ФорумКазинаVinyl Casino - обща дискусия

Vinyl Casino - обща дискусия

преди 5 месеца от marcelinaolichowska0
|
873 преглеждания 13 отговора |
|
Добавете пост
преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Vinyl Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 5 месеца

Здравейте, къде мога да подам жалба, защото казиното ме е измамило?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Чакам един месец за верификацията на акаунта ми и казиното постоянно ме мами, като кара проверката да отнема толкова много време, но мисля, че го отнемат толкова дълго нарочно, защото не искат да плащат извади депозита ми.



marcelina.olichowska@interia.pl



Автоматичен превод:
marcelinaolichowska0
преди 5 месеца

Здравейте, виждам, че вече сте успели да отворите жалба при нас и смятам, че когато пишете, че проверката е от месеци, това е правилната стъпка. Казиното даде ли ви също някаква причина защо това е така? Какъв е проблемът тук, нещо не е наред с вашите документи? Разбира се, определено препоръчвам да не играете, докато ситуацията ви не бъде разрешена, за да не загубите парите си.

Все пак се надявам, че нашият екип ще успее да ви помогне и ситуацията в крайна сметка да се развие добре. Ако имате нещо ново, не се колебайте да ни уведомите. Ще чакам.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

не, изпратих всички документи правилно и всичко е точно, но защо отнема толкова време? Мисля, че е нарочно, защото не искат да ми изплатят печалбите, защото само когато поисках да изплатя печалбите си, сметката беше внезапно затворена, но когато депозирах парите, защо не ми беше поискана проверка?






Автоматичен превод:
marcelinaolichowska0
преди 5 месеца

Когато направите първото си теглене, обичайно е казиното да започне процеса на проверка. Ние обаче даваме на казината 14 дни, за да уредят тази процедура, въпреки че знаем, че казината внимават с нея. Защо отнема толкова време, не знам и си помислих, че казиното ви е дало някаква причина защо това е така. Значи всичките ви документи са одобрени, когато казвате, че няма проблем с тях?

Във всеки случай, както казах, нашият екип ще се опита да ви помогне и да ви посъветва по вашия случай. Но ще трябва да бъдем търпеливи и да изчакаме, за да видим как ще се развие.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

и от моите ми пращат такива съобщения нон-стоп от 2 месеца, май се проточват докато се откажа и забравя, а може и да мамят всички да плащат депозити и после да им блокират профилите.





file

Автоматичен превод:
marcelinaolichowska0
преди 5 месеца

2 месеца е твърде много за проверка от моя гледна точка и ако един и същи имейл се повтаря отново и отново и не води до никъде, тогава е доста неприятно. Не съм сигурен какво може да бъде предмет на толкова дълъг процес.

Въпреки това, както видях, има актуализация в жалбата и в момента топката е на страната на казиното, така че ще изчакаме да видим дали казиното ще успее да отговори и да помогне за разрешаването на вашата ситуация. Бих искал да съм позитивен и да се надявам на щастлив край. Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
Lullione
преди 4 месеца

Здравейте, означава ли това, че все още не сте получили подходящ отговор от казиното и че продължава да се случва същото, че излизате от системата, когато попитате? Ако случаят е такъв и не знаете нищо повече и казиното не се опитва да разреши нищо, аз също ще се опитам да напиша имейл. Ако нищо не се промени и все още сте в същата ситуация без отговор, тогава бих препоръчал да подадете жалба.

Какво казваш ?

Автоматичен превод:
Lullione
преди 1 месец

О, малко закъсняхте за партито след целия инцидент. Мислили ли сте да подадете жалба от наша страна? Не сте получили актуална информация за вашата ситуация? Уведомете ме, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, играх с бонус пари във Vinyl Casino и използвах бонус оборота изцяло. Парите, които спечелих, никога не бяха изплатени. Чакам парите от 2 месеца. Сега качих всичките си кредитни карти и ми беше казано 20 пъти, че е препратено към техническа поддръжка, но абсолютно нищо не се случи. Не съм получил нито един имейл от екипа за поддръжка.

Автоматичен превод:
glockenhammer
преди 1 месец

Здравейте, прочетох какъв е проблемът ви и много съжалявам. Според това, което прочетох, все още трябва да преминете през проверка, нали? Но какъв е проблемът, ако вече сте им изпратили документите за картата толкова много пъти? Казиното каза ли ви нещо, когато попитахте?

Както и да е, подали сте жалба и се надяваме, че нашият екип ще може да ви помогне във вашата ситуация. Но ще трябва да имаме търпение.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Здравейте, вече изпратих документите за проверка. Документите са приети, но при проверка пише, че се изискват документи, но не пише какви. Изпратих личната си карта и кредитната си карта. Казиното не отговаря на имейлите ми.

Автоматичен превод:
glockenhammer
преди 4 дни

Може би не е най-добре, когато продължава толкова дълго, но имам един съвет. Видях, че сте отворили отново жалбата, така че определено би било уместно да отговорите там. Имате няколко часа или ще бъде отхвърлено отново. Ако искате нашият екип да ви помогне, най-добре е да го направите възможно най-скоро.

Просто щракнете тук и отговорете на Вероника . ⬅️

Колко време обаче измина, откакто казиното ви отговори относно ситуацията с проверката и документите, които изпратихте?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини