ФорумКазинаVelobet Casino - обща дискусия

Velobet Casino - обща дискусия (страница 18)

преди 1 година от Landgraf1994
|
42159 преглеждания 388 отговора |
|
1...17 18 1920
Добавете пост
преди 1 месец

здравей Как може казино да ме обвини, че използвам документи на някой друг, защото в момента нямам предна камера, така че не можах да използвам AI инструмента.


Изпратих им паспорт, шофьорска книжка. Доказателство за самоличност. Банкови извлечения и пак не могат да ми покажат доказателство, защото не съществува. Изтриха и баланса ми от £1000

Автоматичен превод:
Jcejejxjvujr
преди 1 месец

Може ли само да попитам какво имате предвид с това? Казиното ви обвини, че сте използвали нечий документ?🤔

Не виждам никакво споменаване на това във вашата жалба , така че бях някак шокиран от тази информация.

Нашият екип за жалби вече работи по вашия случай, така че се надявам, че скоро ще има някакво движение по отношение на вашата проверка.

Ако имате актуализации за нас, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Те произволно ми изпратиха имейл, че са решили да анулират печалбите ми поради използване на документи на някой друг. Поисках разяснение по този въпрос, но те не ми дадоха никаква информация. След това им изпратих банкови извлечения. Други документи за самоличност и друга банкова карта, която използвам за сметки.

Автоматичен превод:
Jcejejxjvujr
преди 1 месец

Просто се уверете, че информирате вашия специалист по разрешаване на жалби за всяка актуализация по отношение на вашия случай, за да може да се придвижи по съответния начин.🙏

Нека сега да изчакаме да видим как ще се развие и да се надяваме на най-доброто.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

благодаря Знам, че е зает в момента, така че се опитах да му изпратя всичко, за да може да го предаде на казиното, но изглежда, че ще трябва да изчакам още 7 дни, за да отговори, тъй като толкова време отне първият отговор . Изпратих му по имейл и всички документи, изпратени до казиното, за да може да проучи

Автоматичен превод:
Jcejejxjvujr
преди 1 месец

Моля, бъдете търпеливи, тъй като нашите специалисти трябва да се справят със стотици жалби всеки ден.

Ето защо всъщност внедрихме таймерите.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Това е невероятно разочароваща ситуация. Вече са одобрили банковото ми извлечение, което показва адреса ми. Това е същият адрес в моята шофьорска книжка, паспорт и сметка за комунални услуги, които изпратих, но отново казват, че съм се опитал да използвам лична карта на някой друг. Те искат да изтегля £39, което е сумата на последния депозит - 20%, и те конфискуват останалите £965 печалби. Как могат компаниите да отправят фалшиви обвинения без последствия

Автоматичен превод:
Jcejejxjvujr
преди 1 месец

Предлагам ви да изчакате вашият специалист по разрешаване на жалби да се свърже с вас и да не предприемате нищо от сега.

Те ще проучат въпроса и ще ви кажат какво е най-добре да направите.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

разбирам Изминаха 9 дни, откакто пуснах жалбата си и казиното като цяло ме тормози като физическо лице, но ако Casino Guru го предаде направо на казиното, това ще бъде разрешено по-бързо

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Регистрирах се за бонуса си в сайт на казино, три депозита по-късно все още няма бонус, така че няма да се хващам за повече реклами при стартиране на бонус, тъй като е много неудобно, когато същото място дори отне първите ми безплатни завъртания, тъй като в началото първата ми игра на този така наречен sus сайт, в името на победите при завъртане, да, избягвайте 0 от десет периоди.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

разбирам Изминаха 9 дни, откакто пуснах жалбата си и казиното като цяло ме тормози като физическо лице, но ако Casino Guru го предаде направо на казиното, това ще бъде разрешено по-бързо

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравей

Съжалявам да го чуя. Сигурен съм, че оплакването ви в крайна сметка ще стигне до този етап. Дайте му малко време, моля. Ник първо трябва да прегледа целия случай и подробностите. Не се притеснявайте, вашият случай ще ескалира.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Регистрирах се за бонуса си в сайт на казино, три депозита по-късно все още няма бонус, така че няма да се хващам за повече реклами при стартиране на бонус, тъй като е много неудобно, когато същото място дори отне първите ми безплатни завъртания, тъй като в началото първата ми игра на този така наречен sus сайт, в името на победите при завъртане, да, избягвайте 0 от десет периоди.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравей

Благодаря, че сподели това с нас. Предполагам, че сте ги помолили да обяснят липсващите бонуси, прав ли съм?

Как отговориха, моля? Според мен поддържащата комуникация трябва да работи, особено при такива обстоятелства.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Изпратих и многобройни имейли с въпроси за това дали безплатните завъртания са изчезнали, просто кажете лека нощ, Виена на тях завъртанията, за да сме, те просто вдигат рамене, добре, успех на всеки, който получи отговор, тъй като това продължава ден след ден без отговор, но разбирам поради загубата, която трябваше да понеса, така че знам едно нещо, това определено не е начинът да се отнасям към клиентите, тъй като това ме отблъсква много.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Разбирам, че е разочароващо, че те са щастливи да вземат депозитите, но отказват да изплатят и след това ме обвиняват в неща, които са неправилни

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Изпратих и многобройни имейли с въпроси за това дали безплатните завъртания са изчезнали, просто кажете лека нощ, Виена на тях завъртанията, за да сме, те просто вдигат рамене, добре, успех на всеки, който получи отговор, тъй като това продължава ден след ден без отговор, но разбирам поради загубата, която трябваше да понеса, така че знам едно нещо, това определено не е начинът да се отнасям към клиентите, тъй като това ме отблъсква много.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не съм изненадан, това също би ме обезсърчило. Значи казиното не е обяснило и не е отговорило защо не сте получили бонуса си? Опитахте ли чата на живо? Как получихте предложението?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Разбирам, че е разочароващо, че те са щастливи да вземат депозитите, но отказват да изплатят и след това ме обвиняват в неща, които са неправилни

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Точно затова нашият екип проучва всичко необходимо, за да разбере каква е ситуацията и след това ще се свърже с казиното. Съчувствам ви и се надявам целият случай да се разреши възможно най-бързо и най-вече всичко да е справедливо.

Ако нещо се промени, ще бъда тук. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

благодаря Най-странното е, че те казаха, че вече съм потвърден с банковото си извлечение, показващо депозити към тях, но все още казват, че няма да ми върнат реалния ми баланс от £1004

Автоматичен превод:
Jcejejxjvujr
преди 1 месец

Казаха ли ти също защо не искат да ти плащат пари, ако си верифициран? 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

не Те провериха банковото ми извлечение, показващо плащания, но казаха, че съм използвал лична карта на друг. Не знам какво означават, тъй като съм предоставил само своите

Автоматичен превод:
Jcejejxjvujr
преди 1 месец

Това е доста странно. Тогава ще трябва да изчакаме жалбата да бъде уредена и да видим какво ще разбере екипът. Надявам се, че казиното ще коментира това и ще разберем повече какво означават те.

Не ми харесва, но търпението е важно в случая. 😕

Автоматичен превод:
1...17 18 1920
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини