Направих тегленето снощи. Очевидно ще изчакам 14 дни, както писахте, но като видях всички тези негативни отзиви, изпаднах в паника. Да се надяваме, казва ми, че тегленето е още в първа фаза
I made the withdrawal last night. Obviously I will wait 14 days as you wrote, but seeing all these negative reviews I panicked. Let's hope so, it tells me that the withdrawal is still in the first phase
Il prelievo l’ho fatto ieri sera.Ovviamente aspetterò i 14 giorni come hai scritto,però vedendo tutte queste recensioni negative mi sono fatto prendere dal panico.Speriamo bene,mi dice che il prelievo è ancora nella prima fase
Докато сте в началото, не е нужно да се притеснявате веднага, въпреки че, както казвате, ако видите подобни коментари, не ви обвинявам, че имате определено ниво на недоверие.
Вижте как върви тегленето и дали казиното го одобрява или какво се случва.
Когато нещо се промени, не забравяйте да ги уведомите.
Успех.☘️
While you are at the beginning, you don't have to worry right away, although as you say, if you see comments like that, I don't blame you for having a certain level of disbelief.
Watch how the withdrawal goes and whether the casino approves it or what happens.
When anything changes, be sure to let them know.
Good luck.☘️
Имате ли проблеми с тегленето в това казино?
Моля, опишете ни го, за да можем да помогнем по някакъв начин.
На какво се дължи забавянето?
Do you experience some issues with the withdrawal at this casino?
Please describe it to us so we are able to help somehow.
What is causing the delay?
Подадох заявка за теглене от 1 септември и все още пише, че е в процес на преглед и когато ги попитам защо им отнема толкова време, те ми казаха, че няма нужда да се притеснявам.
I have made a withdrawal request since 9/1 and it still says it is under review and when I ask them why they are taking so long they tell me that I don't need to worry.
Εχω κανει αιτημα αναληψης απο 9/1 και και ακομα μου βγαζει ότι βρισκεται υπο εξεταση και οταν τους ρωταω για ποιον λόγο αργουν μου λενε οτι δεν χρειαζεται να ανησυχω
Добър вечер, поисках 2 тегления по €500 от vegasino от 1 септември и те все още се преглеждат и когато ги попитам кога ще е готово, те просто ми казаха да имам търпение. Днес, който е 5-ти работен ден, дори не са ми отговорили на имейлите. Какво мога да направя по въпроса?
Good evening, I have requested 2 withdrawals of €500 from vegasino since 9/1 and they are still under review and when I ask them when it will be ready they simply tell me to be patient. Today, which is the 5th business day, they haven't even replied to my emails. What can I do about this?
Καλησπερα εχω ζητησει απο 9/1 2 αναληψεις των 500€ απο το vegasino και ακομα βρισκονται υπο εξεταση και οταν τους ρωταω ποτε θα είναι ετοιμη μου λενε απλα να κανω υπομονη.Σημερα που ειναι η 5η εργάσιμη μερα δεν μου απαντανε καν στα email μου.Τι μπορω να κανω για αυτο;
Хей, Роми ти задава всякакви въпроси, така че ще е най-добре да й отговориш тук, за да нямаме една и съща дискусия. Възможно ли е това?
Hey, Romi has been asking you all sorts of questions so it would be best to answer her here so that you and I don't have the same discussion. Would that be possible?
Подадох заявка за теглене от 1 септември и все още пише, че е в процес на преглед и когато ги попитам защо им отнема толкова време, те ми казаха, че няма нужда да се притеснявам.
I have made a withdrawal request since 9/1 and it still says it is under review and when I ask them why they are taking so long they tell me that I don't need to worry.
Εχω κανει αιτημα αναληψης απο 9/1 και και ακομα μου βγαζει ότι βρισκεται υπο εξεταση και οταν τους ρωταω για ποιον λόγο αργουν μου λενε οτι δεν χρειαζεται να ανησυχω
Искали ли са ви да изпратите някакви документи, за да мине проверката, може би?
Понякога е необходимо време, за да ги проверите, а понякога са необходими още повече документи.
Така че, моля, уведомете ни повече за ситуацията.
Have they asked you to send any documents to pass the verification, perhaps?
Sometimes it needs time to check those, and even more documents are needed sometimes.
So, let us know more regarding the situation, please.
Не са ми искали документи, но ми казаха, че е на финала на прегледа.
They haven't asked me for any documents, but they tell me it's in the final stages of the review.
Δεν μου εχουν ζητησει καποιο εγγραφο αλλα παρα μου λενε οτι βρίσκεται στο τελικο σταδιο του ελεγχου
Добре, моля, уведомете ни как ще продължи.
Okay, so please let us know how it will continue.
Днес получих имейла за потвърждение на тегленето, парите със сигурност ще пристигнат в понеделник/вторник
Today I received the withdrawal confirmation email, the money will surely arrive on Monday/Tuesday
Oggi mi è arrivata la mail di conferma del prelievo,sicuramente lunedì/martedì arriveranno i soldi
Чудесно, тогава трябва да ги имате, както казвате, още една седмица.
Ще ви пожелая да го направите и когато се случи, моля, уведомете ме.
Ще се радвам да съм с вас.😊
Great, then you should have them, as you say, for another week.
I will wish you to do so and when it happens, please let me know.
I'll be glad to be with you.😊
добро утро
Акаунтът ми е блокиран повече от седмица, с предстоящи тегления и услугата за чат е блокирана и не съм получил имейл отговор от поддръжката. Бих искал да получа отговор възможно най-скоро, преди да се свържа с адвокат
Good morning,
I have had my account blocked for over a week, with pending withdrawals, and the chat service is blocked and I have not received any email response from support. I would like to have an answer as soon as possible before contacting a lawyer
Buongiorno,
ho l'account bloccato da più di una settimana, con dei prelievi in sospeso, e mi è interdetto il servizio chat e non ricevo alcuna mail di risposta dal supporto. Desidero avere quanto prima una risposta prima di rivolgermi ad un legale
Добър вечер, все още чакам теглене от 1 септември от vegasino
Good evening, I'm still waiting for a withdrawal from 9/1 from vegasino
Καλησπερα ακομα περιμενω αναληψη απο 9/1 απο vegasino
добро утро
Акаунтът ми е блокиран повече от седмица, с предстоящи тегления и услугата за чат е блокирана и не съм получил имейл отговор от поддръжката. Бих искал да получа отговор възможно най-скоро, преди да се свържа с адвокат
Good morning,
I have had my account blocked for over a week, with pending withdrawals, and the chat service is blocked and I have not received any email response from support. I would like to have an answer as soon as possible before contacting a lawyer
Buongiorno,
ho l'account bloccato da più di una settimana, con dei prelievi in sospeso, e mi è interdetto il servizio chat e non ricevo alcuna mail di risposta dal supporto. Desidero avere quanto prima una risposta prima di rivolgermi ad un legale
здрасти
Разбирам намеренията ви и видях оплакването ви. Е, първо, боя се, че трябва леко да ви разочаровам. Въпреки че процесът на оплакване има голям потенциал да ви помогне, той се нуждае от време, за да продължи да напредва. Така че, ако търсите най-бързия вариант, предполагам, че се връщаме към казиното, но изглежда, че сте изчерпали комуникационните канали. Какво ще кажете за техните профили в социалните медии?
Нека да го разгледаме от друга гледна точка: опитвали ли сте да информирате екипа за поддръжка на казиното, който искате да представите ситуацията на адвоката? Понякога този вид жест привлича вниманието, понякога не.
Във всеки случай, когато става въпрос за оплаквания, ние предоставяме на казиното 14 пълни дни за разрешаване на въпроса без пряка намеса. Предполагам, че това не е добра новина.
Имате ли някакви идеи защо акаунтът ви е блокиран? Можете ли да видите бележки, докато се опитвате да се регистрирате?
Hi!
I understand your intentions and also saw your complaint. Well, first of all, I have to slightly disappoint you, I fear. Even though the complaint process has great potential to help you, it needs its time to progress further. So, if you seek the quickiest option, I guess we're getting back to the casino, yet it appears you have run out of communication channels. What about their social media profiles?
Let's take it from the other perspective: have you tried informing the casino support you aimed to present the situation to the lawyer? Sometimes this sort of gesture draws attention, sometimes it does not.
In any case, when it comes to complaints, we provide casino 14 full days to resolve the matter without direct intervention. I imagine this is not good news.
Do you have any ideas of why your account is blocked? Can you see any notes while trying to sign up?
След като бяха поискани тегления, те блокираха акаунта. Отнема 2 секунди за депозиране на каквато и да е сума, но за възстановяване на законно спечелените пари седмици. Всичко това е срамно, не че всички хора са заклети комарджии и неспособни да разбират и искат.
Once the withdrawals were requested they blocked the account. It takes 2 seconds to deposit any amount but to recover the money legitimately won weeks. All this is shameful, it is not that all people are compulsive gamblers and incapable of understanding and wanting.
Una volta richiesti i prelievi hanno bloccato il conto. Ci vogliono 2 secondi per depositare qualunque cifra ma per recuperare i soldi legittimamente vinti settimane. Tutto questo è vergognoso, non è che le persone sono tutte ludopatiche e incapaci di intendere e di volere.
здравейте!
За съжаление, ако прегледате тази тема, със сигурност ще разберете, че не сте единственият. Някои играчи чакат дълго предвид очакванията ви за време. От друга страна, според някои други опити, казиното е способно да плаща. Просто трябва да сте много търпеливи. Не само с оттеглянето, но и по време на KYC, което според мен все още не беше необходимо. Е, надявам се казиното скоро да разработи по-добър и по-бърз процес на плащане на своите играчи.
Hi there!
Sadly to say, if you go through this thread, you will surely find out that you are not the only one. Some players have been waiting long considering your time expectations. On the other hand, according to some other experiences, the casino is capable of paying. You just have to be very patient. Not just with the withdrawal but also during the KYC, which I believe was not neccessary yet. Well, I hope the casino will soon work out a better and quicker process of paying its players.
След като бяха поискани тегления, те блокираха акаунта. Отнема 2 секунди за депозиране на каквато и да е сума, но за възстановяване на законно спечелените пари седмици. Всичко това е срамно, не че всички хора са заклети комарджии и неспособни да разбират и искат.
Once the withdrawals were requested they blocked the account. It takes 2 seconds to deposit any amount but to recover the money legitimately won weeks. All this is shameful, it is not that all people are compulsive gamblers and incapable of understanding and wanting.
Una volta richiesti i prelievi hanno bloccato il conto. Ci vogliono 2 secondi per depositare qualunque cifra ma per recuperare i soldi legittimamente vinti settimane. Tutto questo è vergognoso, non è che le persone sono tutte ludopatiche e incapaci di intendere e di volere.
Предполагам, че трябва да е объркващо или по-добре да кажем досадно... Както обаче каза Роми, това наистина е съвсем нормален курс на действие. Най-вече, за да позволи на казиното да проучи сметката или да извърши проверка или KYC процеса, без, да кажем, да бъде обезпокоявано.
Това, което все още смятам за невероятно е, че не споменахте никакви имейли или съобщения, обясняващи процеса. Означава ли това, че казиното не ви е изпратило никаква актуализация относно стъпките, които трябва да очаквате, за да можете да теглите, моля? Бихте ли любезно проверили това, за да сте сигурни? 🙏
I imagine it must be confusing, or better say annoying... As Romi said though, this is indeed quite a normal course of action. Mostly to allow the casino to investigate the account or perform a check or the KYC process without, let's say, being disturbed.
What I still deem unbelivable is that you did not mention any emails or messages explaining the process. Does it mean the casino did not send you any update regarding the steps you should expect in order to be able to withdraw, please? Could you kindly check that out, just to be sure? 🙏
Знам, че е способен да плаща, преди плащаха и много бързо, но сега не знам какво им е станало.
I know he's capable of paying, they used to pay and very quickly, but now I don't know what's happened to them.
Το ξερω οτι ειναι ικανο να πληρωσει παλια πληρωναν και πολυ γρηγορα μαλιστα τωρα δεν ξερω τι εχουν παθει
здравей
Бих искал да споделя личния си опит и да информирам другите играчи за практиките на NovaForge Ltd, която работи под общ лиценз ALSI-152406028-FI2, валиден до 13 юни 2025 г.
Компанията управлява десетки казино платформи под една и съща корпоративна шапка. Ето пълния списък на платформите, притежавани от компанията:
1. bankonbet.com
2. betriot.com
3. casinoinfinity.com
4. cazimbo.com
5. crownplay.com
6. dollycasino.com
7. fezbet.com
8. greatwin.com
9. amunra.com
10. burancasino.com
11. boomerang-bet.com
12. boomerang-casino.com
13. casinado.com
14. casinoly.com
15. excitewin.com
16. frumzi.com
17. kingmaker.com
18. legendplay.com
19. neon54.com
20. nomini.com
21. spinanga.com
22. revolutioncasino.com
23. rtbet.com
24. talismania.com
25. zetcasino.com
26. cashed.com
27. casinia.com
28. lunubet.com
29. mrpacho.com
30. myempire.com
31. powbet.com
32. powerupcasino.com
33. sgcasino.com
34. sportaza.com
35. wazamba.com
36. casombie.com
37. joker8.com
38. librabet.com
39. ohmyspins.com
40. playzilla.com
41. posido.com
42. quickwin.com
43. rabona.com
44. slotspalace.com
45. sportuna.com
46. novajackpot.com
47. 5gringos.com
48. spinrollz.com
49. spin247.com
50. slotuna.com
51. slotexo.com
52. robycasino.com
53. polestarcasino.com
54. playio.com
55. ninlay.com
56. malinacasino.com
57. luckyheroes.com
58. legiano.com
59. kinbet.com
60. jackpotfrenzy.com
61. houseofspades.com
62. grandclub.com
63. genieplay.com
64. funid.com
65. extravegas.com
66. cawino.com
67. casinova.com
68. dazardbet.com
69. cadoola.com
70. boaboa.com
71. billybets.com
72. beteum.com
73. betalright.com
74. betalice.com
75. alfcasino.com
76. 7signs.com
77. zeuswin.com
78. wonaco.com
79. wingaga.com
80. wildsino.com
81. viperwin.com
82. vinylcasino.com
83. vegasino.com
84. tikicasino.com
85. supabet.com
86. spinsy.com
87. naobet.com
88. vikingluck.com
89. spinight.com
90. robocat.com
91. bethall.com
92. spinfest.com
93. spinsofglory.com
94. heroespin.com
95. oceanspin.com
96. casinolo.com
97. midasluck.com
98. allyspin.com
99. bassbet.com
100. spinit.com
101. royalgame.com
102. duospin.com
103. greenluck.com
104. winbay.com
105. dragonia.com
106. pistolo.com
Въпросът за самоизключването и неговите последици
След като поисках самоизключване от платформата Robocat, не трябваше да мога да играя на друга платформа, собственост на същата компания. Въпреки това, въпреки моето самоизключване, ми беше позволено да се регистрирам и да играя на платформата Vegasino, която заобикаля основните принципи на отговорния хазарт.
Тази мултиплатформена политика, с която компанията непрекъснато създава нови марки под един и същи лиценз, има за цел да "улови" уязвимите играчи и да им позволи да продължат да играят, въпреки ограниченията, които са наложени.
Ако приемем, че самоизключването трябва да се прилага индивидуално за всяка платформа поотделно, тогава ние ефективно ще сме „убили" пристрастения играч, позволявайки му да се плъзне в порочен кръг на пристрастяване, без никаква реална защита.
Това явление е не само неетично, но и опасно, тъй като доставчиците носят отговорност да гарантират, че играчите са защитени, когато предприемат мерки за самозащита, като например самоизключване.
Отхвърляне на жалбата на Casino Guru
Подадох жалба до Casino Guru, обяснявайки моя проблем и загриженост, но жалбата ми беше затворена като неоснователна, въпреки факта, че предишна, идентична жалба от друг играч относно платформата Posido беше прегледана и решена положително.
Това различно третиране повдига въпроси относно последователността и прозрачността в процеса на разрешаване на жалби.
Какво питам?
Нека жалбата ми бъде преразгледана от друг администратор.
Моята история на самоизключване от Robocat трябва да бъде взета под внимание и правилно приложена във всички групови платформи.
Да ми бъдат възстановени нетните загуби от участието ми в техните платформи.
Направете ясни политиките за самоизключване във всички групови платформи, за да защитите ефективно играчите.
Моля всеки, който се е сблъсквал с подобни проблеми с тези платформи, да сподели опита си. Важно е да се оповести ситуацията и да се гарантира, че съответните органи ще предприемат необходимите мерки.
Hello,
I would like to share my personal experience and inform other players about the practices of NovaForge Ltd, which operates under a common license ALSI-152406028-FI2, valid until June 13, 2025.
The company operates dozens of casino platforms under the same corporate umbrella. Here is the full list of platforms owned by the company:
1. bankonbet.com
2. betriot.com
3. casinoinfinity.com
4. cazimbo.com
5. crownplay.com
6. dollycasino.com
7. fezbet.com
8. greatwin.com
9. amunra.com
10. burancasino.com
11. boomerang-bet.com
12. boomerang-casino.com
13. casinado.com
14. casinoly.com
15. excitewin.com
16. frumzi.com
17. kingmaker.com
18. legendplay.com
19. neon54.com
20. nomini.com
21. spinanga.com
22. revolutioncasino.com
23. rtbet.com
24. talismania.com
25. zetcasino.com
26. cashed.com
27. casinia.com
28. lunubet.com
29. mrpacho.com
30. myempire.com
31. powbet.com
32. powerupcasino.com
33. sgcasino.com
34. sportaza.com
35. wazamba.com
36. casombie.com
37. joker8.com
38. librabet.com
39. ohmyspins.com
40. playzilla.com
41. posido.com
42. quickwin.com
43. rabona.com
44. slotspalace.com
45. sportuna.com
46. novajackpot.com
47. 5gringos.com
48. spinrollz.com
49. spin247.com
50. slotuna.com
51. slotexo.com
52. robycasino.com
53. polestarcasino.com
54. playio.com
55. ninlay.com
56. malinacasino.com
57. luckyheroes.com
58. legiano.com
59. kinbet.com
60. jackpotfrenzy.com
61. houseofspades.com
62. grandclub.com
63. genieplay.com
64. funid.com
65. extravegas.com
66. cawino.com
67. casinova.com
68. dazardbet.com
69. cadoola.com
70. boaboa.com
71. billybets.com
72. beteum.com
73. betalright.com
74. betalice.com
75. alfcasino.com
76. 7signs.com
77. zeuswin.com
78. wonaco.com
79. wingaga.com
80. wildsino.com
81. viperwin.com
82. vinylcasino.com
83. vegasino.com
84. tikicasino.com
85. supabet.com
86. spinsy.com
87. naobet.com
88. vikingluck.com
89. spinight.com
90. robocat.com
91. bethall.com
92. spinfest.com
93. spinsofglory.com
94. heroespin.com
95. oceanspin.com
96. casinolo.com
97. midasluck.com
98. allyspin.com
99. bassbet.com
100. spinit.com
101. royalgame.com
102. duospin.com
103. greenluck.com
104. winbay.com
105. dragonia.com
106. pistolo.com
The issue of self-exclusion and its implications
After requesting self-exclusion from the Robocat platform, I should not have been able to play on any other platform owned by the same company. However, despite my self-exclusion, I was allowed to register and play on the Vegasino platform, which circumvents the basic principles of responsible gambling.
This multi-platform policy, with which the company constantly creates new brands under the same license, aims to "capture" vulnerable players and allow them to continue playing, despite the restrictions that have been imposed.
If we accept that self-exclusion must be applied individually to each platform separately, then we will have effectively "killed" the addicted player, allowing them to slide into a vicious cycle of addiction, without any real protection.
This phenomenon is not only unethical but also dangerous, as providers have a responsibility to ensure that players are protected when they take self-protection measures, such as self-exclusion.
Casino Guru complaint rejection
I filed a complaint with Casino Guru, explaining my problem and concern, but my complaint was closed as unjustified, despite the fact that a previous, identical complaint from another player about the Posido platform was reviewed and resolved positively.
This differential treatment raises questions about consistency and transparency in the complaints resolution process.
What am I asking for?
Have my complaint re-evaluated by a different administrator.
My history of self-exclusion from Robocat should be taken into account and properly implemented across all group platforms.
To be reimbursed for the net losses incurred from my participation in their platforms.
Make self-exclusion policies clear across all group platforms to effectively protect players.
I ask anyone who has faced similar problems with these platforms to share their experience. It is important to make the situation known and ensure that the relevant authorities take the necessary measures.
Γεια σας,
Θα ήθελα να μοιραστώ την προσωπική μου εμπειρία και να ενημερώσω τους υπόλοιπους παίκτες σχετικά με τις πρακτικές της NovaForge Ltd, η οποία λειτουργεί κάτω από μία κοινή άδεια ALSI-152406028-FI2, ισχύουσα έως τις 13 Ιουνίου 2025.
Η εταιρεία διαχειρίζεται δεκάδες πλατφόρμες καζίνο κάτω από την ίδια εταιρική ομπρέλα. Εδώ είναι η πλήρης λίστα των πλατφορμών που ανήκουν στην εταιρεία:
1. bankonbet.com
2. betriot.com
3. casinoinfinity.com
4. cazimbo.com
5. crownplay.com
6. dollycasino.com
7. fezbet.com
8. greatwin.com
9. amunra.com
10. burancasino.com
11. boomerang-bet.com
12. boomerang-casino.com
13. casinado.com
14. casinoly.com
15. excitewin.com
16. frumzi.com
17. kingmaker.com
18. legendplay.com
19. neon54.com
20. nomini.com
21. spinanga.com
22. revolutioncasino.com
23. rtbet.com
24. talismania.com
25. zetcasino.com
26. cashed.com
27. casinia.com
28. lunubet.com
29. mrpacho.com
30. myempire.com
31. powbet.com
32. powerupcasino.com
33. sgcasino.com
34. sportaza.com
35. wazamba.com
36. casombie.com
37. joker8.com
38. librabet.com
39. ohmyspins.com
40. playzilla.com
41. posido.com
42. quickwin.com
43. rabona.com
44. slotspalace.com
45. sportuna.com
46. novajackpot.com
47. 5gringos.com
48. spinrollz.com
49. spin247.com
50. slotuna.com
51. slotexo.com
52. robycasino.com
53. polestarcasino.com
54. playio.com
55. ninlay.com
56. malinacasino.com
57. luckyheroes.com
58. legiano.com
59. kinbet.com
60. jackpotfrenzy.com
61. houseofspades.com
62. grandclub.com
63. genieplay.com
64. funid.com
65. extravegas.com
66. cawino.com
67. casinova.com
68. dazardbet.com
69. cadoola.com
70. boaboa.com
71. billybets.com
72. beteum.com
73. betalright.com
74. betalice.com
75. alfcasino.com
76. 7signs.com
77. zeuswin.com
78. wonaco.com
79. wingaga.com
80. wildsino.com
81. viperwin.com
82. vinylcasino.com
83. vegasino.com
84. tikicasino.com
85. supabet.com
86. spinsy.com
87. naobet.com
88. vikingluck.com
89. spinight.com
90. robocat.com
91. bethall.com
92. spinfest.com
93. spinsofglory.com
94. herospin.com
95. oceanspin.com
96. casinolo.com
97. midasluck.com
98. allyspin.com
99. bassbet.com
100. spinit.com
101. royalgame.com
102. duospin.com
103. greenluck.com
104. winbay.com
105. dragonia.com
106. pistolo.com
Το ζήτημα του αυτο-αποκλεισμού και οι επιπτώσεις
Αφού ζήτησα αυτο-αποκλεισμό από την πλατφόρμα Robocat, θα έπρεπε κανονικά να μην έχω τη δυνατότητα να παίξω σε καμία άλλη πλατφόρμα που ανήκει στην ίδια εταιρεία. Ωστόσο, παρά τον αυτο-αποκλεισμό μου, μου επετράπη να εγγραφώ και να παίξω στην πλατφόρμα Vegasino, γεγονός που παρακάμπτει τις βασικές αρχές του υπεύθυνου στοιχηματισμού.
Αυτή η πολιτική πολλαπλών πλατφορμών, με την οποία η εταιρεία δημιουργεί συνεχώς νέα brands κάτω από την ίδια άδεια, αποσκοπεί στο να "αιχμαλωτίσει" τους ευάλωτους παίκτες και να τους επιτρέψει να συνεχίσουν να παίζουν, παρά τους περιορισμούς που έχουν τεθεί.
Αν δεχτούμε ότι ο αυτο-αποκλεισμός πρέπει να εφαρμόζεται μεμονωμένα σε κάθε πλατφόρμα ξεχωριστά, τότε θα έχουμε πραγματικά "σκοτώσει" τον εξαρτημένο παίκτη, επιτρέποντάς του να διολισθήσει σε έναν φαύλο κύκλο εθισμού, χωρίς καμία πραγματική προστασία.
Αυτό το φαινόμενο δεν είναι μόνο ανήθικο αλλά και επικίνδυνο, καθώς οι πάροχοι έχουν ευθύνη να διασφαλίζουν ότι οι παίκτες προστατεύονται όταν λαμβάνουν μέτρα αυτοπροστασίας, όπως ο αυτο-αποκλεισμός.
Απόρριψη καταγγελίας από Casino Guru
Υπέβαλα καταγγελία στο Casino Guru, εξηγώντας το πρόβλημα και την ανησυχία μου, αλλά η καταγγελία μου έκλεισε ως αδικαιολόγητη, παρά το γεγονός ότι προηγούμενη, πανομοιότυπη καταγγελία άλλου παίκτη για την πλατφόρμα Posido εξετάστηκε και επιλύθηκε θετικά.
Αυτή η διαφορετική μεταχείριση γεννά ερωτήματα σχετικά με τη συνέπεια και τη διαφάνεια στη διαδικασία επίλυσης παραπόνων.
Τι ζητώ
Να γίνει εκ νέου αξιολόγηση της καταγγελίας μου από διαφορετικό διαχειριστή.
Να ληφθεί υπόψη το ιστορικό αυτο-αποκλεισμού μου από την Robocat και να εφαρμοστεί σωστά σε όλες τις πλατφόρμες του ομίλου.
Να μου επιστραφούν οι καθαρές ζημίες που προέκυψαν από τη συμμετοχή μου στις πλατφόρμες τους.
Να γίνουν σαφείς οι πολιτικές αυτο-αποκλεισμού σε όλες τις πλατφόρμες του ομίλου, ώστε να προστατευθούν οι παίκτες αποτελεσματικά.
Παρακαλώ όποιον έχει αντιμετωπίσει παρόμοια προβλήματα με αυτές τις πλατφόρμες, να μοιραστεί την εμπειρία του. Είναι σημαντικό να γνωστοποιηθεί η κατάσταση και να διασφαλιστεί ότι οι αρμόδιες αρχές θα λάβουν τα απαραίτητα μέτρα.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.