НачалоФорумКазинаVerde Casino - обща дискусия

Verde Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от Sev01
|
30 295 преглеждания 223 отговора |
|
12 3 4...12
hugosousa091974
преди 1 година

О, добре, в такъв случай разбирам каква е причината за "ускоряването". Както и да е, дори лошият опит си е опит и аз твърдо вярвам, че повече няма да попаднете в подобна ситуация.

Но също така ви поздравявам, че сте разгледали рецензиите, защото винаги е добре да получите общ преглед.

Желая ти късмет.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да...никога повече няма да направя депозит без проверка.

Що се отнася до казината Verde... има kyc, който прилича на имиграционни служби...😁😜🤪😜😁😜🤪

Автоматичен превод:
hugosousa091974
преди 1 година

Хехе, въпреки че знам колко важен е този процес за казината, това доста ме разсмя. 😁😁

Въпреки това, разбира се, препоръчвам потребителски прегледи илиоплаквания , където можете да видите какви са най-честите проблеми, възникващи в казиното и въз основа на това можете да прецените дали си струва да депозирате за вас.

Вярвам, че следващият ви избор на казино ще бъде много по-добър. ☘️

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добро утро, от вчера имам проблеми с акаунта си в казино green

Блокирано е и вече нямам достъп до нищо.

беше блокиран след победа и преди всичко всичко беше направено без обяснения или нещо друго, какво мога да направя?


текстът, който излиза е:

Съжаляваме, вие бяхте блокирани



Автоматичен превод:
nicomozzato
преди 1 година

Подадох жалба тук в Casino Guru и те успяха да я разрешат много бързо.

Отидете на Рекламации и опитайте..

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добро утро, от вчера имам проблеми с акаунта си в казино green

Блокирано е и вече нямам достъп до нищо.

беше блокиран след победа и преди всичко всичко беше направено без обяснения или нещо друго, какво мога да направя?


текстът, който излиза е:

Съжаляваме, вие бяхте блокирани



Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей.

Зеленият акаунт със сигурност може да използва зелено решение. Шегувам се.

Сигурни ли сте, че не сте получавали никакви имейли относно вашия акаунт? Казахте, че сте спечелили много и в някои случаи казината трябва да проучат историята на игрите, за да потвърдят заявката за теглене. Междувременно акаунтът може да бъде блокиран. 🤔

Бихте ли могли да споделите печатен екран на неуспешния опит за влизане?

Между другото, тук ще намерите функцията за оплакване .

Кажете ми как върви, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 година

хора, моля, отидете да играете fairspin или luckyblock или starcasino или circus. На тези можете да се доверите. Не тук. Ще загубите много пари.. утре ще има още съобщения, които ще станат вирусни за това казино в X, facebook, Telegram, instagram. Това ще ви внимава да не играете в казино Verde. Измама, фалшиви оферти, дори добра печалба от 20 € от безплатни завъртания, които трябва да платите, за да ги получите, и в крайна сметка ще загубите всичко в цялата му безполезна ситуация .. просто не им давайте нито стотинка. Ще изчезне достатъчно скоро.. (или може би собствен персонал ще играе и ще депозира, за да спаси деня)🤣😅😆😆😆

Автоматичен превод:
TheFlash0610
преди 1 година

Здравейте, предполагам от това, което сте написали, че не сте имали добър опит тук. Мога ли да разбера повече за случилото се? Мисля, че може да е полезно и за други играчи.

Що се отнася до малко информация, какво конкретно трябва да излезе на платформите, които споменахте? 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Защо е толкова трудно да теглите от Verde Casino? Никога не съм чувал за тяхното изискване да одобрят тегленето. Ето едно съобщение от последния път, когато се опитах да тегля


„За да финализирате процеса на проверка, любезно качете следната информация: - Банкови извлечения, карти и фишове за заплати, за да удостоверите произхода на средствата или богатството. Предоставеното извлечение не трябва да надвишава 12-месечен период и трябва да включва пълното име на потребителя. "

Автоматичен превод:
Taiway
преди 1 година

Хей, изглежда, че ще трябва да преминете през проверка на акаунта или да попълните документите, които ви искат. Това е доста често срещано в казината, когато теглите пари. За първи път ли печелите и теглите в това казино? Мисля, че няма нищо странно в тази ситуация и ако завършите проверката успешно, тогава ще можете да изтеглите парите.

Затова бих ви препоръчал да сътрудничите в процеса и да ни уведомите дали е бил успешен или не. Ще бъде ли възможно това? 🙂

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, играх известно време във Verde Casino. след това се самоизключих за хазарт, след няколко месеца отменям самоизключването и започвам да залагам отново. Успявам да спечеля €27 000 на слотовете. Обикновено се опитвам да го изтегля и ми искат документи. След 3 дни чакане се опитвам да вляза и те блокираха игралния ми акаунт. Те твърдят, че имам 2 акаунта и че съм пристрастен към хазарта, молят ме да активирам акаунта, който ще трябва да изчистя баланса. Случвало ли се е това на някой преди? може ли някой да ми помогне

Автоматичен превод:
cristianbellafiore
преди 11 месеца

Здравейте, искали ли сте самоизключване в казиното в миналото или просто да закриете акаунта си? Когато успяхте да играете в казиното отново, как отворихте отново сметката си? Писахте ли някъде до казиното?

Както и да е, ако смятате, че няма грешка и нямате два акаунта и казиното е виновно, препоръчвам ви даподадете жалба тук на тази връзка и нашият екип ще разгледа ситуацията и ще види какво може да се направи .

Мислите ли, че може да си струва?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Така че по отношение на самоизключването, декларирах по имейл, че не съм пристрастен към хазарта и те активираха акаунта ми и започнах да играя спокойно. проблемите дойдоха веднага след като спечелих. След това по отношение на втория акаунт той вече беше блокиран с друг имейл, но без документи. Тогава си мисля, че ако съм сгрешил, че имам 2 акаунта, те са сгрешили, че не са ме блокирали първи. Но тъй като спечелих, намериха клеветата да не плащам. И тогава какъв е смисълът да загубиш баланса, за да активираш акаунта отново

Автоматичен превод:
cristianbellafiore
преди 11 месеца

Съжалявам, че го казвам, но създаването на втори акаунт е грешка. Освен това и най-вероятно казиното не е запознато с двата акаунта, докато не бъде задействана проверка на двата акаунта. От друга страна, всеки случай трябва да се разглежда отделно, за да се избегне несправедливо решение.

Това е, в което вярваме.

Така че, ако смятате, че казиното е направило грешка, има един лесен начин да разберете. Чували ли сте за нашия Резолюционен център ? Кажете ми дали ви харесва идеята.


Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Поздравления. И тъй като ме питат, че ако искам акаунтът да бъде активиран отново, трябва да изчистя баланса. Тоест за мен няма смисъл. Но имате ли някакви решения за мен?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Съжалявам, че го казвам, но създаването на втори акаунт е грешка. Освен това и най-вероятно казиното не е запознато с двата акаунта, докато не бъде задействана проверка на двата акаунта. От друга страна, всеки случай трябва да се разглежда отделно, за да се избегне несправедливо решение.

Това е, в което вярваме.

Така че, ако смятате, че казиното е направило грешка, има един лесен начин да разберете. Чували ли сте за нашия Резолюционен център ? Кажете ми дали ви харесва идеята.


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Ще мога ли да го разреша с вас? За мен е нечестно да депозирам и да играя спокойно, а след това веднага след като спечелих ме блокираха, което означава, че се почувствах измамен

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Поздравления. И тъй като ме питат, че ако искам акаунтът да бъде активиран отново, трябва да изчистя баланса. Тоест за мен няма смисъл. Но имате ли някакви решения за мен?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Това означава, че трябва да изтеглите баланса си? Това би имало смисъл. Така че има само един активен ваш акаунт.

Какво искате да разрешите, моля? Вероятно не разбирам напълно същинския проблем.

Чувствайте се свободни да поставите тук предложението, направено от казиното, само за да сте сигурни, че нещата са както трябва.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Ще мога ли да го разреша с вас? За мен е нечестно да депозирам и да играя спокойно, а след това веднага след като спечелих ме блокираха, което означава, че се почувствах измамен

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Според мен са ви блокирали, защото сте създали втори акаунт, което противоречи на условията на казиното.

Казиното също може да се почувства измамено, не мислите ли?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Според мен са ви блокирали, защото сте създали втори акаунт, което противоречи на условията на казиното.

Казиното също може да се почувства измамено, не мислите ли?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Да, разбира се, но не знаех, че това може да се случи, иначе дори нямаше да залагам с парите си. Може би са могли да ме уведомят при първия депозит. Със същия проблем преди бях спечелил €80 и лесно ги изтеглих

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Да, разбира се, но не знаех, че това може да се случи, иначе дори нямаше да залагам с парите си. Може би са могли да ме уведомят при първия депозит. Със същия проблем преди бях спечелил €80 и лесно ги изтеглих

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Можеха да ме блокират, когато изтеглих €80,00 няколко седмици по-рано, но всичко мина гладко. Тогава, за щастие или за съжаление, спечелих €27 000 и този проблем се появява

Автоматичен превод:
12 3 4...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини