НачалоФорумКазинаVegasino Casino - обща дискусия

Vegasino Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 месец от Romi
|
1 314 преглеждания 48 отговора |
|
12 3
Michele1672
вчера

Да, написах жалбата, както виждате по-горе, сега ще ми отговорят. Това винаги е едно от притесненията ми, тегленето, никога не знам кога ще пристигнат парите, използвах дебитна карта Mastercard като карта за депозит и теглене. Повярвайте ми, искам да реша всичко, все още имам 1900 € вътре, които да извадя по-късно. Мадона!

Автоматичен превод:
vincenzopiccini
вчера

момчетата от casino guru са добри и упорити, те ще ви помогнат..успех

Автоматичен превод:
Michele1672
вчера

Казвате, че тогава ще ми върнат всичките ми пари, въпреки че знам, че ще отнеме много време, но не трябва да играя тяхната игра, като хвърлям пари в отчаяние, с цената на чакане една година.

Автоматичен превод:
vincenzopiccini
вчера

Точно така, спрях да играя и да депозирам в това казино и чаках... Играх в другите, но не се отказах

Автоматичен превод:
Michele1672
вчера

Всъщност аз вече не депозирам, оставям парите отгоре, след което започваме да получаваме всичко с цената на чакане. Грешката на мнозина и аз я разбирам и захвърлям всичко, след като видят забавените тегления. Депозирах общо €1100 в това казино, сега чакам €1500 плюс €1900 за теглене.

Автоматичен превод:
преди 3 дни

file Можете ли да ми помогнете. Все още чакам моите тегления. Направих теглене на 11.12.24 г. 500 € второто 12.12.24 г. 500 € Третото на 14.12.24 г. 500 € Все още не съм получил нищо. Няколко пъти писах на поддръжката ми казват, че са подали жалба във финансовия отдел. Те се извиниха за проблема с търпението. Но се притеснявам, страхувам се да не получа парите си.

моля

Автоматичен превод:
вчера

Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран в това казино? Това първият ви опит за теглене ли е?

Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с проверката и плащането, така че ако нищо не се случи след този период от време, можем да се намесим.

Ето връзката, където можете да подадете жалба, когато пожелаете.

Бихте ли ни информирали как върви, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Чакам от 3 седмици и винаги ми дават различни отговори за поддръжка, като например дали има проблеми с моя доставчик на плащания (няма проблем, тъй като моят доставчик на плащания е криптовалути, т.е. LTC портфейл просто обменя USDT към LTC и изпращането им в моя портфейл), или че имат много тегления (това не е мой проблем, те трябва да спазват това, което е установено в техните правила и условия от 3 дни).

Автоматичен превод:
вчера

Съжалявам, че трябва да чакате толкова дълго. Нашият екип за оплаквания може да се опита да проучи въпроса, ако желаете.

Моля, подайте жалба тук и се надяваме, че скоро ще успеем заедно да разрешим проблема.

Ще го направиш ли?

Автоматичен превод:
Romi
преди 22 часове

да, това е първото ми теглене, свързвам се с поддръжката цяла седмица, те винаги ми казват да запазя спокойствие, да бъда търпелив и т.н.. Не ми беше поискана никаква проверка, защото не беше необходимо. моля помогнете ми

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 часове

вчера изпратих друг имейл. И винаги отговарят едни и същи неща. filefile

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини