преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ViperSpin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Страхотно казино досега, една от по-добрите опции за австралийски играчи, тъй като са удобни за VPN 🙂
В момента няма чат на живо, но имейлът за поддръжка беше доста бърз и много полезен.
Моето LTC теглене беше бързо и безпроблемно, така че засега съм много доволен от това казино!
Great casino so far, one of the better options for australian players as they are VPN friendly 🙂
There is currently no live chat but the support email was pretty fast and very helpful.
My LTC cashout was fast and problem free so for now im very happy with this casino !
Страхотно ново казино тук. Много полезна поддръжка чрез електронна поща и те се изплащат бързо. Харесвам изборите на игри, които имам от Австралия. Напълно препоръчвам Viperspin 🙂
Great new casino here. Very helpful support through e mail and they pay out fast. I love the game choices I have playing from Australia. Totally recommend Viperspin 🙂
Страхотно казино досега, една от по-добрите опции за австралийски играчи, тъй като са удобни за VPN 🙂
В момента няма чат на живо, но имейлът за поддръжка беше доста бърз и много полезен.
Моето LTC теглене беше бързо и безпроблемно, така че засега съм много доволен от това казино!
Great casino so far, one of the better options for australian players as they are VPN friendly 🙂
There is currently no live chat but the support email was pretty fast and very helpful.
My LTC cashout was fast and problem free so for now im very happy with this casino !
Здравейте, радвам се да чуя положителен отзив!
Може би можете да напишете нашия собствен потребителски отзив, така че тази потребителска оценка на казината ще се увеличи малко 🙂
Какво мислиш за това?
Hello, happy to hear a positive feedback!
Maybe you can write our own user review, so this casinos user rating will increase a bit 🙂
What do you think about it?
Здравейте,
би било хубаво, ако можете да напишете своя собствена потребителска рецензия, така че другите да могат да ви видят наистина като Viperspin 🙂
Hello,
it would be nice if you could write your own user review, so the others can see you realy like Viperspin 🙂
Имат ли бонус без депозит?
Do they have a no deposit bonus?
Da li imaju bonus bez deposita?
Опитах се, но не се получи, тъй като не направих captcha, но дори не даде избор да направя captcha 🙁
I tried to but it wouldn’t go through as I didn’t do the captcha, but it didn’t even give the choice to do a captcha 🙁
Хм, това ми звучи по-скоро като бъг. Няма нужда да правите captcha. Captcha е автоматична (това е различен тип captcha, с който вероятно сте свикнали). Виждам чакащ преглед на това казино в нашата система. Това е от потребител с имейл адрес vilXXXX.m.finXX@gmail.com
Ти случайно ли си?
Hm, that sounds more like a bug to me. There's no need to do captcha. The captcha is automatic (it's a different type of captcha you're probably used to). I can see a pending review on this casino in our system. It's from a user with an email address vilXXXX.m.finXX@gmail.com
Is it you by any chance?
хм не Моят е donnaandzimmy@hotmail.com. Бих искал да оставя преглед. Пише попълване на информация, в която правя. След това, когато изпратя, долу в червено пише, че captcha е неправилна. Едва след това показва капча леко в долния десен ъгъл. Просто не видях къде дори да сложа капча.
Um no. Mine is donnaandzimmy@hotmail.com. I’d like to leave a review. It says fill info in which I do. Then when I submit, down the bottom in red says captcha incorrect. It only then shows the captcha slightly in the bottom right corner. I Just haven’t seen where to even put the captcha in.
Би било много полезно, ако можете да го запишете за нас. Знаете ли как да направите това? Ако успеете да го направите, моля, изпратете го на моя имейл daniel@casino.guru
Можете също да опитате да използвате друг браузър (дори ако сте на мобилен телефон).
It would be so helpful if you could record it for us. Do you know how to do that? If you manage to do so, please, send it to my email daniel@casino.guru
You can also try using a different browser (even if you're on mobile).
Здравей Даниел. Трябва да оставя отзив при сменен браузър 🙂
Hey Daniel. Got to leave a review as changed browsers 🙂
Хм, значи има нещо общо с вашия браузър. Както и да е, не е добре. Кой браузър имате и ако сте на мобилен, какъв тип мобилен имате, моля?
Hm, so it has something to do with your browser. Anyway, it's not good. Which browser do you have and if you're on mobile, what kind of mobile do you have please?
Здравей Даниел. Имам I phone 8 и не ме оставяше да оставя преглед чрез Google като проблем с captcha. В Google можете да попълните информацията за преглед и когато натиснете „Изпращане", се появява неуспешна captcha и след това показва малко заснемане долу вдясно на телефона ми, което не ви позволява дори да го отворите. Отидох и преминах на Chrome и успях да оставя преглед без проблеми чрез това. Надявам се това да ви помогне по някакъв начин. Обичам Дона
Hi Daniel. I have a I phone 8 and it wouldn’t left me leave a review through Google as of a captcha problem. On Google, you can fill out the info for a review and when you hit submit, it comes up failed captcha and it then shows a tiny capture bottom right of my phone that doesn’t let you even open it. I went and changed to Chrome and was able to leave a review no problems through that. Hope this helps you in some way. Love Donna
Благодаря за отговора...и така, използвали ли сте първоначално браузъра Safari, когато изпращането на прегледа не бе успешно? Казвате, че не ви е позволило да изпратите рецензията чрез Google, но не съм сигурен какво имате предвид под Google (браузър). Има браузър, наречен Google Chrome, но това е този, който всъщност работи за вас.
Thanks for the reply...so have you originally used the Safari browser when submitting the review failed? You say it didn't let you submit the review through Google, but I'm not really sure what you mean by Google (browser). There's a browser called Google Chrome, but that's the one that actually worked for you.
Когато щракнах върху връзката само с помощта на търсене с Google, това не ми позволи да оставя рецензия за нещото captcha. Дори когато щракнах върху връзката в моя имейл, която беше изпратена, не ми позволи да оставя рецензия за същото заснемане. Трябваше да потърся връзката в хром и успях да оставя преглед само след това с Chrome. Изглежда, че използването на chrome не включва captcha по някаква причина.
When I clicked the link just using Google search it didn’t let me leave a review as of the captcha thing. Even when clicking the link in my e mail that was sent didn’t let me leave a review as of same capture. I had to do a chrome search for the link and was only able to leave a review then using Chrome. It seems using chrome didn’t involve a captcha for some reason.
Това е наистина странно. Това е първият път, когато някой се свърза с нас по подобен проблем 😕
That's really strange. This is the first time someone contacted us regarding similar issue 😕
Здравей,
вече сте съобщили за казиното - като поставите своя публикация.
Освен това можете да подадете жалба чрез Центъра за разрешаване на Casino Guru и нашият екип за жалби ще разследва. Просто кликнете върху връзката:
https://casino.guru/complaints/create
Следващото нещо, което можете да направите, е да напишете своя собствена потребителска рецензия - и вие го направихте, както виждам сега.
Искате ли да споделите някакви подробности междувременно, чудя се?
Hello there,
you already reported the casino - by placing your a post.
Furthermore, you can submit a complaint through the Casino Guru Resolution Center and our Complaint Team will investigate. Just click the link:
https://casino.guru/complaints/create
The next thing you can do is write your own user review - and you did as I can see now.
Care to share any details in the meantime, I wonder?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.