ФорумКазинаTwin Casino - обща дискусия

Twin Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 3 години от dutchg59
|
15647 преглеждания 114 отговора |
|
1...3 4 56
Ggpokerben
преди 10 месеца

Здравейте.

Честно казано, това не е необичаен документ. Например, някои банки в Германия ще предоставят такива документи само след като играчът посети банката лично.

Бих казал, че не е измама да поискате допълнителни документи, казиното е отговорно за обработката на проверката и също така за извършването на допълнителни проверки за сигурност съгласно лицензионните условия.

От друга страна, и за да бъда напълно честен, съгласен съм, че намирането на разумен подход трябва да бъде основен приоритет за казината.

Имате ли представа защо тази алтернатива не работи?

„Свързах се с моята банка и те могат да отпечатат транзакции до днес, както мога да направя у дома, но не е във формата на месечното извлечение и не работи."

Би ли било приемливо, ако посетите банката, за да получите подписана версия с печат?

Просто се опитвам да измисля нещо удобно. 🤷‍♀️

Ще бъда тук за актуализацията.




Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Те искат само извлечението, което се генерира веднъж месечно от банката. Отидох да отпечатам текущи транзакции от сайта на банката и да ги запазя директно като PDF от сайта на банката и те няма да го вземат. Опитах всичко, екранни снимки и т.н. Дори се опитах да изпратя невалидна проверка, за да докажа, че това е моят акаунт lmao. Имайте предвид, че всичките ми депозити бяха интерактивни преводи, обработени чрез GigaDat, а не дебитни или кредитни карти, така че цялата тази бъркотия с проверката е толкова разочароваща. Подадох жалба на този етап, тъй като това не е разумно и напълно излишно и несправедливо към играча да трябва да чака до 1 февруари, за да стане достъпно нещо подобно.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Ggpokerben
преди 10 месеца

В предишните си публикации споменахте, че банката изисква извлечение в PDF формат, показващо вашите депозити при тях. В последния си пост обаче казахте, че сте предоставили изявление в PDF формат, но те са го отхвърлили. Каква беше посочената причина?


Тъй като използвате Interac, предполагам, че живеете в Канада и знаете как да използвате каквото и да е приложение, което вашата банка има.

За TD всичко, което трябва да направите, е да отидете в акаунта си и да кликнете върху преглед на предишни извлечения. От там можете да изтеглите каквито ви трябват, които показват депозитите, които сте направили към тях .

Тази част е важна. Отидете в историята на транзакциите на вашето казино и разберете датите и часовете на вашите депозити. Направете кръстосана препратка към вашите твърдения, за да сте сигурни, че включвате правилните.


Като се има предвид това, лично аз мисля, че нямаш късмет тук.

Twin беше добро казино. Когато се преименуваха на Oddsring, те затвориха за известно време и не мисля, че някога наистина са започнали да функционират отново.

Когато Леон отново отвори Twin като копие на предишния си аз (и извън Oddsring), веднага бях скептичен. Нещо в цялата работа миришеше на риба.

Който и да е глупостта Moonlite NV, не мога да ви кажа. И все пак те очевидно са били лицензирани от 2008 г. с Kahnawake и от 2016 г. с Antillephone.


Звучи като куп глупости, ако питате мен.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Просто ще пусна това там, но може би вие, момчета, трябва да помислите да публикувате нещо на главната страница, което предупреждава играчите да бъдат много внимателни, когато играят в казина, лицензирани от Кюрасао, в обозримо бъдеще.


Не съм сигурен дали мнозина знаят, но Кюрасао е в разгара на пълно преразглеждане на лицензите, премахвайки четирите основни притежателя на лицензи и заменяйки ги само с един: Контролният съвет на Кюрасао за игри.


От уебсайта им:

Правителството на Кюрасао е в процес на модернизиране на своето законодателство за хазарта, за да го приведе в съответствие с международните стандарти и да приеме политика за отговорна игра, която обхваща всички хазартни дейности, които са и ще бъдат лицензирани в юрисдикцията.

Въз основа на това ново законодателство GCB ще бъде преобразуван в нов независим лицензиращ и надзорен орган за всички хазартни игри.

Първият хазартен сектор, който ще бъде легализиран съгласно този нов закон, ще бъдат дистанционните хазартни игри.

Правителството обмисля възможността временно да освободи от новото законодателство оператори, които към момента на влизане в сила на новия закон предлагат дистанционни игри с лиценз, предоставен съгласно NOOGH, така че да могат временно да продължат да работят през този период, без да се нуждаят от да кандидатства незабавно за лиценз.

Правителството е наясно, че значителен брой оператори в момента работят с лиценз, предоставен съгласно NOOGH. Ето защо е един от приоритетите на правителството да запази текущия бизнес, извършван от тези оператори. Правителството би искало да види техните операции от Кюрасао в бъдеще. В същото време правителството трябва да гарантира, че няма да се злоупотребява с евентуално предоставеното временно освобождаване.

От 15 ноември 2023 г. ще бъде възможно операторите да кандидатстват за нов лиценз по действащия закон директно в GCB.


Това току-що започна да се случва, така че предполагам, че е вероятно да видите повече от няколко казина да се развалят през 2024 г., докато се опитват да решат проблемите си с лицензирането.

Има и оператори, които просто ще кажат „Махай го" и ще донесат колкото могат повече пари, докато не ги спрат. Ето това ме притеснява..


GCB все още не е започнал да обработва жалби, тъй като все още няма официална процедура за това. Понастоящем GCB има за цел да въведе процедури за жалби през първата половина на 2024 г. Веднага щом случаят стане такъв, ние ще го обявим на този уебсайт.


Така че изглежда, че поне през следващите шест месеца няма да има лицензионен съвет, който официално да изпраща жалби. IMO, ще имаме късмет, ако заработят най-рано до октомври.


Храна за размисъл.


https://www.gamingcontrolcuracao.org/

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Тъй като съм тук, бих могъл да попитам дали някой от служителите на Гуру вече е разгледал това.

Радка? Джаро? Някой?


Това е доста уместна и важна информация и според мен сайт като Casino Guru трябва да присъства навсякъде.

Информиране, вместо насърчаване

Това все още ли е основна ценност в Casino Guru? Или всичко е заради тези сочни партньорски пари в наши дни?

Автоматичен превод:
DaStupidKidd
преди 10 месеца

Да, мога да им изпратя старо извлечение, но всичките ми депозити бяха направени през последните 2 седмици. Ще трябва да изчакам, докато BMO генерира извлечението за текущия период. Опитах се да им изпратя всичко. Пуснах оплакване на този сайт и мисля да изпратя имейл до KGC, но прочетох, че те не правят много, за да помогнат.



Автоматичен превод:
DaStupidKidd
преди 10 месеца

Що се отнася до Moonlite, аз самият не намерих нищо.


Twin обаче има доста активен профил в LinkedIn. Бях отегчен в понеделник, така че доста се разрових. Изпратих съобщения на някои в LinkedIn и открих много други профили в социалните медии, принадлежащи на хора, които работят там.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Те искат само извлечението, което се генерира веднъж месечно от банката. Отидох да отпечатам текущи транзакции от сайта на банката и да ги запазя директно като PDF от сайта на банката и те няма да го вземат. Опитах всичко, екранни снимки и т.н. Дори се опитах да изпратя невалидна проверка, за да докажа, че това е моят акаунт lmao. Имайте предвид, че всичките ми депозити бяха интерактивни преводи, обработени чрез GigaDat, а не дебитни или кредитни карти, така че цялата тази бъркотия с проверката е толкова разочароваща. Подадох жалба на този етап, тъй като това не е разумно и напълно излишно и несправедливо към играча да трябва да чака до 1 февруари, за да стане достъпно нещо подобно.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Така че разбирам, че със сигурност не е приятно, ако се опитвате да доставите това, което е необходимо в различни алтернативи, но нищо не е добро за казиното.

Вие обаче казвате, че сте подали жалба , която може да бъде полезна в този случай. Нека да видим дали можете да проверите и в крайна сметка да намерите разумна дума с казиното. Ако не, нашият екип ще се опита да ви помогне.

Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Тъй като съм тук, бих могъл да попитам дали някой от служителите на Гуру вече е разгледал това.

Радка? Джаро? Някой?


Това е доста уместна и важна информация и според мен сайт като Casino Guru трябва да присъства навсякъде.

Информиране, вместо насърчаване

Това все още ли е основна ценност в Casino Guru? Или всичко е заради тези сочни партньорски пари в наши дни?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, ако нещо се промени, нашият екип разбира се разглежда такива случаи. Ние с Радка само ще им посредничим, тъй като сме админи на форума. Така че, ако играчите намерят нещо различно в казиното - като пример ще спомена, че лицензът е променен или нещо друго, ние го предаваме на нашия екип за данни, който проверява ситуацията.

И, разбира се, винаги ще се прилага информиране вместо насърчаване.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Актуализация.



Днес получих това съобщение от Twin:



Здравейте, (изтрито).



Надяваме се, че сте добре.



Разбираме вашите притеснения и бихме искали да сте спокойни, че средствата от вашата сметка ще бъдат изплатени изцяло след процедурата за проверка, но предполагаме, че вашите екранни снимки и разпечатки, потвърждаващи депозити към Twin, са били редактирани в графичен редактор.



Моля, предоставете доказателство за депозит, направен на Twin, без никаква редакция. Можете да предоставите доказателство за една предпоследна транзакция 362399274, направена на 07 януари (400 CAD).



Моля, изобщо не редактирайте документа си.



Оценяваме вашето съдействие.



-----------------------



Това върна част от вярата ми в тази компания. Мога само да предполагам от това съобщение, че са помислили, че документите ми са променени. Не знам. Подадох отново същите документи, които имах преди и час по-късно ме верифицираха. Изтеглих малка сума от $50 и тя беше одобрена и я получих. Току-що внесох друга сума за теглене за голяма сума и тя е в очакване.

Автоматичен превод:
Ggpokerben
преди 10 месеца

Добра новина, която успяхте да проверите. Както разбрах, по-малкото теглене е минало гладко и сега чакате следващото. Твърдо вярвам, че ще получите същото без ненужни проблеми и ще можете да се насладите на парите. Разбира се, когато това се случи и парите кацнат в сметката ви, не се колебайте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
Ggpokerben
преди 10 месеца

Радвам се да го чуя.

Когато най-накрая получите плащане, моля, бягайте възможно най-бързо от това казино. Звучи като огромно разбито сърце, което чака да се случи.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Twin casino се промени преди няколко дни на банков превод. Вече не е възможно да теглите печалба под 100 евро. Много странно. Казват, че мога да използвам друга икона с банков превод, която може да изплати по-ниско. Винаги съм използвал тази икона за банков превод, тъй като никоя друга икона не ми подхожда. Има само ЕДНА икона за банков превод. Изглежда също не разбират, когато обяснявам и правя екранна снимка на това. Някой друг реагира ли?

Автоматичен превод:
linnis22
преди 9 месеца

Здравейте.

Е, лимитите и наличността на опции за плащане подлежат на промяна, но ако се чувствате объркани с иконите, силно препоръчвам да попитате казиното директно. Неговият чат оператор трябва да е готов да ви обясни и да ви помогне с подходящия вариант.

Ако можете да се разберете, разбира се. Какво ще кажете да опитате видеоклип вместо екранна снимка? 🤷‍♂️

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

След преминаване на проверката бутонът за теглене вече не работи. Руският език е изчезнал от сайта, средствата не се изтеглят, поддръжката не отговаря. Какво да правя?

Автоматичен превод:
Denis5564654
преди 7 месеца

Продължава ли проблемът, дори когато се опитате да излезете от акаунта си, да изчистите бисквитките, например? Опитахте ли това?🤔 Можете ли да влезете отново в акаунта си? Моля, уведомете ни, ако все още имате нужда от нашата помощ, след като опитате всичко това. Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Избягвайте това казино на всяка цена. Основната им тактика е непрекъснато да изискват документи, без да се вижда краят. Всеки път, когато подадете един документ, те веднага искат друг. Няма предварително определен списък с необходими документи; вместо това те измислят нови всеки път, когато изпратите нещо. Тяхната стратегия е ясно разработена да намери документ, който може да нямате, така че да могат да ви откажат теглене.


Дори ако успеете да подадете всички искани документи и те нямат какво да поискат, тогава те твърдят, че им трябват 30 дни, за да ги прегледат. Това е просто още едно извинение, което вероятно има за цел да ви разочарова да се откажете, за да могат да задържат парите ви. В моя случай изминаха почти 20 дни и когато поисках актуализация, отговорът им беше по същество пренебрежителен, сякаш казваше: „Не ни безпокойте, все още имаме още 10 дни, за да открием нещо нередно, за да не трябва да ти платя."


Това е обичайна практика в измамническите казина да забавят или отказват изплащания, използвайки бюрократични спънки и умишлено неясни процедури. Ако цените времето и парите си, силно бих ви посъветвал да не се ангажирате с такива платформи. Жизненоважно е да се признае, че легитимните и прозрачни казина винаги ще предоставят ясни насоки, разумни срокове и, най-важното, ще спазват ангажимента си да обработват тегления бързо.

Автоматичен превод:
Xela
преди 3 месеца

добре

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Избягвайте това казино на всяка цена. Основната им тактика е непрекъснато да изискват документи, без да се вижда краят. Всеки път, когато подадете един документ, те веднага искат друг. Няма предварително определен списък с необходими документи; вместо това те измислят нови всеки път, когато изпратите нещо. Тяхната стратегия е ясно разработена да намери документ, който може да нямате, така че да могат да ви откажат теглене.


Дори ако успеете да подадете всички искани документи и те нямат какво да поискат, тогава те твърдят, че им трябват 30 дни, за да ги прегледат. Това е просто още едно извинение, което вероятно има за цел да ви разочарова да се откажете, за да могат да задържат парите ви. В моя случай изминаха почти 20 дни и когато поисках актуализация, отговорът им беше по същество пренебрежителен, сякаш казваше: „Не ни безпокойте, все още имаме още 10 дни, за да открием нещо нередно, за да не трябва да ти платя."


Това е обичайна практика в измамническите казина да забавят или отказват изплащания, използвайки бюрократични спънки и умишлено неясни процедури. Ако цените времето и парите си, силно бих ви посъветвал да не се ангажирате с такива платформи. Жизненоважно е да се признае, че легитимните и прозрачни казина винаги ще предоставят ясни насоки, разумни срокове и, най-важното, ще спазват ангажимента си да обработват тегления бързо.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Виждам, че вашата проверка няма край. Ние даваме на казината 14 дни, така че виждам, че оплакването ви е прехвърлено на Мирка, която ще се свърже с казиното. Интересно ми е как ще стане всичко, защото според мен 30 дни за проверка на документи са много време. Някой документ също ли е бил отхвърлен или просто постоянно искат нещо друго?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Няма отхвърлен документ; напротив, те се опитаха да обезсилят документи, които бяха коректни и дори по-строги от това, което те искаха.

Досега не са ми отхвърлени документи и дори завърших стъпката за изпращане на снимка, на която държите личната си карта, личната си карта и данните за акаунта си. Така че, както можете да разберете, преминах всички проверки, които поставиха като пречки, защото пречка е, когато ми искат 4 различни документа, за да потвърдят адреса ми!! когато всичките ми документи са с един и същ адрес!!! Почти съм сигурен, че точно на 30-тия ден ще измислят ново оправдание или ще спрат да отговарят и ще ми закрият акаунта по някаква измислена причина.

Въпросът ми е как е възможно това казино да има толкова висок рейтинг тук? Тъй като собствеността се промени, само новите оценки трябва да се броят и казиното не трябва да наследява добрите оценки от предишното ръководство.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Xela
преди 3 месеца

здравей

Доколкото знам, тези 30 дни обикновено са запазени за задълбочено разследване на сметката и дейността. Най-вероятно това не е просто проста KYC процедура. Предполагам, че са открили нещо необичайно, което трябва да бъде изчистено. Честно казано, казината са склонни да разследват сметката в тайна, така че се страхувам, че трябва да изчакаме актуализацията от страна на казиното. Както можете да видите, заявката е направена.

Разбирам, че имате този опит във връзка с Индекса на безопасност, но най-вероятно ще ви разочаровам малко. Вие сте най-добрият пример за това колко несравнима може да бъде всяка проверка или разследване; по този начин не е възможно да се присвои на този процес точна стойност, на която се основава цялото изчисление на индекса на безопасност.

Виждали ли сте случайно раздела, наречен „ Обяснение на индекса на безопасност "?

Създаден е за всяко едно казино; скоростта на проверка или теглене не са включени.

С други думи: Индексът на безопасност казва колко вероятно е казиното да изплати печалбите; останалото обаче се намира в раздела за потребителски рецензии, форум или оплаквания.

Да се надяваме, че казиното скоро ще излезе с добро обяснение. Пожелавам ви гладко разрешаване.


Автоматичен превод:
1...3 4 56
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини