ФорумКазинаVasyCasino - обща дискусия

VasyCasino - обща дискусия

преди 2 години от mcclane2020
|
3275 преглеждания 6 отговора |
|
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с VasyCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

това васи казино е наистина лошо и обслужването на клиенти е още по-лошо !!

Няколко пъти съм им пускал имейл, че искам да закрия акаунта си, те не го затварят и нямам настройки отгоре на маркетинговите съобщения, така че те ми пускат постоянно имейл реклами и реклами с текстови съобщения.

скоро ще трябва да подам наказателен доклад за това казино, ако не спрат да изпращат спам и не закрият акаунта ми.

Вече не играя там и съм им го казвал няколко пъти.


но те не мислят, че искам да съм техен клиент вече...


Автоматичен превод:
mcclane2020
преди 2 години

Опитвали ли сте да се свържете с тях в чата на живо? Това може да помогне.

file

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Свързах се с тях в чат на живо и те всеки път молят да поставят имейл в тяхната поддръжка, не могат да затворят акаунта чрез чат.

отчита ли ми се да се притеснявам, когато никога повече не планирам да играя там, но те не спират да изпращат спам, въпреки че съм извадил "маркетингови съобщения" в настройките на акаунта си

Все още поставям ограничение от 1 ден за игри, когато няма други възможности за избор.

веднъж ми поискаха документите, за да мога да закрия акаунта си, но не се наложи да давам други документи, за да закрия акаунта. Не съм спечелил нищо от там и не съм потвърдил сметката.

и няма да им изпращам никакви документи, може дори да ми откраднат самоличността с тях.

Автоматичен превод:
mcclane2020
преди 2 години

Не виждам причина защо някое казино би било толкова упорито срещу закриване на някаква сметка. Това само ядосва играча и шансът (ако е имало такъв) този играч да се върне бързо намалява. Особено, ако досега не е имало голяма печалба.

Автоматичен превод:
преди 2 години

те изпратиха имейл вчера, че акаунтът ще бъде затворен в рамките на 48 часа.

и всеки път, когато ми изпратиха имейл относно това затваряне, винаги имаше съобщение, че ще загубите всички бонуси и печалби. но дори не ми дадоха никакви бонуси.

тогава те имат нива за играчи, всеки път когато достигнат ново ниво те получават 3-5 безплатни игри в някаква лоша игра и не са спечелили нито една от тях.

Във всяко съобщение им казвах, че ще спечеля, когато закрия акаунта си и те ще загубят парите ми.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Свързах се с тях в чат на живо и те всеки път молят да поставят имейл в тяхната поддръжка, не могат да затворят акаунта чрез чат.

отчита ли ми се да се притеснявам, когато никога повече не планирам да играя там, но те не спират да изпращат спам, въпреки че съм извадил "маркетингови съобщения" в настройките на акаунта си

Все още поставям ограничение от 1 ден за игри, когато няма други възможности за избор.

веднъж ми поискаха документите, за да мога да закрия акаунта си, но не се наложи да давам други документи, за да закрия акаунта. Не съм спечелил нищо от там и не съм потвърдил сметката.

и няма да им изпращам никакви документи, може дори да ми откраднат самоличността с тях.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Всъщност това не е първият път, когато виждам казино да иска документи, за да закрие сметката. Не е обичайно, но някои казино го искат, преди да затворят сметката.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини