ФорумКазинаViperSpin Casino - обща дискусия

ViperSpin Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от HappySlapper
|
25848 преглеждания 188 отговора |
|
1...4 5 6...10
Добавете пост
преди 9 месеца

Отново, когато отидете да анулирате залога си, той споменава, че ще загубите суровите си средства, ако анулирате това. Много ли е ясно? съжалявам, не разбирам как това не се забелязва. След това е ваш избор дали искате да го отмените.

Щастлив съм да спомена на Softgaming, нашия доставчик на казино, вашата информация, като например какви игри да добавите, но като White Label Casino, ние не можем да коригираме нещата много лесно и чакаме те да добавят нови функции. И ние ще направим всичко възможно, за да изброим кои доставчици на игри не могат да се използват, но когато щракнете върху игра и се опитате да влезете в нея / да я завъртите, това няма да ви позволи да играете с бонус средства. Така много бързо ще разберете кой доставчик не го позволява. От две години това е първият път, когато сме имали играч да споменава това.

Благодаря ви за съвета, ще се радвам да ви предложа $50 USD за вашите въпроси.

Сергей




Автоматичен превод:
ViperSpin Casino
преди 9 месеца

file

Моля, подчертайте къде е написано.


Отново, единственият начин играчът да провери е да отвори играта с депозита и да получи бонуса.

Какво имаш предвид под "много бързо ще разбереш кой доставчик не го позволява"?

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

file Вие сте го публикували сами, преди да отмените залога, това е показано. Ще разберете кой доставчик на игри не позволява залагане, защото всяка игра, върху която щракнете от този доставчик, е блокирана за залагане? не можете да го въртите.


Поздрави

Автоматичен превод:
ViperSpin Casino
преди 9 месеца

Сериозен ли си?

Разбирате ли какво е това изображение?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Изображението показва дали искате да отмените баланса си за залагане.


Имате избор да го отмените или да не го отмените. Причината да се появи това съобщение, ако сте взели средства от казиното, за да играете със залог. Така че искате да отмените залога и да запазите средствата. Което не е начинът, по който повечето онлайн казина работят. Трябва да завършите залога или рискувате да загубите средствата. Изборът е твой.

Автоматичен превод:
ViperSpin Casino
преди 9 месеца

Уважаеми казино гуру


Както можете да видите от тази последователност от събития, бонусът на казиното не посочва преди да направите депозит кои игри са разрешени, какво се случва, ако анулирате по средата на депозита с оставащи реални пари или каква е максималната валута на залагане.


Действителните правила са неизвестни, докато не направите депозит, а при настоящата система, ако направите депозит и след това го анулирате, вашите истински пари също ще изчезнат. (Дори ако никога не сте правили залог).


Това е много неблагоприятно за потребителя.


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Той посочва какво ще се случи, ако анулирате средствата, буквално изскача и казва „сигурни ли сте, че искате да анулирате". Това е безсмислено и от над 50 000+ играчи вие сте единственият, който се бори да разбере това.


Що се отнася до доставчиците на игри, поисках от техническия екип да покаже всеки доставчик на игри предварително. Но това е същото от две години на работа и нито веднъж не е било проблем за нашите играчи.

Просто не приемайте залог, ако не сте готови да се съгласите с него?

Мога ли да ви помогна с нещо друго?

Автоматичен превод:
ViperSpin Casino
преди 9 месеца

Проблемът ми е в частта, в която не е ясно какво се случва, ако средствата бъдат анулирани преди да бъде направен депозитът.

Моля, изпратете екранна снимка, ако имате снимка, която показва какво се случва, ако анулирате средствата си, преди да направите депозит.


Досега, ако слот, който исках да играя, вече не можеше да се играе без известие, можех да анулирам бонуса и да си върна реалните пари.

Но сега съм в беда, защото не мога да направя това.


Ако не разбирате какъв е проблемът, моля, млъкнете и гледайте размяната между мен и гуруто на казиното.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Няма нужда да бъдете груби, тъй като заявявам, че имате решение да анулирате средствата или да продължите. Независимо дали преди това е направен депозит,.


Получихте плащане за всяко теглене, което сте направили чрез използване на залог, и thunderkick беше блокиран като доставчик на игри за нашите залози. Имате избор да продължите да депозирате, да правите залози, да анулирате средствата. Което очевидно е опит за бонус измама, затова хората отменят залози. Те правят преследване на бонуси, свеждат баланса до нула и отварят бонусите, след което отменят залога и всичко се изплаща с пари от казиното.

Изборът е ваш да направите, да го отмените или да го заложите? много е ясно. Също така, във всеки случай, когато играч е имал проблем със залагане или бонус, той ни е изпратил имейл и ние сме му възстановили сумата. Дори ако „случайно" го отменят, винаги сме им връщали парите и сме казвали да не го правят отново.


Мога да прикача над 500+ екранни снимки към нашите играчи, ако предпочитате? Дори след като го прочетат, отменете го, винаги сме постъпвали правилно.


Автоматичен превод:
ViperSpin Casino
преди 9 месеца

Проблемът ми е с частта „правилата за бонусите са известни само частично преди депозита".


Ако не разбирате колко важно е това за проблема, моля, не говорете повече.

Изчакайте мнението на казино гуруто.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Няма никакъв проблем, за две години работа никога не е бил проблем. Гуру знае нашите условия за бонуси, ако имаше някакъв проблем, щеше да има много повече оплаквания относно него.


Да имате изскачащ прозорец след това, ако ИЗБЕРЕТЕ да анулирате бонус, който казва, че сигурни ли сте, че искате да направите това? Това е доста ясно решение. Що се отнася до доставчиците на игри, това е отбелязано и нашият екип ще промени това със споразумението на Softgamings.


Съдейки по вашите 37+ отворени оплаквания до други казина, изглежда, че ви харесва да се оплаквате буквално от всички казина.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

file Искам да кажа, че има смисъл сега.


Радваме се да чакаме Гуру, но нашите правила и формулировки са повече от справедливи.


Автоматичен превод:
ViperSpin Casino
преди 9 месеца

Споменавам това, защото казиното наскоро внезапно промени правилата за бонусите.

Не говоря за след депозита, нали?

Оплаквам се, че не знам цялата картина на правилата преди депозиране.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Уважаеми казино гуру


Размяната беше дълга, така че ще обобщя.


Правилата и условията на бонусите на това казино бяха структурирани по такъв начин, че всички правила и условия не бяха известни преди да направите депозит.


Досега не се губеха истински пари в случай на анулиране на бонус, така че това не създаваше големи проблеми.


Но наскоро бяха загубени и истински пари. Правилата и условията не са променяни от миналата година.


Изглежда казиното не смята, че това е проблем.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Правилно, не е проблем. За всяка страна с изключение на Япония това е под новите правила от самото начало. Япония наскоро беше актуализирана, все още имате избор да направите залог и след това се посочва какво ще се случи, ако решите да отмените залога.

Ако искате възстановяване на текущо салдо или злополука, можете да изпратите имейл support@viperspin.com за допълнителен контакт във връзка.

В противен случай не играйте с бонус. просто...

Автоматичен превод:
ViperSpin Casino
преди 9 месеца

Моля, не бъдете отпуснати.

Това казино не поддържа японски и аз използвам английската версия на сайта.

Разбира се, правилата и условията са на английски и знам, че последната актуализация беше миналата година.


file

Ако твърдите, че съществуват Общи условия на японски език, моля, покажете ми ги.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Казах, че наскоро променихме Япония, за да съответства на същата структура на бонусите като всяка друга страна. Можем да променяме бонусите въз основа на държави и не, ние не поддържаме японски, нито съм твърдял, че поддържаме.

Както споменахме, ясно е, че обичате да се оплаквате, да спорите. Наистина не мисля, че мога да направя нещо повече, за да ви помогна. Съжалявам.

Радваме се да изчакаме отговора на гурутата, но нашата структура на бонусите винаги е била същата и наскоро Япония беше актуализирана, за да съответства на нея.


Автоматичен превод:
ViperSpin Casino
преди 9 месеца

Уведомихте ли потребителите за промяната във вашите Общи условия или в съобщение?


Поне досега не сме чували дори за различна структура на бонусите, само в Япония.

Можем да преценим само като разгледаме правилата и условията.


Ако структурата на бонусите е различна във всяка страна, означава ли това, че Условията за ползване са безсмислени?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Всички страни следват едни и същи правила и условия за бонусите, Япония никога не е участвала в това.


Актуализациите за Япония бяха:

Една игра от доставчика Thunderkick не беше разрешено да се залага, тъй като е лесна за залагане. Също така е ясно, че ако отидете на доставчика на игри, играете игра, това няма да ви позволи физически да залагате на играта, като използвате бонус средства, по никакъв начин не хващате играчи в капан. Вие БУКВАЛНО не можете да залагате.

И сега, ако анулирате залога, губите средствата си, ако решите да го анулирате. Ако не изберете, залогът трябва да се изиграе. Това е същото за всяка държава, повече от година и отново вие избирате да го отмените. Той ви уведомява какви ще бъдат последствията.


Не трябваше да уведомяваме никого, има 1 редовен играч от Япония, който сте вие, нямаме други играчи от Япония, тъй като това не е нашият оперативен пазар. Отново, вие вземате решението да анулирате средствата, което се посочва в изскачащ прозорец. Повече от щастлив съм да чакам отговора на гурутата, защото това просто се върти в кръг.


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Уважаеми казино гуру


Изглежда, че това казино е актуализирано за Япония.

В условията на услугата обаче няма японски и те не са ни уведомили, защото нямат много японски потребители.

Така че е естествено за мен да почувствам, че правилата внезапно са се променили и поради структурата на бонусите на казиното е невъзможно да забележа, преди да депозирам.


За щастие се отказах след депозирането и спечелих голяма сума в резултат на играта, а казиното казва, че можете да се откажете, без да губите реални пари, ако се свържете с тях веднага след депозирането.

Досега обаче дори не знаех, че такъв отговор е възможен, така че имаше голям шанс да загубя парите си и да съм плакал, докато спя.


Ще бъда много раздразнен, ако продължат да правят актуализации без известие и без начин да разберат, преди да направят депозит.

Бих искал да видя внимателно проучване на позицията на казиното по този въпрос.

Автоматичен превод:
1...4 5 6...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини