НачалоФорумКазинаVegasino Casino - обща дискусия

Vegasino Casino - обща дискусия (страница 5)

 от Romi
|
14 866 преглеждания 210 отговора |
|
1...4 5 6...11

да

Автоматичен превод:

Направих тегленето снощи. Очевидно ще изчакам 14 дни, както писахте, но като видях всички тези негативни отзиви, изпаднах в паника. Да се ​​надяваме, казва ми, че тегленето е още в първа фаза

Автоматичен превод:

Докато сте в началото, не е нужно да се притеснявате веднага, въпреки че, както казвате, ако видите подобни коментари, не ви обвинявам, че имате определено ниво на недоверие.

Вижте как върви тегленето и дали казиното го одобрява или какво се случва.

Когато нещо се промени, не забравяйте да ги уведомите.

Успех.☘️

Автоматичен превод:
goudousakest deleted the post

Имате ли проблеми с тегленето в това казино?

Моля, опишете ни го, за да можем да помогнем по някакъв начин.

На какво се дължи забавянето?

Автоматичен превод:
Romi

Подадох заявка за теглене от 1 септември и все още пише, че е в процес на преглед и когато ги попитам защо им отнема толкова време, те ми казаха, че няма нужда да се притеснявам.

Автоматичен превод:

Добър вечер, поисках 2 тегления по €500 от vegasino от 1 септември и те все още се преглеждат и когато ги попитам кога ще е готово, те просто ми казаха да имам търпение. Днес, който е 5-ти работен ден, дори не са ми отговорили на имейлите. Какво мога да направя по въпроса?

Автоматичен превод:
goudousakest

Хей, Роми ти задава всякакви въпроси, така че ще е най-добре да й отговориш тук, за да нямаме една и съща дискусия. Възможно ли е това?

Автоматичен превод:

Подадох заявка за теглене от 1 септември и все още пише, че е в процес на преглед и когато ги попитам защо им отнема толкова време, те ми казаха, че няма нужда да се притеснявам.

Автоматичен превод:

Искали ли са ви да изпратите някакви документи, за да мине проверката, може би?

Понякога е необходимо време, за да ги проверите, а понякога са необходими още повече документи.

Така че, моля, уведомете ни повече за ситуацията.

Автоматичен превод:
Romi

Не са ми искали документи, но ми казаха, че е на финала на прегледа.

Автоматичен превод:
goudousakest

Добре, моля, уведомете ни как ще продължи.

Автоматичен превод:

Днес получих имейла за потвърждение на тегленето, парите със сигурност ще пристигнат в понеделник/вторник

Автоматичен превод:
Atz10

Чудесно, тогава трябва да ги имате, както казвате, още една седмица.

Ще ви пожелая да го направите и когато се случи, моля, уведомете ме.

Ще се радвам да съм с вас.😊

Автоматичен превод:

добро утро

Акаунтът ми е блокиран повече от седмица, с предстоящи тегления и услугата за чат е блокирана и не съм получил имейл отговор от поддръжката. Бих искал да получа отговор възможно най-скоро, преди да се свържа с адвокат

Автоматичен превод:
Romi

Добър вечер, все още чакам теглене от 1 септември от vegasino

Автоматичен превод:

добро утро

Акаунтът ми е блокиран повече от седмица, с предстоящи тегления и услугата за чат е блокирана и не съм получил имейл отговор от поддръжката. Бих искал да получа отговор възможно най-скоро, преди да се свържа с адвокат

Автоматичен превод:

здрасти

Разбирам намеренията ви и видях оплакването ви. Е, първо, боя се, че трябва леко да ви разочаровам. Въпреки че процесът на оплакване има голям потенциал да ви помогне, той се нуждае от време, за да продължи да напредва. Така че, ако търсите най-бързия вариант, предполагам, че се връщаме към казиното, но изглежда, че сте изчерпали комуникационните канали. Какво ще кажете за техните профили в социалните медии?

Нека да го разгледаме от друга гледна точка: опитвали ли сте да информирате екипа за поддръжка на казиното, който искате да представите ситуацията на адвоката? Понякога този вид жест привлича вниманието, понякога не.

Във всеки случай, когато става въпрос за оплаквания, ние предоставяме на казиното 14 пълни дни за разрешаване на въпроса без пряка намеса. Предполагам, че това не е добра новина.

Имате ли някакви идеи защо акаунтът ви е блокиран? Можете ли да видите бележки, докато се опитвате да се регистрирате?

Автоматичен превод:
Radka

След като бяха поискани тегления, те блокираха акаунта. Отнема 2 секунди за депозиране на каквато и да е сума, но за възстановяване на законно спечелените пари седмици. Всичко това е срамно, не че всички хора са заклети комарджии и неспособни да разбират и искат.

Автоматичен превод:

Добър вечер, все още чакам теглене от 1 септември от vegasino

Автоматичен превод:

здравейте!

За съжаление, ако прегледате тази тема, със сигурност ще разберете, че не сте единственият. Някои играчи чакат дълго предвид очакванията ви за време. От друга страна, според някои други опити, казиното е способно да плаща. Просто трябва да сте много търпеливи. Не само с оттеглянето, но и по време на KYC, което според мен все още не беше необходимо. Е, надявам се казиното скоро да разработи по-добър и по-бърз процес на плащане на своите играчи.

Edited
Автоматичен превод:

След като бяха поискани тегления, те блокираха акаунта. Отнема 2 секунди за депозиране на каквато и да е сума, но за възстановяване на законно спечелените пари седмици. Всичко това е срамно, не че всички хора са заклети комарджии и неспособни да разбират и искат.

Автоматичен превод:

Предполагам, че трябва да е объркващо или по-добре да кажем досадно... Както обаче каза Роми, това наистина е съвсем нормален курс на действие. Най-вече, за да позволи на казиното да проучи сметката или да извърши проверка или KYC процеса, без, да кажем, да бъде обезпокоявано.

Това, което все още смятам за невероятно е, че не споменахте никакви имейли или съобщения, обясняващи процеса. Означава ли това, че казиното не ви е изпратило никаква актуализация относно стъпките, които трябва да очаквате, за да можете да теглите, моля? Бихте ли любезно проверили това, за да сте сигурни? 🙏


Автоматичен превод:
Radka

Знам, че е способен да плаща, преди плащаха и много бързо, но сега не знам какво им е станало.

Автоматичен превод:

здравей

Бих искал да споделя личния си опит и да информирам другите играчи за практиките на NovaForge Ltd, която работи под общ лиценз ALSI-152406028-FI2, валиден до 13 юни 2025 г.

Компанията управлява десетки казино платформи под една и съща корпоративна шапка. Ето пълния списък на платформите, притежавани от компанията:

1. bankonbet.com

2. betriot.com

3. casinoinfinity.com

4. cazimbo.com

5. crownplay.com

6. dollycasino.com

7. fezbet.com

8. greatwin.com

9. amunra.com

10. burancasino.com

11. boomerang-bet.com

12. boomerang-casino.com

13. casinado.com

14. casinoly.com

15. excitewin.com

16. frumzi.com

17. kingmaker.com

18. legendplay.com

19. neon54.com

20. nomini.com

21. spinanga.com

22. revolutioncasino.com

23. rtbet.com

24. talismania.com

25. zetcasino.com

26. cashed.com

27. casinia.com

28. lunubet.com

29. mrpacho.com

30. myempire.com

31. powbet.com

32. powerupcasino.com

33. sgcasino.com

34. sportaza.com

35. wazamba.com

36. casombie.com

37. joker8.com

38. librabet.com

39. ohmyspins.com

40. playzilla.com

41. posido.com

42. quickwin.com

43. rabona.com

44. slotspalace.com

45. sportuna.com

46. ​​​​novajackpot.com

47. 5gringos.com

48. spinrollz.com

49. spin247.com

50. slotuna.com

51. slotexo.com

52. robycasino.com

53. polestarcasino.com

54. playio.com

55. ninlay.com

56. malinacasino.com

57. luckyheroes.com

58. legiano.com

59. kinbet.com

60. jackpotfrenzy.com

61. houseofspades.com

62. grandclub.com

63. genieplay.com

64. funid.com

65. extravegas.com

66. cawino.com

67. casinova.com

68. dazardbet.com

69. cadoola.com

70. boaboa.com

71. billybets.com

72. beteum.com

73. betalright.com

74. betalice.com

75. alfcasino.com

76. 7signs.com

77. zeuswin.com

78. wonaco.com

79. wingaga.com

80. wildsino.com

81. viperwin.com

82. vinylcasino.com

83. vegasino.com

84. tikicasino.com

85. supabet.com

86. spinsy.com

87. naobet.com

88. vikingluck.com

89. spinight.com

90. robocat.com

91. bethall.com

92. spinfest.com

93. spinsofglory.com

94. heroespin.com

95. oceanspin.com

96. casinolo.com

97. midasluck.com

98. allyspin.com

99. bassbet.com

100. spinit.com

101. royalgame.com

102. duospin.com

103. greenluck.com

104. winbay.com

105. dragonia.com

106. pistolo.com

Въпросът за самоизключването и неговите последици

След като поисках самоизключване от платформата Robocat, не трябваше да мога да играя на друга платформа, собственост на същата компания. Въпреки това, въпреки моето самоизключване, ми беше позволено да се регистрирам и да играя на платформата Vegasino, която заобикаля основните принципи на отговорния хазарт.

Тази мултиплатформена политика, с която компанията непрекъснато създава нови марки под един и същи лиценз, има за цел да "улови" уязвимите играчи и да им позволи да продължат да играят, въпреки ограниченията, които са наложени.

Ако приемем, че самоизключването трябва да се прилага индивидуално за всяка платформа поотделно, тогава ние ефективно ще сме „убили" пристрастения играч, позволявайки му да се плъзне в порочен кръг на пристрастяване, без никаква реална защита.

Това явление е не само неетично, но и опасно, тъй като доставчиците носят отговорност да гарантират, че играчите са защитени, когато предприемат мерки за самозащита, като например самоизключване.

Отхвърляне на жалбата на Casino Guru

Подадох жалба до Casino Guru, обяснявайки моя проблем и загриженост, но жалбата ми беше затворена като неоснователна, въпреки факта, че предишна, идентична жалба от друг играч относно платформата Posido беше прегледана и решена положително.

Това различно третиране повдига въпроси относно последователността и прозрачността в процеса на разрешаване на жалби.

Какво питам?

Нека жалбата ми бъде преразгледана от друг администратор.

Моята история на самоизключване от Robocat трябва да бъде взета под внимание и правилно приложена във всички групови платформи.

Да ми бъдат възстановени нетните загуби от участието ми в техните платформи.

Направете ясни политиките за самоизключване във всички групови платформи, за да защитите ефективно играчите.

Моля всеки, който се е сблъсквал с подобни проблеми с тези платформи, да сподели опита си. Важно е да се оповести ситуацията и да се гарантира, че съответните органи ще предприемат необходимите мерки.


Автоматичен превод:
1...4 5 6...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини