преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с VasyCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
това васи казино е наистина лошо и обслужването на клиенти е още по-лошо !!
Няколко пъти съм им пускал имейл, че искам да закрия акаунта си, те не го затварят и нямам настройки отгоре на маркетинговите съобщения, така че те ми пускат постоянно имейл реклами и реклами с текстови съобщения.
скоро ще трябва да подам наказателен доклад за това казино, ако не спрат да изпращат спам и не закрият акаунта ми.
Вече не играя там и съм им го казвал няколко пъти.
но те не мислят, че искам да съм техен клиент вече...
this vasy casino is really bad and the customer service is even worse !!
I have several times put them an email that I want to close my account, they do not close it, and I have no settings on top of marketing messages so they put me constantly email ads and text message ads too.
i will soon have to file a criminal report for this casino if they don't stop spamming and close my account.
I don’t play there anymore and I’ve told it to them several times.
but they don't think I want to be their customer anymore ...
tämä vasy kasino on todella huono ja asiakaspalvelu on vielä huonompi!!
olen useita kertoja laittanut heille emailia että haluan sulkea tilini,he eivät sitä sulje,ja minulla ei ole asetuksissa päällä markkinointi viestejä niin he laittavat minulle jatkuvasti emailiin mainoksia ja tekstiviestimainoksia myös.
minun on kohta tehtävä rikosilmoitus tästä kasinosta jos eivät lopeta roskamainontaa ja sulje tiliäni.
en pelaa tuolla enää ja olen kertonut sen heille useita kertoja.
mutta he eivät usko että en halua enää olla heidän asiakas...
Опитвали ли сте да се свържете с тях в чата на живо? Това може да помогне.
Have you tried to contact them on the live chat? That could help.
Свързах се с тях в чат на живо и те всеки път молят да поставят имейл в тяхната поддръжка, не могат да затворят акаунта чрез чат.
отчита ли ми се да се притеснявам, когато никога повече не планирам да играя там, но те не спират да изпращат спам, въпреки че съм извадил "маркетингови съобщения" в настройките на акаунта си
Все още поставям ограничение от 1 ден за игри, когато няма други възможности за избор.
веднъж ми поискаха документите, за да мога да закрия акаунта си, но не се наложи да давам други документи, за да закрия акаунта. Не съм спечелил нищо от там и не съм потвърдил сметката.
и няма да им изпращам никакви документи, може дори да ми откраднат самоличността с тях.
i have contacted them in live chat and they ask every time to put an email in their support, can't close the account via chat.
does it account for me there to bother when i never plan to play there again but they don't stop sending spam even though i have taken out "marketing messages" in my account settings
I still put there 1e day limit to gaming when there are no other restriction choices.
they once asked me for my documents so that I could close my account but have not had to give any other documents to close the account. I have not won anything from there and I have not confirmed the account.
and I will not send them any documents, they may even steal my identity with them.
olen ottanut heihin yhteyttä live chatissa ja he pyytävät joka kerta laittaa emailin heidän supportiin,ei voi sulkea tiliä chatin kautta.
ei se tili minua siellä haittaa kun en koskaan aio siellä enää pelata mutta he ei lopeta roskapostin lähettämistä vaikka olen tilin asetuksista ottanut pois "markkinointi viestit"
laitoin vielä sinne 1e päivä rajan pelaamiseen kun ei siellä ole mitään muita rajoitus valintoja.
he ekalla kerralla pyysivät asiakirjojani että voisin sulkea tilini mutta ei ole muihinkaan kasinoihin tarvinnut antaa asiakirjoja tilin sulkemiseen.en ole tuolta mitään voittanut ja en ole tiliä vahvistanut.
enkä lähetä heille mitään asiakirjoja,he saattavat vaikka varastaa identtiteettini niillä.
Не виждам причина защо някое казино би било толкова упорито срещу закриване на някаква сметка. Това само ядосва играча и шансът (ако е имало такъв) този играч да се върне бързо намалява. Особено, ако досега не е имало голяма печалба.
I can't see any reason why would any casino be so persistently against some account closure. It only makes the player angry and the chance (if there was any) that this player will return is rapidly lowering. Especially, if there has been no huge win so far.
те изпратиха имейл вчера, че акаунтът ще бъде затворен в рамките на 48 часа.
и всеки път, когато ми изпратиха имейл относно това затваряне, винаги имаше съобщение, че ще загубите всички бонуси и печалби. но дори не ми дадоха никакви бонуси.
тогава те имат нива за играчи, всеки път когато достигнат ново ниво те получават 3-5 безплатни игри в някаква лоша игра и не са спечелили нито една от тях.
Във всяко съобщение им казвах, че ще спечеля, когато закрия акаунта си и те ще загубят парите ми.
they put in an email yesterday saying the account would close within 48h.
and every time they have emailed me about this closure there has always been a message that you will lose any bonuses and winnings. but they never even gave me any bonuses.
then they have levels for players, every time they reach a new level they get 3-5 free games in some bad game and have not won any of them either.
I told them in every message that I would win when I close my account and they would lose my money.
he laittoivat eilen emailin jossa sanoivat että tili sulkeutuu 48h kuluessa.
ja joka kerta kun he ovat minulle laittaneet emailia tästä sulkemisesta niin on aina ollut viesti että menetät mahdolliset bonukset ja voitot. mutta he eivät minulle koskaan edes antaneet mitään bonuksia.
sitten heillä on tasot pelaajille,aina kun saavuttaa uuden tason niin saa 3-5 vapaapeliä johonkin huonoon peliin,eikä niistäkään ole voittanut mitään.
sanoin niille jokaisessa viestissä että minä voitan kun suljen tilini ja he häviävät minun rahani.
Свързах се с тях в чат на живо и те всеки път молят да поставят имейл в тяхната поддръжка, не могат да затворят акаунта чрез чат.
отчита ли ми се да се притеснявам, когато никога повече не планирам да играя там, но те не спират да изпращат спам, въпреки че съм извадил "маркетингови съобщения" в настройките на акаунта си
Все още поставям ограничение от 1 ден за игри, когато няма други възможности за избор.
веднъж ми поискаха документите, за да мога да закрия акаунта си, но не се наложи да давам други документи, за да закрия акаунта. Не съм спечелил нищо от там и не съм потвърдил сметката.
и няма да им изпращам никакви документи, може дори да ми откраднат самоличността с тях.
i have contacted them in live chat and they ask every time to put an email in their support, can't close the account via chat.
does it account for me there to bother when i never plan to play there again but they don't stop sending spam even though i have taken out "marketing messages" in my account settings
I still put there 1e day limit to gaming when there are no other restriction choices.
they once asked me for my documents so that I could close my account but have not had to give any other documents to close the account. I have not won anything from there and I have not confirmed the account.
and I will not send them any documents, they may even steal my identity with them.
olen ottanut heihin yhteyttä live chatissa ja he pyytävät joka kerta laittaa emailin heidän supportiin,ei voi sulkea tiliä chatin kautta.
ei se tili minua siellä haittaa kun en koskaan aio siellä enää pelata mutta he ei lopeta roskapostin lähettämistä vaikka olen tilin asetuksista ottanut pois "markkinointi viestit"
laitoin vielä sinne 1e päivä rajan pelaamiseen kun ei siellä ole mitään muita rajoitus valintoja.
he ekalla kerralla pyysivät asiakirjojani että voisin sulkea tilini mutta ei ole muihinkaan kasinoihin tarvinnut antaa asiakirjoja tilin sulkemiseen.en ole tuolta mitään voittanut ja en ole tiliä vahvistanut.
enkä lähetä heille mitään asiakirjoja,he saattavat vaikka varastaa identtiteettini niillä.
Всъщност това не е първият път, когато виждам казино да иска документи, за да закрие сметката. Не е обичайно, но някои казино го искат, преди да затворят сметката.
Actually this isn't the 1st time I'm seeing a casino asking for documents in order to close the account. It's not usual, but some casino ask for it before they close the account.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.