Е, от това, което видях в жалбата, е очевидно защо казиното смята, че и двата акаунта са свързани.
Твърде много еднакви функции. Освен това, много казина все още прилагат правила, които казват нещо като само един акаунт на домакинство/IP, в противен случай се счита за създаване на множество акаунти или злоупотреба с бонуси. Много бонуси без депозит са достъпни само веднъж за IP адрес/домакинство - смешно, нали?
Говорейки за това, някой от вас взимал ли е бонус без депозит?
Ако мога да дам съвет, когато и двамата възнамерявате да играете в едно и също казино, информирайте първо казиното, след което се подложете на проверката, за да си спестите подобни проблеми.
Такива правила не са строго справедливи, но все пак са предпочитани от казината.
Well, from what I saw in the complaint it's obvious why the casino thinks both accounts are connected.
Too many same features. Furthermore, many casinos still apply rules saying something like only one account per household/IP, otherwise is considered as creating multiple accounts or abusing bonuses. Many no-deposit bonuses are only available once per IP/household - funny right?
Speaking of which, has any of you taken any no-deposit bonus?
If I may provide advice, whenever you both intend to play in the same casino, inform the casino first then undergo the verification to save you such troubles.
Such rules are not strictly fair but are still favored by casinos.