поиска възстановяване на сумата.


Въпреки това транзакцията обикновено се потвърждава от приложението за банкиране, така че банките приемат това като признание на транзакцията. Ако играете в 123 Casino и видите нещо друго в приложението, когато потвърждавате, ще трябва да откажете.



Автоматичен превод:

Всъщност няма значение tbh. Ако можете да докажете, че не сте получили нищо от търговеца, тогава това е доста добре. Най-трудната част е да накараш банките да разберат какво се случва.

Автоматичен превод:

Някой има ли новини относно връщане на плащане на Revolut, когато сте били 100% честен? Искате ли да знаете дали възстановяването е било успешно? Все още ли е висящо? Или краят на разследването на революцията?

Автоматичен превод:
Glamors12

Имате 2 чакащи с Musicreverb...ще ви уведомим как върви

Автоматичен превод:

Получих този имейл, когато разпитах goldenbet. това лъжи ли са


file

Автоматичен превод:
2scottjason

Не са лъжи. Платежният процесор на трета страна е този, който трябва да се вземе на работа. Казиното няма да ви възстанови сумата. Трябва да видите какви са сумите във вашите извлечения и да намерите „търговеца", ако съществува, след което можете да създадете случай с вашата банка.

Автоматичен превод:

Намерих търговеца в къщата на компанията, която е компания за фотокопиране, базирана в Лондон?


Нико*ЧЕСТО ЗАДАВАНИ РЕШЕНИЯ

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
2scottjason

Опитай да се свържеш с тях, приятелю. Почти мога да гарантирам, че няма да имат представа, но тогава можете да използвате това като доказателство.

Автоматичен превод:
CryptoG82

За съжаление разгледах и фирмата съществува на хартия, но няма данни за контакт. Повдигнах сторниране на плащане с моята банка с надежда, компанията, до която ще ви отведе в къщата на компанията, е фотокопие на компанията b6 описание, но без подробности за контакт

Автоматичен превод:

За съжаление разгледах и фирмата съществува на хартия, но няма данни за контакт. Повдигнах сторниране на плащане с моята банка с надежда, компанията, до която ще ви отведе в къщата на компанията, е фотокопие на компанията b6 описание, но без подробности за контакт

Автоматичен превод:

Успех колега, дано работи. Те ще видят, че очевидно не е кодирано като хазарт.

Автоматичен превод:
CryptoG82

Благодаря много, да, изпратих доказателствата, които имам за транзакциите със снимки на номера на фирмата и т.н. за мен изглежда, че фалшива компания е създадена за тази конкретна цел, но не съм сигурен дали не прекалявам, хаха

Автоматичен превод:
Публикация на Glamors12 е изтрит

Подобно на картите, отворените банкови транзакции като Trustly се нуждаят и трябва да се обработват със специфичен код, мисля, че за отвореното банкиране беше PCC 26 или нещо подобно.

Но, както при картите, разбира се има начини да се заобиколи това, както правят много казина.



Автоматичен превод:
veritas1979

Да, подозирам, че манипулациите на кода доведоха до преминаването на плащанията, защото не можах да прекарам плащанията до повечето казина. обаче дори не съм се опитвал да се бия с trustly.

Автоматичен превод:

Последните, които открих, са PayOp и PayDo... използвани от Santeda Group за всякакви депозити от карти до ваучери за neosurf! Ще се свържа с двата доставчика на плащания и ще видим какво ще се случи.

Автоматичен превод:

В момента съм на тях и бяха получени няколко странни имейла за анулиране на плащания, така че ще изчакам и ще видя окончателните им отговори.

Автоматичен превод:
CryptoG82

Днес направих същото с тях, получих отговор, че разглеждат въпроса. Какво имаш предвид, че получаваш странни имейли за „анулиране на плащане" от тях?

какво им написа?😊

Автоматичен превод:
Glamors12

Само че е имало потенциална измама с плащания и те казаха, че ще разследват. Сега има няколко автоматизирани имейла... но трябва да изчакате и да видите

Автоматичен превод:
1...100 101 102...540
Отидете на страницаот 540 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини