преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Twin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
Опитах се да намеря тази дата в нашата база данни, изглежда, че сме попаднали на тази информация при проверка, направена на 22 юли.
Най-доброто, което можах да намеря.
Hello,
I tried to find this date in our database, it seems that we came across this info during the check made on July '22.
The best I could find.
Здравейте.
Няма проблем.
Не можах да намеря точната дата, но изглежда, че при последната проверка установихме, че SGA лицензът липсва. И все още има значение, в момента е валиден само лицензът на MGA (Малта) - според нашия преглед.
Ако попаднете на различна информация обаче, любезно ни уведомете. 🌟
Hello.
No problem.
I could not find the exact date, but it seems that when the last check was made we found out that the SGA license was missing. And it still counts, currently only MGA (Malta) license is valid - according to our review.
If you come across different information, however, kindly let us know. 🌟
Здравейте,
че казиното вече е лицензирано само в Малта 🙂
Hello,
that the casino is now licensed in Malta only 🙂
Наскоро спечелих 1200 € на там сайт и сега трябва да потвърдя сметката си, забележете, че имах теглене преди на сайта и сега ми правят истинска болка да изтегля парите, някой има ли съвет какво да направя правя? Разбира се, изпратих цялата информация, която искат
I have won 1200€ at there site recently and now I have to verify my account note that I have widrawl before on the site, and now they make a real pain for me to take out the money , do someone have a tip in what to do ? I have of course sent In all info they want
Първо бих се съсредоточил върху сътрудничеството с казиното. Обикновено това е най-лесният начин за решаване на проблема.
Имате ли представа какво не е наред с неприетите документи? Със сигурност бих попитал казиното.
Не научих повече от оплакването ви .
I would focus on cooperation with the casino first. It's usually the easiest way to solve the issue.
Have you any idea what is wrong with unaccepted documents? I would certainly ask the casino.
I didn't learn more from your complaint.
Ето какво казват те. Отидох в Handelsbanken и ги помолих да ми дадат оригиналните pdf файлове и ги изпратих. Не мога да разбера как мога да извадя парите си
This is what they are saying I went in to Handelsbanken and asked them so get me the original pdf files and I have sent them over I can’t get how I can get my money out
Е, разбирам. Трябва да получите достъп до вашето онлайн банкиране и да генерирате pdf там. След това го изпратете в казиното. Създаването на pdf документ от изрязани снимки - например, няма да работи. 🙁
Как точно създадохте тези pdf файлове, моля?
Well, I understand. You have to access your online banking and generate the pdf there. Then send it to the casino. Creating a pdf document from cropped photos - for example, won't work. 🙁
How exactly did you create those pdf files, please?
Калпав сайт. Не ми позволяват да тегля средства. Искат абсурдна документация, за да докажат откъде идват средствата. Осигурил съм всичко под слънцето, до което можах да се докопам от банковата си сметка и те не го приемат.
това е сайт за измама, който иска да вземе парите ви и да откаже тегления. СТОЙТЕ ДАЛЕЧ ОТ ТОВА КАЗИНО ТЕ СА ИЗМАМА!!!
Shoddy site. They won’t let me withdraw funds. Are asking for ridiculous documentation to prove where the funds came from. I have provided everything under the sun I could get my hands on from my bank account and they won’t accept it.
it’s a scam site that wants to take your money and refuse withdrawals. STAY AWAY FROM THIS CASINO THEY ARE A SCAM!!!
Звучи сериозно!
Бихте ли обяснили какъв документ не е приет? И по каква причина, ако знаете?
Знам, че е гадно, но от моя опит винаги е по-добре да си сътрудничиш въпреки личните си чувства.
Винаги можете да отидете да играете някъде другаде, но най-важното е да изтеглите баланса.
Бих искал да разбера по-добре ситуацията, така че моля - уведомете ме.
Sounds serious!
Could you explain what document was not accepted? And for what reason, if you know?
I know it sucks, but from my experience, it is always better to cooperate despite your personal feelings.
You can always go play somewhere else, but the main thing is to withdraw the balance.
I'd like to understand the situation better, so please - let me know.
Здравейте, можете ли да дадете пример? За предпочитане под формата на printscreen?
Също така се стремим да помогнем на играчите да подобрят шансовете за загуба - като вземат добри решения, но не бих казал, че някой може да ви помогне да увеличите вероятността да спечелите, следователно бих могъл да използвам допълнителни подробности, особено за да видя как е формулиран този съвет.
Има някои полезни съвети, разбира се - прегледахте ли секцията Ръководство?
https://casino.guru/how-to-beat-slots
Мога ли да разбера какво имахте предвид под „странно казино", тази тема е за Twin Casino , разбирате ли?
Hi, can you present an example? Preferably in the form of a printscreen?
We also aim to help players improve the odds of losing - by making good decisions, but I would not say anyone can help you increase the probability of winning, hence I could use further details, especially to see how this advice was put.
There are some useful tips, of course - have you checked out the Guide section?
https://casino.guru/how-to-beat-slots
May I know what you meant by "oddring casino", this thread is about Twin Casino, you see?
VIP мениджърите в казината могат да предложат съвети и насоки, но в крайна сметка игрите работят на случайност и вероятности. Винаги е препоръчително сами да разбирате правилата и шансовете.
VIP managers at casinos can offer tips and guidance, but ultimately, the games operate on chance and probabilities. It's always advisable to understand the rules and odds yourself.
Да, мисля, че Радка го последва с отговора си и затова поиска и конкретен пример как да се постигне това. Също така смятам, че VIP мениджърите могат да дават съвети и намеци, но игрите работят на случайност и вероятности. 🙂
Yes, I think that Radka followed this up with her answer, and therefore she also asked for a specific example of how this was to be achieved. I also think that VIP managers can give tips and hints, but the games operate on chance and probabilities. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.