Правилно си. Това е мястото, където Revolut се различава от нормалната ви банка. Те няма да правят сторнирания, освен ако не е очевидно, че е възникнал проблем.
Your correct. This is where Revolut are different from your normal bank. They won't do chargebacks unless it's obvious that an issue has occurred.
Мога да препоръчам адвокат, който ще се свърже с доставчиците на платежни услуги и съответните казина.
Разходи:
Еднократна такса за консултация
Процентно участие в зависимост от спорната сума до 35%
Просто се свържете с мен и ще ви дам данните за контакт.
richter-eddy[at]web.de
Необходими са следните документи:
Депозити и тегления в казиното
Извлечения по банкови сметки/карти
Пълномощно
Декларация за преотстъпване на процентното участие
I can recommend a lawyer who will contact payment service providers and the casinos concerned.
Costs:
One-time Consultancy fee
Percentage contribution depending on the amount in dispute, up to 35%
Just get in touch with me and I'll give you the contact details.
richter-eddy[at]web.de
The following documents are required:
Deposits and withdrawals in the casino
Bank account / card statements
Power of attorney
Declaration of assignment for the percentage participation
Мога да препоръчам адвокат, който ще се свърже с доставчиците на платежни услуги и съответните казина.
Разходи:
Еднократна такса за консултация
Процентно участие в зависимост от спорната сума до 35%
Просто се свържете с мен и ще ви дам данните за контакт.
richter-eddy[at]web.de
Необходими са следните документи:
Депозити и тегления в казиното
Извлечения по банкови сметки/карти
Пълномощно
Декларация за преотстъпване на процентното участие
I can recommend a lawyer who will contact payment service providers and the casinos concerned.
Costs:
One-time Consultancy fee
Percentage contribution depending on the amount in dispute, up to 35%
Just get in touch with me and I'll give you the contact details.
richter-eddy[at]web.de
The following documents are required:
Deposits and withdrawals in the casino
Bank account / card statements
Power of attorney
Declaration of assignment for the percentage participation
Има ли някакъв шанс да намерите братовчед ми в Нигерия, който е принц и има 10000000000 милиона, които ще получа
наследяват
Is there any chance you will also find my cousin in Nigeria who is a prince and has 10000000000 million that I will get
inherit
Finns där någon chans att du också hittar min kusin i Nigeria som är en prins och har 10000000000 miljoner som jag ska få
ärva
Мога да препоръчам адвокат, който ще се свърже с доставчиците на платежни услуги и съответните казина.
Разходи:
Еднократна такса за консултация
Процентно участие в зависимост от спорната сума до 35%
Просто се свържете с мен и ще ви дам данните за контакт.
richter-eddy[at]web.de
Необходими са следните документи:
Депозити и тегления в казиното
Извлечения по банкови сметки/карти
Пълномощно
Декларация за преотстъпване на процентното участие
I can recommend a lawyer who will contact payment service providers and the casinos concerned.
Costs:
One-time Consultancy fee
Percentage contribution depending on the amount in dispute, up to 35%
Just get in touch with me and I'll give you the contact details.
richter-eddy[at]web.de
The following documents are required:
Deposits and withdrawals in the casino
Bank account / card statements
Power of attorney
Declaration of assignment for the percentage participation
Здравейте, само искам да кажа, че не сме свикнали с реклами; конкретно в тази тема може да изглежда като бизнес лов. Предлагам ви първо да прочетете нашите правила и условия:
https://casino.guru/terms-and-conditions 👈
Моля, не се опитвайте да ангажирате играчи, като предлагате платени услуги. В противен случай ще трябва да забраня акаунта ви. за да поддържаме този форум хубав и безопасен.
Моля, имайте това предвид.
Hello, I just want to say that we are not used to advertisements; specifically in this thread, it may seem like business hunting. I suggest you read our terms and conditions first:
https://casino.guru/terms-and-conditions 👈
Please do not try to engage players by suggesting paid services. I would have to ban your account otherwise. in order to keep this forum nice and safe.
Please, keep that in mind.
Не съм предлагал платени услуги, мога само да посоча адвокат, който ще иска обратно загубите. Предоставеният имейл адрес е само за предаване на данните на адвоката.
Това е справедлива „сделка" и за двете страни и този тип връщане се извършва в Германия от около четири години. Колкото по-голяма е загубата, толкова по-нисък е процентът, колкото по-малка е загубата, толкова по-висок е процентът. Тези, които не искат консултантски хонорар, плащат по-висок процент, когато участват.
Получих 8700 евро от доставчик, 15% от които отиваха за адвоката... Изводът беше, че ми останаха 7195 евро минус консултантската такса.
Всеки, който старателно копира съобщенията до казината и доставчиците на услуги, не трябва да се изненадва, ако няма нищо в замяна. Освен това може да се каже, че врагът чете!
I have not offered any paid services, I can only name a lawyer who will claim back losses. The email address provided is only for passing on the lawyer's details.
It is a fair "deal" for both sides and this type of reclaim has been handled in Germany for around four years. The greater the loss, the lower the percentage, the smaller the loss, the higher the percentage. Those who do not want a consulting fee pay a higher percentage when they participate.
I received 8700 euros from a provider, 15% of which went to the lawyer... The bottom line was that I was left with 7195 euros minus the consulting fee.
Anyone who diligently copies the messages to the casinos and service providers should not be surprised if there is nothing in return. Furthermore, one could say that the enemy is reading along!
Ich habe keine kostenpflichtigen Dienste angeboten, ich kann lediglich einen Anwalt benennen der Verluste zurückfordert. Die genannte Mailadresse ist lediglich für die Weitergabe der Daten des Anwaltes.
Es ist für beide Seiten ein fairer "Deal" und die Art der Rückforderung wird in Deutschland schon seit rund 4 Jahren so gehandhabt. Je größer der Verlust, desto geringer der Prozentsatz, je kleiner der Verlust desto höher der Prozentsatz . Wer keine Beratungsgebühr möchte, zahlt mehr Prozente bei der Beteiligung.
Ich habe 8700 Euro von einem Anbieter erhalten, hiervon gingen 15% an den Anwalt... Unter dem Strich blieben mir 7195€ abzüglich Beratungsgebühr.
Wer hier immer fleißig die Nachrichten an die Kasinos und Dienstleister kopiert darf sich nicht wundern wenn es nichts zurück gibt, ferner kann man sagen, der Feind ließt mit!
Здравейте на всички
Искам да споделя моята история с всички вас и може би някои от вас могат да ми дадат съвет или съвет.
Аз съм пристрастен към хазарта и бях блокиран от всички казина с шведски лиценз. въпреки че аз
бях на терапия за моите проблеми с хазарта, имах психически срив и се регистрирах в Tsars. Пуснаха ме да играя и дори потвърдиха акаунта ми. Том направи моята история по-кратка, накрая похарчих около 5000 евро там. За някои тази сума може да не е много, но за мен е.
Ето какво се опитах да направя, за да си върна парите:
1. говорих с казиното: Те ми казаха, че е моя отговорност да използвам техните услуги или не. Изобщо не им пука за хората. Спрях да говоря с тях, защото беше ясно, че няма да ме разберат. За съжаление ги интересуват само парите...
2. докладвано на полицията: отново, да обобщим - те не са направили нищо, тъй като казиното не е базирано в Швеция.
3. Свързах се с моята банка (Swedbank за тези, които се чудят) и поисках възстановяване на плащане: Тъй като депозитите ми бяха скорошни, реших, че може да е възможно да си върна парите. Вместо това сметката ми беше замразена и въпреки предоставянето на обяснения и доказателства, включително комуникация с казиното и история на транзакциите, не бяха предприети никакви действия срещу казиното. Има текущо разследване, но от това, което чух, шансовете да си върна парите са близки до 0.
Цялата тази ситуация ме отчайва още повече. Не обичам да се оплаквам много, но след като прочетох тази тема във форума, изглежда, че няма много други начини за връщане на средства. Щастливи са онези, които са успели да си върнат парите.
Hey everyone
I wanna share my story with you all, and maybe some of you can give me some advice or tips.
I'm a gambling addict and I've been blocked from all the Swedish-licensed casinos. Even though I'
m in therapy for my gambling issues, I had a mental breakdown and registered with Tsars. They let me play and even verified my account. Tom make my story shorter, I ended up spending like 5000 EUR there. For some, this amount might not be much, but it is to me.
Here is what I tried to do to get my money bac:
1. talked to the casino: They told me it was my responsibility to use their services or not. They don't care about people at all. I stopped talking to them cause it was clear they weren't going to understand me. They only care about money, sadly…
2. reported to the police: again, to sum up - they did nothing since the casino isn't based in Sweden.
3. Reached out to my bank (Swedbank for those who wondering) and requested a chargeback: Since my deposits were recent, I thought it might be possible to get my money back. Instead my account was frozen, and despite providing explanations and evidence, including communication with the casino and transaction history, no actions were taken against the casino. There's an ongoing investigation but from what I've heard the chances of getting my money back are close to 0.
This whole situation makes me even more desperate. I don't like to complain much, but after reading through this forum thread, it seems there aren't many other ways to get funds back. Lucky those who managed to recover their money.
Не разбирам съвсем какво имаш предвид. Искали ли сте връщане на плащане на основание, че сте пристрастени към хазарта и че казиното ви е позволило да играете, или какво имате предвид, че сте писали на банката?
Do not quite understand what you mean. Have you requested a chargeback on the grounds that you are addicted to gambling and that the casino let you play, or what did you write to the bank do you mean?
Förstår inte riktigt vad du menar. Har du begärt en chargeback på grunderna att du är spelberoende och att casinot lät dig spela, eller vad skrev du till banken menar du?
Аз също съм правил много оплаквания. Въпреки това акаунтът ми не е замразен или заключен. Може да дойде, така или иначе не ме интересува. Не съм направил нищо незаконно. Все още чакам отговор от банката, тъй като случаят е „в процес". Но също така изпратих всички комуникации, които имах с компаниите, също така казах, че някои от компаниите са платили обратно. Трябва да се опитате да направите най-доброто, което можете, и да накарате банката да разбере.
I have also made a lot of complaints. However, I have not had my account frozen or locked. It might come, either way I don't really care about it. I haven't done anything illegal. I am still waiting for a response from the bank as the case is "in progress".. But I also sent all the communications I had with the companies, also told that some of the companies paid back. You have to try to do the best you can and get the bank to understand.
Jag har också gjort massa reklamationer. Jag har dock inte fått mitt konto fryst eller låst. Det kanske kommer, hur som helst så bryr jag mig inte så mycket om det. Jag har inte gjort något som är olagligt. Jag väntar fortfarande på svar ifrån banken då ärendet stå "pågående".. Men jag skickade också med alla kommunikation jag haft med företagen, berättade också att vissa av företagen betalt tillbaka. Man får försöka göra så gott man kan och få banken och förstå.
Препоръчва на всички вместо това да се обадят в банката и да говорят с тях. Направих го и получих страхотно лечение.
Recommends everyone to call the bank and talk to them instead. I did and received great treatment.
Rekommenderar alla att ringa till banken och prata med dom istället. Det gjorde jag och fick jättebra bemötande.
Бяхте ли един от онези, които имаха Mail за стикери?
Were you one of those who had Mail for stickers?
Var du en av dom som hade Mail till stickers?
Не съжалявам! Записах това, като изпратих имейл на компаниите за измама доста бързо. Отне твърде много енергия и време, също така станахте малко обсебени от това. След това, когато сте охладили ръката си, сте изпитали същите чувства, както когато сте загубили парите. Вместо това минах през банката. От elegro обаче получих болнична сума и те бяха единствените.
No sorry! I put this down by emailing the scam companies pretty quickly. Took too much energy and time, you also became a bit obsessed with it. When you then got your hand cold, you got the same feelings as when you lost the money. I went through the bank instead. However, I got a sick amount from elegro and they were the only ones.
Nej tyvärr! Jag la ner detta med att maila scambolagen ganska så fort. Tog för mycket energi och tid, man blev också lite besatt av det. När man sen fick kalla handen så fick man samma känslor som när man förlorade pengarna. Jag gick genom banken istället. Jag fick dock en sjuk summa av elegro och det var också dom enda.
Да, също така. Не разбирам защо толкова много хора полудяват за това. Но реагирах на доста нови сметки, които пристигат и предупреждават, че банката е замразила сметката и т.н.
Yes, just as well. I don't understand why so many people are freaking out about it. But I have reacted to quite a few new accounts that arrive and warn that the bank has frozen the account, etc., etc
Ja lika bra. Jag fattar inte varför så många är skraja över det. Men jag har reagerat på ganska många nya konton som kommer och varnar att banken fryst konto osv osv
Някой с истинска информация и шаблон, който може да говори по имейл? Имам много от тях, но освен да говоря с банката, не съм много сигурен откъде да започна
Anyone with genuine info and a template able to speak over email? I have loads of these but other than speak to bank I'm not really sure where to start
Rabidi NV обяви фалит! Проверете казиното, което преди е било под техен контрол. Сега те работят под нова компания в Кюрасао!
мамете играчи, крадете пари, обявявайте фалит и продължавайте да правите същото под нов чадър!
толкова просто
Rabidi NV filed bankruptcy! Check the casino previously under their control. They are now operating under a new company in Curacao!
cheat players, steal money, file for bankruptcy and continue to do the same under a new umbrella!
as simple as that
Revolut изглежда продължава напред с оспорването сега. Не споменавайте нищо за казино игри, защото тогава е трудно да се обясни, тъй като те го тълкуват като означаващо, че не сте били измамени, те следват правилата на Mastercard и Visa.
Те изглежда не разбират това с неправилни кодове на търговци за съжаление, опитвали са се да им обяснят това преди без успех.
Тъй като тези компании игнорират и не искат да помогнат, остава само да ги таксуват, след което те трябва да покажат касова бележка.
кажете го като за тези компании, когато оспорвате, не сте получили разписка или каквато и да е дигитална услуга, независимо дали става дума за видео игри, снимки, скинове на cs.
„Искам възстановяване на сумата", след това „Не съм получил артикул"
Можете също така да продължите с компании, за които не можете да намерите информация, направих това с моите транзакции на Ticketzone и Ewave и не трябваше да обяснявам, но те продължиха директно за оспорване.
Просто изберете същото и щракнете върху ден за контакт, след което избирате, че нямате доказателство и продължавате напред, там избирате, че не можете да намерите информация за контакт с компанията.
Единствените, с които не успях да продължа, са предишни транзакции, които избрах като измама, тогава не получавате втори шанс от Revolut.
Освен това някои транзакции не работят, за да се оспорват за възстановяване, включително Quickbit (депозит и Goriwire), така че не мога да направя нищо с тях.
Същото и с Цинда (казва, че е парична транзакция и не може да бъде оспорена)
Revolut appears to be moving forward with disputing now. Don't mention anything about casino games because then it's difficult to explain, as they interpret it as meaning that you haven't been cheated, they follow Mastercard's and Visa's rules.
They don't seem to understand this with incorrect merchant codes unfortunately, have tried to explain this to them before without success.
Since these companies ignore and don't want to help, it's just a matter of charging them, then it's up to them to show a receipt.
say it like it is about these companies when you dispute, you have not received a receipt or any digital service delivered, whether it be video games, pictures, cs skins.
"I want a refund" then "I have not received an item"
You can also go ahead with companies you can't find information about, I did that with my Ticketzone and Ewave transactions and didn't have to explain, but they went ahead directly for dispute.
Just choose the same and click on a day for contact, then you choose that you do not have proof and move on, there you choose that you cannot find contact information for the company.
The only ones I haven't been able to proceed with are previous transactions that I chose as fraud, then you don't get a second chance from Revolut.
Also, some transactions do not work to contest for a refund, including Quickbit (deposit and Goriwire), so I can't do anything with them.
Same with Tsinda (says it's a money transaction and can't be disputed)
Revolut verkar gå vidare med att bestrida nu. Nämn inget om casinospel för då är det svårt att förklara, då dom tolkar det som att ni inte blivit lurade, dom går efter Mastercards och Visas regler.
Dom verkar inte förstå detta med felaktiga merchantcode tyvärr, har försökt förklara detta för dom förr utan resultat.
Eftersom dessa bolag ignorerar och inte vill hjälpa så är det bara att ta chargeback på dom, sen är det upp till dom att visa kvitto.
säg som det är angående dessa bolagen när ni bestrider, ni har inte fått kvitto eller någon digital tjänst levererad, om det nu är tv-spel, bilder, cs skins.
"Jag vill ha återbetalning" sedan "jag har inte fått någon vara"
Ni kan även gå vidare med bolag ni inte hittar information till, jag gjorde det med mina Ticketzone och Ewave transaktioner och behövde inte förklara, utan dom gick vidare direkt för bestridande.
Välj bara samma och klicka på en dag för kontakt, sedan väljer ni att ni inte har bevis och går vidare, där väljer ni att ni inte hittar kontaktuppgifter till bolaget.
Dom enda jag inte kunnat gå vidare är tidigare transaktioner som jag valde som bedrägeri, då får man ingen andre chans av Revolut.
Samt så funkar en del transaktioner inte att bestrida för återbetalning, bla Quickbit (deposit och Goriwire) så dom kan jag inte göra något med.
Samma med Tsinda (står att det är en pengatransaktion och går inte bestrida)
Свързах се с банката и поисках връщане на плащане, защото съм пристрастен, казиното изобщо не ми помогна. Свързах се с полицията, но и те не помогнаха, казиното не е шведско и не можаха да ми помогнат. банката току-що замрази сметката ми. Ситуацията е изключително несправедлива и не се надявам много да разреша нещо тук
I contacted bank and requested a chargeback cause Im addicted, casino did not help me at all. Contacted police, but they didnt assist as well, the casino is not Swedish and they couldnt help me. bank just froze my account. The situation is extremely unfair and i dont hope much about solving anything here anythmore
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.