ФорумКазинаTwin Casino - обща дискусия

Twin Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 3 години от dutchg59
|
15146 преглеждания 114 отговора |
|
1...4 5 6
Добавете пост
Radka
преди 2 месеца

Здравей мила Радка


И така, какво се опитвате да ни обясните? Че не се спазват условията, определени от самото казино, с които ние като играчи се съгласихме, че изплаща за 1-3 дни? Това добре ли е от ваша гледна точка и не би трябвало да повлияе на оценката му? Ако казиното плаща, когато пожелае, без да ви предостави причина за забавянето, за да можете да го адресирате или да предоставите документи, които биха могли да помогнат, това също не се ли брои за неговия рейтинг? Грешно е, че проверката не е включена в оценката!

Ако дадено казино се опита да създаде бюрократични пречки по време на процеса на проверка, за да се възползва от времето и да ви разочарова достатъчно, за да спрете да изисквате парите си, не трябва ли това да бъде включено в оценката му?

Защо, след като вече сте изпратили четири документа (които те поискаха), които ясно посочват и потвърждават адреса ви на местоживеене, след това те искат регистрацията на автомобила ви, за която всички знаем, че има датата на покупката, и ви казват, че трябва да бъде по-нови? Какво искате да направим като играчи? Да продадем нашата кола и да купим нова само за да имаме по-скорошна покупка? Защото и това не им беше достатъчно.

Имам впечатлението, че грешите - това е само моето лично мнение - и че бързата проверка и опциите за бързо теглене са фактори, които допринасят положително за репутацията на едно казино.


Тъй като потребителските отзиви не са проверени, позволете ми да имам съмнения относно написаното. Колкото до жалбите, знам, че хората трябва да ти изпращат информация и да знаеш дали някой е регистриран или не, и те имат по-голяма стойност.


Относно необичайното, което посочихте, ако открият нещо "необичайно", те трябва да информират играча за забавянето, че е извършено разследване.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Xela
преди 2 месеца

Здравейте) Имам абсолютно същия проблем като вас, първо ми приеха документите и писаха, че съм преминал всички проверки. Пуснах го на теглене, ден по-късно го отмениха и ми казаха да изчакам 30 дни

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей мила Радка


И така, какво се опитвате да ни обясните? Че не се спазват условията, определени от самото казино, с които ние като играчи се съгласихме, че изплаща за 1-3 дни? Това добре ли е от ваша гледна точка и не би трябвало да повлияе на оценката му? Ако казиното плаща, когато пожелае, без да ви предостави причина за забавянето, за да можете да го адресирате или да предоставите документи, които биха могли да помогнат, това също не се ли брои за неговия рейтинг? Грешно е, че проверката не е включена в оценката!

Ако дадено казино се опита да създаде бюрократични пречки по време на процеса на проверка, за да се възползва от времето и да ви разочарова достатъчно, за да спрете да изисквате парите си, не трябва ли това да бъде включено в оценката му?

Защо, след като вече сте изпратили четири документа (които те поискаха), които ясно посочват и потвърждават адреса ви на местоживеене, след това те искат регистрацията на автомобила ви, за която всички знаем, че има датата на покупката, и ви казват, че трябва да бъде по-нови? Какво искате да направим като играчи? Да продадем нашата кола и да купим нова само за да имаме по-скорошна покупка? Защото и това не им беше достатъчно.

Имам впечатлението, че грешите - това е само моето лично мнение - и че бързата проверка и опциите за бързо теглене са фактори, които допринасят положително за репутацията на едно казино.


Тъй като потребителските отзиви не са проверени, позволете ми да имам съмнения относно написаното. Колкото до жалбите, знам, че хората трябва да ти изпращат информация и да знаеш дали някой е регистриран или не, и те имат по-голяма стойност.


Относно необичайното, което посочихте, ако открият нещо "необичайно", те трябва да информират играча за забавянето, че е извършено разследване.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Е, предполагам, че бих го обяснил така. Ако се включи в рейтинга, няма да е обективно. Всяко казино има различна процедура за проверка. Някой се проверява за няколко дни, някой за ден, някой за няколко седмици. Вината обаче не винаги е на казиното, но също така играчите понякога не предоставят правилните документи или формат и т.н. Тогава не би било честно, ако рейтингът бъде намален, например, защото отнема много време и не е грешката на казиното изобщо.

След това има такива, които отнемат ненужно много време и например искат документи един по един и различен всяка седмица. Понякога се случва да отхвърлят документа и да не казват защо и играчът се опитва да направи всичко, за да го оправи. Така че няма да е същото, ако разбирате какво съм написал. Нямам намерение да защитавам това казино и мисля, че това продължава достатъчно дълго. Но както каза Радка, може да са уцелили нещо във вашата проверка, което да я удължи.

Така че това бих казал.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте) Имам абсолютно същия проблем като вас, първо ми приеха документите и писаха, че съм преминал всички проверки. Пуснах го на теглене, ден по-късно го отмениха и ми казаха да изчакам 30 дни

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Хм, странно ми е, когато това се случва на няколко играча. Нищо друго не ти казаха освен че може да отнеме месец ? Това определено няма да ми е достатъчно и бих искал да знам повече.

Както и да е, изглежда, че засега ще трябва да изчакаме, ако екипът не открие нещо.

Това е може би най-разумното нещо.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Здравей Джаро,

Видя ли какво се опитвах да ти обясня? Dana221 има абсолютно същия проблем. Смятате ли, че това е съвпадение? Че нещо може да се е объркало и при нейната проверка? Такова съвпадение? Надявам се да е така.


Това, което ми казаха, също не беше достатъчно и досега над 15 пъти съм изпращал документи и съм общувал с тях, без те да ми дадат причина или обяснение, нито да искат допълнителни документи, защото това, което съм изпратил, не е наред. И така, смятате ли, че казино, което просто изхвърля отговор като „Имам нужда от 30 дни, за да прегледам документите", без да казва нищо друго, заслужава добра оценка за своя KYC процес? Последният ден от срока, който ми дадоха е 26 август, след 5 дни. Искате да ми кажете, че им трябват точно 30 дни за преглед на документите? Дори не 20, а 30. Има ли нещо магическо в числото 30? Или някъде в техните условия пише, че след 30 дни акаунтът се затваря и те просто чакат да минат тези 30 дни? Защото в този момент очаквам всичко от тях.

Обслужването на клиенти е напълно безполезно. Те нямат комуникация с отделите за проверка; те просто са там, за да повторят същия сценарий и дори те признават, че нямат информация. И вие ни казвате, че не би било честно да включим оценка за закъснения или за некомпетентна поддръжка на живо? Разбира се, че е справедливо. Правил съм множество проверки на KYC с много компании през годините и никога не съм срещал такова обслужване и ситуация като тази, а също така са искали по-малко документи. Не може Twin да е единствената "сериозна" компания, а аз от години си играя с аматьорски фирми, които са гиганти на пазара.


И така, скъпи Джаро, как предлагаш да отразим това изпитание в рейтинга на казиното? Защото определено трябва да се отрази и не е само въпрос на секцията за рекламации.


Благодаря за отделеното време

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Хм, странно ми е, когато това се случва на няколко играча. Нищо друго не ти казаха освен че може да отнеме месец ? Това определено няма да ми е достатъчно и бих искал да знам повече.

Както и да е, изглежда, че засега ще трябва да изчакаме, ако екипът не открие нещо.

Това е може би най-разумното нещо.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Имам свежи новини за ситуацията с Twin Casino. Те отговориха на нишката на жалбата ми, твърдейки, че са ми изпратили имейл и че съм попълнил формуляр за насрочване на видео разговор с тях, като посочих деня и часа.


Би било добре, ако Мирка сега направи свой собствен KYC за тях и поиска да й изпратят нередактиран печатен екран на целия екран, показващ имейла, който уж са ми изпратили, и попълнения формуляр, който уж съм изпратил обратно. Може би тогава ще разбера как и кога трябва да общуваме, защото нищо не са ми изпратили, а това, което твърдят, е пълна невярно. И те не просто казаха, че са ми изпратили формуляр за попълване, но че аз съм го попълнил и съм го изпратил обратно и на тях. Хахаха, това е напълно нелепо.


Опитвам се да се свържа с тях почти 20 дни, защото те блокираха тегленията ми и не мога да получа достъп до моите 500 евро. Наистина ли смятат, че няма да проверявам имейлите си входяща кутия/спам/боклуци всеки ден?!


И сега, с това нелепо поведение и лъжите им, не искате да им се отрази рейтинга, защото би било несправедливо?

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Xela
преди 2 месеца

Това означава ли, че също трябва да чакам обаждане след 30 дни?)

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Това означава ли, че също трябва да чакам обаждане след 30 дни?)

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Вече наистина не знам какво да очаквам от тях. Те дори изпратиха съобщение, в което твърдят, че са ми изпратили имейл и че съм отговорил с дата и час за видео разговор, въпреки че не съм получил нищо и не съм попълнил нищо.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей Джаро,

Видя ли какво се опитвах да ти обясня? Dana221 има абсолютно същия проблем. Смятате ли, че това е съвпадение? Че нещо може да се е объркало и при нейната проверка? Такова съвпадение? Надявам се да е така.


Това, което ми казаха, също не беше достатъчно и досега над 15 пъти съм изпращал документи и съм общувал с тях, без те да ми дадат причина или обяснение, нито да искат допълнителни документи, защото това, което съм изпратил, не е наред. И така, смятате ли, че казино, което просто изхвърля отговор като „Имам нужда от 30 дни, за да прегледам документите", без да казва нищо друго, заслужава добра оценка за своя KYC процес? Последният ден от срока, който ми дадоха е 26 август, след 5 дни. Искате да ми кажете, че им трябват точно 30 дни за преглед на документите? Дори не 20, а 30. Има ли нещо магическо в числото 30? Или някъде в техните условия пише, че след 30 дни акаунтът се затваря и те просто чакат да минат тези 30 дни? Защото в този момент очаквам всичко от тях.

Обслужването на клиенти е напълно безполезно. Те нямат комуникация с отделите за проверка; те просто са там, за да повторят същия сценарий и дори те признават, че нямат информация. И вие ни казвате, че не би било честно да включим оценка за закъснения или за некомпетентна поддръжка на живо? Разбира се, че е справедливо. Правил съм множество проверки на KYC с много компании през годините и никога не съм срещал такова обслужване и ситуация като тази, а също така са искали по-малко документи. Не може Twin да е единствената "сериозна" компания, а аз от години си играя с аматьорски фирми, които са гиганти на пазара.


И така, скъпи Джаро, как предлагаш да отразим това изпитание в рейтинга на казиното? Защото определено трябва да се отрази и не е само въпрос на секцията за рекламации.


Благодаря за отделеното време

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Напълно разбирам защо сте на това мнение и също така не намирам за нормално едно казино да проверява документи в продължение на 30 дни, ако това е просто рутинна проверка и не са открили нищо, което да предизвика подозрение.

Все пак ще бъда на мнение, че не може да отразява индекса на безопасност и мисля, че обясних това в предишния си отговор. Всеки играч може да има различно изживяване и сега не казвам, че вашето лошо би било по-малко ценно. Все пак помислете за случая, че след такава дълга и неприятна проверка на вас и друг играч, например, след седмица ще дойдат още двама играчи и ще кажат, че проверката е извършена успешно за един ден и че те нямат същата опит като теб. Тогава друг играч ще дойде следващата седмица и ще каже, че има проблеми с проверката. Трябва ли индексът за безопасност все още да работи въз основа на това? Освен това има много играчи, които не идват да кажат, че е било бързо и казиното е страхотно, но много играчи идват само когато има проблем. Което бих казал, че не би било честно и в този случай. Това не означава, както споменах, че намирам за нормално проверката да отнеме толкова време изобщо и самият аз бих се разочаровал.

Освен това видях от жалбата ви, че утре трябва да имате обаждане за проверка. Така че бих казал, че това е главно защото може да са пропуснали нещо и са искали да го потвърдят. Така че, ако го преминете успешно, вярвам, че няма да създава повече трудности.

Моля, уведомете ме как върви.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Имам свежи новини за ситуацията с Twin Casino. Те отговориха на нишката на жалбата ми, твърдейки, че са ми изпратили имейл и че съм попълнил формуляр за насрочване на видео разговор с тях, като посочих деня и часа.


Би било добре, ако Мирка сега направи свой собствен KYC за тях и поиска да й изпратят нередактиран печатен екран на целия екран, показващ имейла, който уж са ми изпратили, и попълнения формуляр, който уж съм изпратил обратно. Може би тогава ще разбера как и кога трябва да общуваме, защото нищо не са ми изпратили, а това, което твърдят, е пълна невярно. И те не просто казаха, че са ми изпратили формуляр за попълване, но че аз съм го попълнил и съм го изпратил обратно и на тях. Хахаха, това е напълно нелепо.


Опитвам се да се свържа с тях почти 20 дни, защото те блокираха тегленията ми и не мога да получа достъп до моите 500 евро. Наистина ли смятат, че няма да проверявам имейлите си входяща кутия/спам/боклуци всеки ден?!


И сега, с това нелепо поведение и лъжите им, не искате да им се отрази рейтинга, защото би било несправедливо?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

В този случай просто бих им написал кога и в колко часа трябва да се обади и на коя платформа, ако не ти отговорят или нещо подобно, тогава Мирка ще се занимава с това допълнително. Аз съм админ на форума и не се занимавам с жалби, така че тя ще реши какво следва. Ако казиното не разреши жалбата, то ще получи черни точки и индексът му за безопасност ще бъде променен, не се притеснявайте за това.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Здравей Джаро,


Да, имам насрочена проверка за утре, но разбрах за нея едва от тук. Те не са ми изпратили никакъв имейл, както твърдят, и никога не съм отговорил на никакъв формуляр, защото те просто не са изпратили нищо. Защо пренебрегвате това?


Струва ли ви се нормално да кажат, че са ми изпратили имейл и дори да съм отговорил, когато това никога не се е случило?


Също така, да, простите верификации могат да се случат незабавно, но нашият проблем тук е, когато спечелите и поискате теглене. Не бъркайте простите проверки с бюрокрацията, която те създават, когато става въпрос за теглене на печалби.


Наистина ли трябва да вземем мненията на клиенти, които просто се регистрират, преминават през проверка и нямат печалби за теглене? Проблемът е с тегленията, а не само с играта и загубата, защото това се случва с мнозинството в казината, а не с печелившите.


Когато губите, казината не се интересуват от проверките – всички знаем това. Никой никога не е искал повече документи, защото губите. Докато губите, вие сте най-добрият им клиент и те няма да ви притесняват.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

В този случай просто бих им написал кога и в колко часа трябва да се обади и на коя платформа, ако не ти отговорят или нещо подобно, тогава Мирка ще се занимава с това допълнително. Аз съм админ на форума и не се занимавам с жалби, така че тя ще реши какво следва. Ако казиното не разреши жалбата, то ще получи черни точки и индексът му за безопасност ще бъде променен, не се притеснявайте за това.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Току-що получих съобщение от тях относно видеообаждането. Ще ви държа в течение


Благодаря за отделеното време Jaro


поздрави

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Току-що получих съобщение от тях относно видеообаждането. Ще ви държа в течение


Благодаря за отделеното време Jaro


поздрави

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Вижте, страхотно, така че аз твърдо вярвам, че това обаждане за проверка ще бъде успешно и ще можете да приберете печалбите си.

Любопитен съм да видя как ще се получи. Чувствайте се свободни да ми кажете какво сте разбрали. 🙂

Автоматичен превод:
Xela
преди 2 месеца

Здравей, как мина обаждането ти? Какво питаха?

Автоматичен превод:
Dana221
преди 2 месеца

късно следобед е


ще ви уведомя

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Имах депозит от $11, а сега балансът ми е $14 000 и казаха, че ще проверяват документите ми за 30 дни. Какъв е шансът да го изтеглят?

Автоматичен превод:
Xela
преди 2 месеца

здрасти Как мина обаждането? Какво питаха?

Автоматичен превод:
Dana221
преди 2 месеца


1. Как да вляза в сайта им?

2. Кой браузър да използвам?

3. На моя телефон кой браузър и модел имам?

4. Какви игри играя, кои турнири и играя ли казино или спорт?

5. Какви бяха моите депозити и какви бяха моите тегления?

6. Играя ли на живо или преди игра?

7. Как научих за сайта им?

Автоматичен превод:
Xela
преди 2 месеца

И ти отвориха изхода?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

И ти отвориха изхода?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

да, деблокират ми опцията за теглене

Автоматичен превод:
1...4 5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини