ФорумКазинаViggoslots Casino - обща дискусия

Viggoslots Casino - обща дискусия

преди 2 години от simplyme
|
21308 преглеждания 101 отговора |
|
1 2...6
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Viggoslots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Черен списък, просто имам проблеми с хиляди други играчи, измама, T&C срещу играчи, конфискувани печалби... и така нататък.?...MOUNTBERG известен още като GAMMIX известен още като DANGAARD


Автоматичен превод:
simplyme
преди 2 години

Здравейте,

Проверих жалбата ви срещу Viggoslot за възможно забавяне на плащането, всъщност сега има нужда от някои актуализации, особено относно бонуса, който сте взели.

Както и да е, ние отбелязваме T&C на казиното като много несправедливи , така че може би вместо това могат да се обмислят някои по-справедливи казина. Все пак това е второто ви оплакване.

Надявам се плащането да се изясни скоро.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това не само е несправедливо, но е и измамно погрешно представяне и умишлено!

Чел съм същото от много други играчи.



Автоматичен превод:
simplyme
преди 2 години

Не искам да звуча грубо, но защо още играеш там?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Скъпа Радка

Вече не играя там, депозирах два пъти там, това е достатъчно, вторият път само защото ми предложиха бонус за първи депозит с втори депозит.

1. Измамни бизнес условия

2. Лош опит на играчите

3. Казино в черния списък в много портали за прегледи

4. Лицензът не съществува, както е съобщено от Curacao CE.






Автоматичен превод:
simplyme
преди 2 години

Скъпи SimplyMe,

добре, благодаря за обяснението.

Мисля обаче, че не сте прав, когато става въпрос за лиценза, той всъщност е лицензиран под Antillephone NV:

filefile

Ако случайно намерите друга информация, любезно я споделете с нас, за предпочитане под формата на имейли или печатни екрани.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Изпратих на Кристина отговора от CEG, казват, че нямат лиценз



Автоматичен превод:
преди 2 години

file

На моя сайт няма лого на Antillephone

Автоматичен превод:
преди 2 години

Изпратих на Кристина отговора от CEG, казват, че нямат лиценз



Автоматичен превод:
преди 2 години

Е, изпращам ви доказателство, че ако влезете в сайта от главния панел, логото/валидаторът е там.

Възможно е, когато се гледа на мобилно устройство, логото да е някъде другаде.

Както и да е, попитахте ли казиното за лиценза, моля?


Автоматичен превод:
преди 2 години

file

На моя сайт няма лого на Antillephone

Автоматичен превод:
преди 2 години

file

Кой доставчик на лицензи попитахте, моля? В момента под юрисдикцията на Кюрасао има 4:

file

Просто искам да се уверя, че сте попитали Antillephone NV

Автоматичен превод:
преди 2 години

Писах на CEG и Certria@gaminglicences.com

Второто, това е лицензът за Антилфон, на който не са отговорили досега.

Мисля, че мога да отпиша тези 700 евро, защото след това, което прочетох тук и в другите форуми, и те не са комуникативни.

Като лоялен играч вече няма да влизам в казино на Mountberg Group, а също и в никое казино, което се намира в Източна Европа, повечето от тях в Кипър, да прехвърля парите чрез доставчици на платежни услуги в Полша или Естония и т.н. и Curaca позволява това . След това изчезва в крипто валутите... и аз ще разбера от защитата на потребителите какви са моите възможности

Просто искам да ви помоля да прочетете внимателно немската версия на T&C отново, не мога да намеря нищо, което съм направил грешно.

Автоматичен превод:
simplyme
преди 2 години

Здравейте,

така че Certria не е правилният начин в момента. Antilephone може да реагира много бавно, така че мога ли да знам кога сте се свързали с тях? Подадохте ли жалба или просто попитахте за валидността на лиценза, чудя се?

Както и да е, дайте малко време на Кристина да актуализира жалбата, още не е приключила. 🤞

Автоматичен превод:
преди 2 години

Така че има ли друг адрес на Антилефон???

Трябва ли да пиша на mountberg.biz?

Подадох жалба на certria@gaminglicenses.

Автоматичен превод:
simplyme
преди 2 години

Здравей Simplyme,

Моя грешка, исках да напиша, че Cetria е правилният начин... Няма нужда да търся друг контакт - съжалявам за объркването!

Както и да е, намерихте ли това?

„Antillephone трябва да се свързват само от играчи, когато смятат, че операторът е в нарушение на техния лиценз. Всички спорове с оператор относно изплащане, блокиран акаунт, забавяне, повредени функции и т.н., първо трябва да се разглеждат директно с Оператор. Ако не бъде намерено решение, можете да се свържете с редица независими органи, които трябва да бъдат посочени на уебсайта на Оператора."

Е, Antillephone не е добре известен с действителното решаване на проблеми, ако мога да кажа.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей мила Радка,


Все още не съм намерила лого на агенцията.

Само разделът за лицензиране. Вашата екранна снимка показва номера на лиценза jaz/8048

В бележката под линия пише jaz /1668

Viggoslots е лицензиран от Mountberg BV, компания, базирана на Fransche Bloemweg 4, Вилемстад, Кюрасао под номер на лиценз за игри 1668/JAZ, издаден от Curacao eGaming и разрешен и регулиран от правителството на Кюрасао. Viggoslots се управлява от Mountberg Ltd., действащ като регистриран търговец, Mountberg Ltd. е компания, учредена съгласно законите на Кипър с регистрационен номер HE 355350, ДДС номер 10355350P и регистриран офис на 101 Archiepiskopou Makariou III Avenue, Commercial Union Building, 1-ви етаж , 1071, Никозия, Кипър с телефон за връзка + 357 22 346 367 Mountberg Ltd. е 100% дъщерно дружество на Mountberg BV

Автоматичен превод:
преди 2 години

file

Автоматичен превод:
simplyme
преди 2 години

Здравейте, все още мога да намеря логото и да видя това:

file

Попитайте техния чат на живо, моля. Трябва да знаем със сигурност.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Какво казвате в бележката под линия? file

Автоматичен превод:
simplyme
преди 2 години

Не, виждам логото на Antillephone и Antillephone в писмения текст. Влязох в сайта, използвайки VPN, настроен към Германия, и все още е същият.

file

Може ли да поиска чата на живо, може би?

Реших да попитам нашия екип за данни и ще ви информирам.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
1 2...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини