Здравей мила Радка
И така, какво се опитвате да ни обясните? Че не се спазват условията, определени от самото казино, с които ние като играчи се съгласихме, че изплаща за 1-3 дни? Това добре ли е от ваша гледна точка и не би трябвало да повлияе на оценката му? Ако казиното плаща, когато пожелае, без да ви предостави причина за забавянето, за да можете да го адресирате или да предоставите документи, които биха могли да помогнат, това също не се ли брои за неговия рейтинг? Грешно е, че проверката не е включена в оценката!
Ако дадено казино се опита да създаде бюрократични пречки по време на процеса на проверка, за да се възползва от времето и да ви разочарова достатъчно, за да спрете да изисквате парите си, не трябва ли това да бъде включено в оценката му?
Защо, след като вече сте изпратили четири документа (които те поискаха), които ясно посочват и потвърждават адреса ви на местоживеене, след това те искат регистрацията на автомобила ви, за която всички знаем, че има датата на покупката, и ви казват, че трябва да бъде по-нови? Какво искате да направим като играчи? Да продадем нашата кола и да купим нова само за да имаме по-скорошна покупка? Защото и това не им беше достатъчно.
Имам впечатлението, че грешите - това е само моето лично мнение - и че бързата проверка и опциите за бързо теглене са фактори, които допринасят положително за репутацията на едно казино.
Тъй като потребителските отзиви не са проверени, позволете ми да имам съмнения относно написаното. Колкото до жалбите, знам, че хората трябва да ти изпращат информация и да знаеш дали някой е регистриран или не, и те имат по-голяма стойност.
Относно необичайното, което посочихте, ако открият нещо "необичайно", те трябва да информират играча за забавянето, че е извършено разследване.
Hi dear Radka
So what are you trying to explain to us? That the terms set by the casino itself, which we as players agreed to, stating that it pays out in 1-3 days, are not being followed? Is that okay from your perspective and shouldn't affect its rating? If the casino pays whenever it wants without providing you with a reason for the delay so that you can address it or provide documents that might help, does that also not count towards its rating? It's wrong that verification isn't factored into the rating!
If a casino tries to create bureaucratic obstacles during the verification process to take advantage of time and make you frustrated enough to stop requesting your money, shouldn't that be included in its rating?
Why, when you've already sent four documents (that tehy asked) that clearly state and confirm your residential address, do they then ask for your car registration, which we all know has the date of purchase, and tell you it needs to be more recent? What do you want us to do as players? Sell our car and buy a new one just to have a more recent purchase title? Because even that wasn't enough for them.
I have the impression that you're mistaken—this is just my personal opinion—and that quick verification and fast withdrawal options are factors that contribute positively to a casino's reputation.
Since the user reviews are not verified, allow me to have doubts about what is being written. As for the complaints, I know that people need to send you informations and you know whether someone is registered or not, and those hold more value.
About the unusual that you stated , if they found something "unusual" they must inform the player for the delay about investigation its taken place.