ФорумКазинаVerde Casino - обща дискусия

Verde Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 1 година от Sev01
|
26091 преглеждания 218 отговора |
|
1...6 7 8...11
Добавете пост
преди 2 месеца

Спечелих DKK 7800 на verdecasino63.com, но те няма да одобрят моята KYC проверка и следователно няма да ми изплатят парите. Всичко съм пробвала. Какво правя грешно или това е просто сайт за измама?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Знаете ли обаче причината да не ви одобрят документите? Бяха ли в правилния формат и добро качество?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Прочетох в правилата и условията на сайта, че обработката на заявка до €50000 отнема 5 дни. Нямам представа откъде се взеха 14 дни.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Даваме на казината 14 пълни дни, за да пристъпят към теглене, преди нашият екип за оплаквания да може да се намеси, защото вярваме, че има много аспекти, които могат да възникнат по време на този процес. Много пъти се е случвало да искаме да започнем разследването по-рано и играчът да получава пари, без да се намесваме. Ето защо сега имаме изпълнен период от време.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Те няма да кажат това. Получавам един и същ автоматичен отговор всеки път. Няма значение какви документи или снимки им изпращам, те няма да го одобрят и не мога да получа парите си.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

опитах се да ви предупредя, момчета, тази марка е измама. и също така, сайтове като casino guru и т.н... те получават заплащане от същите тези марки. това е само пясък в очите ти. те знаят много добре какво правят казината, но никога няма да се намесят или да поставят в черен списък казино, от което печелят. потърсете това казино в Google и ще получите истинската картина. това казино използва много неморални практики и трябва да влезе в черния списък възможно най-скоро... но те все още са тук, рекламирани от същия сайт, който се опитва да ви убеди, че е тук, за да ви защити. въпреки че дават на това казино огромните 9,2/10 (убеждавайки ви да харчите пари там), потребителската оценка е ЛОША. как е това

Автоматичен превод:
bumslotman
преди 2 месеца

Това е абсолютно вярно и много играчи тук не го осъзнават. Ако напишете лоша рецензия за казино, чието рекламиране на Casino Guru е платено, те често ще я отхвърлят. Те се държат така, сякаш ги е грижа за играчите, но наистина ги е грижа за техния дял от депозитите, точно както всеки друг партньор.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

На някой изплащани ли са му парите от verdecasino63.com или запазва печалбите си???

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Те няма да кажат това. Получавам един и същ автоматичен отговор всеки път. Няма значение какви документи или снимки им изпращам, те няма да го одобрят и не мога да получа парите си.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

В този случай ви призовавам да подадете жалба, след като casio не успее да ви потвърди или изплати в дадения период от време. Можете, разбира се, да подадете жалбата веднага; просто бъдете готови да изчакате напредъка. Съжалявам, че трябва да кажа, че има правила, които не можем да пренебрегнем.

Винаги е жалко да видите някой играч да се бори с проверката; със сигурност ще ви помолим да предоставите пример за документи или снимки, отхвърлени от казиното, но те винаги съдържат лични или банкови данни и не трябва да се споделят публично.

Е, надявам се казиното да разреши въпроса скоро и веднъж завинаги.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

опитах се да ви предупредя, момчета, тази марка е измама. и също така, сайтове като casino guru и т.н... те получават заплащане от същите тези марки. това е само пясък в очите ти. те знаят много добре какво правят казината, но никога няма да се намесят или да поставят в черен списък казино, от което печелят. потърсете това казино в Google и ще получите истинската картина. това казино използва много неморални практики и трябва да влезе в черния списък възможно най-скоро... но те все още са тук, рекламирани от същия сайт, който се опитва да ви убеди, че е тук, за да ви защити. въпреки че дават на това казино огромните 9,2/10 (убеждавайки ви да харчите пари там), потребителската оценка е ЛОША. как е това

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

здравей

Предполагам, че е обичаен подход да се обвинява сайт като нашия, че е отговорен за това, което правят някои казина. И все пак не е както си мислите.

Разбира се, ние информираме, а не рекламираме; ние не поставяме казината в черен списък. Следователно, не е в съответствие с нашите основни ценности да скриваме всяко казино от свързаната обратна връзка, която сме получили досега.

Допълнително: Да предположим, че, както предполагате, това казино ще ни плати. Според вас бихме ли оставили тази публикация за публично гледане? Силно се съмнявам в това. Вярвате ли също, че бихме използвали вашите средства за уреждане на жалби на играчи, без да таксуваме нищо от платците? Например, това са редовните разходи, които правим.

Следователно признавам, че се чувствате измамени, но ви предоставям безплатно и безусловно оплакване. Опитайте това, ако имате нужда от помощ. Само моля, не ни дръжте отговорни за нещо, което не сме причинили.

Мисля, че трябва да знаете, че Индексът на безопасност е само един аспект от цялостната сложна картина на казиното. Следващите важни аспекти са:

ures мнения

оплаквания

обратна връзка във форума

Тъй като всяка от тези три категории покрива празнота, оставена от нещо, което индексът за безопасност може да не включва винаги. Може да е подвеждащо решенията да се основават само на стойността на индекса на безопасност. По-точно, това е изчислен индекс, отколкото промоция. Значение: вашите шансове да получите плащане от казиното. Ако трябва да бъда честен, трябва да проверите и в другите секции, за да разберете колко бързо работи казиното и какви проблеми обикновено се срещат там. Нищо за хазарта не може да се обобщи в едно число. Чувствайте се свободни да се запознаете по-добре с това как преглеждаме казината - точно тук 👈👈

Ние сме тук, за да помогнем и да предоставим разяснения; ако го поддържате подходящо, ще се радваме да го направим.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца
Публикация на carsix79 е изтрит
преди 2 месеца

Благодаря ви много за вашата халба гледка. Веднага след като казиното или който и да е друг спре да изплаща печалби на играчите, мога да ви уверя, че индексът на безопасност ще падне, ако тези играчи са достатъчно любезни да подадат оплаквания.

Мисля, че знаете това, все пак нека повторя това: SafetyIndex не включва неизмерими характеристики като ефективност на поддръжката, скорост на процеса на теглене или сложност на проверката. За този вид информация ние поддържаме потребителските рецензии възможно най-информативни и форумът е възможно най-отворен.

Моля, не приемайте това като противопоставяне; това е просто обяснение защо текущият рейтинг е такъв, какъвто е.

Това казино, доколкото знаем, изплаща - останалото трябва да се намери извън Индекса за безопасност.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Това е абсолютно вярно и много играчи тук не го осъзнават. Ако напишете лоша рецензия за казино, чието рекламиране на Casino Guru е платено, те често ще я отхвърлят. Те се държат така, сякаш ги е грижа за играчите, но наистина ги е грижа за техния дял от депозитите, точно както всеки друг партньор.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

здравейте

Интересно мнение, но просто мнение, много далеч от начина, по който подхождаме към играчите, техните отзиви или казината.

Наистина разбирам, че може да се чувствате така, но бихте ли споделили какво обяснение получавате, когато отхвърлите рецензията си? От моя гледна точка това е важното.

Когато решим да отхвърлим всяка рецензия, играчът получава имейл, обясняващ защо е взето това решение и какво може да се направи, за да изпрати одобрена рецензия. Няма нищо общо с криенето на вашия опит, както го смятате тук. Както вече обясних в тази тема, Индексът на безопасност е само съществена част от други аспекти, един от които е обратната връзка с потребителите. Ние ценим тази обратна връзка, но тя ни прави още по-отдадени на одобряването само на смислени и информативни потребителски рецензии. Наше намерение не е да не допускаме отрицателна обратна връзка; ние се стремим да публикуваме напълно обяснени и достойни отзиви.

Честно казано, не е възможно да видя вътрешната система, в която вашият потребителски преглед е бил отхвърлен, и причината за това. В понеделник ще се върна към тази тема. Мисля, че можем да проведем честен разговор за това в този форум, без да правим толкова прости предположения. Ако нещо се обърка, то несъмнено също може да бъде поправено.

Ще проверя подробностите в понеделник.

Приятен уикенд!


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

всеки играч, използващ вашите връзки за регистрация, генерира между 30% и 60% от приходите от това, което харчи за това казино. така че ако те похарчат 100, вие получавате между 30 и 60. Така че, моля, обяснете ми отново как не ви се плаща за услугите ви? вярно е, че помагате за решаването на много спорове с казина, но това, което не разбирам е, защо не спрете да рекламирате грешните? тъй като вече генерирате вероятно близо милиони годишно от приходите си от партньори, така че защо, за бога, бихте рекламирали тези казина с нисък живот като verde? добре, знам защо и мисля, че това е една от най-неморалните форми на бизнес. всички разбираме, че е доста трудно да спечелиш големи печалби в казината и всички със сигурност знаем болката и борбата най-накрая да спечелиш големи печалби и след това да не ти бъде платено. така че ако наистина сте тук, за да защитите играчите, защо не промените марката за това казино, ако има толкова много оплаквания за тях? поставете етикет, предупреждение до него.....В момента ненадеждно. или Под разследване, вместо да им дадете 9,2/10. знаете...нещо за защита на неподозиращия играч...както се преструвате, че правите.

Автоматичен превод:
bumslotman
преди 2 месеца

Е, разбирам, че си мислиш, че виждаш зад завесата, но всъщност не си точен. Нямам представа откъде идват изчисленията ти, тези не стават.

Доколкото знам, всяко споразумение между афилиейт партньорите е доста различно; следователно такова общо изчисление е доста подвеждащо. Повярвайте ми, когато казвам, че разбирам, вероятно смятате, че всеки партньорски сайт е с едно и също „лошо" качество, защото приходите идват от казината.

Както в много неща в живота, всичко има противоположно място. Помислете за това:

Играчите са тези, които ни хранят. Не казината. Ако разочароваме доверието на играчите, като показваме грешни данни или подкрепяме нечестни казина, това ще се върне при нас като бумеранг. От друга страна, това не означава, че винаги ще решаваме на сляпо в полза на играча, когато той подаде жалба срещу казино.

Източникът на нашия доход е много прост. Създадохме най-големия списък с ревюта за казино в света и редовно актуализираме този списък, за да сме сигурни, че оценките са все още валидни.

Ние препоръчваме различни най-добри казина на играчите въз основа на това откъде идват, защото например казино, което е страхотно за немски играчи, не е необходимо да е твърде добро за играчи в Аржентина и т.н. Затова се опитваме да създадем уникален списък с най-добри казина за всяка държава. Когато играчите отидат да играят в тези казина и в крайна сметка загубят, ние получаваме комисионна от това.

Никога не казваме на играчите да играят в казино, защото ставате богати, всъщност казваме, че в крайна сметка губите , но също така знаем, че има хора, които просто обичат казино игрите. Вярваме, че е по-добре за тези играчи да играят в прилични казина, които ще изплатят печалбите в случай, че играчът просто има късмет, вместо да се извиняват глупаво и да анулират печалбите. Ето защо CasinoGuru е създаден - за да предоставя честни отзиви за онлайн казино.

Приходите, които имаме, също ни позволяват да извършваме много дейности, за които не получаваме заплащане - например имаме център за разрешаване на жалби, където помагаме на играчите да получат своите печалби от казината. Ние не взимаме комисионна за това, така че когато играчът получи плащане, той получава 100% от сумата. Имаме и академия за хора, които биха искали да започнат своята кариера в онлайн казина и дори за служители на онлайн казина, които биха искали да подобрят работата си.

Ние също инвестираме в инициативата за глобално самоизключване . Целта е да се създаде инструмент, който ще позволи на играчите да се самоизключват във всички казина по света (бихме могли да използваме нашата голяма база данни за казино за това).

Както беше посочено по-рано, наясно съм, че понякога играчите ни бъркат просто с поредния партньорски уебсайт, който предлага платени промоции, които са скрити под Индекса за безопасност с цел генериране на постоянен доход. Тези играчи обикновено просто не са запознати с нашия подход, не знаят за нашата обширна библиотека от безплатни материали и ръководства, насочени към минимизиране на отрицателните ефекти от хазарта, и често недоволни от определени казина. В резултат на това хората често ни гледат в същата светлина като казината.

Чудя се колко други сайтове отделят значителни суми пари за подобни проекти:

Жалбите се приемат безплатно за всички

Casino Guru News - безплатно за всички, например в крак с местните закони

Casino Guru Academy - безплатно, за тези, които желаят да изпробват свързани с хазарта оператори.

Casino Guru ZOOMin - безплатно, пълно с интересно съдържание, свързано с хазарта

Комплексен раздел за отговорен хазарт - безплатен, за играчи в нужда, съдържащ директни контакти с центрове за поддръжка

Глобална инициатива за самоизключване и разработването на стандарти за самоизключване, за да се установи разумен начин за това как да се дефинира сигурността и да се осигури по-подходящ начин за самоизключване във всяко онлайн казино.

Канал в YouTube, канали в социалните медии, без нито една реклама на хазарт - нищо не може да бъде намерено.

За да бъдем напълно честни, казината станаха много ядосани от нас, защото сме толкова ангажирани да държим играчите далеч от тях.


Да се върнем към казино Verde. Мисля, че вече разгледах механизма в тази тема. Още веднъж, позволете ми да поясня: нито потребителските отзиви, нито непроверената информация, публикувана във форума, се използват от нас, за да „оценим" качеството на казиното. който е предназначен само за играчи. Свързаната жалба трябва да бъде затворена като неразрешена, преди индексът в съотношение на сериозността на проблема да може да бъде намален. С други думи, трябва да се представят доказателства, че казиното не желае да действа справедливо във всяка уникална ситуация.

Нито един неразрешен проблем до момента:

file

Нека изчакаме, докато петте отворени случая, които имаме в момента, приключат.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Това е абсолютно вярно и много играчи тук не го осъзнават. Ако напишете лоша рецензия за казино, чието рекламиране на Casino Guru е платено, те често ще я отхвърлят. Те се държат така, сякаш ги е грижа за играчите, но наистина ги е грижа за техния дял от депозитите, точно както всеки друг партньор.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте отново.

Честно казано, сега съм малко изгубен. Никога не сте имали отхвърлен преглед. Бихте ли ми обяснили как определяте кои потребителски отзиви отхвърляме толкова често?

Към момента екипът все още преглежда един потребителски преглед, който сте изпратили. Моля, проверете входящата си кутия. Трябва да има имейл, описващ това за вас.

В допълнение, бихте ли ми казали колко ръководства на Casino Guru вече сте прочели? Моля, споделете мислите си относно философията, съдържаща се в Кодексите за справедлив хазарт.

Кодекс за справедлив хазарт за казина 👈

Кодекс за справедлив хазарт за играчи 👈

Не искам да звуча грубо, но изглежда, че сте недоволни само защото сме партньорски уебсайт. Само тази причина достатъчна ли е, за да сте толкова сигурни какво наистина е неправилно?

Моля, прочетете отговора ми на другия играч, който изрази подобна гледна точка.

благодаря


Освен това прочетох вашия преглед, одобрих го и силно ви съветвам да подадете жалба в казиното. Няма условия и е безплатно, така че няма нужда да се притеснявате. Мисля обаче, че първо четенето на инструкциите би било полезно:

https://casinoguru-en.com/complaint-resolution-instructions 👈


Въпреки че някои казина запазват 30 дни, за да проучат геймплея, свързан със значителни печалби, разбирам, че липсата на комуникация е дразнеща и определено не е на място. Чувствайте се свободни да подадете оплакване тук:

https://casino.guru/complaints/create 👈


Процедурата трябва да е доста проста, но не се колебайте да поискате помощ, ако имате нужда от нея или имате въпроси. Ще направим всичко възможно да ви помогнем с това.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Вместо това отхвърляте рецензии. Особено когато са направени към казина, свързани с вас.

file

Моят преглед беше полезен, за да предупредя играчите, които искат да играят в това боклук казино, наречено Smokace, че ще бъдат блокирани, когато спечелят с всякакви претексти и преди всичко те не ви позволяват да си починете от играта, когато имате активен баланс . Което е абсолютно сериозно и се преструвате, че нищо не се случва.

Вие отхвърлихте рецензията ми, защото беше за мое оплакване, но фактите, които описах, са реални и определят казиното такова, каквото е в действителност.

Поради тази причина, докато отхвърляте отрицателните оплаквания, много скапани казина все още имат добро ниво на репутация, докато други сайтове ги поставят в черен списък.

file

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 месеца

Е, вие сте с нас много дълго, за да знаете, че това е далеч от нашия подход.

Позволете ми да напомня няколко факта за потребителските ви отзиви само за този ваш акаунт:

изпратени потребителски отзиви: 24

изпратени много лоши потребителски отзиви: 23

одобрени много лоши потребителски отзиви: 20

Това обаче е само един от вашите акаунти

Мисля, че е очевидно, че сте нетърпеливи да използвате потребителски рецензии като често оплакващ се, но само четири от вашите рецензии бяха отхвърлени. Очевидно това резюме опровергава идеята ви, че отхвърляме потребителски отзиви „към казина, свързани с вас"

Освен това нека добавим причината за отхвърляне на потребителски прегледи, свързани с отхвърлени оплаквания:

„Здравейте и ви благодаря за прегледа. Тъй като той описва проблем, свързан с вашата жалба от Casino Guru, която току-що беше приключена, аз също отхвърлям този потребителски преглед. Благодаря ви за разбирането."

Също така много грешите, когато казвате: „Поради тази причина, докато отхвърляте отрицателни оплаквания, много скапани казина все още имат добро ниво на репутация, докато други сайтове ги поставят в черен списък."

Мисля, че няма положителни оплаквания; което е по-важно, всяка жалба трябва да отговаря на определени насоки. Те са достъпни за разглеждане по всяко време:

Всички нови жалби се обработват от специалист по жалби от нашия екип за първи отговор, който е посветен на оценката на новите жалби. Този специалист бързо преценява ситуацията и решава дали жалбата отговаря на нашите критерии за публикуване. Като цяло, ние публикуваме всички оплаквания, получени от играчи, освен ако не е ясно, че оплакването:

… е свързано със спортни залагания.

… съдържа обиден език.

… обсъжда въпроси, свързани с наземните казина, социалните казина и приложенията.

… е написана от гледна точка на трето лице. Ние не публикуваме оплаквания, написани от чуждо име, тъй като всеки играч трябва да комуникира сам.

… се занимава с киберпрестъпления. В този случай ние насочваме играча към съответните органи, тъй като нямаме ресурси за по-нататъшно разследване на този тип проблеми.

… е по-стар от една година. За съжаление, казината не са склонни да съхраняват данни за периоди, по-дълги от този.

… е проблем, свързан с афилиейт, като например когато играчите сформират партньорско партньорство с казино, което след това не успява да спази своята страна от сделката.

... се занимава с въпроси, свързани с доставчици на плащания или доставчици на игри.

... се изпраща многократно, например когато един и същ играч подаде същия тип жалба, свързана със същото казино и същия проблем, както в миналото. В този случай старата жалба се отваря отново, а новата не се публикува.

… е свързано с Casino Guru. В този случай ние се уверяваме, че ще разрешим проблема възможно най-скоро, но оплакването не продължава.

... е подаден от забранен играч. Забранен играч в този контекст е лице, което активно е поискало да бъде забранено на нашия сайт, или лице, което е било забранено от Casino Guru поради обиден език и други нарушения на правилата на нашата общност.

… не е обяснено достатъчно. За да можем да одобрим жалба, трябва да знаем за какво се нуждае играчът от помощ. Ще се изненадате да разберете колко оплаквания от две думи „Помогнете ми" получаваме редовно.

Ако жалбата отговаря на един или повече от тези критерии, ние не продължаваме с нея. Въпреки това, след като жалбата бъде одобрена, нашият специален специалист от екипа за първа реакция разглежда казиното и неговите T&Cs, както и всичко заявено и предоставено от играча.

източник: Как разрешаваме оплаквания 👈

Честно казано, не можах да намеря отхвърлена жалба, подадена срещу Verde Casino в този профил, което означава, че не мога да дам конкретен отговор. Ако имате предвид конкретно оплакване, може да продължим тази дискусия правилно.

Доколкото си спомням много от общите ни обмени на пощи, разумният начин е да се съсредоточите върху конкретна жалба, рецензия или друг конкретен момент.

Приятен уикенд, тръгвам.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

„Здравейте и благодаря за прегледа. Тъй като той описва проблем, свързан с оплакването ви относно Casino Guru, което току-що беше затворено, отхвърлям и този потребителски преглед. Благодаря ви за разбирането."


Каква, по дяволите, би била тази причина?

Защо тогава приемате положителни отзиви, свързани с вече приключени рекламации.

Разбира се, винаги говоря за свързани казина с вашата марка, поставени на сайта с определението „Честно казино"

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 месеца

здравейте

Причината, поради която смятате, че е толкова трудна за разбиране, е да запазите потребителската оценка безпристрастна; позволете ми да обясня това малко по-отблизо.

Представете си, че потребителят изпраща първо потребителските отзиви, казвайки, че казиното е измама, защото не изплаща пари. Поддръжката е ужасна и бавна и т.н. Такъв преглед е годен за одобрение, така че ние го одобряваме. Няколко дни по-късно, същият играч представя съответствие срещу същото казино, което е прегледал в своя потребителски преглед. Няколко седмици по-късно жалбата се отхвърля, защото:

играч е отворил повече от една сметка

играчът се страхуваше да се изправи пред проверката, така че се престори, че е изгубил всичките си документи

При такива обстоятелства, гореспоменатата потребителска рецензия, която казва, че това конкретно казино е измама, защото не плаща + информацията за лоша или бавна поддръжка, очевидно не се основава на реалното състояние на нещата.

Вярваме, че поддържането на такъв преглед одобрен няма да е от полза за другите, да не говорим, че би било честно спрямо казиното.

Както казах, ако имате предвид конкретен преглед или оплакване, давайте - нека поговорим за подробности.

Освен това, ние не сме в партньорско сътрудничество с всяко изброено казино и когато одобряваме прегледи на играчи, наистина нямаме време да обмисляме такъв детайл. Ние се грижим само да предоставим възможно най-информативни и надеждни отзиви.

Предлагам ви просто да спрете да допускате и вместо това да представите конкретни примери. Нямаме какво да крием, както се надявам вече знаете.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Verdecasino88.com

Бях блокиран след 5-7 дни предоставяне на различни документи и не беше направена проверка, има останали 800 евро в сметката, какво да правя?

Автоматичен превод:
kerjuxa85
преди 2 месеца

Здравейте, казиното каза ли ви причината, поради която са блокирали акаунта ви? Това би било най-доброто нещо, което трябва да знаете като начало. Минавахте през проверка, така че може би казиното е имало някакво системно задействане на вашите документи.

Писахте ли им и получихте отговор или ви игнорираха?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Направих верификация, искаха куп документи, изпратих ги всичките и накрая казаха някъде веднъж съм минал през VPN, затова ви блокираме и това е, нищо друго не отговарят, но На капарото останаха 800 евро

Автоматичен превод:
1...6 7 8...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини