ФорумКазинаViperSpin Casino - обща дискусия

ViperSpin Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 2 години от HappySlapper
|
28749 преглеждания 188 отговора |
|
1...5 6 7...10
Добавете пост
преди 10 месеца

Твърдението ви няма смисъл, все пак сте получили всичките си печалби? Както всеки играч, който играе в нашето казино.


Ако решите да депозирате, и изскачащ прозорец с надпис ЖЕЛАЕТЕ ЛИ ДА ЗАГУБИТЕ ВАШИЯ БАЛАНС? и показва, че ще загубите всичките си средства, каква е наша вина? Гуру наистина няма какво да проверява, правилно е написано.

Автоматичен превод:
ViperSpin Casino
преди 10 месеца

Не се показва такъв изскачащ прозорец.

Ако казвате, че получавате такъв изскачащ прозорец, когато правите депозит, моля, предоставете екранна снимка.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Уважаеми казино гуру


Размяната беше дълга, така че ще обобщя.


Правилата и условията на бонусите на това казино бяха структурирани по такъв начин, че всички правила и условия не бяха известни преди да направите депозит.


Досега не се губеха истински пари в случай на анулиране на бонус, така че това не създаваше големи проблеми.


Но наскоро бяха загубени и истински пари. Правилата и условията не са променяни от миналата година.


Изглежда казиното не смята, че това е проблем.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Предлагам ви да подадете официална жалба, защото, с цялата възможна честност, не мога да разбера основния проблем, който е причинил тази привързаност.

Разбира се, ние се стремим всички правила да бъдат справедливи и честни, но, както вероятно знаете, първо проучваме въпроса, от двете страни, много задълбочено. Така че от моя гледна точка мога само да споделя моето скромно мнение като администратор, но нищо повече.

Тъй като изглежда, че това не е това, което търсите, отново предлагам друго оплакване. 🤷‍♀️


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Моля, не бъдете отпуснати.

Това казино не поддържа японски и аз използвам английската версия на сайта.

Разбира се, правилата и условията са на английски и знам, че последната актуализация беше миналата година.


file

Ако твърдите, че съществуват Общи условия на японски език, моля, покажете ми ги.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Ако мога да добавя нещо:

Чували ли сте някога, че например английската версия е преди други езикови версии на правилата?

Това е най-често срещаното нещо и не вярвам, че сега е виновен липсата на превод на японски уебсайтове.


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Уважаеми казино гуру


Изглежда, че това казино е актуализирано за Япония.

В условията на услугата обаче няма японски и те не са ни уведомили, защото нямат много японски потребители.

Така че е естествено за мен да почувствам, че правилата внезапно са се променили и поради структурата на бонусите на казиното е невъзможно да забележа, преди да депозирам.


За щастие се отказах след депозирането и спечелих голяма сума в резултат на играта, а казиното казва, че можете да се откажете, без да губите реални пари, ако се свържете с тях веднага след депозирането.

Досега обаче дори не знаех, че такъв отговор е възможен, така че имаше голям шанс да загубя парите си и да съм плакал, докато спя.


Ще бъда много раздразнен, ако продължат да правят актуализации без известие и без начин да разберат, преди да направят депозит.

Бих искал да видя внимателно проучване на позицията на казиното по този въпрос.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Тъй като разговорът изглежда се върти в кръг, отговорът ми е същият.

Убедени ли сте, че се е случило нещо нечестно? Добре, пуснете жалбата, защото това е форум, а не съдебно заседание. Вече казах, че няма да се намесвам и обясних защо, така че останалото зависи от вас:

https://casino.guru/complaints/createaaa


Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Винаги използвам английската версия на сайта.

На този сайт няма японски уебсайт.

Следователно е невъзможно да се знае за специални правила и актуализации само за Япония на първо място.

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 10 месеца

Знам, че това казах.

Всичко, което е посочено видимо в правилата, е просто в правилата. Няма значение кой език поддържа казиното като цяло.

Мисля, че сте разбрали много неща погрешно според вашите отговори. Наистина бих искал да помогна, но най-вероятно и двамата не се разбираме добре. 🙁

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Моята точка на спора е: „Допустимо ли е да се актуализират Условията за ползване или да се правят актуализации, без да се уведомяват потребителите?" и "Допустимо ли е да се скрият правилата и условията на бонус преди да бъде направен депозит?" Няма да подам жалба.


Нямам намерение да подавам жалба, но ако това е разрешено, не мога да препоръчам това казино на други.

Като казино гуру ви моля да вземете решение.

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 10 месеца

Мисля, че всеки е свободен да формира собствено мнение въз основа на целия този дебат.

Няма да вземам никакви решения, ако нямате за цел да подкрепите искането си чрез жалбата.

Казината променят правилата и условията ежедневно; това е част от ежедневието. Продължавате да предполагате, че това казино е направило нещо нечестно нарочно. Не знам предисторията. - съжалявам Но ако сте депозирали след направена промяна - вашето решение ли е било или не?

Между другото, беше споменат изскачащ прозорец, така че този въпрос е по-скоро за подробности.

Е, за това са тук оплакванията. 🙌

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Казиното не промени условията си за обслужване на първо място.

Но всъщност вътрешно казината променят своите системи.

Играчите, включително и аз, не могат да знаят това предварително.

Искам първо да разбереш това като факт, нали?


В момента имам множество оплаквания и не искам да добавям повече оплаквания.

Но ние обсъждаме това, защото казиното не е наясно с проблемите с техните действия.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Съжалявам, Радка, опитваме се да помогнем с каквото можем, но дори и аз не знам какво повече мога да направя или кажа. Това е много ясно и ние се радваме да обсъдим всичко допълнително, ако имате нужда, в противен случай може просто да оставя това там, където е.....

Автоматичен превод:
ViperSpin Casino
преди 10 месеца

Е, и аз опитах. Но изглежда няма как да намерят общ език. 🤷‍♀️

Все пак ви благодаря за усилията; - оценявам го.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Казиното не промени условията си за обслужване на първо място.

Но всъщност вътрешно казината променят своите системи.

Играчите, включително и аз, не могат да знаят това предварително.

Искам първо да разбереш това като факт, нали?


В момента имам множество оплаквания и не искам да добавям повече оплаквания.

Но ние обсъждаме това, защото казиното не е наясно с проблемите с техните действия.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Е, на този етап не мога да добавя много.

Ако не искате да ни сътрудничите, за да ни помогнете да намерим основателността на вашите, да кажем, обвинения, смятам, че всички те са само думи, така че не, не мога да приема нищо за факт. За съжаление, напълно съм убеден, че няма да намерите това задоволително.

По един или друг начин напускам тази дискусия.

Моите извинения.

Автоматичен превод:
ViperSpin Casino
преди 10 месеца

вие, хора, трябва да отговорите на публикацията ми тук възможно най-скоро, тъй като тя става все по-натрапвана в социалните медии минута след минута и в секундата, когато получавам отговор от AyeZee и му казвам какво сте ми направили вие и той се съгласява да ми помогне споделете това преживяване с всички хора, които той отвлича от публиката, ще разпространим посланието, за да може някой да направи нещо.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

БИ ЛИ НЯКОЙ ОТ ПОДДРЪЖКАТА НА УПРАВЛЕНИЕ НА VIPERSPIN ДА СЕ СВЪРЖЕ С МЕН ИЛИ ДА ОТГОВОРИ НА ПУБЛИКАЦИЯТА МИ ТУК ЗА ДНЕШНИЯ МИ ОПИТ

Автоматичен превод:
Ogserbian
преди 10 месеца

Здравей Йован,

Отговорихме на предишните ви имейли и ще продължим да ви отговаряме по имейл, както е необходимо.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

вие, хора, трябва да отговорите на публикацията ми тук възможно най-скоро, тъй като тя става все по-натрапвана в социалните медии минута след минута и в секундата, когато получавам отговор от AyeZee и му казвам какво сте ми направили вие и той се съгласява да ми помогне споделете това преживяване с всички хора, които той отвлича от публиката, ще разпространим посланието, за да може някой да направи нещо.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Вече ви отговорих тук в тази тема: https://casino.guru/forum/complaints-discussion/viperspin-casino-do-not-play-here/3#post-85774 , така че е най-добре да запазим комуникацията в едно, за да не пишем едно и също в две.

Би ли било възможно това?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Благодаря ти Джаро.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

имам същия проблем

Автоматичен превод:
marv202
преди 10 месеца

Да, човече, разбирам те, аз съм от Австралия, така че съм заседнал с всички тези хитри казина. Вие сте от Холандия, така че съм сигурен, че бихте могли да направите акаунт за залог, rollbit buebit и цялото голямо крипто казино. Viper spin е кучешко казино, което се грижи само за себе си и ще направят всичко възможно да създават нови правила, само за да ви натъпчат и печалбите ви. И както можете да видите, аз съм перфектният пример, бях почти на последното ниво, където ви дават 1000 евро безплатен бонус без залагане и накрая затвориха акаунта ми, защото бях задник. И така, какъв е вашият случай? Голяма сума пари ли е? Защото мога да ви помогна да разпространите съобщението, тъй като имам обхват и влияние и разреших проблема си, но с цената на моя акаунт, който използвах последователно в продължение на 1 година и 2 месеца. Така че да, определено се опитайте да получите парите си и закрийте акаунта, защото те нямат проблеми да вземат парите ви незабавно, но когато трябва да спечелите, те избират как и кога искат да ви изплатят, плюс техните смешни лимити за теглене. След като изпомпих малко над 38 хиляди в сметката и най-накрая спечелих 12 хиляди от 180 депозита, успях да изтегля само 9400, останалите бях почти принуден да залагам между тях, за да не загубя сметката или парите. Моят имейл е jovansmiljanic96@icloud.com . Чувствайте се свободни да ми изпратите имейл и аз ще направя всичко възможно, за да ви помогна.

Автоматичен превод:
1...5 6 7...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини