НачалоФорумКазинаVegasino Casino - обща дискусия

Vegasino Casino - обща дискусия (страница 2)

55 634 преглеждания 390 отговора |
преди 1 година
|
1 2 3...20
Добавете пост
Dimitrisgk89
преди 1 година

Значи сте поискали и теглене на пари в брой от картата, нали? 14 дни са доста и вярвам, че нашият екип скоро ще се свърже с казиното, за да разбере повече и се надяваме, че ще могат да ви помогнат. И аз не бих искал да чакам дълго време, но ще трябва да запазим хладнокръвие.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Да, днес затварям 14 дни. През всичките тези дни общувам с тях всеки ден и всеки ден ми казват едни и същи неща, че оттеглянето ми е приоритет и да не се притеснявам. Имам голяма история на депозити за моите данни и направих печалби, които достигнаха над €5000, но имам лимит за теглене от само €500 и успях да изтегля само €1500. Моите тегления също са „в процес на преглед", все още нищо не е напреднало. И днес, когато говорих с тях по имейл и чат на живо, те ми отговориха точно както през всичките дни. Мисля, че е несправедливо. През цялото това време имах 3 паник атаки. Трябва незабавно да преведат парите в сметката ми. Те рекламират бързи тегления и по този начин губят доверието си в крайна сметка.

Автоматичен превод:
Dimitrisgk89
преди 1 година

Понякога отнема малко повече време и знам, че не е приятно да чакате 2 седмици за теглене. Ако продължават да ви казват едно и също нещо, вероятно ще си взема почивка и ще напусна казиното, за да видя дали парите идват. Другото нещо е, че ако тегленията са „в процес на преглед", те вероятно все още не са пуснати, така че може да отнеме известно време. Ще ми е интересно да разбера с каква цел се разглеждат. Дали е нещо нормално или има проверка, която е по-обширна.

Надяваме се, че скоро ще разберем всичко, тъй като жалбата е отворена.

Ще ти стискам палци.🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моля, дръжте очите си отворени и ако можете, свържете се с тях. Питал съм ги всичко и те ми казаха същото: да имам търпение.

Автоматичен превод:
Dimitrisgk89
преди 1 година

Не се притеснявайте, нашият екип се състои от експерти, които се занимават с това от известно време и търсят цялата необходима информация. Със сигурност ще научите всичко необходимо директно в жалбата си.


Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Здравейте, как мина??? Имам същия проблем


Минаха 3 работни дни.

В раздела за проверка ми казват, че проверката не е необходима

Но тегленията все още са под контрол

Възможно ли е това??? Това измама ли е???

Редактирано
Автоматичен превод:
Meromarala
преди 12 месеца

здравей

Предлагам да използвате функцията за отговор и да попитате въпросното лице. Опитах се да улесня нещата за вас, но жалбата гласи, че последната актуализация е била преди 2 дни и не изглежда, че тегленето от 29.11 е разрешено.

Наистина зависи какво проверяват и защо. Няма смисъл да се гадае без подробно проучване.

Неприятно е, но в този момент просто няма друг начин, освен да чакате.

Просто се чудя, има ли други подробности за проверката, моля?


Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Здравейте, имам същия проблем. Кажете ми от какво имате нужда и аз ще доставя всичко. Имам екранни снимки на всичко.

Автоматичен превод:
Dimitrisgk89
преди 12 месеца

Здравейте, решихте ли този проблем?

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Здравейте, имам същия проблем. Кажете ми от какво имате нужда и аз ще доставя всичко. Имам екранни снимки на всичко.

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Ако имате нужда от помощ от нашия екип за жалби, моля, подайте жалбата си тук .

Ще трябва да опишете добре целия проблем с вашето преживяване в това казино, за да можем да започнем с разследването.

Ако имате нужда от помощ с него, моля, уведомете ни.

Какво точно се случи във вашата ситуация, моля?

Автоматичен превод:
Romi
преди 12 месеца

Опитвам се да пусна тема, но когато искам да продължа, не ми дава.

Можете ли да се свържете с мен по имейл??

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Здравейте, чакам теглене в казиното https://vegasino1.com/

Плащането уж до 3 дни, но те пак се оправдават, че са закъснели, че съжаляват.

Общите ми печалби са 25 000 ЕВРО, които сега имам в сметката си.

Разрешеното ми теглене е 1000 ЕВРО, защото имам VIP сметка 4 LVL.


Имам 3 селекции, които са в състояние „Проверка".

Минаха 5 работни дни, а те все още се извиняват.

Моля, можете ли да ми дадете информация за контакт на евентуален адвокат? Или съвети какво мога да направя сега? Не бих искал да загубя парите, които спечелих

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Опитвам се да пусна тема, но когато искам да продължа, не ми дава.

Можете ли да се свържете с мен по имейл??

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Мога ли да попитам дали използвате нашия сайт с автоматичен преводач в браузъра си?

Това обикновено е проблемът, когато нашите потребители се опитват да подадат жалба.

Просто използвайте друг браузър без преводач, тъй като нямате нужда от него на нашия уебсайт, тъй като ние използваме автоматичен преводач, когато подадете жалба или дори тук във форума. Можете лесно да пишете на вашия език и той ще бъде преведен по-късно.

Моля, уведомете ме, ако сте успели да изпратите жалбата си по този начин.

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

file Можете ли да ми помогнете. Все още чакам моите тегления. Направих теглене на 11.12.24 г. 500 € второто 12.12.24 г. 500 € Третото на 14.12.24 г. 500 € Все още не съм получил нищо. Няколко пъти писах на поддръжката ми казват, че са подали жалба във финансовия отдел. Те се извиниха за проблема с търпението. Но се притеснявам, страхувам се да не получа парите си.

моля

Редактирано
Автоматичен превод:
LeonardoLC изтри публикацията
LeonardoLC
преди 11 месеца

Използвахте метод за теглене на криптовалута, не знам много за тази услуга. Използвах Mastercard. надявам се! Аз съм притеснен човек. Не разбирам защо тези тегления отнемат толкова време.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Вегасино:

file Здравейте, някой може ли да ми помогне, аз също чакам 3 тегления от €500, последното направено на 14/12/24. Ще публикувам и снимка, можете ли да ме успокоите за плащанията?? притеснен съм

Четох, че един потребител е получил парите. След колко време поиска оттеглянето? Благодаря помогнете ми

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, също остана в това състояние 3 дни, след това в неделя... 4-ти ден... Получих кредитите на картата, тегленето ми беше 280

Автоматичен превод:
Michele1672
преди 11 месеца

така че трябва да чакам. Аз съм притеснен. Още ли играете в това казино? Направих първото си теглене на 12/12/24, второто на 13/12/24 и третото на 14/12/24

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не, вече не играя там, не ми се стори много надежден... въпреки че трябва да кажа честната истина, в крайна сметка ми плати... 10 дни не са малко време, подайте заявка оплакване тук на казино гуру, те могат да ви помогнат

Автоматичен превод:
1 2 3...20
Отидете на страницаот 20 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини