ФорумКазинаVerde Casino - обща дискусия

Verde Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от Sev01
|
26921 преглеждания 218 отговора |
|
1...3 4 5...11
cristianbellafiore
преди 10 месеца

Разбирам, но най-разумното в този случай беше да изтеглите парите и да информирате казиното за следващите действия, за да избегнете подобна ситуация. Създаването на втори акаунт не беше най-добрата идея.

Въпреки това, както вече споменахме, ако смятате, че казиното е направило грешка, тогава имате възможност даподадете жалба на тази връзка . Нашият екип ще проучи вашия случай и ще види какво ще се случи.

Влезте ли

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Разбирам, но най-разумното в този случай беше да изтеглите парите и да информирате казиното за следващите действия, за да избегнете подобна ситуация. Създаването на втори акаунт не беше най-добрата идея.

Въпреки това, както вече споменахме, ако смятате, че казиното е направило грешка, тогава имате възможност даподадете жалба на тази връзка . Нашият екип ще проучи вашия случай и ще види какво ще се случи.

Влезте ли

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей, вторичният акаунт и с моите имена (без документи) с друг имейл, но не го управлявах аз, управляваше го брат ми. Мислите ли обаче, че мога да реша нещо? Защото, ако вече съм загубен от самото начало, няма смисъл да подавам жалба. Току-що казах как се развиха нещата, според вас правилно ли е? Ако знаех, че нещо подобно може да се случи, нямаше да играя с парите си, щях да се опитам да разреша проблема по-рано. Тъй като, както споменах по-рано, успях да играя и да спечеля €80, да ги изтегля без никакъв проблем, бях сигурен, че няма нищо лошо. Внимавайте, ако не бях спечелил и с право не ме бяха блокирали, щях да продължа да залагам спокойно, щяха ли да ме предупредят, че им нарушавам правилата? Едва когато спечелих и се опитах да се оттегля, забелязаха?!

Автоматичен превод:
cristianbellafiore
преди 10 месеца

Здрасти.

Това наистина е много тъжна история.

Честно казано, според мен направи няколко грешки. Моля, обърнете внимание, че просто не можете да създадете втори акаунт и след това да оставите брат си или някой друг да го управлява. Това е строго против най-често срещаните правила и условия.

От моя гледна точка най-важната част изглежда е времевата линия.

Представете си това:

Един ден първата ви сметка в казиното беше създадена - всичко беше наред. Успяхте да изтеглите 80 € без никакви проблеми.

От коя сметка успяхте да изтеглите, моля? В моите очи това е много важен въпрос, който смятам, че първо трябва да изясним.

Ако се интересувате да научите повече за този конкретен проблем по по-общ начин, моля, вижте статията, наречена „ Проверка на играч и дублиращи се акаунти "

Кажете ми какво мислите за това, ако нямате нищо против.


Освен това е ваш ред да актуализирате жалбата, тази зелена връзка ви отвежда до правилния раздел.


Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не разбирам как е възможно да си открия втора сметка. Казиното няма ли сигурност за тези нарушения? Има ли предупреждение само когато клиентът иска да изтегли печалбите си? Защо не преди? Можете да депозирате по желание, без никакви проблеми и в този случай можете дори да имате 10 сметки...

Това е най-малкото съмнителна политика.

Ето защо не играя тук.

Хюго



Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здрасти.

Това наистина е много тъжна история.

Честно казано, според мен направи няколко грешки. Моля, обърнете внимание, че просто не можете да създадете втори акаунт и след това да оставите брат си или някой друг да го управлява. Това е строго против най-често срещаните правила и условия.

От моя гледна точка най-важната част изглежда е времевата линия.

Представете си това:

Един ден първата ви сметка в казиното беше създадена - всичко беше наред. Успяхте да изтеглите 80 € без никакви проблеми.

От коя сметка успяхте да изтеглите, моля? В моите очи това е много важен въпрос, който смятам, че първо трябва да изясним.

Ако се интересувате да научите повече за този конкретен проблем по по-общ начин, моля, вижте статията, наречена „ Проверка на играч и дублиращи се акаунти "

Кажете ми какво мислите за това, ако нямате нищо против.


Освен това е ваш ред да актуализирате жалбата, тази зелена връзка ви отвежда до правилния раздел.


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Изтеглих 80 евро със сметката, която блокираха, а другата сметка вече съществуваше, можеха да ме информират веднага

Автоматичен превод:
hugosousa091974
преди 10 месеца

Какво да кажа, ако знаех, че има този проблем, нямаше да си хвърля парите така и после да ме блокират абсурдно

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Изтеглих 80 евро със същата сметка, която ме блокираха, а другата беше вече регистрирана

Можеха да ме блокират точно сега, но вместо това ме оставиха да играя и да депозирам спокойно, докато спечеля тази сума

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не разбирам как е възможно да си открия втора сметка. Казиното няма ли сигурност за тези нарушения? Има ли предупреждение само когато клиентът иска да изтегли печалбите си? Защо не преди? Можете да депозирате по желание, без никакви проблеми и в този случай можете дори да имате 10 сметки...

Това е най-малкото съмнителна политика.

Ето защо не играя тук.

Хюго



Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Знаете, че не е разумно да сравнявате тегления и депозити, защото и двете транзакции са много различни, особено по отношение на чековете.

Когато депозирате в онлайн казино, няма реални проверки от страна на казиното. Това е просто обикновена парична транзакция. Равно на това при закупуване на бензин от бензиностанция и плащане с карта.

От друга страна, когато подадете заявка за теглене, трябва да се извърши целият процес на проверка, защото казиното трябва да е напълно сигурно, че никога не сте нарушавали никакви условия на казиното, използвали сте само регистрирани за вас методи на плащане и сте следвали други политики.

Така че, освен ако не помолите caisno да извърши KYC (познайте своя клиент) веднага след регистрацията, има доста голям шанс вторият акаунт да остане незабелязан.

Разбирам, че се чувства като празнина в залавянето на играчи, но предполагам, че е доста общоизвестно, че създаването на втори акаунт е забранено във всяко казино, извършващо проверка на KYC.

Прочетохте ли статията, която ви изпратих, моля? Казва:

„Ние приемаме, че е отговорност на играчите да се уверят, че не създават няколко акаунта в едно и също казино. Не защото смятаме, че това е правилният начин да го направим, а защото това е индустриален стандарт и не можем да санкционираме всички казина, които не прилагат правилото „един акаунт на играч" по начина, по който смятаме за най-добър. Ние обаче вярваме и се надяваме, че проверката за дублиращи се акаунти по време на създаване на акаунт ще стане индустриален стандарт в бъдеще и играчите ще бъдат по-добре защитени."

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Изтеглих 80 евро със същата сметка, която ме блокираха, а другата беше вече регистрирана

Можеха да ме блокират точно сега, но вместо това ме оставиха да играя и да депозирам спокойно, докато спечеля тази сума

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте и благодаря за информацията. Така че сте изтеглили първоначалните €80 през първата сметка. Сега идва важната част, бих казал. Нито един от тези акаунти не беше ли потвърден тогава? Понякога казината позволяват теглене на по-ниски суми без пълномащабна проверка, което може да доведе до вашата ситуация, когато се регистрира втора сметка по пътя.

Но както вярваме:

„За предотвратяване на дублиращи се акаунти е осъществимо и ефективно да се проверява за дублиращи се акаунти по време на процеса на създаване на акаунт. Нямаме предвид процедура за пълно познаване на клиента (KYC), която включва проверка на самоличността, а бърза проверка на комбинации от лични данни които биха били споделени само от двама отделни хора в много редки изключения, като собствено име, фамилия и дата на раждане.Ако казиното не изисква тази информация по време на процеса на регистрация, то трябва да започне да го прави.

В повечето случаи няма да има съвпадение и казиното може да позволи на играча да играе, като задейства пълна KYC процедура само когато играчът изпрати своята заявка за теглене. Въпреки това, ако казиното получи съвпадение, вероятно играчът вече има акаунт. В тези случаи уведомете играча и/или го помолете да завърши KYC процедура, за да се уверите, че вече няма акаунт.

Ако това не е технологично осъществимо, казиното не трябва да наказва играчи, които са създали втори акаунт несъзнателно и не са имали намерение да злоупотребяват с бонуса за добре дошли. Ако играчът не ви е причинил никаква вреда, най-добре е да се свържете с него и да намерите приемливо решение и за двете участващи страни, като например да запазите единия акаунт отворен и да закриете другия(ите)."

Надявам се, че има начин да ви помогна.

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Надявам се, че можете да ми помогнете, направих всичко несъзнателно

Автоматичен превод:
cristianbellafiore
преди 10 месеца

Здравейте. Нямам причина да не ти вярвам. Просто се опитах да обясня, че нещата в казиното работят по някакъв начин и в определени случаи дори и най-малката грешка означава неприятни усложнения.

Съжалявам, но това правило е общият стандарт. 🙏


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добро утро, отново днес ми беше изпратен имейл, че трябва да кача документи отново от verde casino, но тази сутрин качих всичко, което имат това, но се преструват, че нищо не се е случило, но възможно ли е?? Откакто се боря с тях спя 2 седмици

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

file ето го, това правят всеки ден

Автоматичен превод:
Ionelanela25
преди 10 месеца

Здравейте, според имейла, изпратен от казиното, това са стандартните KYC неща, от които се нуждаят. Даваме на казината 14 дни за разрешаване на проверката, но вие казвате, че тя продължава 2 седмици, което е точно времевата рамка.

Както и да е, опитахте ли да пишете в чата на живо, че сте изпратили документите и че те молят да направите същото отново? Правилно ли разбирам , че вече веднъж сте се верифицирали успешно и сега пак ви искат същите документи ?

Освен това видях, че вече имате оплакване и казиното отговори на него два пъти, като ви каза да завършите проверката според инструкциите в имейла. Така че, ако все още не сте го завършили успешно, опитайте се да си сътрудничите и да качите всичко според указанията. Ако все още има проблеми, значи имате открита жалба и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добро утро, качих всички документи, днес ми изпратиха имейла, че трябва да изпратя снимката на личната карта, която също качих първата, но днес отново качих документа, всеки път си сътрудничих с тях , но всеки ден едни и същи имейли, едни и същи неща, сега чакам да видя какво ще ми поискат да верифицирам личната си карта, защото бях добър и чаках почти 3 седмици, което не изглежда нормално за аз имам предвид, че за да играя също се нуждая от тегления, да, те продължават да казват същите неща дори и сега и Фани не го потвърждава вместо мен и след това, за да мога да направя тегленето, се оправдавам навсякъде, защото това, което им Фани не е правилно изобщо... да се надяваме, които се пазят в ред и правят правилните неща и правят правилните неща, така че всички сме в ред... благодаря

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

file Ето имейла, последният, който ми изпратиха днес

Автоматичен превод:
Ionelanela25
преди 10 месеца

Добре, мисля, че постъпвате правилно, като се опитвате да сътрудничите, така че ако акаунтът ви все още не е потвърден, можете да споменете това в жалбата си. Нашият екип ще се опита да ви помогне в цялата ситуация.

Все пак наистина се надявам, че проверката ще бъде успешна и няма да имате допълнителни затруднения.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не, акаунтът ми все още не е потвърден, защото всеки ден те изпращат имейла и искат едни и същи неща, но аз винаги изпращам това, което са ми поискали, не знам дали искат повече, не ми се струва правилно на всички... благодаря

Автоматичен превод:
Ionelanela25
преди 10 месеца

Вярвам, че когато прочетох жалбата , вече мога да опровергая това твърдение и в него научих, че вече сте успели да проверите и сега ще чакате оттеглянето си.

Твърдо вярвам, че вече ще е безпроблемно и всичко ще мине гладко.

Не пропускайте да ме уведомите, ако сте получили парите си. 😊☘️

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Да, благодаря ви много, приятен ден

Автоматичен превод:
1...3 4 5...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини