ФорумКазинаVerde Casino - обща дискусия

Verde Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Sev01
|
26803 преглеждания 218 отговора |
|
1 2 3...11
potulak123
преди 1 година

Е, от това, което видях в жалбата, е очевидно защо казиното смята, че и двата акаунта са свързани.

Твърде много еднакви функции. Освен това, много казина все още прилагат правила, които казват нещо като само един акаунт на домакинство/IP, в противен случай се счита за създаване на множество акаунти или злоупотреба с бонуси. Много бонуси без депозит са достъпни само веднъж за IP адрес/домакинство - смешно, нали?

Говорейки за това, някой от вас взимал ли е бонус без депозит?

Ако мога да дам съвет, когато и двамата възнамерявате да играете в едно и също казино, информирайте първо казиното, след което се подложете на проверката, за да си спестите подобни проблеми.

Такива правила не са строго справедливи, но все пак са предпочитани от казината.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Verde casino намекна, че дори имаме една и съща дата на раждане, което е лъжа. Никога не сме активирали бонус без депозит. Преди да започна да играя, прочетох правилата на сайта. Знаех, че не мога да активирам същите бонуси като брат. Така че никога не съм го правил. Най-лошото е, че те настояваха да нулират баланса на сметката и до тях не стига никакъв аргумент.

Автоматичен превод:
potulak123
преди 1 година

Ако казиното се съмнява във вашата самоличност, те трябва да организират обаждане за проверка. Чувствам, че това е повече за злоупотреба с бонуси. Ако е така, казиното трябва да вземе предвид вашата история на игри и бонуси. Сега стигаме до разликата между добре оценено казино и лошо...

Надявам се да видят някаква причина.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте. Също така имам объркване относно тегленето на печалби от Verde Casino. Четох във вашия пенфорим, че някой е чакал 30 дни и е обещал само 1700 евро от 5000 евро. Имам и последните 6000 евро за теглене. Минах проверката преди 2 дни и днес попитах колко време отнема и какво става с моите тегления. Казаха ми, че ще отнеме до 20 работни дни. Мисля, че е много! Казаха ми, че оставката трябва да бъде одобрена от отдела. Има ли начин да излетя по-бързо? Споменавам, че това е първото ми теглене от този сайт.

Автоматичен превод:
Andreas12
преди 1 година

Здравейте.

Чудесно е, че вече преминахте проверката. 20 дни звучат като доста дълъг период за изплащане, но от друга страна е по-добре от нищо – което означава, че казиното е във връзка с вас.

Ние даваме на казината 14 пълни дни за верифициране на сметки и изплащане на печалбите. Така че предполагам, че трябва да изчакате още малко. За да сте сигурни, кога подадохте първата заявка за теглене, моля?

В случай, че тези 14 пълни дни са изтекли, помислете за подаване на жалба.

Тази статия обяснява как работи + тази връзка ви позволява да създадете такъв .




Автоматичен превод:
преди 1 година

Трябва ми помощта ти.

са играли в казино Verde и са спечелили 2 пъти първия път 500 евро и втория път 650 евро.

Проверката отне повече от месец, след което спечелих парите и ги извадих в рамките на дни.

сега спечелих 14 000 евро без бонус или нещо подобно.

Направих първото теглене на 24 май, но беше отменено от казиното, защото щях да изпратя още документи. направих това и беше одобрено, така че направих друго теглене и нищо не се случва.

всичко е одобрено, но те просто казват, че трябва да изчакам.

6 тегления (по 400 евро всяко) все още са посочени като текущи, а с останалите нищо не се случва, просто са непълни

Автоматичен превод:
ginanaginana8
преди 1 година

Здравейте и честито!

Радвам се да видя, че си намерил пътя! Ние наистина предоставяме безплатна поддръжка за играчи в различни ситуации.

От друга страна, ние също предоставяме на казината 14 пълни дни, за да потвърдят сметката, историята на игрите и свързаните неща, за да изпълнят и изплащането.

Ако обаче смятате, че нещо не е наред, не се колебайте да изпратите жалба:

https://casino.guru/complaints

Проверих и прегледа на казиното - не е най-добрият 🙁 и според него няма ограничения за теглене на €. Мога ли да знам какво ви накара да създадете 6 заявки за теглене, моля?

file

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Депозирах 30 € и имах късмета да спечеля 8,891 €.

От тук започна предизвикателството. Моята KYC проверка беше обработена успешно за по-малко от 1 час. След това прочетох Правилата и условията, за да разбера времето за обработка на изплащането и ограниченията.


Има глави, определящи времето за обработка, и има допълнителна глава, указваща:

8.17. В случаите, когато сумата на вашата заявка(-и) за теглене, включително салдо по текущата сметка и тегления за цял живот, е най-малко 20 пъти по-голяма от общата сума на вашите депозити, може да бъдете ограничени до 5000 EUR (или еквивалент във вашата валута) за теглене в продължение на 30 дни.


Когато попитах казиното чрез чат и по имейл колко време ще отнеме, за да бъдат обработени първите ми 5000 € и след това след 30 дни останалите 3,891 €, те казаха, че времето за обработка е 30 дни за всяко теглене, което направя. Което не е определено в условията.


Тази глава, за която се позовават, само споменава, че съм ограничен до сума от 5000 € за 30 дни, но те твърдят, че това означава, че ще им отнеме 30 дни, за да обработят изплащането, както и че главите с времето за обработка на плащането вече не приложете към мен.


За 5000 € според условията максималното време за обработка трябва да бъде 14 дни, но те казват, че не е приложимо за мен, тъй като балансът ми е 20 пъти по-голям от моите депозити. Това наистина е просто пинг-понг с неясно дефинирани термини, само интерпретации.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Депозирах 30 € и имах късмета да спечеля 8,891 €.

От тук започна предизвикателството. Моята KYC проверка беше обработена успешно за по-малко от 1 час. След това прочетох Правилата и условията, за да разбера времето за обработка на изплащането и ограниченията.


Има глави, определящи времето за обработка, и има допълнителна глава, указваща:

8.17. В случаите, когато сумата на вашата заявка(-и) за теглене, включително салдо по текущата сметка и тегления за цял живот, е най-малко 20 пъти по-голяма от общата сума на вашите депозити, може да бъдете ограничени до 5000 EUR (или еквивалент във вашата валута) за теглене в продължение на 30 дни.


Когато попитах казиното чрез чат и по имейл колко време ще отнеме, за да бъдат обработени първите ми 5000 € и след това след 30 дни останалите 3,891 €, те казаха, че времето за обработка е 30 дни за всяко теглене, което направя. Което не е определено в условията.


Тази глава, за която се позовават, само споменава, че съм ограничен до сума от 5000 € за 30 дни, но те твърдят, че това означава, че ще им отнеме 30 дни, за да обработят изплащането, както и че главите с времето за обработка на плащането вече не приложете към мен.


За 5000 € според условията максималното време за обработка трябва да бъде 14 дни, но те казват, че не е приложимо за мен, тъй като балансът ми е 20 пъти по-голям от моите депозити. Това наистина е просто пинг-понг с неясно дефинирани термини, само интерпретации.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Също така трябва да добавя, че тегленето е разделено на повече от 20 тегления по 390 €. Когато попитах защо казаха, че системата ги разделя автоматично...



Автоматичен превод:
July9511
преди 1 година

Здравейте, прочетох вашата ситуация и виждам, че е доста жалка ситуация. Даваме на казината 14 дни за разрешаване на заявка за теглене. 30 дни бих казал, че са доста. Въпреки това, тъй като споменахте, че системата е разделила тегленето ви на 20 тегления по €390 всяко, ще бъде ли възможно да се проследи дали го получавате на парче или получавате всички тегления наведнъж?

Както и да е, погледнах индекса на безопасност на казиното и той е доста нисък. От друга страна, видях, че казиното се опитва да разреши своите оплаквания , така че ако се стигне дотам, че вие също ще го отворите, ще бъда по-положителен след тази констатация.

Въпреки това ще се радвам, ако ни информирате как върви и дали все още сте получили пари. След това ще се опитаме да ви помогнем съответно. Възможно ли е това?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Здравейте,

Попитах ги за това и отговорът ще прикача тук.

Те просто казват, че всичко е наред и не се притеснявайте, но обработката ще отнеме 30 дни без никакъв срок, който покрива това изявление. Те просто прилагат неписани условия в моята ситуация.

Ако ми дадете имейл за връзка, мога да препратя всичките си дискусии с тях.


file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Попитах ги за това и отговорът ще прикача тук.

Те просто казват, че всичко е наред и не се притеснявайте, но обработката ще отнеме 30 дни без никакъв срок, който покрива това изявление. Те просто прилагат неписани условия в моята ситуация.

Ако ми дадете имейл за връзка, мога да препратя всичките си дискусии с тях.


file

Автоматичен превод:
преди 1 година

И ето какво написах там, където получих приложената по-рано резолюция. filefilefile

Автоматичен превод:
July9511
преди 1 година

Така че имам 3 тегления:

2 от 100 € - обработени днес

1 от 8560 € - получих днес 372,52 €, докато трябваше да получа 4800 €, тъй като съм ограничен до 5000 € общо за 30 дни, а останалата част следващия месец.


Изобщо няма смисъл какво се случва с това казино.


Защо не спазват правилата и условията за определеното време за обработка и защо разделят изплащането по този начин.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
July9511
преди 1 година

filefilefilefile

Автоматичен превод:
July9511
преди 1 година

Разбирам, че е досадно да чакаш толкова дълго време. Особено когато тук не говорим за милиони долари. От друга страна, радвам се, че вече получихте част от печалбите, което ми дава сигнал, че трябва да получите и останалата част. Просто ще отнеме известно време.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Разбирам, че е досадно да чакаш толкова дълго време. Особено когато тук не говорим за милиони долари. От друга страна, радвам се, че вече получихте част от печалбите, което ми дава сигнал, че трябва да получите и останалата част. Просто ще отнеме известно време.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,


Поне ще се плаща.

Благодаря ти

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
July9511
преди 1 година

Може би можете да се върнете и да потвърдите, че наистина се е случило, след като получите пълната сума. Какво мислиш?

Разбира се, ние ще бъдем тук, ако все пак имате нужда от помощ.

Автоматичен превод:
преди 1 година

На 10 април 2023 г. открих сметка в казино Verde чрез промоция. Никога не съм правил депозит, просто играх промоцията.

На 1 ноември и вече забравил за тази сметка, направих депозит от 10 евро в Verde Casino. Когато исках да играя и след като проверих профила, не можах да регистрирам номера на мобилния си телефон.

Свързах се с поддръжката чрез чат, информирах ги за ситуацията и зачаках.

Бях информиран по имейл, че и двата акаунта са блокирани, тъй като съм нарушил правилата и условията. Единственият вариант беше да загубя депозита от €10 и това се случи, като първият акаунт беше блокиран, а последният затворен.

Разбирам правилата на казиното за недопускане на дублиране на акаунти, но питам:

Никога не съм имал печалби в това казино и никога не съм залагал с истински пари.

Току-що направих депозит от €10, който никога не съм залагал.

Имаше честност от моя страна с Казиното.

Няма загуба или печалба за участващите страни, освен факта, че са конфискували 10 евро.

Какво мислиш??

Автоматичен превод:
hugosousa091974
преди 1 година

Здравей, забелязах, че имаш оплакване , което също беше решено доста бързо и казиното ти възстанови депозита от €10 и можеш да продължиш да използваш сметката си. Радвам се, че всичко се реши толкова бързо и не се проточи дълго време с допълнителни проблеми.

Въпреки това, ще останете ли в това казино, дори ако се развие такава ситуация? Питам само защото мисля, че те бързо ви помогнаха да разрешите проблема и можете да продължите да играете в това казино.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не бяха бързи. Само с помощта на Casino Guru го решиха. Скоростта идваше от тук.

Още не са ми проверили документите. Огромно време за чакане, за да можете да станете.

Не е приятно и от ревютата, които прочетох не виждам никакво предимство да продължавам.

Автоматичен превод:
1 2 3...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини