ФорумКазинаVinyl Casino - обща дискусия

Vinyl Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 11 месеца от marcelinaolichowska0
|
2941 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
Добавете пост
Jaro
преди 5 месеца

Благодаря ви за участието. След много опити да възстановят справедливостта от тяхна страна, парите ми по чудо се появиха в игралната ми сметка. Не чух никакви коментари или извинения от тях. Смятам ги за измамници, защото след първото ми обаждане до поддръжката ми казаха, че транзакцията ми е неуспешна и парите са върнати по банковата ми сметка. След всичко, което се случи, няма да препоръчам това казино на никого и ще пиша за този инцидент във всички форуми. Мисля, че подобни казина трябва да се избягват.

Автоматичен превод:
binchik217
преди 5 месеца

Това е някаква пирова победа, както се казва. Може да сте получили парите, но горчивият вкус вероятно ще остане и не съм изненадан, че вероятно ще се преместите в друго казино.

Все пак не трябва да забравяте, че не винаги казиното е виновно и затова не трябва да обобщавате толкова много. Тъй като може да е по вина и на трета страна доставчик. Така че знаете, че нещо подобно може да се случи и в други казина, но те определено трябва да комуникират с вас и да ви дадат увереност, за да сте сигурни, че е на сериозно ниво.

Така че благодаря ви, че се свързахте с мен и ме актуализирахте, и аз твърдо вярвам, че по-нататъшните преживявания ще се подобряват.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, Vinyl Casino няма да ми плати, завърших проверката и сега те дори няма да отговорят на имейлите ми. Чатът на живо продължава да ме изпраща в кръгове, не знам какво друго да направя? Всяка помощ е много ценена 👍 Името на акаунта ми е MeJuli, чаках повече от 10 дни, без да получа приличен отговор

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Моят акаунт не е платен. Чаках повече от седмица и те спряха да ми отговарят. Някой друг имал ли е този проблем?

Автоматичен превод:
maviedogg86
преди 1 месец

здравей

Мога ли да знам каква е последната информация, която сте получили от тях? Наистина е странно да игнорираш някой, който е преминал KYC. Може би сте се натъкнали на нещо необичайно по време на проверката?

Знаейки в какво състояние са вашите тегления днес също може да помогне малко.

Във всеки случай, ако казиното не желае да комуникира с вас, бих казал, че е време да направим крачка напред. Определено е умен ход да подадете жалбата при нас. Въпреки че все още се надявам, че процесът може да бъде избегнат, времето за изплащане на казиното става все по-малко.

Наистина ми е интересно да науча повече за цялата тази ситуация.


Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини