Спечелих DKK 7800 на verdecasino63.com, но те няма да одобрят моята KYC проверка и следователно няма да ми изплатят парите. Всичко съм пробвала. Какво правя грешно или това е просто сайт за измама?
I have won DKK 7800 on verdecasino63.com but they will not approve my KYC verification and therefore will not pay out my money. I have tried everything. What am I doing wrong or is it just a cheating website?
Jeg har vundet 7800 kr. på verdecasino63.com men de vil ikke godkende min KYC verifikation og vil derfor ikke udbetale mine penge. Jeg har prøvet alt. Hvad gør jeg forkert eller er det bare en fusker hjemmeside?
Прочетох в правилата и условията на сайта, че обработката на заявка до €50000 отнема 5 дни. Нямам представа откъде се взеха 14 дни.
I read in the terms and conditions on the site that processing a request up to €5,0000 takes 5 days. I have no idea where 14 days came from.
Ich habe in AGB auf die seite gelessen dass bearbeitungs eine anfrage bis 5.0000€ innerhalb von 5 tage Dauert.Ich habe keine ahnung von wo sind jetz 14 tage rausgekommen🙄
Даваме на казината 14 пълни дни, за да пристъпят към теглене, преди нашият екип за оплаквания да може да се намеси, защото вярваме, че има много аспекти, които могат да възникнат по време на този процес. Много пъти се е случвало да искаме да започнем разследването по-рано и играчът да получава пари, без да се намесваме. Ето защо сега имаме изпълнен период от време.
We give casinos 14 full days to proceed the withdrawal before our complaint team is able to intervene because we believe that there are many aspects that can occur during this process. Many times happened that we wanted to start the investigation earlier and the player got paid without us intervening. That is why we have now the time period implemented.
Те няма да кажат това. Получавам един и същ автоматичен отговор всеки път. Няма значение какви документи или снимки им изпращам, те няма да го одобрят и не мога да получа парите си.
They won't say that. I get the same auto reply every time. It doesn't matter what documents or pictures I send them, they won't approve it and I can't get my money paid out.
Det vil de ikke sige. Jeg får det samme autosvar hvergang. Det er lige meget hvilke dokumenter eller billeder jeg sender til dem, så godkender de det ikke og jeg kan ikke få mine penge udbetalt.
опитах се да ви предупредя, момчета, тази марка е измама. и също така, сайтове като casino guru и т.н... те получават заплащане от същите тези марки. това е само пясък в очите ти. те знаят много добре какво правят казината, но никога няма да се намесят или да поставят в черен списък казино, от което печелят. потърсете това казино в Google и ще получите истинската картина. това казино използва много неморални практики и трябва да влезе в черния списък възможно най-скоро... но те все още са тук, рекламирани от същия сайт, който се опитва да ви убеди, че е тук, за да ви защити. въпреки че дават на това казино огромните 9,2/10 (убеждавайки ви да харчите пари там), потребителската оценка е ЛОША. как е това
tried to warn you guys, this brand is a scam. and also, sites like casino guru, etc...they get paid from those same brands. this is just sand in your eyes. they know very well what casinos are doing, but they will never actually intervene or blacklist a casino they profit from. u search this casino on google, and ull get the real picture. this casino is using many immoral practices and should get blacklisted ASAP...but theyre still here, promoted by the very site that is trying to convince you its here to protect you. while they give this casino a massive 9.2/10 (convincing you to spend money there), the user rating is BAD. how is that?
Това е абсолютно вярно и много играчи тук не го осъзнават. Ако напишете лоша рецензия за казино, чието рекламиране на Casino Guru е платено, те често ще я отхвърлят. Те се държат така, сякаш ги е грижа за играчите, но наистина ги е грижа за техния дял от депозитите, точно както всеки друг партньор.
This is absolutely true, and many players here don't realize it. If you write a bad review for a casino that Casino Guru is being paid to promote, they'll often reject it. They act like they care about players, but they really care about their share of the deposits, just like any other affiliate.
Те няма да кажат това. Получавам един и същ автоматичен отговор всеки път. Няма значение какви документи или снимки им изпращам, те няма да го одобрят и не мога да получа парите си.
They won't say that. I get the same auto reply every time. It doesn't matter what documents or pictures I send them, they won't approve it and I can't get my money paid out.
Det vil de ikke sige. Jeg får det samme autosvar hvergang. Det er lige meget hvilke dokumenter eller billeder jeg sender til dem, så godkender de det ikke og jeg kan ikke få mine penge udbetalt.
В този случай ви призовавам да подадете жалба, след като casio не успее да ви потвърди или изплати в дадения период от време. Можете, разбира се, да подадете жалбата веднага; просто бъдете готови да изчакате напредъка. Съжалявам, че трябва да кажа, че има правила, които не можем да пренебрегнем.
Винаги е жалко да видите някой играч да се бори с проверката; със сигурност ще ви помолим да предоставите пример за документи или снимки, отхвърлени от казиното, но те винаги съдържат лични или банкови данни и не трябва да се споделят публично.
Е, надявам се казиното да разреши въпроса скоро и веднъж завинаги.
In this case, I urge you to submit a complaint once the casio fails to verify you or pay out in the given time frame. You may, of course, submit the complaint immediately; just be ready to wait for the progress. I'm sorry to say there are rules we can't ignore.
It's always a pity to see any player struggling with the verification; we would surely ask you to provide the example of documents or pictures rejected by the casino, but these always contain personal or banking details and are not to be shared publicly.
Well, I hope the casino will resolve the matter soon and once and for all.
опитах се да ви предупредя, момчета, тази марка е измама. и също така, сайтове като casino guru и т.н... те получават заплащане от същите тези марки. това е само пясък в очите ти. те знаят много добре какво правят казината, но никога няма да се намесят или да поставят в черен списък казино, от което печелят. потърсете това казино в Google и ще получите истинската картина. това казино използва много неморални практики и трябва да влезе в черния списък възможно най-скоро... но те все още са тук, рекламирани от същия сайт, който се опитва да ви убеди, че е тук, за да ви защити. въпреки че дават на това казино огромните 9,2/10 (убеждавайки ви да харчите пари там), потребителската оценка е ЛОША. как е това
tried to warn you guys, this brand is a scam. and also, sites like casino guru, etc...they get paid from those same brands. this is just sand in your eyes. they know very well what casinos are doing, but they will never actually intervene or blacklist a casino they profit from. u search this casino on google, and ull get the real picture. this casino is using many immoral practices and should get blacklisted ASAP...but theyre still here, promoted by the very site that is trying to convince you its here to protect you. while they give this casino a massive 9.2/10 (convincing you to spend money there), the user rating is BAD. how is that?
здравей
Предполагам, че е обичаен подход да се обвинява сайт като нашия, че е отговорен за това, което правят някои казина. И все пак не е както си мислите.
Разбира се, ние информираме, а не рекламираме; ние не поставяме казината в черен списък. Следователно, не е в съответствие с нашите основни ценности да скриваме всяко казино от свързаната обратна връзка, която сме получили досега.
Допълнително: Да предположим, че, както предполагате, това казино ще ни плати. Според вас бихме ли оставили тази публикация за публично гледане? Силно се съмнявам в това. Вярвате ли също, че бихме използвали вашите средства за уреждане на жалби на играчи, без да таксуваме нищо от платците? Например, това са редовните разходи, които правим.
Следователно признавам, че се чувствате измамени, но ви предоставям безплатно и безусловно оплакване. Опитайте това, ако имате нужда от помощ. Само моля, не ни дръжте отговорни за нещо, което не сме причинили.
Мисля, че трябва да знаете, че Индексът на безопасност е само един аспект от цялостната сложна картина на казиното. Следващите важни аспекти са:
ures мнения
оплаквания
обратна връзка във форума
Тъй като всяка от тези три категории покрива празнота, оставена от нещо, което индексът за безопасност може да не включва винаги. Може да е подвеждащо решенията да се основават само на стойността на индекса на безопасност. По-точно, това е изчислен индекс, отколкото промоция. Значение: вашите шансове да получите плащане от казиното. Ако трябва да бъда честен, трябва да проверите и в другите секции, за да разберете колко бързо работи казиното и какви проблеми обикновено се срещат там. Нищо за хазарта не може да се обобщи в едно число. Чувствайте се свободни да се запознаете по-добре с това как преглеждаме казината - точно тук 👈👈
Ние сме тук, за да помогнем и да предоставим разяснения; ако го поддържате подходящо, ще се радваме да го направим.
Hello,
I imagine it's a common approach to blame a site like ours for being responsible for what some casinos are doing. Yet, it's not as you think.
Sure, we inform rather than promote; we do not put casinos on a blacklist. Therefore, it is not in line with our core values to conceal any casino from the associated feedback we have received thus far.
Additionally: Assume that, as you suggest, this casino would pay us. Would we leave this post up for public viewing, in your opinion? I highly doubt that. Do you also believe that we would use your funds to settle player complaints without charging payers anything? For example, these are the regular expenses we incur.
I therefore acknowledge that you feel deceived, but I am providing you with a free and unconditional complaint. Try that if you need assistance. Just please do not hold us responsible for something we did not cause.
You should know, I think, that the Safety Index is only one aspect of the casino's overall compalex picture. The nextimportant aspects are:
ures reviews
complaints
forum feedback
Because each of these three categories covers a void left by something the Safety Index may not always include. It could be misleading to base decisions only on the Safety Index value. More accurately, it is a calculated index than a promotion. Meaning: your chances of receiving payment from the casino. To be honest, you should also check with the other sectios to find out how quickly the casino operates and what kinds of problems are typically encountered there. Nothing about gambling can be summed up in a single number. Feel free to get more familiar with how we review casinos - right here 👈👈
We are here to help and provide clarification; if you keep it relevant, we will be pleased to do so.
Благодаря ви много за вашата халба гледка. Веднага след като казиното или който и да е друг спре да изплаща печалби на играчите, мога да ви уверя, че индексът на безопасност ще падне, ако тези играчи са достатъчно любезни да подадат оплаквания.
Мисля, че знаете това, все пак нека повторя това: SafetyIndex не включва неизмерими характеристики като ефективност на поддръжката, скорост на процеса на теглене или сложност на проверката. За този вид информация ние поддържаме потребителските рецензии възможно най-информативни и форумът е възможно най-отворен.
Моля, не приемайте това като противопоставяне; това е просто обяснение защо текущият рейтинг е такъв, какъвто е.
Това казино, доколкото знаем, изплаща - останалото трябва да се намери извън Индекса за безопасност.
Thank you very much for your pint of view. As soon as the casino, or any other stop paying players winnings, I can assure you the Safety Index will drop down, if these players are kind enough to submit complaints.
I think you know that, still let me say this again: The SafetyIndex does not include unmeasurable features like support effectiveness, withdrawal speed process, or verification complexity. For this kind of information, we keep the user reviews as informative as possible and the forum as open as we can.
Please don't take that as an opposition; it's merely an explanation of why the current rating is what it is.
This casino, as far as we know, pays out - the rest needs to be found outside the Safety Index.
Това е абсолютно вярно и много играчи тук не го осъзнават. Ако напишете лоша рецензия за казино, чието рекламиране на Casino Guru е платено, те често ще я отхвърлят. Те се държат така, сякаш ги е грижа за играчите, но наистина ги е грижа за техния дял от депозитите, точно както всеки друг партньор.
This is absolutely true, and many players here don't realize it. If you write a bad review for a casino that Casino Guru is being paid to promote, they'll often reject it. They act like they care about players, but they really care about their share of the deposits, just like any other affiliate.
здравейте
Интересно мнение, но просто мнение, много далеч от начина, по който подхождаме към играчите, техните отзиви или казината.
Наистина разбирам, че може да се чувствате така, но бихте ли споделили какво обяснение получавате, когато отхвърлите рецензията си? От моя гледна точка това е важното.
Когато решим да отхвърлим всяка рецензия, играчът получава имейл, обясняващ защо е взето това решение и какво може да се направи, за да изпрати одобрена рецензия. Няма нищо общо с криенето на вашия опит, както го смятате тук. Както вече обясних в тази тема, Индексът на безопасност е само съществена част от други аспекти, един от които е обратната връзка с потребителите. Ние ценим тази обратна връзка, но тя ни прави още по-отдадени на одобряването само на смислени и информативни потребителски рецензии. Наше намерение не е да не допускаме отрицателна обратна връзка; ние се стремим да публикуваме напълно обяснени и достойни отзиви.
Честно казано, не е възможно да видя вътрешната система, в която вашият потребителски преглед е бил отхвърлен, и причината за това. В понеделник ще се върна към тази тема. Мисля, че можем да проведем честен разговор за това в този форум, без да правим толкова прости предположения. Ако нещо се обърка, то несъмнено също може да бъде поправено.
Ще проверя подробностите в понеделник.
Приятен уикенд!
Hi there.
Interesting opinion, yet just an opinion very far from how we approach players, their feedback, or casinos.
I truly understand you may feel like this, but would you also share what explanation you get upon rejecting your review? From my perspective, this is what matters.
When we decide to reject each review, the player receives an email explaining why this decision occurred and what can be done to submit an approvable review. It has nothing to do with hiding your experience as you deem it here. As I already explained in this thread, the Safety Index is just an essential part of other aspects, one of which stands the user feedback. We treasure this feedback, but it makes us even more devoted to approving only meaningful and informative user reviews. It is not our intention not to allow negative feedback; we aim to publish fully explained and worthy feedback.
It is honestly not possible for me to view the internal system where your user review was rejected and the reason for it. On Monday, I will return to this topic. I think we can have an honest conversation about it on this forum without making such simple assumptions. If something went wrong, it could undoubtedly be fixed as well.
I'll check the details on Monday.
Have a great weekend!
всеки играч, използващ вашите връзки за регистрация, генерира между 30% и 60% от приходите от това, което харчи за това казино. така че ако те похарчат 100, вие получавате между 30 и 60. Така че, моля, обяснете ми отново как не ви се плаща за услугите ви? вярно е, че помагате за решаването на много спорове с казина, но това, което не разбирам е, защо не спрете да рекламирате грешните? тъй като вече генерирате вероятно близо милиони годишно от приходите си от партньори, така че защо, за бога, бихте рекламирали тези казина с нисък живот като verde? добре, знам защо и мисля, че това е една от най-неморалните форми на бизнес. всички разбираме, че е доста трудно да спечелиш големи печалби в казината и всички със сигурност знаем болката и борбата най-накрая да спечелиш големи печалби и след това да не ти бъде платено. така че ако наистина сте тук, за да защитите играчите, защо не промените марката за това казино, ако има толкова много оплаквания за тях? поставете етикет, предупреждение до него.....В момента ненадеждно. или Под разследване, вместо да им дадете 9,2/10. знаете...нещо за защита на неподозиращия играч...както се преструвате, че правите.
every player using your links for sign-up is generating between 30% and 60% of revenue on what they spend on that casino. so if they spend 100 you get between 30 and 60. so please, explain to me again, how you are not paid for your services? its true you do help to solve many disputes with casinos, but what i don't understand is, why wont you stop promoting the faulty ones? because ur already generating probably close to millions annually from your affiliate income, so why for the love of god would you promote these low life casinos like verde? well i do know why, and i think its one of the most immoral forms of business out there. we all understand its quite hard to win big in casinos, and we all for sure know the pain and struggle of finally winning big and then not getting paid. so if your really here to protect the players, why not change the mark for this casino, if there are so many complaints about them? put a tag, a warning next to it.....Currently Unreliable. or Under Investigation instead of giving them 9.2/10. you know...something to protect the unknowing player...like u pretend to be doing.
Е, разбирам, че си мислиш, че виждаш зад завесата, но всъщност не си точен. Нямам представа откъде идват изчисленията ти, тези не стават.
Доколкото знам, всяко споразумение между афилиейт партньорите е доста различно; следователно такова общо изчисление е доста подвеждащо. Повярвайте ми, когато казвам, че разбирам, вероятно смятате, че всеки партньорски сайт е с едно и също „лошо" качество, защото приходите идват от казината.
Както в много неща в живота, всичко има противоположно място. Помислете за това:
Играчите са тези, които ни хранят. Не казината. Ако разочароваме доверието на играчите, като показваме грешни данни или подкрепяме нечестни казина, това ще се върне при нас като бумеранг. От друга страна, това не означава, че винаги ще решаваме на сляпо в полза на играча, когато той подаде жалба срещу казино.
Източникът на нашия доход е много прост. Създадохме най-големия списък с ревюта за казино в света и редовно актуализираме този списък, за да сме сигурни, че оценките са все още валидни.
Ние препоръчваме различни най-добри казина на играчите въз основа на това откъде идват, защото например казино, което е страхотно за немски играчи, не е необходимо да е твърде добро за играчи в Аржентина и т.н. Затова се опитваме да създадем уникален списък с най-добри казина за всяка държава. Когато играчите отидат да играят в тези казина и в крайна сметка загубят, ние получаваме комисионна от това.
Никога не казваме на играчите да играят в казино, защото ставате богати, всъщност казваме, че в крайна сметка губите , но също така знаем, че има хора, които просто обичат казино игрите. Вярваме, че е по-добре за тези играчи да играят в прилични казина, които ще изплатят печалбите в случай, че играчът просто има късмет, вместо да се извиняват глупаво и да анулират печалбите. Ето защо CasinoGuru е създаден - за да предоставя честни отзиви за онлайн казино.
Приходите, които имаме, също ни позволяват да извършваме много дейности, за които не получаваме заплащане - например имаме център за разрешаване на жалби, където помагаме на играчите да получат своите печалби от казината. Ние не взимаме комисионна за това, така че когато играчът получи плащане, той получава 100% от сумата. Имаме и академия за хора, които биха искали да започнат своята кариера в онлайн казина и дори за служители на онлайн казина, които биха искали да подобрят работата си.
Ние също инвестираме в инициативата за глобално самоизключване . Целта е да се създаде инструмент, който ще позволи на играчите да се самоизключват във всички казина по света (бихме могли да използваме нашата голяма база данни за казино за това).
Както беше посочено по-рано, наясно съм, че понякога играчите ни бъркат просто с поредния партньорски уебсайт, който предлага платени промоции, които са скрити под Индекса за безопасност с цел генериране на постоянен доход. Тези играчи обикновено просто не са запознати с нашия подход, не знаят за нашата обширна библиотека от безплатни материали и ръководства, насочени към минимизиране на отрицателните ефекти от хазарта, и често недоволни от определени казина. В резултат на това хората често ни гледат в същата светлина като казината.
Чудя се колко други сайтове отделят значителни суми пари за подобни проекти:
Жалбите се приемат безплатно за всички
Casino Guru News - безплатно за всички, например в крак с местните закони
Casino Guru Academy - безплатно, за тези, които желаят да изпробват свързани с хазарта оператори.
Casino Guru ZOOMin - безплатно, пълно с интересно съдържание, свързано с хазарта
Комплексен раздел за отговорен хазарт - безплатен, за играчи в нужда, съдържащ директни контакти с центрове за поддръжка
Глобална инициатива за самоизключване и разработването на стандарти за самоизключване, за да се установи разумен начин за това как да се дефинира сигурността и да се осигури по-подходящ начин за самоизключване във всяко онлайн казино.
Канал в YouTube, канали в социалните медии, без нито една реклама на хазарт - нищо не може да бъде намерено.
За да бъдем напълно честни, казината станаха много ядосани от нас, защото сме толкова ангажирани да държим играчите далеч от тях.
Да се върнем към казино Verde. Мисля, че вече разгледах механизма в тази тема. Още веднъж, позволете ми да поясня: нито потребителските отзиви, нито непроверената информация, публикувана във форума, се използват от нас, за да „оценим" качеството на казиното. който е предназначен само за играчи. Свързаната жалба трябва да бъде затворена като неразрешена, преди индексът в съотношение на сериозността на проблема да може да бъде намален. С други думи, трябва да се представят доказателства, че казиното не желае да действа справедливо във всяка уникална ситуация.
Нито един неразрешен проблем до момента:
Нека изчакаме, докато петте отворени случая, които имаме в момента, приключат.
Well, I understand you think you see behind the curtain, but actually you are not precise. I have no idea where your calculations come from, these do not fit.
As far as I know, each agreement between the affiliate partners is quite different; thus, such a general calculation is pretty missleading. Believe me when I say I understand you probably think each affiliate site is of the very same "poor" quality because the income comes from the casinos.
Like in many things if life, all has an opposite site. Consider this:
Players are the ones who feed us. Not the casinos. If we disappoint the players trust by showing wrong data or supporting unfair casinos, it will return to us like a boomerang. On the other hand, it doesn't mean we'll always blindly decide in favour of the player whenever they submit a complaint against a casino.
The source of our income is very simple. We created the biggest list of casino reviews in the world and we regularly update this list to make sure that the ratings are still valid.
We recommend different top casinos to players based on where they come from, because for example a casino that is great for German players doesn't need to be too good for players in Argentina etc. So we try to create a unique top casinos list for every country. When players go to play to these casinos and eventually lose, we get a commission from it.
We never tell the players to play in a casino, because you become rich, we actually say that you eventually lose, but we also know there are people who simply love casino games. We believe that it's better for those players to play in decent casinos who will pay the winnings in case the player is simply lucky instead of making stupid excuses and voiding the winnings. That's why CasinoGuru was created - to provide honest online casino reviews.
The income we have also enables us to do a lot of activities that we don't get paid for - for example we have the Complaints resolution centre where we help players to get their winnings from casinos. We don't take any commission for it so when the player gets paid, they get 100% of the amount. We also have an academy for people who'd like to start their carrier in online casinos and even for online casinos workers who'd like to improve in their job.
We also invest into Global Self Exclusion initiative. The goal is to create a tool that would allow players to self-exclude in all casinos in the world (we could use our large casino database for it).
As previously stated, I am aware that occasionally players mistake us for just another affiliate website that offers paid promotions that are concealed under the Safety Index with an eye toward generating a consistent income. These players are typically just unfamiliar with our approach, unaware of our extensive library of free material, and guides aimed at minimizing the negative effects of gambling, and frequently unhappy with certain casinos. As a result, people frequently view us in the same light as casinos.
I wonder how many other sites devote significant amounts of money to similar projects:
Complaints accepted at no cost for everyone
Casino Guru News - free for everybody, keeping up with local laws, for instance
Casino Guru Academy - free, for those who wish to try gambling related carriers.
Casino Guru ZOOMin - free, full of interesting gambling related content
Complex Responsible Gambling Section - free, for players in need, containing direct contacts to support centers
Global Self Exclusion Initiative and the development of the Self Exclusion Standards to establish a reasonable way of how to define secure and provide a more suitable way to self exclude in any online casino.
YouTube channel, social media channels, without a single gambling advertisement—none to be found.
To be completely honest, the casinos have grown very irate with us because we are so committed to keeping players away from them.
Let us go back to the Verde Casino. I think I have already covered the mechanism in this thread. Once more, let me clarify: neither the user reviews nor the unverified information posted on the forum are used by us to "judge" the quality of the casino. that is only intended for players. The related complaint must be closed as unresolved before the Index in the proportion of the issue's severity can be lowered. That is to say, evidence must be presented that the casino is unwilling to act justly in each unique situation.
Not a single unresolved issue to date:
Let us wait until the five open cases that we currently have reach their conclusion.
Това е абсолютно вярно и много играчи тук не го осъзнават. Ако напишете лоша рецензия за казино, чието рекламиране на Casino Guru е платено, те често ще я отхвърлят. Те се държат така, сякаш ги е грижа за играчите, но наистина ги е грижа за техния дял от депозитите, точно както всеки друг партньор.
This is absolutely true, and many players here don't realize it. If you write a bad review for a casino that Casino Guru is being paid to promote, they'll often reject it. They act like they care about players, but they really care about their share of the deposits, just like any other affiliate.
Здравейте отново.
Честно казано, сега съм малко изгубен. Никога не сте имали отхвърлен преглед. Бихте ли ми обяснили как определяте кои потребителски отзиви отхвърляме толкова често?
Към момента екипът все още преглежда един потребителски преглед, който сте изпратили. Моля, проверете входящата си кутия. Трябва да има имейл, описващ това за вас.
В допълнение, бихте ли ми казали колко ръководства на Casino Guru вече сте прочели? Моля, споделете мислите си относно философията, съдържаща се в Кодексите за справедлив хазарт.
Кодекс за справедлив хазарт за казина 👈
Кодекс за справедлив хазарт за играчи 👈
Не искам да звуча грубо, но изглежда, че сте недоволни само защото сме партньорски уебсайт. Само тази причина достатъчна ли е, за да сте толкова сигурни какво наистина е неправилно?
Моля, прочетете отговора ми на другия играч, който изрази подобна гледна точка.
благодаря
Освен това прочетох вашия преглед, одобрих го и силно ви съветвам да подадете жалба в казиното. Няма условия и е безплатно, така че няма нужда да се притеснявате. Мисля обаче, че първо четенето на инструкциите би било полезно:
https://casinoguru-en.com/complaint-resolution-instructions 👈
Въпреки че някои казина запазват 30 дни, за да проучат геймплея, свързан със значителни печалби, разбирам, че липсата на комуникация е дразнеща и определено не е на място. Чувствайте се свободни да подадете оплакване тук:
https://casino.guru/complaints/create 👈
Процедурата трябва да е доста проста, но не се колебайте да поискате помощ, ако имате нужда от нея или имате въпроси. Ще направим всичко възможно да ви помогнем с това.
Hi there again.
To be honest, I am a little lost now. You have never had a review rejected. Could you explain to me how you determine which user reviews we reject so frequently?
As of right now, the team is still reviewing the one user review you have submitted. Please check your inbox. There ought to be an email outlining this for you.
In addition, could you tell me how many Casino Guru guides you have already read? Please share your thoughts on the philosophy contained in the Fair Gambling Codexes.
Fair Gambling Codex for Casinos 👈
Fair Gambling Codex for Players 👈
I do not mean to sound harsh, but it seems like you are only dissatisfied because we are an affiliate website. Is that reason alone enough for you to be so certain about what is truly incorrect?
Please read my reply to the other player who expressed a similar viewpoint.
Thank you.
In addition, I read your review, gave it my approval, and strongly advise you to file a complaint with the casino. There are no conditions and it is free, so you do not need to worry. However, I think reading the instructions first would be beneficial:
https://casinoguru-en.com/complaint-resolution-instructions 👈
Even though some casinos reserve 30 days to investigate gameplay related to a considerable winnigs, I understand the lack of communication is irritating and definitely not in place. Feel free to complaint right here:
https://casino.guru/complaints/create 👈
The procedure should be fairly simple, but do not hesitate to ask for help if you need it or have any questions. We'll do our best to help you out with that.
Вместо това отхвърляте рецензии. Особено когато са направени към казина, свързани с вас.
Моят преглед беше полезен, за да предупредя играчите, които искат да играят в това боклук казино, наречено Smokace, че ще бъдат блокирани, когато спечелят с всякакви претексти и преди всичко те не ви позволяват да си починете от играта, когато имате активен баланс . Което е абсолютно сериозно и се преструвате, че нищо не се случва.
Вие отхвърлихте рецензията ми, защото беше за мое оплакване, но фактите, които описах, са реални и определят казиното такова, каквото е в действителност.
Поради тази причина, докато отхвърляте отрицателните оплаквания, много скапани казина все още имат добро ниво на репутация, докато други сайтове ги поставят в черен списък.
Instead, you reject reviews. Especially when they are made towards casinos affiliated with you.
My review was useful to warn players who want to play in that garbage casino called Smokace that they will be blocked when they win with all sorts of pretexts and above all they do not allow you to take a break from playing when you have an active balance. Which is absolutely serious and you pretend nothing is happening.
You rejected my review because it was about a complaint of mine but the facts I described are real and qualify the casino as it really is.
For this reason as long as you reject negative complaints many lousy casinos still have a good reputation level while other sites blacklist them.
Invece sì che rifiutate le recensioni. Soprattutto quando sono fatte verso casinò affiliati a voi.
La mia recensione era utile per avvisare i giocatori che vogliono giocare in quella spazzatura di casinò chiamato Smokace che verranno bloccati quando vincono con pretesti di ogni tipo e soprattutto non ti consentono di prenderti una pausa dal gioco quando hai un saldo attivo. Cosa che è assolutamente grave e voi fate finta di nulla.
Mi avete rifiutato la recensione perché riguardava un mio reclamo ma i fatti che ho descritto sono reali e qualificano il casinò com'è veramente.
Per questo motivo finché respingete i reclami negativi tanti casinò schifosi hanno ancora un buon livello di reputazione mentre altri siti li mettono in blacklist
Е, вие сте с нас много дълго, за да знаете, че това е далеч от нашия подход.
Позволете ми да напомня няколко факта за потребителските ви отзиви само за този ваш акаунт:
изпратени потребителски отзиви: 24
изпратени много лоши потребителски отзиви: 23
одобрени много лоши потребителски отзиви: 20
Това обаче е само един от вашите акаунти
Мисля, че е очевидно, че сте нетърпеливи да използвате потребителски рецензии като често оплакващ се, но само четири от вашите рецензии бяха отхвърлени. Очевидно това резюме опровергава идеята ви, че отхвърляме потребителски отзиви „към казина, свързани с вас"
Освен това нека добавим причината за отхвърляне на потребителски прегледи, свързани с отхвърлени оплаквания:
„Здравейте и ви благодаря за прегледа. Тъй като той описва проблем, свързан с вашата жалба от Casino Guru, която току-що беше приключена, аз също отхвърлям този потребителски преглед. Благодаря ви за разбирането."
Също така много грешите, когато казвате: „Поради тази причина, докато отхвърляте отрицателни оплаквания, много скапани казина все още имат добро ниво на репутация, докато други сайтове ги поставят в черен списък."
Мисля, че няма положителни оплаквания; което е по-важно, всяка жалба трябва да отговаря на определени насоки. Те са достъпни за разглеждане по всяко време:
Всички нови жалби се обработват от специалист по жалби от нашия екип за първи отговор, който е посветен на оценката на новите жалби. Този специалист бързо преценява ситуацията и решава дали жалбата отговаря на нашите критерии за публикуване. Като цяло, ние публикуваме всички оплаквания, получени от играчи, освен ако не е ясно, че оплакването:
… е свързано със спортни залагания.
… съдържа обиден език.
… обсъжда въпроси, свързани с наземните казина, социалните казина и приложенията.
… е написана от гледна точка на трето лице. Ние не публикуваме оплаквания, написани от чуждо име, тъй като всеки играч трябва да комуникира сам.
… се занимава с киберпрестъпления. В този случай ние насочваме играча към съответните органи, тъй като нямаме ресурси за по-нататъшно разследване на този тип проблеми.
… е по-стар от една година. За съжаление, казината не са склонни да съхраняват данни за периоди, по-дълги от този.
… е проблем, свързан с афилиейт, като например когато играчите сформират партньорско партньорство с казино, което след това не успява да спази своята страна от сделката.
... се занимава с въпроси, свързани с доставчици на плащания или доставчици на игри.
... се изпраща многократно, например когато един и същ играч подаде същия тип жалба, свързана със същото казино и същия проблем, както в миналото. В този случай старата жалба се отваря отново, а новата не се публикува.
… е свързано с Casino Guru. В този случай ние се уверяваме, че ще разрешим проблема възможно най-скоро, но оплакването не продължава.
... е подаден от забранен играч. Забранен играч в този контекст е лице, което активно е поискало да бъде забранено на нашия сайт, или лице, което е било забранено от Casino Guru поради обиден език и други нарушения на правилата на нашата общност.
… не е обяснено достатъчно. За да можем да одобрим жалба, трябва да знаем за какво се нуждае играчът от помощ. Ще се изненадате да разберете колко оплаквания от две думи „Помогнете ми" получаваме редовно.
Ако жалбата отговаря на един или повече от тези критерии, ние не продължаваме с нея. Въпреки това, след като жалбата бъде одобрена, нашият специален специалист от екипа за първа реакция разглежда казиното и неговите T&Cs, както и всичко заявено и предоставено от играча.
източник: Как разрешаваме оплаквания 👈
Честно казано, не можах да намеря отхвърлена жалба, подадена срещу Verde Casino в този профил, което означава, че не мога да дам конкретен отговор. Ако имате предвид конкретно оплакване, може да продължим тази дискусия правилно.
Доколкото си спомням много от общите ни обмени на пощи, разумният начин е да се съсредоточите върху конкретна жалба, рецензия или друг конкретен момент.
Приятен уикенд, тръгвам.
Well, you have been with us very long to know this is far from our approach.
Allow me to remind a few fact about your user reviews solely for this single account of yours:
user reviews submitted: 24
very bad user reviews submitted: 23
very bad user reviews approved: 20
This is just one of your accounts though
I think it's obvious you are eager to use user reviews as a frequent complainer, yet just four of your reviews were rejected. Obviously, this summary refutes your idea of us rejecting user reviews "towards casinos affiliated with you"
Additionally, let's add the reject reason for user reviews associated with rejected complaints:
"Hello, and thank you for your review. Since it describes an issue related to your Casino Guru complaint, which was just closed, I'm also rejecting this user review. Thank you for your understanding."
You are also very mistaken when you say, "For this reason as long as you reject negative complaints many lousy casinos still have a good reputation level while other sites blacklist them."
I think there are no positive complaints; more importantly, each complaint must fit within certain guidelines. These are available for you to browse at any time:
All new complaints get processed by a complaint specialist from our first response team, which is dedicated to assessing new complaints. This specialist quickly assesses the situation and decides whether the complaint meets our criteria for being published. Generally, we publish all complaints received by players, unless it's clear that the complaint:
… is sports betting-related.
… contains offensive language.
… discusses issues related to land-based casinos, social casinos, and applications.
… is written in a third-person point of view. We don't publish complaints written in someone else's name, as each player must communicate for themselves.
… deals with a cybercrime. In this case, we refer the player to relevant authorities since we don't have resources to investigate these types of issues further.
… is older than one year. Unfortunately, casinos do not tend to store data for periods longer than that.
… is an affiliate-related issue, like when players form an affiliate partnership with a casino, which then fails to keep their side of the bargain.
… deals with issues related to payment providers or game providers.
… is submitted multiple times, like when the same player submits the same type of complaint related to the same casino and the same problem as in the past. In this case, the old complaint is reopened, and the new one is not published.
… is related to Casino Guru. In this case, we make sure to resolve the issue as soon as possible, but the complaint does not go further.
… is submitted by a banned player. A banned player in this context is a person that has actively requested to be banned on our site, or a person that was banned by Casino Guru due to offensive language and other violations of our community rules.
… is not explained sufficiently. In order to be able to approve a complaint, we must know what the player needs help with. You'd be surprised to know how many 2-word "Help me" complaints we get on a regular basis.
If the complaint meets one or more of these criteria, we do not go further with it. However, once the complaint does get approved, our dedicated first response team specialist takes a look at the casino and its T&Cs, as well as everything claimed and provided by the player.
source: How we resolve complaints 👈
Frankly, I could not find a rejected complaint submitted against Verde Casino under this profile, which means I can't provide concrete response. If you have a particular complaint in mind, we may continue this discussion properly.
As far as I recall many of our common post exchanges, the reasonable way is to focus on a specific complaint, review, or any other concrete point.
Have a great weekend, I'm off.
„Здравейте и благодаря за прегледа. Тъй като той описва проблем, свързан с оплакването ви относно Casino Guru, което току-що беше затворено, отхвърлям и този потребителски преглед. Благодаря ви за разбирането."
Каква, по дяволите, би била тази причина?
Защо тогава приемате положителни отзиви, свързани с вече приключени рекламации.
Разбира се, винаги говоря за свързани казина с вашата марка, поставени на сайта с определението „Честно казино"
"Hello, and thank you for your review. Since it describes an issue related to your complaint about Casino Guru, which has just been closed, I am rejecting this user review as well. Thank you for your understanding."
What the hell kind of reason would that be?
Why then do you accept positive reviews related to already closed complaints.
Of course I always talk about affiliated casinos with your brand placed on the site with the definition "Fair casino"
"Ciao, e grazie per la tua recensione. Poiché descrive un problema relativo al tuo reclamo su Casino Guru, che è stato appena chiuso, sto rifiutando anche questa recensione utente. Grazie per la comprensione."
Appunto che cavolo di motivo sarebbe?
Perché allora accettate le recensioni positive relative a reclami già chiusi.
Naturalmente parlo sempre di casinò affiliati con il vostro marchio apposto sul sito con tanto di definizione"Fair casinò"
здравейте
Причината, поради която смятате, че е толкова трудна за разбиране, е да запазите потребителската оценка безпристрастна; позволете ми да обясня това малко по-отблизо.
Представете си, че потребителят изпраща първо потребителските отзиви, казвайки, че казиното е измама, защото не изплаща пари. Поддръжката е ужасна и бавна и т.н. Такъв преглед е годен за одобрение, така че ние го одобряваме. Няколко дни по-късно, същият играч представя съответствие срещу същото казино, което е прегледал в своя потребителски преглед. Няколко седмици по-късно жалбата се отхвърля, защото:
играч е отворил повече от една сметка
играчът се страхуваше да се изправи пред проверката, така че се престори, че е изгубил всичките си документи
При такива обстоятелства, гореспоменатата потребителска рецензия, която казва, че това конкретно казино е измама, защото не плаща + информацията за лоша или бавна поддръжка, очевидно не се основава на реалното състояние на нещата.
Вярваме, че поддържането на такъв преглед одобрен няма да е от полза за другите, да не говорим, че би било честно спрямо казиното.
Както казах, ако имате предвид конкретен преглед или оплакване, давайте - нека поговорим за подробности.
Освен това, ние не сме в партньорско сътрудничество с всяко изброено казино и когато одобряваме прегледи на играчи, наистина нямаме време да обмисляме такъв детайл. Ние се грижим само да предоставим възможно най-информативни и надеждни отзиви.
Предлагам ви просто да спрете да допускате и вместо това да представите конкретни примери. Нямаме какво да крием, както се надявам вече знаете.
Hi there.
The reason you deem so hard to understand is to keep the user rating unbiased; allow me to explain that a bit closer.
Imagine the user submits the user reviews first, saying the casino is fraud because it does not pay out money. The support is terrible and slow, and so on. Such review si fit to be approved so we approve it. A few days later, the same player submits a compliant against the very same casino he reviewed in his user review. A few weeks later, the complaint gets rejected because:
player has opened more than one account
player was afraid to face the verification so he pretended he had lost all his documents
Under such circumstances, the aforementioned user review, which says this particular casino is a scam because it does not pay + the information about bad or slow support, is obviously not based on the real state of things.
We believe keeping such a review approved would not benefit others, not to mention it would be fair towards the casino.
As I said, if you have a particular review or complaint in mind, go ahead - let's talk details.
Additionally, we are not in affiliate cooperation with every listed casino, and when we approve player reviews, we really don't have time to consider such a detail. We only care to provide as informative and trustworthy reviews as possible.
I suggest you simply stop assuming and present concrete examples instead. We have nothing to hide, as I hope you know already.
Verdecasino88.com
Бях блокиран след 5-7 дни предоставяне на различни документи и не беше направена проверка, има останали 800 евро в сметката, какво да правя?
Verdecasino88.com
I was blocked after 5-7 days of providing various documents and verification was not done, there are 800 euros left in the account, what should I do?
Verdecasino88.com
Меня заблокировали после 5-7 дней предоставления разных бумаг так и не сделали верификацию, на счёту осталось 800евро, что делать?
Здравейте, казиното каза ли ви причината, поради която са блокирали акаунта ви? Това би било най-доброто нещо, което трябва да знаете като начало. Минавахте през проверка, така че може би казиното е имало някакво системно задействане на вашите документи.
Писахте ли им и получихте отговор или ви игнорираха?
Hi, did the casino tell you the reason why they blocked your account ? That would be the best thing to know to start with. You were going through verification, so maybe the casino had some kind of system trigger on your documents.
Did you write to them and get a reply or did they ignore you ?
Направих верификация, искаха куп документи, изпратих ги всичките и накрая казаха някъде веднъж съм минал през VPN, затова ви блокираме и това е, нищо друго не отговарят, но На капарото останаха 800 евро
I did verification, they asked for a bunch of documents, I sent them all, and in the end they said somewhere I once went through a VPN, that's why we are blocking you and that's it, they don't answer anything else, but 800 euros remained on the deposit
Я делал верификацию они запросили куча документов всё скинул, а в этоге они сказали где-то я раз зашёл через впн по этому мы вас блокируем и всё на этом больше ничего не отвечают но 800евро осталось на депозите
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.