ФорумКазинаVerde Casino - обща дискусия

Verde Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 1 година от Sev01
|
27009 преглеждания 218 отговора |
|
1...5 6 7...11
Azael
преди 5 месеца

И по каква причина, ако може? за мен звучи така, сякаш това не е първият проблем от този вид, с който се сблъсквате. Освен това, въз основа на вашите оплаквания, мисля, че би било добре да споменете причината, посочена от казиното за анулиране на вашите печалби.

Може би играете същите игри или използвате същата система?

От по-дългосрочна перспектива дефинирането на проблема може да ви спести други подобни ситуации в нищо друго.

Това е само идея, разбира се.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Отделът по риска взе това решение. Предполагам, че са се страхували, че ще платя и ще спра да играя с тях.


Проблемът е, че една след друга се създават все повече и повече ненадеждни фирми.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Да, затворих акаунта си и получих незабавен отговор в рамките на 1 ден по имейл. Това показва колко много ценят играчите (ироничен съм) - те дори не направиха насрещна оферта, за да се опитат да поддържат акаунта ми активен.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Отделът по риска взе това решение. Предполагам, че са се страхували, че ще платя и ще спра да играя с тях.


Проблемът е, че една след друга се създават все повече и повече ненадеждни фирми.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Да, можеха да вземат решение, но би било добре да се знае на каква база. Случи ли се изневиделица? Ако са ви взели парите, по ваша преценка, несправедливо, не мислите ли, че една жалба може да помогне? Играхте ли с бонус или не?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Да, затворих акаунта си и получих незабавен отговор в рамките на 1 ден по имейл. Това показва колко много ценят играчите (ироничен съм) - те дори не направиха насрещна оферта, за да се опитат да поддържат акаунта ми активен.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Е, бих казал, че от една страна също е добре, защото ако пристигне пристрастен към хазарта играч и казиното го убеждава да не закрива сметката си и му дава бонус, не е правилно.

Трябва да намерите казино, където бонусите не са ограничени и можете да ги вземете нормално, това е моята препоръка. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Казино Verde прави всичко, за да не плаща пари. Блокират сметки. Опитват се да измамят с 1000 неща, но ако ИТ не помогнат, намират друго. В крайна сметка блокираха акаунта ми, защото им казах, че има грешка в името ми в акаунта. Трябваше да е Пьотр, но беше Поотр. Разбира се, те го направиха, когато исках да изтегля пари. Не играйте там areę Само ще загубите пари и време

Автоматичен превод:
Engel1992
преди 3 месеца

Здравейте, какви различни извинения ви дава казиното, че не ви дава пари? От колко време продължава тази ваша ситуация? Ами името ти, забеляза ли го онзи ден? Струва ми се, че може да е имало правописна грешка и виждам, че сте я обърнали на вниманието на казиното, така че предполагам, че няма да е проблем да я коригирате по някакъв начин.

Забелязах също, че успяхте да отворите жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне с вашата ситуация, така че се надяваме, че можем да я разрешим.

Ако имате нова информация, не забравяйте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Създавам акаунт на 27.07.2024 г. На 30.07 искам да тегля пари. Когато започнах да изпращам документи за проверка, открих, че има грешка в сметката в казиното на мое име. Пиша им за това и те ми казаха, че мога да сменя ИТ след проверка. След това все още депозирам пари и играя. Когато слагам парите си за теглене, те блокират акаунта ми. Първо казват, че блокират IT, защото играя в Норвегия и трябва да изпратя документи, че СЪМ тук. Когато го направих. Казаха ми, че влизам в играта с полски и норвежки IP. (С 5h difrent) Обяснявам им, че не е вярно и им показвам, че СЪМ през цялото това време в Норвегия. Когато това не беше добре за тях, те ме забраниха. Пишат ми, че блокират акаунта ми, защото имам лошо име в акаунта, за което репортирах преди. (Pootr и би трябвало да е Piotr) Ето как изглежда ситуацията. Те правят всичко, за да ви забранят, само за да не плащате.

Актуализация: 01.08.2024 г. получавам имейл от Verde, че ще деблокират акаунта ми и СЪМ ще Ви уведомя, ако това се случи.

Следваща актуализация: Verde деблокира акаунта ми. Наредих 2 плащания от 8000 PLN всяко и 1 плащане от 7000 PLN. Ще ви уведомя дали всичко работи правилно.

Актуализация:

В ход е 1 плащане от 8000 PLN (парите изчезват от сметката) Ако получа ИТ, ще ви уведомя.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Engel1992
преди 3 месеца

Чудесно е да видиш, че си успял да преминеш от лоша ситуация към добра. Предполагам, че това, което казахте, е потвърдено и следователно казиното вероятно няма проблеми. Определено ще изчакам да видя дали ще получите парите си, но изглежда обещаващо, ако съм честен.

Също така, ако ще дадете друга актуализация, не се колебайте да го напишете в нова публикация, защото ако актуализацията е след ден или два, е по-добре за играчите да я видят по този начин и да не актуализират една публикация през цялото време , защото ако разговорът е по-дълъг, някои хора може да го пропуснат и да не го забележат.

Благодаря много и стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Днес. Получавам 1 от 3 плащания. (Другите 2 все още чакат приемане) Ще ви уведомя кога ще бъде готово. (Ако плащанията ще бъдат приети и аз ще получа пари, тогава ще променя мнението си за Verde Casino.)

Автоматичен превод:
Engel1992
преди 3 месеца

Мисля, че е доста добра новина, че вече имаш такъв. Твърдо вярвам, че и другите двама ще бъдат също толкова успешни.

Ще чакам вашите очаквани добри новини. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Отменям 2 други плащания, защото губя тези пари. Но сега отново печеля. Направих 2 плащания. Но те отново отговарят за второ потвърждение. ЩЕ Ви уведомя дали всичко е наред.

Автоматичен превод:
Engel1992
преди 3 месеца

Виждам, че прекарвате доста бурно време в това казино. Е, надявам се, че допълнителната проверка ще бъде успешна и по-нататъшните тегления няма да са проблем.

Ще следя за актуализация. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Исках теглене на 4999 евро от 21 август 2024 г. Днес вече е 28 август 2024 г. и нищо не се случи. Всеки ден ме лъжат! В началото казаха, че обработката може да отнеме между 5 минути и 48 часа. След това до 5 дни. Днес служител ми каза, че мога да направя първото си теглене само след 30 дни, защото сумата ми за теглене е 20 пъти по-голяма от моя депозит. Надявам се парите ми да бъдат преведени🥲🥲

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
pt9xpyxgth
преди 2 месеца

Открихте ли обаче някакво правило в условията на казиното? Или го чухте за първи път от чата на живо?

Нашият екип трябва да изчака пълни 14 дни, преди да може да се намеси, както Кристина обясни във вашата жалба , така че се надявам, че казиното ще успее да разреши проблема по-рано и вие ще получите парите си.

14-дневната времева рамка е обичайна процедура, когато става въпрос за тегления, и затова трябва да изчакаме сега.

Моля, информирайте ни за всички промени по отношение на това.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Спечелих DKK 7800 на verdecasino63.com, но те няма да одобрят моята KYC проверка и следователно няма да ми изплатят парите. Всичко съм пробвала. Какво правя грешно или това е просто сайт за измама?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Прочетох в правилата и условията на сайта, че обработката на заявка до €50000 отнема 5 дни. Нямам представа откъде се взеха 14 дни.

Автоматичен превод:
pt9xpyxgth
преди 2 месеца

Ако балансът ви е повече от 20 пъти общите ви депозити, трябва да направите малък депозит и да го заложите два пъти, за да ускорите процеса на плащане при теглене. В противен случай те плащат след 30 дни.

Бъдете внимателни, ако вашите залози надвишават вашия депозит, те ще бъдат приспаднати от сумата на тегленията, без да сте ги анулирали.

Всичко е система за забавяне на плащанията.

Също така препоръчвам да си вземете почивка от играта, за да не загубите печалбите си.


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Как да направя правилна KYC проверка на verdecasino63.com???

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 месеца

Няма да играя повече пари на този сайт! Просто чакам изплащането си! Определено няма да депозирам повече пари на сайт, където процесът на изплащане отнема 30 дни! Те го правят нарочно, така че хората да загубят всички пари, които са спечелили!

Автоматичен превод:
1...5 6 7...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини