АКТУАЛИЗАЦИЯ:
Внимавайте да играете на Leon.bet/Twin/Oddsring - нечестна процедура за проверка на акаунта
От известно време съм играч на Leon и никога не съм имал проблем.
Направих почивка от играта там и по-късно се регистрирах в Twin.com, тъй като видях, че те също са собственост на същата компания Moonlite NV, така че реших, че това също е страхотно място за игра.
Депозирах, теглих и верифицирах акаунта си без проблем. След това се опитах да изтегля отново в размер на $4000 и получих друга проверка на акаунта.
Този път те искат банково извлечение само в PDF формат. Не се приемат екранни снимки като всеки друг сайт, на който съм играл, включително сайтът на Moonlite NV Leon. Това е изключително несправедливо, тъй като те изискват нещо, което банката генерира само веднъж месечно. Не мога да накарам банката да генерира отчет за транзакциите в реално време до днес. Това е стандартна банкова практика. Имам 3 сметки в 3 различни банки и те генерират месечното PDF извлечение само веднъж месечно. Направих екранни снимки на банковата сметка, невалидна проверка, показваща информацията за сметката и доказваща, че е моя, екранни снимки на конкретни транзакции за интерактивен превод, но всички те бяха отказани. Това е очевидна тактика на спиране, за да накарате играч да загуби печалбите си, докато чака. Буквално трябва да чакам до края на месеца, преди нещо подобно да е налично. Как е това честно? Не знам. Общите депозити бяха около $3000, а общите тегления, включително гореспоменатото, са около $4500. Така че не говорим и за огромни пари. Всички депозити бяха направени чрез interac etransfer, което е абсолютно устойчиво, когато става въпрос за невъзможност за връщане на плащане, измама и т.н. Веднъж изпратено, то е изпратено и изчезва от акаунта ви завинаги. Така че защо това ниво на проверка е необходимо, няма смисъл.
Свързах се с моята банка и те могат да отпечатат транзакции до днешния ден, както мога да направя у дома, но не е във формата на месечното извлечение и не работи.
Сериозно обмислям да потърся профили в социалните медии LinkedIn и т.н., докато не разреша това. Този вид поведение от страна на даден сайт е хищническо и изключително нечестно към играча.
Моля, използвайте това като предупреждение, преди да играете на сайтове, собственост на Moonlite NV Leon.bet Oddsring и Twin.com
Ако успея да ги накарам да стигнат до логично решение, със сигурност ще актуализирам тази публикация.
Някакви предположения? хаха
UPDATE:
Beware of playing on Leon.bet/Twin/Oddsring - unfair account verification procedure
I have been a player on Leon for awhile and never had a problem.
I took a break from playing there and later on signed up on Twin.com as I saw they were also owned by the same company Moonlite N.V. so I figured it was a great place to play as well.
I have deposited, withdrawn and verified my account without a problem. I then tried to withdraw again in the amount of $4000 and I was hit with another account verification.
This time they are requesting a bank statement in PDF format only. No screenshots like every other site I have played on accepted including Moonlite N.V. site Leon. This is extremely unfair as they are requesting something that the bank only generates once a month. I cannot get the bank to generate a real time statement of transactions up until today. This is a standard banking practice. I have 3 accounts with 3 different banks and they only generate the monthly PDF statement once a month. I took screenhots of the bank account, a void cheque showing the account information and prooving it was mine, screenshots of the specific interac etransfer transactions but they were all declined. This is an obvious stall tactic to get a player to lose their winnings while waiting. I literally have to wait until the end of the month before something that like is available. How is that fair? I don't know. Total deposits were around $3000 and total withdrawals including the above mentioned one is around $4500. So we are not talking huge money either. Deposits were all made by interac etransfer, which is absolutely bullet proof when it comes to not being able to chargeback, fraud, etc. Once its sent, its sent and gone from your account forever. So why this level of verification is required doesn't make sense.
I have contacted my bank and they can print off transactions up until todays like I can do at home, but its not in the format of the monthly statement and it didnt work.
I am seriously considering seeking out profiles on social media LinkedIn, etc until I get this resolved. This kind of behavior from a site is predatory and extremely unfair to the player.
Please use this as a warning before playing on any sites owned by Moonlite N.V. Leon.bet Oddsring and Twin.com
If I can get them to come to a rationale decision I will certainly update this post.
Any suggestions? lol
Автоматичен превод: