ФорумКазинаViperSpin Casino - обща дискусия

ViperSpin Casino - обща дискусия

преди 3 години от HappySlapper
|
30306 преглеждания 188 отговора |
|
1 2...10
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ViperSpin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Страхотно казино досега, една от по-добрите опции за австралийски играчи, тъй като са удобни за VPN 🙂


В момента няма чат на живо, но имейлът за поддръжка беше доста бърз и много полезен.


Моето LTC теглене беше бързо и безпроблемно, така че засега съм много доволен от това казино!

Автоматичен превод:
преди 3 години

Страхотно ново казино тук. Много полезна поддръжка чрез електронна поща и те се изплащат бързо. Харесвам изборите на игри, които имам от Австралия. Напълно препоръчвам Viperspin 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 години

Страхотно казино досега, една от по-добрите опции за австралийски играчи, тъй като са удобни за VPN 🙂


В момента няма чат на живо, но имейлът за поддръжка беше доста бърз и много полезен.


Моето LTC теглене беше бързо и безпроблемно, така че засега съм много доволен от това казино!

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте, радвам се да чуя положителен отзив!

Може би можете да напишете нашия собствен потребителски отзив, така че тази потребителска оценка на казината ще се увеличи малко 🙂

Какво мислиш за това?

Автоматичен превод:
Donzey1
преди 3 години

Здравейте,

би било хубаво, ако можете да напишете своя собствена потребителска рецензия, така че другите да могат да ви видят наистина като Viperspin 🙂

Автоматичен превод:
HappySlapper
преди 3 години

Имат ли бонус без депозит?

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 години

Опитах се, но не се получи, тъй като не направих captcha, но дори не даде избор да направя captcha 🙁

Автоматичен превод:
Donzey1
преди 3 години

Хм, това ми звучи по-скоро като бъг. Няма нужда да правите captcha. Captcha е автоматична (това е различен тип captcha, с който вероятно сте свикнали). Виждам чакащ преглед на това казино в нашата система. Това е от потребител с имейл адрес vilXXXX.m.finXX@gmail.com

Ти случайно ли си?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

хм не Моят е donnaandzimmy@hotmail.com. Бих искал да оставя преглед. Пише попълване на информация, в която правя. След това, когато изпратя, долу в червено пише, че captcha е неправилна. Едва след това показва капча леко в долния десен ъгъл. Просто не видях къде дори да сложа капча.

Автоматичен превод:
Donzey1
преди 3 години

Би било много полезно, ако можете да го запишете за нас. Знаете ли как да направите това? Ако успеете да го направите, моля, изпратете го на моя имейл daniel@casino.guru

Можете също да опитате да използвате друг браузър (дори ако сте на мобилен телефон).

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Здравей Даниел. Трябва да оставя отзив при сменен браузър 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 години

Опитах се, но не се получи, тъй като не направих captcha, но дори не даде избор да направя captcha 🙁

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте, в нашата система виждам, че все пак успяхте да напишете един. Все още имате грешка при captcha, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 години

здравей Позволява ми да оставя преглед след смяна на браузъра 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей Даниел. Трябва да оставя отзив при сменен браузър 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 години

Хм, значи има нещо общо с вашия браузър. Както и да е, не е добре. Кой браузър имате и ако сте на мобилен, какъв тип мобилен имате, моля?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Здравей Даниел. Имам I phone 8 и не ме оставяше да оставя преглед чрез Google като проблем с captcha. В Google можете да попълните информацията за преглед и когато натиснете „Изпращане", се появява неуспешна captcha и след това показва малко заснемане долу вдясно на телефона ми, което не ви позволява дори да го отворите. Отидох и преминах на Chrome и успях да оставя преглед без проблеми чрез това. Надявам се това да ви помогне по някакъв начин. Обичам Дона

Автоматичен превод:
Donzey1
преди 3 години

Благодаря за отговора...и така, използвали ли сте първоначално браузъра Safari, когато изпращането на прегледа не бе успешно? Казвате, че не ви е позволило да изпратите рецензията чрез Google, но не съм сигурен какво имате предвид под Google (браузър). Има браузър, наречен Google Chrome, но това е този, който всъщност работи за вас.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Когато щракнах върху връзката само с помощта на търсене с Google, това не ми позволи да оставя рецензия за нещото captcha. Дори когато щракнах върху връзката в моя имейл, която беше изпратена, не ми позволи да оставя рецензия за същото заснемане. Трябваше да потърся връзката в хром и успях да оставя преглед само след това с Chrome. Изглежда, че използването на chrome не включва captcha по някаква причина.

Автоматичен превод:
Donzey1
преди 3 години

Това е наистина странно. Това е първият път, когато някой се свърза с нас по подобен проблем 😕

Автоматичен превод:
ViperSpinIsAScam
преди 2 години

Здравей,

вече сте съобщили за казиното - като поставите своя публикация.

Освен това можете да подадете жалба чрез Центъра за разрешаване на Casino Guru и нашият екип за жалби ще разследва. Просто кликнете върху връзката:

https://casino.guru/complaints/create

Следващото нещо, което можете да направите, е да напишете своя собствена потребителска рецензия - и вие го направихте, както виждам сега.

Искате ли да споделите някакви подробности междувременно, чудя се?



Автоматичен превод:
HappySlapper
преди 2 години

кое казино използвате


Ким

Автоматичен превод:
1 2...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини