Здравейте.
Честно казано, това не е необичаен документ. Например, някои банки в Германия ще предоставят такива документи само след като играчът посети банката лично.
Бих казал, че не е измама да поискате допълнителни документи, казиното е отговорно за обработката на проверката и също така за извършването на допълнителни проверки за сигурност съгласно лицензионните условия.
От друга страна, и за да бъда напълно честен, съгласен съм, че намирането на разумен подход трябва да бъде основен приоритет за казината.
Имате ли представа защо тази алтернатива не работи?
„Свързах се с моята банка и те могат да отпечатат транзакции до днес, както мога да направя у дома, но не е във формата на месечното извлечение и не работи."
Би ли било приемливо, ако посетите банката, за да получите подписана версия с печат?
Просто се опитвам да измисля нещо удобно. 🤷♀️
Ще бъда тук за актуализацията.
Hello.
Frankly, this is not an uncommon document. For instance, some banks in Germany will only provide such documents after the player visits the bank personally.
I'd say it is not fraudulent to ask for further documents, the casino is responsible for processing the verification and also conducting additional security checks per their license conditions.
On the other hand, and to be completely honest, I agree that finding a reasonable approach needs to be a top priority for casinos.
Do you have any clue why this alternative didn't work?
"I have contacted my bank and they can print off transactions up until todays like I can do at home, but its not in the format of the monthly statement and it didnt work."
Would it perhaps be acceptable if you visited the bank to acquire a signed version with a stamp?
I'm just trying to figure something handy. 🤷♀️
I'll be here for the update.