ФорумКазинаTwin Casino - обща дискусия

Twin Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 години от dutchg59
|
15604 преглеждания 114 отговора |
|
1 2 3...6
Mickem99
преди 11 месеца

Здравейте, имате ли проблем с тегленето, когато питате? Бихте ли ни казали малко повече, за да можем да се опитаме да помогнем, ако има затруднения?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не, все още, но разнообразието им е абсолютно лошо, но изпратиха всичко, което виждаме сега

Автоматичен превод:
Mickem99
преди 11 месеца

А, значи сте в процес на проверка. Колко време мина откакто казахте, че е болно, или защо имате такова мнение? Очевидно не се колебайте да ни актуализирате, докато се развива.

Автоматичен превод:
Mickem99
преди 11 месеца

Не за да бъда "този човек", но не бих задържал дъха си на твое място.

Казината обикновено не просто доброволно решават да затворят магазина. Повечето от тях са принудени да затворят, защото губят лиценза си и/или не могат да си позволят да плащат на своите играчи.


Надявам се, че греша тук. Успех на теб!


Редактиране: Ами сега, мислех, че тази дискусия все още е свързана с Oddsring (преди Twin) казино.

Така или иначе, Twin смени собственика си няколко пъти през последната година и сегашният им статус на лиценза ми е малко схематичен.

Те показват и двете, и лиценз за Antilles, и лиценз за Kahnawake, но не мога да намеря номер на лиценз от Antillephone и Kahnawake казва, че са лицензирани от 2006 г., което няма никакъв смисъл за мен.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
DaStupidKidd
преди 11 месеца

имаш предвид, че близнакът е несериозен?

Автоматичен превод:
Mickem99
преди 11 месеца

Ако получите плащане (което се надявам да направите!), ще внимавам да пусна много повече пари там след това.

Просто не виждам защо фирма, която е в добро финансово състояние, трябва да сменя оператора няколко пъти. Това обикновено сочи към финансови проблеми или укриване на данъци/лицензи.

Това обаче е само моето мнение. Може и да греша, но не бих депозирал нищо над минимума.

Автоматичен превод:
DaStupidKidd
преди 11 месеца

Имали ли сте проблеми с казино близнак?

Автоматичен превод:
DaStupidKidd
преди 11 месеца

Имам 1700 евро, да видим дали мога да ги извадя

Автоматичен превод:
DaStupidKidd
преди 11 месеца

Вече няма ли лиценз?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Сега те спряха да отговарят на имейлите ми и нямат чат на живо, за съжаление

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Имали ли сте проблеми с казино близнак?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не съм, но това беше за по-малка сума (под $500) и преди два различни оператора. Те също така все още имаха MGA лиценз по това време.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Вече няма ли лиценз?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не според уебсайта им. Имат лиценз 8048 Curacao и лиценз Kahnawake, който някак си е издаден през 2006 г. Звучи ми супер sus.


Също така търсенето в Google Moonlite NV извежда някои интересни резултати. Въпреки че резултатите не са свързани с казиното, те имат връзки с Вегас. Просто ще го оставя така хахаха

Автоматичен превод:
DaStupidKidd
преди 11 месеца

чакам отговор от моята проверка, вече са минали 3 дни

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Сега те спряха да отговарят на имейлите ми и нямат чат на живо, за съжаление

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте.

Е, не звучи много добре, но все пак не мога да разбера кога KYC е бил задействан. Можете ли да ми помогнете с това?

Във всеки случай, ако останете с впечатлението, че нещо не е както трябва, продължете и подайте нова жалба. Разбира се, силно се надявам, че няма да се наложи. 🤞

Е, ние ще бъдем тук за положителна актуализация.

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Изпратени за проверка в сряда около 10 документа, все още няма никакъв отговор, казват, че може да отнеме между 3-30 дни, напълно неразбираемо според мен,

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Изпратени за проверка в сряда около 10 документа, все още няма никакъв отговор, казват, че може да отнеме между 3-30 дни, напълно неразбираемо според мен,

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

От 3-30 дни?!! Еха. Това са всякакви BS.

Как е възможно да отнеме месец, за да направим това, което някои други казина могат да направят за по-малко от час?


Ако вземете нещо от това, то трябва ВИНАГИ да правите някои проучвания, преди да играете в ново казино, и се уверете, че сте потвърдили, ПРЕДИ да започнете да играете.


Надяваме се, че Гринч не ръководи финансовия им отдел. Успех и на теб!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Изпратени за проверка в сряда около 10 документа, все още няма никакъв отговор, казват, че може да отнеме между 3-30 дни, напълно неразбираемо според мен,

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Даваме на казината 14 дни за разрешаване на KYC, така че ако отнеме повече време или все още не получите известие от казиното, ние ще бъдем тук и можете да подадете жалба.

Разбира се, надявам се това да не се налага и всичко да се оправи без проблеми.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Момчета, внимавайте с казино близнаци, всъщност ми писна да изпращам документи, може би няма шанс да си получа парите

Автоматичен превод:
bradmax
преди 11 месеца

Здравейте

Така че изглежда документите не са били достатъчни повече от веднъж? Е, важно е да следвате инструкциите към писмото, ако приемем, че сте получили някои.

И така, имате ли - или може би каква е историята зад този проблем?

Може би други биха могли да споделят някои прозрения, ако предоставите допълнително обяснение. Бих казал, че си струва да опитате.🙏

Автоматичен превод:
bradmax
преди 11 месеца

От колко време чакаш? Чакам от 13 декември 10 различни документа

Автоматичен превод:
1 2 3...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини