НачалоФорумКазинаVegasino Casino - обща дискусия

Vegasino Casino - обща дискусия (страница 8)

 от Romi
|
13 915 преглеждания 207 отговора |
|
1...7 8 9...11
Romi

Добро утро, на теория това е общ въпрос, ако някой може да ми помогне, защото тези от vegasino не ми отговарят

Автоматичен превод:

добро утро Тук съм, за да обясня моята ситуация и да се опитам да разбера дали това, което се случва, е "справедливо" или не. На 22-ри, точно преди една седмица, спечелих около 65 000 евро във Vegasino. Въпреки това спечелих VIP ниво 4 „статус" с частен мениджър, дневни лимити от 1000 евро и т.н. Досега съм изтеглил 5000 евро и имам 58 500 в баланс + 2000 в заявки за теглене. Работата е там, че този VIP статус от ниво 4 беше оттеглен днес и аз съм на най-ниското възможно ниво и се върнах към лимита от 500 дни/7 000 месеца, което е абсурдно предвид моя баланс, това, което съм играл и т.н.


Тяхното оправдание е, че VIP нивото може да се коригира според съотношението между тегления и депозити, но въпросът е, че дори нямам акаунт от 30 дни и те посочват в условията, че VIP нивото се отнася за предходните 90 работни дни.


Не мога да разбера това. За да изтегля 58 500, ще ми отнеме около 9 месеца и това е, ако се получи. Защото сега, като „потребител", който прави загуба на казиното, ще отнеме цяла вечност, за да изтеглите баланса.


Забележка: Всички печалби в реални пари и в казиното.

Автоматичен превод:

Добро утро, на теория това е общ въпрос, ако някой може да ми помогне, защото тези от vegasino не ми отговарят

Автоматичен превод:

Нямате новини относно оттеглянето си, нали?

Може би трябва да подадете жалба тук, за да може нашият екип да разгледа нещата и да се намеси във вашия случай, когато е възможно.

Ако искате да го направите, моля, последвайте тази връзка . Предоставете цялата необходима информация и ако имате нужда от помощ, уведомете ни със сигурност.

Автоматичен превод:
Romi

Добро утро, вчера ми отговориха след два имейла, като ми казаха, че се извиняват за неудобството и ще продължат да го разрешават възможно най-скоро, ако това не е така, ще подам жалба тук, имам около 3400 евро за теглене но съм заседнал от 21-ви

Автоматичен превод:

добро утро Тук съм, за да обясня моята ситуация и да се опитам да разбера дали това, което се случва, е "справедливо" или не. На 22-ри, точно преди една седмица, спечелих около 65 000 евро във Vegasino. Въпреки това спечелих VIP ниво 4 „статус" с частен мениджър, дневни лимити от 1000 евро и т.н. Досега съм изтеглил 5000 евро и имам 58 500 в баланс + 2000 в заявки за теглене. Работата е там, че този VIP статус от ниво 4 беше оттеглен днес и аз съм на най-ниското възможно ниво и се върнах към лимита от 500 дни/7 000 месеца, което е абсурдно предвид моя баланс, това, което съм играл и т.н.


Тяхното оправдание е, че VIP нивото може да се коригира според съотношението между тегления и депозити, но въпросът е, че дори нямам акаунт от 30 дни и те посочват в условията, че VIP нивото се отнася за предходните 90 работни дни.


Не мога да разбера това. За да изтегля 58 500, ще ми отнеме около 9 месеца и това е, ако се получи. Защото сега, като „потребител", който прави загуба на казиното, ще отнеме цяла вечност, за да изтеглите баланса.


Забележка: Всички печалби в реални пари и в казиното.

Автоматичен превод:

здравейте

Обикновено VIP нивото намалява, ако не депозирате толкова много, колкото преди; това е правилно.

За съжаление, не мога да ви кажа как работи техният VIP, защото само казиното може да настрои правилата.

Определено трябва да се свържете с поддръжката по този въпрос и те ще ви обяснят всичко, надяваме се.

Мога ли да попитам дали всичко върви добре с вашите тегления там?

Автоматичен превод:
Romi

Благодаря ви за отговора.


Тъй като тегленията надвишиха депозитите, ми "отрязаха" сметката. Доколкото разбирам, бих искал да знам как играч като мен, който печели 65 хиляди, ще може да изтегли целия баланс, ще бъде почти невъзможно. Но няма да играя повече и ще направя всичко възможно да изтегля всички пари, може да отнеме година, но ще опитам.

Относно тегленията, когато бях VIP 4, тегленията се обработваха в рамките на 24 часа, направих 5 заявки за 1k, които се обработваха всеки ден. Сега без VIP, имам 3 висящи заявки и това е тази история, ще отнеме поне 1-2 седмици, за да ги обработят, защото искат играчът да загуби парите.


много ви благодаря

Автоматичен превод:

Добро утро, вчера ми отговориха след два имейла, като ми казаха, че се извиняват за неудобството и ще продължат да го разрешават възможно най-скоро, ако това не е така, ще подам жалба тук, имам около 3400 евро за теглене но съм заседнал от 21-ви

Автоматичен превод:

здравей

и двамата се радваме да видим някакъв напредък. Със сигурност имайте предвид оплакването, ако друга комуникация се провали, което се надявам да не се случи!

Може да е удобно от време на време да проверявате актуализацията на състоянието на теглене. За всеки случай разбира се.

Ще сме благодарни и за всякакви допълнителни актуализации!

Автоматичен превод:
Radka

О, да се надяваме, че ако не ми кажат нищо друго до днес, утре ще подам жалба, като последвам връзката, която ми предоставихте

Автоматичен превод:

Благодаря ви за отговора.


Тъй като тегленията надвишиха депозитите, ми "отрязаха" сметката. Доколкото разбирам, бих искал да знам как играч като мен, който печели 65 хиляди, ще може да изтегли целия баланс, ще бъде почти невъзможно. Но няма да играя повече и ще направя всичко възможно да изтегля всички пари, може да отнеме година, но ще опитам.

Относно тегленията, когато бях VIP 4, тегленията се обработваха в рамките на 24 часа, направих 5 заявки за 1k, които се обработваха всеки ден. Сега без VIP, имам 3 висящи заявки и това е тази история, ще отнеме поне 1-2 седмици, за да ги обработят, защото искат играчът да загуби парите.


много ви благодаря

Автоматичен превод:

здравейте

Първо, бих искал да ви поздравя за толкова удобна спечелена сума!

Ситуации като тази винаги ме карат да се замисля дали е страхотно да приведем тегленията към VIP ранговете. Разбира се, това е страхотно предимство и има смисъл да го използвате като хапка - хм, съжалявам, като полза. Едно нещо е да увеличите лимита за теглене, но наистина ли е толкова готино да карате останалите да чакат по-дълго заради по-ниския VIP статус?

Ако не сте съгласни, бих искал да ви задам един въпрос. Може да съм пропуснал това, но бих искал да знам как вашият ранг премина от 4 на 1. Опитвам се да разбера действителното ви VIP ниво, приложимо към текущото ви теглене. Понякога виждам казина да понижават ранга и след това да пристъпват към тегления при условията на по-нисък ранг. Просто искам да знам, че това не е същият случай.

Автоматичен превод:
Radka

здравей

Благодаря много! Въпреки това, както казах, ще бъде много трудно да изтеглите тази сума, с толкова нисък лимит от 500 на ден / 7000 на месец. Сега казиното ще направи всичко възможно да забави тегленията, тъй като съм „на печалба".


За мен няма смисъл, когато имах VIP4, изпращах съобщение през WPP на моя "личен VIP мениджър" и той "ускоряваше" тегленето и след минути щеше да е в акаунта ми, докато други чакат седмици (това ще се случи с мен сега).


Рейтингът ми премина от 4 на 1 само за една седмица, защото буквално тегленията вече надхвърлиха депозитите и така, тъй като съм на печалба, казиното ме "задържа", за да мога да запазя 60-те хиляди за месеца в тяхната сметка. Точно така, тъй като тегля много пари, които съм спечелил, те ми отнеха всички привилегии и ме ограничиха до най-ниския ранг.


Сега имам необработени заявки за теглене от 27-ми, докато когато имах VIP, беше практически незабавно.





Автоматичен превод:
Romi

Не ми позволява да отворя жалбата на блокове, след като избера частта, в която продължавате с жалбата

Автоматичен превод:
Arturtk94

Здравейте, не разбирам напълно проблема, така че се надявам, че нямате нищо против няколко въпроса:

Има ли някаква грешка - може би конкретен номер? Или изглежда по-скоро бутонът "изпрати" изобщо не работи?

Във всеки случай, моля, опитайте стандартните методи, като например да използвате изцяло различен браузър или да опитате в режим инкогнито. Друг съвет е друго устройство, но зависи от проблема.

Ако нищо не работи, заснемете видеоклип, показващ проблема, и след това го изпратете на 🙏

Автоматичен превод:

здравей

Благодаря много! Въпреки това, както казах, ще бъде много трудно да изтеглите тази сума, с толкова нисък лимит от 500 на ден / 7000 на месец. Сега казиното ще направи всичко възможно да забави тегленията, тъй като съм „на печалба".


За мен няма смисъл, когато имах VIP4, изпращах съобщение през WPP на моя "личен VIP мениджър" и той "ускоряваше" тегленето и след минути щеше да е в акаунта ми, докато други чакат седмици (това ще се случи с мен сега).


Рейтингът ми премина от 4 на 1 само за една седмица, защото буквално тегленията вече надхвърлиха депозитите и така, тъй като съм на печалба, казиното ме "задържа", за да мога да запазя 60-те хиляди за месеца в тяхната сметка. Точно така, тъй като тегля много пари, които съм спечелил, те ми отнеха всички привилегии и ме ограничиха до най-ниския ранг.


Сега имам необработени заявки за теглене от 27-ми, докато когато имах VIP, беше практически незабавно.





Автоматичен превод:

благодаря ви Предполагам, че това е, за което ми се говори.

Надяваме се, че не греша, но сега изглежда, че сте отпаднали от VIP4 на VIP1 основно поради печалбата и свързаните тегления.

Сега просто казвам - кой би депозирал повече, след като постигне голяма печалба, за да поддържа текущото VIP ниво? Според мен тегленията трябва да се обработват в съответствие с VIP статуса, който е бил в сила по време на първоначалната заявка за теглене. Беше ли VIP4 ниво във вашата ситуация?

Автоматичен превод:
Radka

Да, точно това се случи. Тъй като тегленията вече надвишават депозитите, те отнемат VIP привилегиите.

Никой, това е проблемът. Хората, които печелят, няма да депозират и тази схема на казиното наистина има за цел да „хване в капан" хората и да се опита да наложи загуби.

Да, бях на ниво 4 и сега съм на най-ниското възможно ниво, 1. Имам 2 заявки за теглене, които направих, докато бях още на ниво 4, но чаках 4 работни дни и условията и условията казват 3 дни.

Въпросът е, че сега винаги ще е така, постоянни забавяния, никаква обработка, вече прогнозирам...

Автоматичен превод:
Fakir

Просто ви казвам, че чакам 9 работни дни, но все още нищо, когато се свързах с обслужването на клиенти ми казаха, че се извиняват за забавянето и че ще направят всичко възможно, но това са само думи

Автоматичен превод:
Arturtk94

Когато бях VIP4, събрах 5000 евро за 5 дни. Но сега, като съм на загуба, чакам 4 дни.


Трябва да сте много търпеливи, те правят това нарочно, за да ви накарат да загубите печалбите си...


Подадохте ли жалба?

Автоматичен превод:
Fakir

Разбира се, че го представих, но нищо досега

Автоматичен превод:
Arturtk94

Да говорите в техния чат или да мълчите е едно и също, те никога не решават нищо и винаги отговарят с общи отговори, ако е в рамките на 3 дни, те ви казват да изчакате, ако е късно, те имат закъснения, така че бъдете търпеливи, безопасно е...


В моя случай това ще бъде проблем, защото ако обещаят 7000 евро на месец и аз имам 59 000 на уебсайта, ще искам да платят 7000, но явно ще е трудно да направя 1 оттеглянето ще отнеме седмици...

Автоматичен превод:

Някой от вас успял ли е да се оттегли? Вече минаха 11 дни, но нищо.

Автоматичен превод:
Arturtk94

добро утро


На 28/01/2025, все още с VIP 4, видях 2000 обработени (2 заявки за 1000). От този ден обаче никога повече не съм обработвал никакви и в момента имам 2200 заявки за теглене, като най-старата е изпратена на 27/01/25.


Освен това имам 70 000 евро в моята реална сметка и скоро, ако не започнат да обработват заявки за теглене, ще подам жалба на уебсайта, защото ако обещават 7 000 евро на месец, аз искам 7 000 на месец. Не е като да отнеме седмици и седмици само защото правя загуба за казиното. Това е тази история, тъй като тегля повече, отколкото депозирам, загубих всички предимства на VIP 4 и се върнах на най-ниското ниво (1), но това не им дава правото да отнемат седмици, за да обработете нашите заявки за теглене!


Просто от любопитство, в периода между вашата заявка и днес играехте ли в казиното?

Автоматичен превод:
1...7 8 9...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини