преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Vinyl Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Чакам един месец за верификацията на акаунта ми и казиното постоянно ме мами, като кара проверката да отнема толкова много време, но мисля, че го отнемат толкова дълго нарочно, защото не искат да плащат извади депозита ми.
marcelina.olichowska@interia.pl
I've been waiting for a month for the verification of my account and the casino is constantly cheating on me by making the verification take so long, but I think they're taking it so long on purpose because they don't want to pay out my deposit.
marcelina.olichowska@interia.pl
Здравейте, виждам, че вече сте успели да отворите жалба при нас и смятам, че когато пишете, че проверката е от месеци, това е правилната стъпка. Казиното даде ли ви също някаква причина защо това е така? Какъв е проблемът тук, нещо не е наред с вашите документи? Разбира се, определено препоръчвам да не играете, докато ситуацията ви не бъде разрешена, за да не загубите парите си.
Все пак се надявам, че нашият екип ще успее да ви помогне и ситуацията в крайна сметка да се развие добре. Ако имате нещо ново, не се колебайте да ни уведомите. Ще чакам.
Hi, I see that you have already managed to open a complaint with us and I think that when you write that the verification has been going on for months, it was the right step. Did the casino also give you any reason why this is the case ? What is the problem here, is there something wrong with your documents ? Of course, I definitely recommend not to play until your situation is resolved, so that you don't end up losing your money.
However, I hope that our team will be able to help you and the situation will turn out well in the end. If you have anything new, don't hesitate to let us know. I'll be waiting.
не, изпратих всички документи правилно и всичко е точно, но защо отнема толкова време? Мисля, че е нарочно, защото не искат да ми изплатят печалбите, защото само когато поисках да изплатя печалбите си, сметката беше внезапно затворена, но когато депозирах парите, защо не ми беше поискана проверка?
no, I sent all the documents correctly and everything is correct, but why is it taking so long? I think it's on purpose because they don't want to pay me my winnings, because only when I asked to pay my winnings, the account was suddenly closed, but when I deposited the money, why wasn't I asked for verification?
Когато направите първото си теглене, обичайно е казиното да започне процеса на проверка. Ние обаче даваме на казината 14 дни, за да уредят тази процедура, въпреки че знаем, че казината внимават с нея. Защо отнема толкова време, не знам и си помислих, че казиното ви е дало някаква причина защо това е така. Значи всичките ви документи са одобрени, когато казвате, че няма проблем с тях?
Във всеки случай, както казах, нашият екип ще се опита да ви помогне и да ви посъветва по вашия случай. Но ще трябва да бъдем търпеливи и да изчакаме, за да видим как ще се развие.
When you make your first withdrawal, it's common for the casino to start the verification process. However, we give casinos 14 days to sort out this procedure, even though we know that casinos are careful about it. Why it is taking so long I don't know and I thought the casino had given you some reason why this is so. So all your documents are approved when you say there is no problem with them ?
Anyway, as I said, our team will try to help you and advise you on your case. But we will have to be patient and wait and see how it develops.
и от моите ми пращат такива съобщения нон-стоп от 2 месеца, май се проточват докато се откажа и забравя, а може и да мамят всички да плащат депозити и после да им блокират профилите.
and they have been sending me such messages non-stop for 2 months from mine, it looks like they are dragging on until I give up and forget about it, or maybe they are scamming everyone into paying deposits and then blocking their profiles.
2 месеца е твърде много за проверка от моя гледна точка и ако един и същи имейл се повтаря отново и отново и не води до никъде, тогава е доста неприятно. Не съм сигурен какво може да бъде предмет на толкова дълъг процес.
Въпреки това, както видях, има актуализация в жалбата и в момента топката е на страната на казиното, така че ще изчакаме да видим дали казиното ще успее да отговори и да помогне за разрешаването на вашата ситуация. Бих искал да съм позитивен и да се надявам на щастлив край. Късмет. ☘️
2 months is too long for verification from my point of view and if the same email is repeated over and over again and it doesn't lead anywhere then it's quite unpleasant. I am not sure what can be the subject of such a long process.
However, as I have seen, there has been an update in the complaint and the ball is currently in the casino's side, so we will wait to see if the casino manages to respond and help resolve your situation. I would like to be positive and hope for a happy ending. Good luck. ☘️
Здравейте, означава ли това, че все още не сте получили подходящ отговор от казиното и че продължава да се случва същото, че излизате от системата, когато попитате? Ако случаят е такъв и не знаете нищо повече и казиното не се опитва да разреши нищо, аз също ще се опитам да напиша имейл. Ако нищо не се промени и все още сте в същата ситуация без отговор, тогава бих препоръчал да подадете жалба.
Какво казваш ?
Hello, so does that mean you still haven't received a relevant answer from the casino and the same thing keeps happening that you get logged out when you ask ? If that's the case and you don't know anything more and the casino doesn't try to resolve anything I would try to write an email too. If nothing changes and you are still in the same situation with no reply, then I would recommend filing a complaint.
What do you say ?
О, малко закъсняхте за партито след целия инцидент. Мислили ли сте да подадете жалба от наша страна? Не сте получили актуална информация за вашата ситуация? Уведомете ме, моля.
Oh, you're a little late to the party since the whole incident. Have you thought about making a complaint on our side? You didn't get any update on your situation ? Let me know, please.
Здравейте, играх с бонус пари във Vinyl Casino и използвах бонус оборота изцяло. Парите, които спечелих, никога не бяха изплатени. Чакам парите от 2 месеца. Сега качих всичките си кредитни карти и ми беше казано 20 пъти, че е препратено към техническа поддръжка, но абсолютно нищо не се случи. Не съм получил нито един имейл от екипа за поддръжка.
Hello, I played with bonus money in Vinyl Casino and used the bonus turnover in full. The money I won was never paid out. I've been waiting for the money for 2 months. I've now uploaded all my credit cards and have been told 20 times that it was forwarded to technical support, but absolutely nothing has happened. I haven't received a single email from the support team.
Hallo, ich habe mit Bonusgeld in Vinyl casino gespielt, habe den bonus umsatz komplett umgesetzt. Das gewonnene Geld wurde nie ausgezahlt. Ich warte schon seit 2monaten auf das geld. Mittlerweile habe ich alle kreditkarten schon hochgeladen und wurde 20 mal darauf verwiesen das es dem technischem support weitergeleitet wurde doch absolut nichts ist passiert. Ich habe noch keine einzige Email von dem Support team erhalten.
Здравейте, прочетох какъв е проблемът ви и много съжалявам. Според това, което прочетох, все още трябва да преминете през проверка, нали? Но какъв е проблемът, ако вече сте им изпратили документите за картата толкова много пъти? Казиното каза ли ви нещо, когато попитахте?
Както и да е, подали сте жалба и се надяваме, че нашият екип ще може да ви помогне във вашата ситуация. Но ще трябва да имаме търпение.
Hi, I've read what your problem is and I'm quite sorry. According to what I read, you still have to go through verification, yes ? But what's the problem if you've already sent them the card documents so many times ? Did the casino say anything to you when you asked ?
Anyway, you have filed a complaint and hopefully our team will be able to help you in your situation. But we'll have to be patient.
Здравейте, вече изпратих документите за проверка. Документите са приети, но при проверка пише, че се изискват документи, но не пише какви. Изпратих личната си карта и кредитната си карта. Казиното не отговаря на имейлите ми.
Hello, I have already sent the documents for verification. The documents were accepted, but during verification it says that documents are required, but it doesn't say which ones. I have sent both my ID card and my credit card. The casino is not responding to my emails.
Hallo, die Dokumente für die Verifizierung habe ich bereits geschickt. Die Dokumente wurde auch angenommen doch bei der Verifizierung steht das Dokumente benötigt werden aber was für welche steht da nicht. Personalausweis und Kreditkarte habe ich beide gesendet. Das casino Antwortet auf meine emails nicht.
Може би не е най-добре, когато продължава толкова дълго, но имам един съвет. Видях, че сте отворили отново жалбата, така че определено би било уместно да отговорите там. Имате няколко часа или ще бъде отхвърлено отново. Ако искате нашият екип да ви помогне, най-добре е да го направите възможно най-скоро.
Просто щракнете тук и отговорете на Вероника . ⬅️
Колко време обаче измина, откакто казиното ви отговори относно ситуацията с проверката и документите, които изпратихте?
It's probably not the best when it's been going on for so long but I have one piece of advice. I saw that you have reopened the complaint, so it would certainly be appropriate if you responded there. You have a couple of hours or it will be rejected again. If you want our team to help you, it would be best to do so as soon as possible.
Just click here and reply to Veronika. ⬅️
However, how long has it been since the casino replied to you about the verification situation and the documents you sent ?
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.