преди 3 месеца
А ползвахте ли VPN? Обичайно е, че не може да се използва в казината, затова питам.
And did you use a VPN ? It's common that it can't be used in casinos so that's why I'm asking.
0
А ползвахте ли VPN? Обичайно е, че не може да се използва в казината, затова питам.
And did you use a VPN ? It's common that it can't be used in casinos so that's why I'm asking.
Работата е там, че не го използвах, работя в Европа, казаха, че съм играл от Германия, всичко това можеше да се случи, но не казаха кога, за да мога поне да проверя къде съм бил по това време
The thing is that I didn't use it, I work in Europe, they said that I played from Germany, all this could have happened but they didn't say when so that I could at least check where I was at that time
В том и дело что не пользовался им, я работаю по Европе, сказали что я играл с Германии, это всё могло быть но не сказали когда чтобы я хоть проверил в это время где я был
Е, но според това, което видях, Германия не би трябвало да е страна с ограничения.
Вероятно бих препоръчал в този случай да подадете жалба и нашият екип ще разгледа ситуацията и ще прецени всичко необходимо.
Мислиш ли, че ще го направиш?
Ако е така, използвайте тази връзка . ⬅️
Не обещавам, че ще помогне, но можете поне да опитате. Определено бих препоръчал да проверите в казиното дали можете да използвате VPN в такива случаи, защото, както споменах, често е забранено.
Well but according to what I've seen Germany shouldn't be a restricted country.
I would probably recommend in this case to open a complaint and our team would look into the situation and assess everything necessary.
Do you think you'll go for it ?
I don't promise it will help but you can at least try. I would definitely recommend checking with the casino if you can use a VPN in such cases because as I mentioned, it is often prohibited.
Това е работата, VPN, казаха го най-вероятно само защото съм играл от различни държави, но това не означава, че използвам VPN, работата ми е такава, че мога да сменя до 6 държави за една година и те го използваха като нарушение тъй като VPN не е позволено, ами не съществуваше и дори не ми дадоха информация за коя дата става въпрос, купувам неща на карта във всяка държава и там освен име на магазините, естествено има адрес, така че е доста лесно за доказване, нека ми кажат датите и ще покажа разпечатка от банкова сметка💳къде съм бил на тези дати и ще стане ясно от покупките , поискаха билет, но ние имаме екип, пътуваме с кола между държавите и естествено какъв билет мога да им покажа и ще пусна оплакване през вас
That's the thing, VPN, they said it most likely only because I played from different countries, but that doesn't mean that I use VPN, my job is such that I can change up to 6 countries in a year, and they used it as a violation since VPN is not allowed, well, it didn't exist, and they didn't even give me information about what date they were talking about, I buy things on a card in each country and there, in addition to the name of the stores, there is naturally an address, so it's pretty easy to prove, let them tell me the dates and I'll show a printout from a bank account💳where I was on those dates and it will be clear from the purchases, they asked for a ticket, but we have a team, we travel by car between countries and naturally what kind of ticket can I show them, and I'll file a complaint through you
Так в том и дело VPN это они сказали скорее всего только потому что я играл с разных стран, но это не означает что я пользуюсь впн, у меня работа такая что за год могу сменить до 6 стран, а они это использовали как нарушение так как впн нельзя, ну так его и не было, а мне даже не дали информацию про какую дату говорят, я в каждой стране закупаюсь на карту и там по мимо названия магазинов есть естественно и адрес, по этому доказать довольно просто пускай скажут числа а я покажу распечатку с банковского счета💳где в эти числа я был и по покупкам будет ясно, они просили билет, но у нас команда мы ездием на машине между странами и естественно какой билет я могу им показать, а жалобу оформлю через вас
Разбирам това, но ако сте играли от ограничена страна, може да е проблем, когато кажете, че посещавате няколко от тях за една година. Освен това повечето казина не разкриват такива неща, за да се защитят, така че разбирам. Но не препоръчвам да използвате VPN, докато не проверите дали е възможно да го включите. Винаги ще създава ненужни проблеми на играчите.
Така че ще видим какво ще разбере нашият екип.
Кажете ни, ако имате нещо ново.
I understand that, but if you played from a restricted country, it can be a problem when you say you visit several of them in a year. Also, most casinos don't disclose such things to protect themselves, so I understand. But I don't recommend using a VPN until you've verified that it's possible to have it turned on. It's always just going to cause unnecessary problems for the players.
So we'll see what our team finds out.
Let us know if you have anything new.
здравей
Спечелих във Verde Casino със залог от 20€ - 3000€.
Сега малко ме е „страх" да платя парите в банковата си сметка (Volksbank), защото чух, че може да си навлечете правни проблеми и да ви наложат големи глоби и т.н.
Сега към моя въпрос: Някой знае ли за подобни проблеми или какъв е вашият опит с Verde Casino?
Докато не съм сигурен, няма да изплатя парите.
Благодаря и сърдечни поздрави
Hello,
I won at Verde Casino with a stake of 20€ - 3000€.
Now I'm a little "afraid" to pay the money into my bank account (Volksbank) because I've heard that you could get into legal trouble and face high fines, etc.
Now to my question: Does anyone know of such problems, or what is your experience with Verde Casino?
Until I am sure, I will not pay out the money.
Thank you and kind regards
Hallo,
ich habe bei Verde Casino mit einem Einsatz von 20€ - 3000€ gewonnen.
Nun habe ich aber etwas "Angst" das Geld auf mein Bankkonto auszuzahlen (Volksbank) da ich gehört habe, man könnte rechtliche Probleme bekommen und hohe Strafen etc.
Nun zu meiner Frage: Kennt jemand solche Probleme, bzw. wie ist eure Erfahrung mit Verde Casino?
Bis ich mir nicht sicher bin, werde ich das Geld erstmal nicht auszahlen.
Danke und liebe Grüße
здравейте! Първо, бих искал да ви поздравя - хубава победа 🙂.
Доколкото разбирам, изглежда се притеснявате, че сте на път да се оттеглите от казиното без лиценз GGL. Според този форум, бих казал, немски играчи играят и теглят от такива казина всеки ден. Не си спомням някой от вашата страна да е споделял усложнения, свързани с фини заболявания.
Може би вместо това бихте искали да попитате друг играч директно. Има конкретна тема, в която много играчи обсъждат правни въпроси, свързани с казината. Германците бяха едни от най-активните, ако не ме лъже паметта.
Използвайте тази зелена връзка за достъп до темата 👈 и след това използвайте бутона за отговор, за да попитате някого конкретно. Надявам се тази идея да ви помогне по някакъв начин.
Вярвам, че се натъкнах само на един съдебен случай, който вероятно беше споменат в някоя германска онлайн новинарска статия, при която играч беше обвинен за нарушаване на закона и глобен за използване на онлайн казино без валиден местен лиценз. Не бих казал, че се случва често.
Hi there! First, I'd like to congratulate you - nice win 🙂.
As far as I understand, you seem to be worried that you are about to withdraw from the casino without the GGL license. According to this forum, I'd say, German players play and withdraw from such casinos daily. I do not recall anyone from your country sharing fine-related complications.
Perhaps you would like to ask a fellow player directly instead. There is a specific thread in which many players are discussing legal matters related to casinos. Germans were one of the most active, if the memory serves me correctly.
Use this green link to access the thread 👈 and then use the reply button to ask someone in particular. I hope this idea helps you somehow.
I believe I have only come across one legal case, which was probably mentioned in some German online news article, wherein a player was charged for breaching the law and fined for using an online casino without a valid local license. I would not say it happens often.
Здравейте, не намерих нито един, който да има същото управление в нашата система. Sister Casino няма такова от това, което съм виждал, така че не съм сигурен дали съществува.
Но защо бихте искали да намерите такъв, удобно ли ви е да играете в този и бихте ли искали да потърсите подобен? 🙂
Hi, I haven't found any that have the same management in our system. Sister Casino doesn't have one from what I've seen so I'm not sure if one exists.
However, why would you want to find one, are you comfortable playing in this one and would you want to look for a similar one ? 🙂
Бих искал да намеря подобно казино!
I would like to find a similar casino!
Я хотел бы найти похожее казино!
Здравейте, за съжаление Verde Casino прави всичко, за да не плати, като казва, че документите не са валидни. Същите документи, които изпратих на други сайтове, които приемаха дори копие от трудовия договор с мултинационална компания на глобално ниво, те казват, че не е валиден като доказателство за пребиваване, така че изпратих копие от договора за стационарен телефон на Vodafone, слушайте, слушайте, това също не важи за жителство. Така че само извинения за неплащане. За капак кой знае защо не са искали никакъв вид документ
Hello, unfortunately, Verde Casino does everything to not pay, saying that the documents are not valid. The same documents that I sent to other sites that accepted even a copy of the employment contract with a multinational company at a global level, they say that it is not valid as proof of residence, so I sent a copy of the Vodafone landline contract, listen, listen, this too is not valid for residence. So only excuses for not paying. To top up, who knows why they didn't ask for any type of document
Salve purtroppo verde casino fa di tutto per non pagare dicendo che i documenti non sono validi.gli stessi documenti poi che ho mandato agli altri siti che hanno accettato’addirittura la copia del contratto di lavoro con una azienda multinazionale a livello mondiale dicono che non è valida come prova di residenza allora ho mandato la copia del contratto della linea fissa di Vodafone,udite udite anche questa non è valido per la residenza.quindi solo scuse per non pagare.per ricaricare chissà come mai non hanno chiesto nessun tipo di documento
Казаха ли обаче защо не са валидни?
Лесно може да е просто защото документът не е в правилния формат или с добро качество.
Моля, опитайте да проверите това с поддръжката и ни уведомете.
В случай, че не можете да бъдете потвърдени, нашият екип за оплаквания със сигурност ще се опита да помогне и да разреши проблема.
Did they say why they are not valid though?
It could easily be just because the document is not in the right format or of a good quality.
Please try to check that out with the support and let us know.
In case you won't be able to get verified, our complaint team will surely try to help and get it solved.
Да, вече изпратих всички документи ясно видими и в реален размер, за да избегна проблеми.
Но винаги ми казват едно и също, че не са валидни и не са добри, изпратих документа издаден от общината за жителство, телефонна сметка, трудовия договор, но нищо, винаги ми казват същото след това на следващия ден Казват ми, че проблемът е друг документ, добре 😅 Изпращам всички документи отново и на следващия ден винаги същото
Yes I have already sent all the documents clearly visible and in real size just to avoid any problems.
But I am always told the same thing that they are not valid and are not good, I sent the document issued by the municipality for residency, a telephone bill, the work contract but nothing, I am always told the same thing then the next day I am told that the problem is another document, well 😅 I send all the documents again and the next day always the same thing
Si ho già mandato tutti i documenti ben visibili e dimensioni reali giusto per non avere problemi.
Pero mi viene sempre detta la stessa cosa che non sono validi e non vanno bene, ho mandato il documento rilasciato dal comune per la residenza una bolletta telefonica il contratto di lavoro ma niente mi viene detta sempre la stessa cosa poi il giorno dopo mi viene detto che il problema è un’altro documento bene 😅 mando tutti i documenti di nuovo e il giorno dopo sempre stessa cosa
Обикновено повечето казина молят играчите да изпратят документите в PDF формат. Така че това може да е така, имах предвид.
В какъв формат ги изпратихте?
Usually most of the casinos ask players to send the documents in a PDF format. So this could be the case, I meant.
What format did you send them in?
Този за жилището и разплащателната сметка в pdf..
документи в нормален формат, но проблемът е, че ми казват, че всъщност не са валидни като документи.
На други сайтове веднага взети и проверени тук не винаги има проблем дори с листа оставен от общината ми пише че не е валиден ама как да не е валиден не разбирам изпратих не знам колко пъти банкомата е отпред и отзад, но нищо не им е валидно, след което се опитваш да им пишеш и те казват, че не е изпратено, след това е изпратено, но не е валидно.
Съжалявам, но това са документите, не знам какво повече да пратя честно казано, а така продължаваме вече месец
The one for the residence and the current account in pdf..
normal format documents but the problem is that they tell me that they are not really valid as documents.
On other sites immediately taken and verified here no there is always a problem even with the sheet left by the municipality it tells me that it is not valid but how can it not be valid I do not understand I sent I do not know how many times the ATM is front and back but nothing is not valid for them then you try to write to them and they say not sent then after sent but not valid.
I'm sorry but these are the documents, I don't know what else to send honestly and we've been going on like this for a month now
Quello per la residenza e del conto corrente in pdf..
i documenti in formato normale però il problema è che mi dicono che non sono proprio validi come documenti.
Su altri siti subito presi e verificati qua no c’è sempre un problema anche con il foglio lasciato dal comune mi dice che non è valido ma come fa a non essere valido non capisco ho mandato non so quante volte il bancomat sia fronte e retro ma niente non è valido per loro poi provi a scrivergli e dicono non mandati poi dopo mandati ma non validi.
ce mi scusi però i documenti questi sono non so più che altri mandare sinceramente e andiamo avanti così da un mese ormai
Тогава наистина бих искал да подадете жалба тук с нашия екип и ние ще проучим въпроса.
Просто използвайте тази връзка, за да го направите, моля.
Сигурен съм, че заедно ще намерим решение на проблема.
Then I would really like you to file a complaint here with our team, and we will investigate the matter.
Just use this link to do so, please.
I am sure that together we'll find a solution to the issue.
Дава ли ти някаква грешка или връзката просто не се отваря изобщо?
Чувствайте се свободни да използвате VPN, ако е необходимо. Моля, опитайте това и ни уведомете дали сте успели.
Does it give you some kind of error, or the link just doesn't open at all?
Feel free to use VPN if needed. Try that, please, and let us know if you were successful.
Отварям линка, но нищо не се отваря и все едно го нямаше.
Опитах се да копирам и преместя в Google, за да тествам, но нищо
I open the link but nothing opens and it's as if it wasn't there.
I tried to copy and move on google to test but nothing
Si apro il link ma non si apre nulla e come se non ci fosse.
ho provare a copiare e spostare su google per provare ma nulla
Опитайте да изчистите кеша и бисквитките. След това отворете връзката. Ще го публикувам отново тук , за всеки случай.
Ако не можете да го изпратите, моля, напишете имейл до нашия екип за оплаквания на адрес complaints@casino.guru .
Кажете ни как върви, моля.
Try to clear the cache and cookies. Then open the link. I will post it again here, just in case.
If you are unable to submit it, please write an email to our complaint team at complaints@casino.guru.
Let us know how it goes, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.