преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Viggoslots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Черен списък, просто имам проблеми с хиляди други играчи, измама, T&C срещу играчи, конфискувани печалби... и така нататък.?...MOUNTBERG известен още като GAMMIX известен още като DANGAARD
Blacklisted, I just have problems with thousands of other players, cheating, T&Cs against players, confiscated winnings... and so on.?...MOUNTBERG aka GAMMIX aka DANGAARD
Auf der schwarzen Liste, ich habe nur Probleme mit Tausenden von anderen Spielern, Betrug, AGB gegen Spieler, beschlagnahmte Gewinne ... und so weiter .?...MOUNTBERG alias GAMMIX alias DANGAARD
Здравейте,
Проверих жалбата ви срещу Viggoslot за възможно забавяне на плащането, всъщност сега има нужда от някои актуализации, особено относно бонуса, който сте взели.
Както и да е, ние отбелязваме T&C на казиното като много несправедливи , така че може би вместо това могат да се обмислят някои по-справедливи казина. Все пак това е второто ви оплакване.
Надявам се плащането да се изясни скоро.
Hello,
I checked your complaint against the Viggoslot about possible payment delay, it actually needs some updates now, especially about the bonus you took.
Anyway, we mark the casino's T&C to be very unfair, so maybe some more fair casinos can be considered instead. This is your second complaint after all.
I hope the payment will be clarified soon.
Това не само е несправедливо, но е и измамно погрешно представяне и умишлено!
Чел съм същото от много други играчи.
Not only is this unfair, it is fraudulent misrepresentation and intentional!
I've read the same from many other players.
Das ist nicht nur unfair, das ist arglistige Täuschung und zwar vorsätzlich!
Das gleiche habe ich von vielen anderen Spielern gelesen.
Не искам да звуча грубо, но защо още играеш там?
I do not want to sound rude, but why are you still playing there?
Скъпа Радка
Вече не играя там, депозирах два пъти там, това е достатъчно, вторият път само защото ми предложиха бонус за първи депозит с втори депозит.
1. Измамни бизнес условия
2. Лош опит на играчите
3. Казино в черния списък в много портали за прегледи
4. Лицензът не съществува, както е съобщено от Curacao CE.
Dear Radka
I don't play there anymore, I deposited twice there, that's enough, the second time only because they offered me the first deposit bonus with the second deposit.
1. Fraudulent Business Terms
2.Poor player experiences
3. Casino blacklisted in many review portals
4.The license does not exist as communicated by Curacao CE.
Liebe Radka
Ich spiele da Jetzt nicht mehr, habe 2x da eingezahlt, das reicht, das 2.mal nur weil die mir den Ersteinzahlung Bonus mit der 2. Einzahlung angeboten haben.Dieses Unternehmen handelt vorsätzlich betrügerisch, um sich an den Loyalen Spielern zu bereichern.
1. Betrügerische Geschäftsbdingungen
2.Schlechte Spielererfahrungen
3. Casino auf der schwarzen Liste in vielen Bewertungsportalen
4.Die Lizenz gibt es nicht, wie von Curacao CE mitgeteilt.
Скъпи SimplyMe,
добре, благодаря за обяснението.
Мисля обаче, че не сте прав, когато става въпрос за лиценза, той всъщност е лицензиран под Antillephone NV:
Ако случайно намерите друга информация, любезно я споделете с нас, за предпочитане под формата на имейли или печатни екрани.
Dear simplyme,
ok, thanks for the explanation.
However, I think that you are not correct when it comes to the license, it's actually licensed under the Antillephone N.V.:
If you happen to find some other information though, kindly share it with us preferably in the form of emails or print screens.
Е, изпращам ви доказателство, че ако влезете в сайта от главния панел, логото/валидаторът е там.
Възможно е, когато се гледа на мобилно устройство, логото да е някъде другаде.
Както и да е, попитахте ли казиното за лиценза, моля?
Well, I send you proof, that if you access the site from the main panel the logo/validator is there.
It may be that when viewed on mobile, the logo is somewhere else.
Anyway, have you asked the casino about the license, please?
Кой доставчик на лицензи попитахте, моля? В момента под юрисдикцията на Кюрасао има 4:
Просто искам да се уверя, че сте попитали Antillephone NV
Which licensing provider have you asked, please? At the moment, there are 4 under the Curacao jurisdiction:
I just want to make sure that you asked the Antillephone N.V.
Писах на CEG и Certria@gaminglicences.com
Второто, това е лицензът за Антилфон, на който не са отговорили досега.
Мисля, че мога да отпиша тези 700 евро, защото след това, което прочетох тук и в другите форуми, и те не са комуникативни.
Като лоялен играч вече няма да влизам в казино на Mountberg Group, а също и в никое казино, което се намира в Източна Европа, повечето от тях в Кипър, да прехвърля парите чрез доставчици на платежни услуги в Полша или Естония и т.н. и Curaca позволява това . След това изчезва в крипто валутите... и аз ще разбера от защитата на потребителите какви са моите възможности
Просто искам да ви помоля да прочетете внимателно немската версия на T&C отново, не мога да намеря нищо, което съм направил грешно.
I wrote to the CEG and Certria@gaminglicences.com
The second, that is the Antillephone license they have not responded to so far.
I think that I can write off the €700, because after what I've read here and in the other forums, they're not communicative either.
As a loyal player, I will no longer enter a casino of the Mountberg Group and also no casino that is located in Eastern Europe, most of them in Cyprus, transfer the money via payment service providers to Poland or Estonia etc. and Curaca allows that. It then disappears in crypto currencies... and I will find out from consumer protection what my options are
I just want to ask you to read the German version of the T&C carefully again, I can't find anything that I did wrong.
Ich habe die CEG und Certria@gaminglicences.com angeschrieben
Die zweite , das ist die Antillephone Lizenz die haben bis jetzt nicht geantwortet.
Ich denke mal dass ich die 700€ abschreiben kann, denn nachdem was ich hier und in den anderen Foren gelesen habe, sind die auch nicht kommunikativ.
Ich werde als loyaler Spieler kein Casino der Mountberg Gruppe mehr betreten und auch kein casino was in Osteuropa angesiedelt ist, die meisten in Zypern, transferieren das Geld über Zahlungsdienstleister nach Polen oder Estland usw.und Curaca lässt das zu. Es verschwindet dann in krypto Währungen...und ich werde mich beim Verbraucherschutz informieren was ich für Möglichkeiten habe
Ich möchte dich nur nochmal bitten die deutsche Version der T& C genau zu lesen, ich finde da nichts was ich falsch gemacht habe.
Здравейте,
така че Certria не е правилният начин в момента. Antilephone може да реагира много бавно, така че мога ли да знам кога сте се свързали с тях? Подадохте ли жалба или просто попитахте за валидността на лиценза, чудя се?
Както и да е, дайте малко време на Кристина да актуализира жалбата, още не е приключила. 🤞
Hello,
so Certria is not the proper way at this time. Antillephone can react very slowly, so may I know when did you contact them? Did you submit a complaint or just asked about the license validity, I wonder?
Anyway, give Kristina some time to update the complaint, it's not over yet. 🤞
Така че има ли друг адрес на Антилефон???
Трябва ли да пиша на mountberg.biz?
Подадох жалба на certria@gaminglicenses.
So is there another Antillephone address???
Do I have to write to mountberg.biz?
I have submitted a complaint to certria@gaminglicenses.
Also gibt es noch eine Adresse der Antillephone???
Muss ich mountberg.biz anschreiben?
Ich habe Beschwerde bei certria@gaminglicenses eingereicht.
Здравей Simplyme,
Моя грешка, исках да напиша, че Cetria е правилният начин... Няма нужда да търся друг контакт - съжалявам за объркването!
Както и да е, намерихте ли това?
„Antillephone трябва да се свързват само от играчи, когато смятат, че операторът е в нарушение на техния лиценз. Всички спорове с оператор относно изплащане, блокиран акаунт, забавяне, повредени функции и т.н., първо трябва да се разглеждат директно с Оператор. Ако не бъде намерено решение, можете да се свържете с редица независими органи, които трябва да бъдат посочени на уебсайта на Оператора."
Е, Antillephone не е добре известен с действителното решаване на проблеми, ако мога да кажа.
Hello Simplyme,
My mistake, I wanted to write that Cetria is the proper way... No need to look for another contact - I'm sorry for the confusion!
Anyway, have you found this?
"Antillephone should only be contacted by players when they believe an Оperator is in breach of their license. All disputes with an Оperator about a payout, a blocked account, a delay, broken features and so on, should first be taken up directly with the Оperator. If no resolution is found there are number of independent bodies you can contact, which should be listed on the Оperator website."
Well, Antillephone is not well-known for actually solving issues, if I may say.
Здравей мила Радка,
Все още не съм намерила лого на агенцията.
Само разделът за лицензиране. Вашата екранна снимка показва номера на лиценза jaz/8048
В бележката под линия пише jaz /1668
Viggoslots е лицензиран от Mountberg BV, компания, базирана на Fransche Bloemweg 4, Вилемстад, Кюрасао под номер на лиценз за игри 1668/JAZ, издаден от Curacao eGaming и разрешен и регулиран от правителството на Кюрасао. Viggoslots се управлява от Mountberg Ltd., действащ като регистриран търговец, Mountberg Ltd. е компания, учредена съгласно законите на Кипър с регистрационен номер HE 355350, ДДС номер 10355350P и регистриран офис на 101 Archiepiskopou Makariou III Avenue, Commercial Union Building, 1-ви етаж , 1071, Никозия, Кипър с телефон за връзка + 357 22 346 367 Mountberg Ltd. е 100% дъщерно дружество на Mountberg BV
Hello dear Radka,
I still haven't found a logo of the agency.
Just the licensing section. Your screenshot shows the license number jaz/8048
The footnote says jaz /1668
Viggoslots is licensed under Mountberg BV, a company based at Fransche Bloemweg 4, Willemstad, Curacao under gaming license number 1668/JAZ, issued by Curacao eGaming and authorized and regulated by the Curacao government. Viggoslots is operated by Mountberg Ltd. operating as Merchant of Record, Mountberg Ltd. is a company incorporated under the laws of Cyprus with registration number HE 355350, VAT number 10355350P and registered office at 101 Archiepiskopou Makariou III Avenue, Commercial Union Building, 1st floor, 1071, Nicosia, Cyprus with contact telephone number + 357 22 346 367 Mountberg Ltd. is a 100% subsidiary of Mountberg BV
Hallo liebe Radka,
Ich habe noch wie vor kein Logo der Behörde gefunden.
Lediglich der Abschnitt über die Lizensierung. In deinem Screeshot steht die Lizenz Nummer jaz/8048
In der Fussnote steht jaz /1668
Viggoslots ist lizenziert unter Mountberg B.V., einem Unternehmen mit Sitz in Fransche Bloemweg 4, Willemstad, Curacao, unter der Spiellizenznummer 1668/JAZ, die von Curacao eGaming ausgestellt und von der Regierung von Curacao autorisiert und reguliert wird. Viggoslots wird von Mountberg Ltd. betrieben, die als Merchant of Record agiert, Mountberg Ltd. ist ein nach zyprischem Recht gegründetes Unternehmen mit der Registrierungsnummer HE 355350, Umsatzsteuernummer 10355350P, und mit Sitz in 101 Archiepiskopou Makariou III Avenue, Commercial Union Building, 1st floor, 1071, Nicosia, Cyprus mit der Kontakttelefonnummer + 357 22 346 367 Mountberg Ltd. ist eine 100-prozentige Tochtergesellschaft von Mountberg B.V.
Здравейте, все още мога да намеря логото и да видя това:
Попитайте техния чат на живо, моля. Трябва да знаем със сигурност.
Hello, I can still find the logo and see this:
Ask their live chat, please. We should know for sure.
Не, виждам логото на Antillephone и Antillephone в писмения текст. Влязох в сайта, използвайки VPN, настроен към Германия, и все още е същият.
Може ли да поиска чата на живо, може би?
Реших да попитам нашия екип за данни и ще ви информирам.
Nope, I can see the Antillephone logo and Antillephone in the written text. I entered the site using a VPN set to Germany, and it's still the same.
Can the ask the live chat, maybe?
I decided to ask our Data Team and will update you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.