ФорумКазинаVerde Casino - обща дискусия

Verde Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от Sev01
|
8147 преглеждания 96 отговора |
|
1...4 5
Добавете пост
преди 3 месеца

дами и господа

Работя в областта на правните и данъчни консултации и имам клиент, който има голям проблем със сайта за хазартни игри Verdecasino Парите бяха депозирани 4000 евро и той спечели и парите станаха почти осем хиляди евро, но за съжаление, спортът на сайтът блокира акаунта му, за да потвърди плащанията и това не е честно или нечестно. Вярно е, че сметката е блокирана, след като се потвърди, че има пари в сметката си и не са му ги изпратили и му казват да изчака, за да можем да проверим плащанията, които са влезли във вашата сметка. За протокола той им изпрати всички документи, че парите са изплатени от банковата му сметка. Има ли някой, който може да му помогне?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Можете ли да изтриете моя акаунт?

Автоматичен превод:
f2oberhausen
преди 3 месеца

Здравейте и благодаря за публикацията. Разбирам, че това трябва да е много неприятна ситуация за вашия клиент. За да помогнете на клиента си обаче, тук има само един начин и в съответствие с GDPR (Общ регламент за защита на данните) няма друг начин. Той/тя трябва да подаде жалба до нашия екип тук в Casino Guru. Жалбата е безплатна и тук, в това ръководство 👈, ще намерите цялата полезна информация за процеса, която може да бъде наистина полезна за вашия клиент. За да изпрати жалба, той/тя трябва само да щракне/докосне тази връзка , моля.

Надявам се, че това ще отговори на въпроса ви и ще помогне на клиента ви.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Имам проблем със зелената бъркотия, тъй като сега изгубих търпението си, искам да напиша публикация за това.

Опитвам се да тегля от месеци и ми казват, че е необходима KYC верификацията, изпращам документите, те ми казват да изчакам верификацията, минават дни и пак пускам тегленето и завършва така... но днес не искам да губя повече пари, така че тегля 300 евро и попадам отново на kyc проверката, че искам документи и т.н.. Пращам документите отново, чакам и те ми казват, че не t отговарят на изискванията. Връщам документите както ми кажат и ме карат да чакам. Сега изгубих търпение и не искам да чакам повече.. Искам моето оттегляне и документите, които изпратих, са лични и ясно видими, така че няма повече извинения да не продължите с проверката.

Автоматичен превод:
Dennis95
преди 3 месеца

Здравейте, според това, което прочетох, основният проблем, поради който не можете да теглите, е проверката на акаунта ви. Били ли сте информирани какво конкретно изглежда е проблем при верифицирането на вашия акаунт? Първо ще трябва да го преминете успешно, за да можете да теглите пари. Но предполагам, че ако това продължава два месеца, това е много време.

Забелязах също, че сте подали жалба , което според мен беше правилното нещо, така че нашият екип ще се опита да ви помогне.

Надявам се да е успешно и да можете да верифицирате и да изтеглите. Ако имате някаква нова информация за вашия случай, моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Току-що писах на отдела за поддръжка на клиенти на казиното и те ми казаха, че току-що са проверили акаунта ми и ще видим как върви тегленето, ще ви държа в течение

Автоматичен превод:
Dennis95
преди 3 месеца

Това означава, че вашият акаунт вече е успешно потвърден, да? Разбира се, сега ще изчакаме дали тегленето е завършено или не. Надявам се, че ще дойдете с положителна актуализация.

Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, след като ви писах, потвърдиха и продължиха с верификацията на акаунта. Все още чакам изтеглянето да премине.. Ще ви държа в течение.

Автоматичен превод:
Dennis95
преди 3 месеца

Идеално и благодаря.

Тогава ще чакам. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Всички артикули пристигнаха в ред.

Аз ви благодаря

Автоматичен превод:
Dennis95
преди 3 месеца

Браво, така че накрая всичко се оказа добре. Поздравления и се надявам да се насладите на победата. 🎉😊

Въпреки това мога ли да ви помоля да споделите тази информация в жалбата си и да пишете на Петронела, че вече сте получили парите, за да може тя да го затвори? Това със сигурност би било подходящо.

Можете да направите това тук . ⬅️

Както и да е, ще продължите ли да играете в това казино, дори ако сте имали проблеми тук и ще му дадете още един шанс или ще намерите друго?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Много съм разочарован от гуруто на казиното, което дава толкова висока оценка на това измамно казино. Тонове хора имат проблеми с получаването на парите си. Аз също. Проверката все още не е извършена след седмица и съдейки по ТОНОВЕ и ТОНОВЕ оплаквания, намерени в интернет, няма да е за дълго време.

Автоматичен превод:
bumslotman
преди 3 месеца

Здравейте.

Знаете, че не съдим по тоновете и тоновете оплаквания, открити в интернет.

В наши дни хората са свикнали с оплаквания, но това не означава, че са коректни до последната буква, нали?

Така че вместо това следваме собствените си принципи.

Чувствайте се свободни да разгледате Кодекса за справедлив хазарт 👈 Тази методология се прилага към всичко, което правим в Casino Guru.

Разумно допълнение би било още едно прозрачно ръководство „ Научете за нашия процес на преглед и оценка на казиното "

file

Остава да кажем, че ако имате безспорен проблем с това казино, ние сме готови да разгледаме вашето конкретно оплакване. След като се стигне до заключението, нерешена жалба може да повлияе на текущия индекс на безопасност.

Както можете да видите, дори тази част е включена в Индекса за безопасност 👈

file

Моля, не приемайте, че ви се противопоставям, целта ми е да ви помогна да разберете, че имаме своя път.


Автоматичен превод:
Anonymized495
преди 1 месец

Здравейте, аз също съм депозирал няколко пъти в Verde Casino. Не ми харесва там. Исках да закрия окончателно акаунта си. Написах имейл. Отговорът беше без проверка на KYC не е възможно да закрия акаунта си. Не мисля, че е добре, какво да правя сега

Автоматичен превод:
Melocan
преди 1 месец

Здравейте!

Съжалявам, че го казвам, но няма да получите отговор от потребител със затворен акаунт.

Напротив, приличните казина предпочитат да ви верифицират, преди акаунтът да бъде блокиран, за да ви попречат да създадете друг акаунт в бъдеще, което може да доведе до нарушаване на правилото за множество акаунти.

Има ли смисъл за вас, моля?

Тук съм, ако имате въпроси.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добър ден!

Депозирах 40 евро и получих 352 и поисках теглене, защото намерих платформата за странна..

Казват обаче, че тегленето чрез Ethereum може да отнеме до 7 дни?? Смятате ли, че това е нормално? в много други къщи за залагания, които използвам тегля за по-малко от 2 часа.. Чакам помощ!

Автоматичен превод:
davelalala
преди 1 месец

Здравейте. Разбирам загрижеността ви, но както Кристина ви обясни във вашата жалба , обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да извършат плащането. Така че се опитайте да бъдете малко търпеливи тук и ни уведомете дали има някаква актуализация относно вашето оттегляне.

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини