ФорумКазинаViperSpin Casino - обща дискусия

ViperSpin Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 3 години от HappySlapper
|
30353 преглеждания 188 отговора |
|
1...3 4 5...10
ViperSpin Casino
преди 1 година

Току-що изпратих имейл, моля, отговорете, за да можем да разговаряме там

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

file

Здравей Radka, errr ние сме под съмнение, че този играч може наистина да е бил хакнат, тъй като профилната снимка не е негова. Можете ли да ни помогнете с това възможно най-скоро? тъй като не сме напълно сигурни какво можем да направим. Този човек, който публикува тук, наистина знае имейла на играч. Също така ни изпрати странен имейл, който изглежда е на различен език.




file

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
ViperSpin Casino
преди 1 година

Понастоящем нямам достъп до имейл на края на света, като използвам банкомата на моите съквартиранти

Автоматичен превод:
преди 1 година

Току-що ви изпратих имейл на lecsus04, за да опитате да сортирате това сега

Автоматичен превод:
lecsus04
преди 1 година

Току-що ни изпратихте имейл от този имейл.. Буквално преди 5 минути.


Вие сте много странен и изключително подозрителен.

Не можахте да си направите гуру акаунт с действителното си потребителско име?

Използвате произволна картинка на Guru

И вие сте регистрирани в Guru to Croatia, но във Viperspin никога не сте влизали от нищо друго освен от Нова Зеландия.


Няма да ви помагаме с нищо повече, докато не можете правилно да се идентифицирате. Което съм сигурен, че няма да има проблеми?


file

Автоматичен превод:
ViperSpin Casino
преди 1 година

добре, така че говоря английски, нямам контрол над този акаунт, който не съм изпратил

не е tatakalem ean

Автоматичен превод:
lecsus04
преди 1 година

Разбира се, няма проблем, но изпратихте имейл в рамките на 30 секунди между двата имейла.


Моля, качете валиден документ за самоличност с днешна дата 9/05/2023, като вашият лиценз също се вижда ясно.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Току-що потърсих в Google това и е арабски

Автоматичен превод:
lecsus04
преди 1 година

Добре, моля, разберете, че ако акаунтът ви е компрометиран като имейла ви, това не е наш проблем. Както е поискано, моля, изпратете ВАЛИДНО доказателство с днешна дата на нашия имейл за поддръжка, както поискахме по-горе.


Също така, моля, обяснете защо използвате нечия снимка в акаунта си на казино гуру? Защото лицензът ви не показва, че изглеждате така?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моля, знайте, че все още чакаме да се идентифицирате?

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Здравей Radka, errr ние сме под съмнение, че този играч може наистина да е бил хакнат, тъй като профилната снимка не е негова. Можете ли да ни помогнете с това възможно най-скоро? тъй като не сме напълно сигурни какво можем да направим. Този човек, който публикува тук, наистина знае имейла на играч. Също така ни изпрати странен имейл, който изглежда е на различен език.




file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Съжалявам, но сега трябва да се придържате към жалбата. Сега чака да бъде прегледан. Нямам представа какво ме молите да направя - честно казано.

Това е отворен форум - не е в моята власт да проучвам играча, тъй като всеки може да се регистрира с произволно потребителско име, снимка на аватар, националност плюс предпочитан език.

Вие, от друга страна, можете да проучите всички свързани акаунти.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Моля, знайте, че все още чакаме да се идентифицирате?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Любезна бележка: Най-добре е да запазите това за жалбата. Този форум е публичен. Чувствителните подробности ще останат видими за обществеността.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Казиното редовно променя правилата за бонуси и наличните игри, но не съобщава това на играчите.


Списъкът с игри, които могат да се играят с бонусите, предоставени от казиното, е изключително труден за четене и проследяване.

Също така, дори ако забележа след депозиране, че вече не можете да играете игрите, които можех да играя преди, ако анулирам бонуса си, моите реални пари също ще изчезнат. (Дори ако още не съм играл играта).


Понякога не е ясно дали валутата, която се появява в правилата и условията, е AUD или USD.

Максималният залог за бонуса е $5, но всъщност не можете да играете само за $4,5. Може би е AUD.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 11 месеца

Здравей andandjonnyx.


Можете ли да коментирате какви правила са се променили наскоро, за да мога да проследя това?


Моля, имайте предвид, че залагането/използването на бонус средства не работи при всички доставчици на игри. И отново, ако използвате AUD, валутата е само AUD. В нашето казино няма разделение на валутите, с изключение на игрите Thunderkick.


Бих искал да знам повече, моля, коментирайте и мога да помогна допълнително.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Казиното редовно променя правилата за бонуси и наличните игри, но не съобщава това на играчите.


Списъкът с игри, които могат да се играят с бонусите, предоставени от казиното, е изключително труден за четене и проследяване.

Също така, дори ако забележа след депозиране, че вече не можете да играете игрите, които можех да играя преди, ако анулирам бонуса си, моите реални пари също ще изчезнат. (Дори ако още не съм играл играта).


Понякога не е ясно дали валутата, която се появява в правилата и условията, е AUD или USD.

Максималният залог за бонуса е $5, но всъщност не можете да играете само за $4,5. Може би е AUD.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, можете ли да опишете какви бонус правила са се променили? Виждам също, че казиното също се интересува от тази информация, така че и аз съм доста любопитен. Ще чакам отговора. 🙂

Автоматичен превод:
ViperSpin Casino
преди 11 месеца

Допреди известно време не се губеха истински пари, когато анулирах бонус в това казино.


Един ден обаче истинските пари също бяха загубени, когато анулирах.


file


Освен това до миналата седмица можех да играя на ротативки thunderkick с бонус, но изведнъж вече не мога да играя.


Докато информацията за максималния бонус посочва AUD/NZD, няма такова изявление за максималния залог. Това обикновено се отнася за USD.

(Винаги използвам USD като валута)


Игрите, които могат да се играят с бонуса, не са маркирани с икона в списъка с игри и е трудно да се намери кои игри отговарят на условията за бонуса в раздела за бонуси.


Така че едва след като спечелих бонуса и отворих играта и ми беше отказано, разбрах, че вече не мога да играя слота Thunderkick.

Все още не бях направил залозите си, но не можех да отменя бонуса, защото отмяната би довела до загуба на реални пари.


file

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Благодаря ви отново за отговора.


Така че, преди да продължим с малко повече подробности, ще обясня, че по всяко време, когато вземете бонус, правилата и условията на бонуса винаги са посочени. Изцяло ваше решение е да продължите с тях. Забелязах, че имате акаунт от Япония, съдейки по флага в профила ви. Съгласен съм, че Япония е актуализирана към другите правила за всички наши бонуси, за да бъда напълно честен, имаме около 10 японски играча, тъй като нашата база играчи определено не е от Япония. Нашите правила и условия бяха актуализирани, за да отразят, че ако анулирате бонус от Япония, ще загубите сурови и бонус средства. Когато обаче решите да го анулирате, той ви уведомява, че ще загубите и двата фонда.


Първоначално открихме, че когато позволяваме бонус баланси, много играчи биха открили пропуски в системата и винаги ще могат да спечелят залог. Така че, разбира се, като казино, няма такова нещо като безплатни пари. Прегледах акаунта ви, тъй като изглежда е най-новият от Япония, който е взел бонус (не се колебайте да изпратите имейла си все пак) Забелязах, че играете thunderkick (както казахте), но игрите thunderkick позволяват невероятно високи залагания способност, така че те бяха деактивирани от нашите бонуси. Повечето онлайн казина позволяват различни доставчици и различни правила, но ние сме много щедри с нашите бонуси.


Но с изключение на Япония, нашите правила за бонуси са същите от първия ден на стартирането с малки промени, но отново цялата информация, всички изскачащи прозорци се появяват, за да можете да вземате правилните решения.

Надяваме се тази информация да ви помогне. Моля, не се колебайте да отговорите, ако имате други въпроси.


Автоматичен превод:
ViperSpin Casino
преди 11 месеца

Всеки път проверявам правилата и условията на бонуса, но няма промяна.

Освен това, когато актуализират правилата и условията, те трябва да ни уведомят, когато влезем, но не са го направили.

Ако кажете, че се е променил, моля, покажете правилата и условията преди и след загубата на истински пари, когато бонусът бъде анулиран.

Проверих английските условия на услугата и те бяха последно актуализирани на 17 октомври миналата година.


игрите thunderkick позволяват невероятно висока способност за залагане?


Не бъдете глупави, максималният залог за бонуса е максимум $5,

Всъщност мога да заложа само $3, тъй като е AUD, просто не е записано.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Разбирам, че сте разстроени от промените, но те все още са видими при всякакви условия, преди да приемете бонуса. Мога да добавя бонус към тестов акаунт и да покажа, ако искате? Точните условия.


Вярно е, че точните доставчици на игри не са посочени в това, но за игрите, които не са, така или иначе не можете да използвате залог за тях. Не по-различно от нашия технически отдел, който премахва от залагания игри като хаус игри, plinko и т.н. Това зависи изцяло от преценката на казината и както разбрахте, не можете да го правите при определени доставчици. Ножовката също винаги е била една от тях.


Разгледах по-подробно акаунта ви и виждам, че сте играли само thunderkick и всъщност само една игра и сте превъзхождали залога всеки път с 40x бонус. Това е доста невероятно, нали! Така че вярвам, че техническият отдел беше правилен за промените.


Ако имате нужда от нещо допълнително, моля, не се колебайте да попитате.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
ViperSpin Casino
преди 11 месеца

Просто ми покажете променените Условия за ползване.

Не успях да прегледам променените правила и условия,

Правилата и условията не са актуализирани от миналата година.


file


Няма изречение в отделните правила и условия на бонуса, което да казва „и двете вече се губят, ако анулирате".


Какво лошо има в това да играя любимите си ротативки и да спечеля случайно?


Можете свободно да изключвате игри, но проблемът е, че те изобщо не казват това на играчите.

Не е честна система правилата и условията да не посочват кои игри са изключени от бонуса и не е честно да трябва да отворите игра с бонус баланс, за да можете да го проверите.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
1...3 4 5...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини