ФорумКазинаViggoslots Casino - обща дискусия

Viggoslots Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от simplyme
|
20369 преглеждания 101 отговора |
|
1...4 5 6
Добавете пост
simplyme
преди 1 година

Това беше толкова невярно, наистина ме развълнувахте, сякаш всъщност знаехте, че ще получа тези пари, те са мега казино е измама 💯

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не знам какво стана.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, имам проблем с Viggoslots. Досега те винаги са изплащали надеждно, но днес анулираха тегленето ми с имейл, в който се казваше, че съм нарушил правилата и условията на бонуса. може ли някой да ми помогне тук

Автоматичен превод:
schaeftlein
преди 1 година

Здравейте.

Бих казал, че първо ще трябва да знаем кои правила сте обвинени в нарушение. Можете ли да споделите пълното обяснение на казиното? Ако не сте получили, попитайте оператора и ме уведомете.

За да ви помогнем, трябва да научим какво мисли казиното, че сте направили.🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

ПАЗЕТЕ СЕ С ИЗМАМИ!


Депозирах €100 и получих бонус от €100.

Пуснах big bass bonanza и hotline 2.

Стигнах до 760 евро.

Изплатих €600 и приех, че бонусът ще изтече. Това означава, че бонусът от €100 беше изчезнал и все още имах €60 в реални пари. С това се завъртях малко нормално и заложих последните €30 на рулетка на червено, но не направих никаква печалба.


След това цялата печалба беше удържана и аз получих само €100 депозита обратно в моята сметка на играч. Така че, въпреки че приех, че бонусът изтича и продължавам да играя с истински пари и не спечелих никакви пари с €30 на рулетка, това е тяхната причина да задържат цялата печалба.

ВНИМАНИЕТО СЕГА ИДВА НАЙ-ДОБРОТО!

След това говорих с поддръжката чрез чат на живо.

Писахме си доста време и се опитах да обясня, че това е измама и съм прав.

След това бях забранен за постоянно без предупреждение.

Това означава, че €100, които бяха в акаунта ми на играч, вече ги няма.

Автоматичен превод:
Wong030
преди 1 година

Въз основа на това, което описахте тук, със сигурност не трябва да губите депозита си въз основа на разговора си с чата на живо. Както и да е, когато става въпрос за игра с бонуса и след това отхвърляне на бонус парите по-късно, от решаващо значение е да знаете точните условия на бонуса и вашите действия.

Предполагам, че колегите ми ще се справят с това в жалбата, която вече сте изпратили, така че не искам да навлизам в много подробности тук.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Получих това като имейл:

Ние от екипа за защита на играчите на ViggoSlots ще се свържем с вас относно последния ви контакт с нашия екип за поддръжка на клиенти, при който сте направили заявка за възстановяване.

Бихме искали да ви информираме, че след преглед на вашата кандидатура, няма да можем да възстановим депозитите, както е поискано.

Това решение е взето в съответствие със следните правила и условия, които не сте спазили при регистрацията на вашия акаунт при нас:

9.4 Правилата за хазарта и услугите на платформата са предмет на законите на Кюрасао. Ваша е цялата отговорност да спазвате всички приложими закони във вашата страна на пребиваване и ако приложимото законодателство във вашата страна на пребиваване ви позволява да залагате там и следователно да отворите сметка при нас. Ние няма да носим отговорност, ако нарушите или нарушите приложим закон. В противен случай си запазваме правото да откажем да изпратим акаунта ви или да деактивираме акаунта ви, без да носим отговорност към вас.


Това е най-голямата измама, която съм виждал.

Не само ми бяха отказани печалби, но и собствените ми пари също бяха откраднати.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Отговор от чата на живо:

Английски:

Лия: Разберете, че закриваме вашия акаунт от съображения за сигурност, без възможност да го отворите отново и да запазите баланса.

16:07 ч

Лия: Желаем най-доброто за бъдещето.

16:07 ч

Лия: За мен беше удоволствие да ти помогна. Чувствайте се свободни да се свържете по всяко време. Желая ви приятен ден.

16:07 ч


Немски:

Моля, имайте предвид, че от съображения за сигурност ние ще затворим вашия акаунт без възможност да го отворите отново и да запазите оставащия баланс.



Автоматичен превод:
Wong030
преди 1 година

Е, добре, добре... звучи интересно. Така че аз го разбирам по начин, че може да играете от ограничена държава в тяхното казино и въпреки че ви позволяват да депозирате и да играете с парите си, те ще задържат баланса ви като наказание.

Моля, добавете и точните текстове, които сте копирали тук, към жалбата си. Вярвам, че това е полезна информация за нашия екип по жалби.

Автоматичен превод:
Wong030
преди 1 година

Имах същия случай, но ми го обясниха добре и има смисъл според мен. Играх и с бонус. Изплатихте и продължихте да играете с оставащ баланс. След това играх високи залози от €10. Първото изплащане ми беше отменено с обяснението, че парите, с които играя, са от печалбите, които идват с бонуса. Това вероятно се дължи на факта, че това не е истинско казино за залагания и в противен случай с бонус условията може лесно да се злоупотреби. Има смисъл според мен. Например, ако играете с бонус, който има висок залог и го завършите, парите са чисто условни. С бонус без залагане той просто работи по различен начин. Е, мога да разбера вълнението, но мога да разбера и Viggoslots тук. Мисля дори, че има бонус условия, но ще трябва да проверя отново.

Автоматичен превод:
Amelie069
преди 1 година

Здрасти,

За съжаление, поради процеса на превод, някои точки бяха частично загубени, бих казал.

Бихте ли ми помогнали с тази част, в която казахте „Това вероятно е, защото не е истинско казино със залагания и в противен случай с условията за бонус може лесно да се злоупотреби."

Просто искам да съм сигурен - благодаря!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Потвърждаваме получаването на вашия имейл,


По отношение на възстановяването на 182,52 €, моля, имайте предвид, че то е одобрено от нашия финансов отдел на 17 октомври 2023 г.


Възстановяването е извършено по вашата сметка номер ***9528.


За ваша информация: След като бъде потвърдено от нашия финансов отдел, възстановяването може да отнеме до 10 календарни дни, за да достигне банковата ви сметка.


Каним ви да изчакате до 27 октомври 2023 г., преди да се върнете при нас.


В случай на неполучаване на възстановяването, ви молим да ни предоставите официално банково извлечение с всички транзакции от съответните дати в PDF формат.


След това можем да го препратим на нашия финансов отдел за по-нататъшно разследване.


Здравейте, скъпи екип от Vigoslott.com, все още чакам парите си. Ще продължа да докладвам негативно за ViggoSlots на всички сайтове за преглед на онлайн казино, докато не получа парите си. Това е последната бъркотия.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Мързеливо извинение за неизплащане на спечелената сума.

Регистрирах се във Viggoslots през март 2023 г. и загубих около €5000,

След това на 15 юли 2023 г. спечелих почти 10 000 евро с депозит от 400 евро без бонус и след това изплатих 8 000 евро в немската си Iban сметка

Изплащането ми беше проверено и одобрено от gigas, след което 3 дни по-късно парите бяха върнати отново. Явно моята банка е виновна. Попитах моята банка, не знаехме нищо за това, след което направих втори опит с различен IBAN номер, за който се предполагаше, че е прехвърлен 10 дни по-късно, същото се случи, парите бяха кредитирани обратно на Viggoslots. След това разговарях на живо с Viggoslots в продължение на 45 минути и опитах какви опции има, но за да получа изплащане, ме накараха да чакам в чата толкова дълго и не ми дадоха ясен съвет как мога да получа изплащането си. Нямаше проблеми при правенето на депозити с кредитната карта, при изплащане от Viggoslots имам различни опции Немски IBAN Испански IBAN Люксембург, нямам помощ от vigoslott как да получа парите си. На въпроса какво се случи пак не можаха да ми дадат ясен отговор. Направих грешката и продължих да играя разочарован и отново загубих всичко. Съветвам всички в моята ситуация да не се доверяват на тези онлайн казина, защото съм играл в няколко онлайн казина от години и най-вече губех, а когато се стигна до изплащане, парите ми не бяха изплатени поради предполагаеми причини. Моля, бъдете внимателни, защото можете просто да хвърлите парите през прозореца. PS запознати с тези предполагаеми казино тестери пишат само положителни неща за определени казина, ние разчитаме на тях да играят и тогава нямате нищо освен проблеми. Мисля, че тези положителни тестери се плащат от казината.


Дата на изживяване: 29 юли 2023 г


Автоматичен превод:
Yas75
преди 10 месеца

Проблемът е, че всеки път, когато продължите да играете със спечелените пари и в крайна сметка ги загубите, е трудно да поискате възстановяване от казиното. Казиното винаги може да твърди, че те е чакало (може би някакви документи и т.н.), а ти ще твърдиш обратното 😕

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добър ден,


Оттеглянето ми от Viggoslots също се забавя. Очевидно защото трябва да правят допълнителни проверки в техния отдел за плащания. Преминах проверката на KCF без никакви проблеми, играх без бонус и сега се предполага, че всичко се забавя, защо?... Трябва да сте щастливи да депозирате всичко, което загубите отново, но тегленето е толкова трудно в това казино. Не мисля, че е много приятелски настроен към клиента.

Автоматичен превод:
Oshimosu
преди 5 месеца

Мога ли да попитам кога точно е потвърдена вашата сметка и дали сте имали успешни тегления преди в това казино? Какво е текущото състояние, моля?


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добър ден,


Проверката беше по имейл и мина много бързо без никакви проблеми. Все още не съм получил изплащане от това казино. И сегашният статус е, че ме отлагат и само ми казват, че пак ще ме проверят внимателно, защото искат да бъдат много прецизни. Не знам с какво...

Тук мога да изпратя и екранни снимки на имейлите.



Поздрави

Автоматичен превод:
Oshimosu
преди 5 месеца

Няма да е необходимо да публикувате екранни снимки, не се притеснявайте. Бихте ли били по-конкретни, моля? Колко време чакате тегленето си? Питам, защото обикновено даваме на казината 14 пълни дни за обработка на плащането. Ако се стигне до първия, обикновено е по-трудоемък, затова имаме тази времева рамка.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

здравей

Моят акаунт е потвърден и Viggoslots не ми връща парите и се притеснявам за това. Може ли някой да ми помогне да си взема парите от Viggolsots.

Автоматичен превод:
00sabbysingh7
преди 1 седмица

Хей, колко време чакаш тегленето си, моля? Казиното каза ли ви нещо за това забавяне? Играли ли сте тук с бонуса или не?

Моля, опишете ситуацията си по-подробно, за да мога да я разбера по-добре.

Автоматичен превод:
1...4 5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини