НачалоФорумКазинаVelobet Casino - обща дискусия

Velobet Casino - обща дискусия (страница 18)

 от Landgraf1994
|
72 710 преглеждания 408 отговора |
|
1...17 18 19...21

здравей Как може казино да ме обвини, че използвам документи на някой друг, защото в момента нямам предна камера, така че не можах да използвам AI инструмента.


Изпратих им паспорт, шофьорска книжка. Доказателство за самоличност. Банкови извлечения и пак не могат да ми покажат доказателство, защото не съществува. Изтриха и баланса ми от £1000

Автоматичен превод:
Jcejejxjvujr

Може ли само да попитам какво имате предвид с това? Казиното ви обвини, че сте използвали нечий документ?🤔

Не виждам никакво споменаване на това във вашата жалба , така че бях някак шокиран от тази информация.

Нашият екип за жалби вече работи по вашия случай, така че се надявам, че скоро ще има някакво движение по отношение на вашата проверка.

Ако имате актуализации за нас, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Romi

Те произволно ми изпратиха имейл, че са решили да анулират печалбите ми поради използване на документи на някой друг. Поисках разяснение по този въпрос, но те не ми дадоха никаква информация. След това им изпратих банкови извлечения. Други документи за самоличност и друга банкова карта, която използвам за сметки.

Автоматичен превод:
Jcejejxjvujr

Просто се уверете, че информирате вашия специалист по разрешаване на жалби за всяка актуализация по отношение на вашия случай, за да може да се придвижи по съответния начин.🙏

Нека сега да изчакаме да видим как ще се развие и да се надяваме на най-доброто.

Автоматичен превод:
Romi

благодаря Знам, че е зает в момента, така че се опитах да му изпратя всичко, за да може да го предаде на казиното, но изглежда, че ще трябва да изчакам още 7 дни, за да отговори, тъй като толкова време отне първият отговор . Изпратих му по имейл и всички документи, изпратени до казиното, за да може да проучи

Автоматичен превод:
Jcejejxjvujr

Моля, бъдете търпеливи, тъй като нашите специалисти трябва да се справят със стотици жалби всеки ден.

Ето защо всъщност внедрихме таймерите.

Автоматичен превод:
Romi

Това е невероятно разочароваща ситуация. Вече са одобрили банковото ми извлечение, което показва адреса ми. Това е същият адрес в моята шофьорска книжка, паспорт и сметка за комунални услуги, които изпратих, но отново казват, че съм се опитал да използвам лична карта на някой друг. Те искат да изтегля £39, което е сумата на последния депозит - 20%, и те конфискуват останалите £965 печалби. Как могат компаниите да отправят фалшиви обвинения без последствия

Автоматичен превод:
Jcejejxjvujr

Предлагам ви да изчакате вашият специалист по разрешаване на жалби да се свърже с вас и да не предприемате нищо от сега.

Те ще проучат въпроса и ще ви кажат какво е най-добре да направите.

Автоматичен превод:
Romi

разбирам Изминаха 9 дни, откакто пуснах жалбата си и казиното като цяло ме тормози като физическо лице, но ако Casino Guru го предаде направо на казиното, това ще бъде разрешено по-бързо

Автоматичен превод:

Регистрирах се за бонуса си в сайт на казино, три депозита по-късно все още няма бонус, така че няма да се хващам за повече реклами при стартиране на бонус, тъй като е много неудобно, когато същото място дори отне първите ми безплатни завъртания, тъй като в началото първата ми игра на този така наречен sus сайт, в името на победите при завъртане, да, избягвайте 0 от десет периоди.

Автоматичен превод:

разбирам Изминаха 9 дни, откакто пуснах жалбата си и казиното като цяло ме тормози като физическо лице, но ако Casino Guru го предаде направо на казиното, това ще бъде разрешено по-бързо

Автоматичен превод:

здравей

Съжалявам да го чуя. Сигурен съм, че оплакването ви в крайна сметка ще стигне до този етап. Дайте му малко време, моля. Ник първо трябва да прегледа целия случай и подробностите. Не се притеснявайте, вашият случай ще ескалира.

Автоматичен превод:

Регистрирах се за бонуса си в сайт на казино, три депозита по-късно все още няма бонус, така че няма да се хващам за повече реклами при стартиране на бонус, тъй като е много неудобно, когато същото място дори отне първите ми безплатни завъртания, тъй като в началото първата ми игра на този така наречен sus сайт, в името на победите при завъртане, да, избягвайте 0 от десет периоди.

Автоматичен превод:

здравей

Благодаря, че сподели това с нас. Предполагам, че сте ги помолили да обяснят липсващите бонуси, прав ли съм?

Как отговориха, моля? Според мен поддържащата комуникация трябва да работи, особено при такива обстоятелства.

Автоматичен превод:

Изпратих и многобройни имейли с въпроси за това дали безплатните завъртания са изчезнали, просто кажете лека нощ, Виена на тях завъртанията, за да сме, те просто вдигат рамене, добре, успех на всеки, който получи отговор, тъй като това продължава ден след ден без отговор, но разбирам поради загубата, която трябваше да понеса, така че знам едно нещо, това определено не е начинът да се отнасям към клиентите, тъй като това ме отблъсква много.

Edited
Автоматичен превод:
Radka

Разбирам, че е разочароващо, че те са щастливи да вземат депозитите, но отказват да изплатят и след това ме обвиняват в неща, които са неправилни

Автоматичен превод:

Изпратих и многобройни имейли с въпроси за това дали безплатните завъртания са изчезнали, просто кажете лека нощ, Виена на тях завъртанията, за да сме, те просто вдигат рамене, добре, успех на всеки, който получи отговор, тъй като това продължава ден след ден без отговор, но разбирам поради загубата, която трябваше да понеса, така че знам едно нещо, това определено не е начинът да се отнасям към клиентите, тъй като това ме отблъсква много.

Автоматичен превод:

Не съм изненадан, това също би ме обезсърчило. Значи казиното не е обяснило и не е отговорило защо не сте получили бонуса си? Опитахте ли чата на живо? Как получихте предложението?

Автоматичен превод:

Разбирам, че е разочароващо, че те са щастливи да вземат депозитите, но отказват да изплатят и след това ме обвиняват в неща, които са неправилни

Автоматичен превод:

Точно затова нашият екип проучва всичко необходимо, за да разбере каква е ситуацията и след това ще се свърже с казиното. Съчувствам ви и се надявам целият случай да се разреши възможно най-бързо и най-вече всичко да е справедливо.

Ако нещо се промени, ще бъда тук. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro

благодаря Най-странното е, че те казаха, че вече съм потвърден с банковото си извлечение, показващо депозити към тях, но все още казват, че няма да ми върнат реалния ми баланс от £1004

Автоматичен превод:
Jcejejxjvujr

Казаха ли ти също защо не искат да ти плащат пари, ако си верифициран? 🤔

Автоматичен превод:
Jaro

не Те провериха банковото ми извлечение, показващо плащания, но казаха, че съм използвал лична карта на друг. Не знам какво означават, тъй като съм предоставил само своите

Автоматичен превод:
Jcejejxjvujr

Това е доста странно. Тогава ще трябва да изчакаме жалбата да бъде уредена и да видим какво ще разбере екипът. Надявам се, че казиното ще коментира това и ще разберем повече какво означават те.

Не ми харесва, но търпението е важно в случая. 😕

Автоматичен превод:
1...17 18 19...21
Отидете на страницаот 21 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини