Дайте му още малко време, моля, и нашият екип за оплаквания скоро ще се заеме с това.
Just give it some more time, please, and our complaint team will soon get into it.
Добро утро на всички, онзи ден във Verde Casino спечелих около 5860, направих заявка за теглене на €5650, минаха 2 дни и нищо
Днес сутринта по-точно влязох и видях, че сумата вече я няма, а в транзакциите на играта имаше залози по 400/500 евро. Свързах се със съдействието, като казах, че не съм правил тези залози и асистентът ми каза, че няма потвърждение за хакване.
Не знам дали някой е знаел паролата ми и е влязъл в акаунта ми, но наистина е абсурдно
Good morning everyone, the other day on Verde Casino I won about 5860, I made a withdrawal request of €5650, 2 days have passed and nothing
Today this morning to be precise I entered and I saw that the sum was no longer there and in the game transactions there were bets of €400/500 each. I contacted the assistance saying that I did not make those bets and the assistant told me that there was no confirmation of hacking.
I don't know if someone knew my password and got into my account but it's really absurd
Buongiorno a tutti l’altro giorno su verde casino avevo vinto sui 5860 io ho fatto la richiesta di prelievo di 5650€ sono passati 2 giorni e Niente
Oggi questa mattina di preciso entro e vedo che la somma non ce piu e nelle transazioni di gioco ci sono giocate da 400/500€ l’una io contatto l’assistenza dicendo che non le ho fatte io quelle giocate e l’assistente mi ha detto che non ce conferma di hacking
io non só se qualcuno sapeva la mia password ed entrato nel conto ma e veramente assurdo
Това наистина ми звучи странно, особено ако не знаете нищо със сигурност.🤔
Ако мога, бих ви предложил да подадете жалба тук с нашия екип и се надяваме, че те ще успеят да стигнат до дъното.
Какво ще кажете, ставате ли?
Ето връзката , където можете да го направите. Моля, уведомете ни как върви.
This really sounds strange to me, especially if you don't know anything for sure.🤔
If I may, I would suggest you file a complaint here with our team and hopefully they will be able to get to the bottom of it.
What do you say, are you up to it?
Here is the link where you can do so. Please let us know how it goes.
Депозирал съм няколко хиляди евро с verde, винаги чрез незабавен превод. Досега никога не съм искал теглене въпреки високите печалби. Сега поисках теглене на €2000 за първи път, беше обработено и одобрено за теглене, но нищо не се случи, винаги ми казват, че трябва да имам търпение
I have deposited several thousand euros with verde, always via instant transfer. So far I have never requested a withdrawal despite high winnings. Now I have requested a withdrawal of €2000 for the first time, it has been processed and approved for withdrawal, but nothing has happened, I am always told that I should be patient
Habe mehrere Tausende an Euro bei verde eingezahlt,immer per Sofortüberweisung.Bisher niemals trotz hoher Gewinne eine Auszahlung beantragt.Jetzt erstmals eine Auszahlung von 2000€ beantragt,ist auch bearbeitet worden und für die Auszahlung freigegeben worden,es passiert aber nichts,werde immer drauf hingewiesen das ich Geduld haben soll
Хей, ако тегленето ви е одобрено, изглежда, че е на прав път. Откога чакаш да дойдат парите? Използвахте ли същия метод за теглене?
Мисля, че най-разумното нещо, което трябва да направите сега, е да бъдете наистина търпеливи и да изчакате малко и да видите какво ще се случи по-нататък.
Даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко необходимо и да изпратят парите на играча, но се надяваме, че няма да се налага да чакате толкова дълго и те ще дойдат по-рано.
Ако имате актуализация, не се колебайте да споделите.
Hey, if your withdrawal was approved, it looks like it's on the right track. How long have you been waiting for the money to come in? Did you use the same method to withdraw?
I think the most sensible thing to do now is to be really patient and wait a bit and see what happens next.
We give casinos 14 days to sort out everything they need and send the player the money, but hopefully you won't have to wait that long and it will come sooner.
If you have an update, don't hesitate to share.
Сега плащането е отменено по технически причини, не е за вярване. Направих нова заявка. Наистина лоша услуга🤮
Now the payment has been cancelled for technical reasons, unbelievable. I have made a new request. A really bad service🤮
Jetzt ist die Auszahlung aus technischenGründen abgebrochen worden,unfassbar.Habe eine neue Anfrage gestellt.Ein ganz mieser Service🤮
О, това боли!
Да се надяваме, че ще успеят да разрешат бързо и проблемът е в прякото управление на казиното. Стана много популярно да се наема трета страна за разплащателна компания за управление на финансовите транзакции. Основните недостатъци на такова сътрудничество възникват, когато плащанията не работят.
Обикновено, когато се случи нещо подобно, има смисъл да опитате различни опции за плащане. И все пак казиното първо трябва да се почувства достатъчно уверено, за да предложи наистина работеща опция.
Ние ще бъдем тук - в очакване на още положителни актуализации 🤞🤞
Oh, that hurts!
Let's just hope they will be capable of quick resolution and the issue is within the casino's direct management. It became very popular to hire a third-party payment company to manage the financial transactions. The main cons of such cooperation arise when payments are not working.
Normally, when something like this occurs, it makes sense to try different payment options. Yet the casino should first feel confident enough to suggest a truly working option.
We will be here - waiting for more positive update 🤞🤞
Сега чакам 14 дни след като поисках първото изплащане, което беше отменено след 5 дни по технически причини. Когато правя молби, винаги ме молят да бъда търпелив. Сега наистина съм ядосан за това, вероятно скоро ще получа друг имейл, че изплащането е отменено. Не мога да разбера какво се случва.
Now I'm waiting 14 days after requesting the first payout, which was canceled after 5 days for technical reasons. When I make my requests, I'm always asked to be patient. I'm really angry about it now, I'll probably get another email soon saying the payout has been canceled. I can't understand what's happening.
Jetzt warte ich 14 Tage nach Beantragung der ersten Auszahlung,die ja nach 5 Tagen aus technischen Gründen abgebrochen wurde.Bei meinen Anfragen werde ich immer aufgefordert Geduld zu haben.Mittlerweile bin ich richtig sauer darüber,wahrscheinlich kommt bald wieder eine Mail mit einer Absage der Auszahlung.Unverständich was da passiert
В този случай вероятно бих подавал жалба при нас на нашия уебсайт. Даваме на казината точно две седмици да изплатят на играч и виждам, че нищо не е напреднало във вашия случай. Използвахте ли друг метод на плащане, когато теглехте за втори път? Предполагам, че вече няма да се задоволявам само с търпение.
Какво ще кажеш, ще се оплакваш ли?
In this case, I would probably file a complaint with us on our website. We give casinos exactly two weeks to pay out a player and I see that nothing has moved forward in your case. Did you use some other payment method when you made the withdrawal for the second time? I guess I wouldn't be satisfied with just being patient anymore.
What do you say, are you going to complain?
Здравейте, сега се получи, плащането беше публикувано в моя акаунт тази сутрин. Най-малко след 14 дни.
lg😎
Hello, now it worked, the payment was posted to my account this morning. After 14 days at least.
lg😎
Hallo,jetzt hat es geklappt,die Auszahlung ist heute Morgen auf meinem Konto gebucht worden.Immerhin nach 14 Tagen.
lg😎
Очаквам с нетърпение с теб. Трябваше само да издържа, въпреки че 2 седмици не са малко и щях да се изнервя.
Мислите ли, че ще дадете още един шанс на това казино, като знаете процеса, който имат за теглене на пари? 🙂
I look forward with you. It was only necessary to hold out even though 2 weeks are not a little and I would have been nervous.
Do you think you'll give this casino another chance knowing the process they have for withdrawing money? 🙂
И аз имам проблеми, спечелих почти 12 000 евро, теглих ги от 1 седмица, някои бяха успешни. Сега, когато те трябва да платят тегленията от 10 450 евро, първо някои потвърдени, приспаднати от сметката и са в ход, след което се анулират. Не получавам имейли, пиша и ми казват, че съм ги отменил.. много некоректно като поведение. Сега се страхувам никога повече да не видя печалбите си.
Вече пуснах жалба тук, моля, помогнете ми да разреша това.
I am having problems too, I won almost 12,000 euros, I have been withdrawing them for 1 week, some have been successful. Now that they have to pay the withdrawals of 10,450 euros, first some confirmed, deducted from the account and are in progress, then they are canceled. I do not receive emails, I write and they tell me that I canceled them.. very incorrect as a behavior. Now I am afraid of never seeing my winnings again.
I have already opened a complaint here, please help me resolve this.
Sto avendo problemi anche io, vinto quasi 12.000 euro, li sto prelevando da 1 settimana, alcuni sono andati a buon fine. Ora che devono pagare i prelievi da 10.450 euro prima alcuni confermati, scalati dal conto e risultano in corso, poi vengono annullati. Non ricevo mail, scrivo e mi dicono che li ho annullati io.. molto scorretto come comportamento. Ora ho paura di non rivedere mai più le mie vincite.
Ho già aperto reclamo qui, aiutatemi a risolvere.
Да, виждам, че сте изпратили жалбата си и че представителят на казиното е активен в темата. Това е добър знак, че казиното има желание да разреши проблема, знаете ли.
Така че се надяваме, че скоро ще можете да получите тегленето си без допълнителни проблеми.
Как стоят нещата в момента? Някакви актуализации?
Yes, I can see that you have submitted your complaint and that the casino representative is active in the thread. It is a good sign that the casino is willing to solve the issue, you know.
So hopefully soon you will be able to get your withdrawal without any further problems.
How are things at the moment? Any updates?
Две от три проби са взети предвид, а третата все още не е взета предвид.
Надявам се, че няма да бъдат анулирани през следващите няколко дни, а да бъдат кредитирани правилно в сметката ми
Two out of three samples have been taken into account and the third has not yet been taken into account.
I hope they don't get cancelled in the next few days, but get credited to my account correctly
Due prelievi su tre sono stati presi in carico e il terzo ancora no.
Spero non vengano annullati nei prossimi giorni, ma vengano correttamente accreditati al mio conto
Изглежда много обещаващо, така че се надявам и последното плащане да бъде кредитирано скоро.
Моля, уведомете ни, когато го получите.
It looks very promising, so I hope that also the last payment will be credited soon.
Let us know whenever you receive it, please.
първите две плащания бяха кредитирани в сметката ми тази сутрин. сега чака последното чакащо теглене да бъде обработено. нека изчакаме
the first two payments were credited to my account this morning. now waiting for the last pending withdrawal to be processed. let's wait
i primi due pagamenti sono stati accreditati stamattina sul mio conto. ora attendo che l'ultimo prelievo da pendente venga preso in carico. attendiamo
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.