ФорумКазинаViperSpin Casino - обща дискусия

ViperSpin Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от HappySlapper
|
28623 преглеждания 188 отговора |
|
12 3 4...10
Добавете пост
sailing22
преди 1 година

Здравей, Ким, промених държавата за теб на Обединеното кралство (тъй като там нямаме само Англия), но както посочи Радка, можеш да я промениш по всяко време на всяка страна, която пожелаеш 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка, вече говорих с Адам относно тази лична атака беше извършена снощи срещу нашето казино и този човек е един от хората, които бяха на този пост. Изпратих на Адам пълна информация, но позволяването на хората да клеветят казиното е малко несправедливо.


Мога да ви уверя, че този играч няма имейл при нас и ако има, сигурен съм, че може да го препрати до вас и можем да проведем разговор на живо и да видим? Позволяването на хората да плащат за отрицателни отзиви за казина, за да „увредят" репутацията, е малко несправедливо, сигурен съм, че можете да се съгласите с мен за това.

Моля, вижте имейла, изпратен до Адам с пълната документация, и това беше точно по същото време, когато знам, че сте отхвърлили рецензиите им, така че не мога да разбера как на този човек е позволено да клевети.


Благодаря.


Автоматичен превод:
ViperSpin Casino
преди 1 година

Здравей ViperSpin,

ние сме наясно със ситуацията - благодаря. Предстои Даниел да се свърже с Twitter профила, за да получи повече подробности за цялата акция. Междувременно ще отхвърлим всички свързани и зле мотивирани потребителски отзиви. babu2315 е включен.

Както можете да видите, всеки път, когато играч обвини някое казино, че е „измама", ние насърчаваме играча да подаде жалба, така че истинският проблем да може да бъде открит и разследван. Е, нищо чудно, че досега няма подадена жалба от този играч.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Всичко е много добре да се говори негативно с лошите казина. Който има добър опит с други казина. Харесвам сити с уайлд кард или старото казино с шеги, тъй като правят изплащане. Има обслужване на клиенти. Доста под средното

Автоматичен превод:
sailing22
преди 1 година

Кой изобщо си ти? Вие не играете в нашето казино и продължавате да споменавате други казина.

Автоматичен превод:
sailing22
преди 1 година

ViperSpin не приема играчи от Обединеното кралство, така че наистина не разбирам как можете да имате опит с тях.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не съм споменавал казино Viper, тъй като не знам нищо за тях. Да, говоря за другите, дали са добри или лоши

Автоматичен превод:
sailing22
преди 1 година

Тогава позволете ми да кажа, че сте избрали доста неправилна тема за публикуване, как я намерихте, чудя се?

Би било хубаво, ако можете да публикувате друга информация по съответния начин, просто намерете подходящата тема за казиното и споделете опита си.

Това е за Wild Card City например. Както виждам, този също не приема играчи от Обединеното кралство.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Стойте далеч от Viperspins, те няма да ви изплатят и просто ще затворят акаунта ви

Те са измамници

Автоматичен превод:
lecsus04
преди 1 година

Здравей, Lecsus04, какъв е имейлът на твоя акаунт, за да мога да проследя това вместо теб?

Автоматичен превод:
ViperSpin Casino
преди 1 година

endoftheworld8486@gmail.com

вие, момчета, изтрихте акаунта ми и $64 000 ги няма

Автоматичен превод:
преди 1 година

Премахнато за поверителност на потребителите.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
ViperSpin Casino
преди 1 година

Това не е вярно

Заключихте ме от акаунта ми и всичките ми имейли не отиват никъде

Колко пари пише, че имам в сметката си?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Дрю, моля, имай предвид, че акаунтът ти никога не е бил затварян. Обърнете се към решението на Гуру, за да ви помогне да разрешите това, но това няма смисъл, съжалявам.


Вашият акаунт също никога не е бил затварян..... support@viperspin.com е нашият имейл, който знаете, тъй като сте ни изпратили имейл 13 пъти днес с искане за бонуси. И не сте спечелили нищо от тези бонуси?


file

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре, току-що заведох дело


Автоматичен превод:
lecsus04
преди 1 година

Здравей Дрю, ние също ти изпратихме имейл. Както споменахме, вие изпратихте имейл до нашата поддръжка по имейл повече от 10 пъти днес, така че знам, че е получено, моля, отговорете на него, за да можем да помогнем на вашия случай, тъй като вашият акаунт определено е отворен, определено можете да се свържете с нас, както сте направили няколко пъти днес. .

Автоматичен превод:
ViperSpin Casino
преди 1 година

Значи казахте, че заложих цялата си печалба от 64 000, които спечелих?

Също така се опитах да се оттегля и вие не ми позволихте, моля, покажете ми

Все още не мога да вляза

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefile

Вашите имейли буквално ви карат да признаете, че сте го загубили, моля, вижте червения Дрю. Бяхте влезли преди 5 часа...... и преди това изпратихте имейл на нашата поддръжка за бонус.. Напоследък играете много, откакто загубихте средствата си поради хазарт. Добавени са безброй допълнителни бонуси и като цяло изглеждате доста щастливи, съдейки по имейлите?


И нашето счетоводство се опитва да ускори теглене, преди повече от 9 дни... Но вие го отменихте и след това казахте, че ще го направите отново, което не сте направили.


Разбирам, че може да сте разочаровани или разстроени, че сте похарчили средствата, но като цяло бяхме изключително добри с вас с над $50 000 бонуси, вие изтеглихте $65 954,73 AUD и ние увеличихме вашите лимити за тегления.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

какъв е вашият директен имейл адрес

Автоматичен превод:
lecsus04
преди 1 година

support@viperspin.com, както знаете, защото сте го изпратили по имейл 10 пъти днес, както е показано по-горе. Също така ви изпратихме имейл, за да се опитаме да ви помогнем с каквито и въпроси да имате, но мисля, че е най-добре Guru да се включи и да се опита да ви помогне, защото наистина не съм сигурен какво можем да направим в този момент.


info@viperspin.com също ще отиде в същата входяща кутия.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
12 3 4...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини