НачалоФорумКазинаTikiTaka Casino - обща дискусия

TikiTaka Casino - обща дискусия (страница 7)

 от Karen1234567890
|
9 919 преглеждания 154 отговора |
|
1...6 7 8
Cule21

Всичко е опаковано във функцията, наречена „жалба".

Не се притеснявайте; това е доста лесно, но честно казано, също и доста дълъг процес.

Така че, ако искате да опитате и да изпратите такъв, използвайте тази връзка и продължете . 👈 Можете да качвате екранни снимки; по-късно изпратете отново имейли, след като жалбата ви достигне тази фаза.

Автоматичен превод:

Все още нищо, но ако рецензиите са верни на други сайтове, проблемът е 1. Използвайте банков превод и 2. Условията гласят 72 часа от следващия работен ден, мисля, че хората виждат това като понеделник, заявка, четвъртък, плащане, но всъщност хората потвърждават на следващия ден. Да видим как ще се справим

Автоматичен превод:
Romi

Не можах да изтрия акаунта си в casinoguru, моля, искам ново начало без хазарт, така че да се отърва от всичко

Автоматичен превод:
Anonymized825

здравей

Ще се погрижа за това и се надявам да сте щастливи и добре!

Автоматичен превод:
jw7436

Този 3-дневен срок е лъжа. Чакам отговор относно моите тегления от 8 дни и нямам надежда някога да ги получа. Те са измамно казино. Мафия. Не играйте тук; със сигурност ще загубите, независимо дали печелите или губите.

Автоматичен превод:

Добър вечер, бих искал също да ви дам отзивите си за TIKITAKA, измамно казино, опитвам се да направя теглене от известно време и не мога, вече изпратих около 6 имейла и никога не получавам отговор... Всичко, което получавам, е реклама, не играйте в измамно казино!!!

Все още не съм си получил парите и дори не са валидирани.

Веднъж дори говорих с линията за поддръжка, за да кажа, че отнема 3 до 4 дни и това време е минало и сега дори не мога да отворя онлайн чат.

Автоматичен превод:
Ana1_ana

Мога ли да попитам кога точно сте поискали тегленето си и дали акаунтът ви е напълно верифициран там, моля?

Нашият екип за оплаквания може да го разгледа, ако е необходимо; просто дайте малко повече информация, моля.

Автоматичен превод:

на седмица и те продължават да казват, че са във финансовия отдел, за да дадат разрешение, изпратих няколко имейла и не получих нито един.

по отношение на асистентския акаунт каза, че акаунтът е валидиран и че има забавяне;

Видях отзивите на хората и това е просто приложение за измама! И ми блокираха чата

Автоматичен превод:
Ana1_ana

Така че смятам, че трябва да подадете жалбата си тук, за да може нашият екип да се опита да се намеси във вашия случай.

Ако искате да го направите, моля, следвайте тази връзка , където можете да го направите, и ако имате някакви актуализации, моля, информирайте ни.

Автоматичен превод:

Здравейте на всички, надявам се, че сте добре 🙂


просто ще вложа моите 2 цента с Tika takka и се надявам да ви дам малко надежда и може би да получа малко увереност в същото време


първо искам да кажа, че се радвам, че случайно попаднах на този сайт, тъй като нямах представа, че има налична помощ. Аз съм от Обединеното кралство, така че съм играл само в казина във Великобритания, които са строго регулирани!


така че в края на миналата година играх в това казино и направих 2 тегления, едно за £10 и едно за £50 и току-що се върнах към банковото си извлечение и към хронологията на плащанията на tikatakas за мен и определено бяха те и всъщност получих моите тегления в рамките на около 3 дни, ако си спомням правилно, това беше миналия септември, вярвам!


бързо напред към тази седмица, за съжаление бях измамен, купих кола и загубих около 2 хиляди и глупаво си помислих, че ще опитам късмета си на tikatakka и имам почивка от хазарта от други сайтове в Обединеното кралство, които обичам да правя периодично.


Спечелих 900 тегления на истински пари без бонус и се опитах да изтегля £400 и £400 чрез Visa към картата, която имаха там.


сега не мога да си спомня дали миналата година ме помолиха да верифицирам акаунта си, преди да получа тегленията си, но искам да кажа, че не мисля така?


сега на следващия ден тегленето от £500 беше отменено, докато играех игра и те казаха в чата, че съм бил аз, но не беше, този от 400, който все още чака, това е вече третият ден. И днес поисках останалите £500, тъй като вчера казаха, че съм достигнал лимита си за теглене.


сега се паникьосвам, като чета ревюто на trustpilot и тази общност, че няма да си получа парите, но те определено са платили миналата година, може би защото не беше по-малка сума?


някой друг тук действително ли е получил изплащане от тях? Както и да е, ще ви държа в течение, но няма да се бавя.


също така очевидно те всъщност се слушат от компания, наречена PAGCOR, която се управлява от правителството във Филипините? Разгледах това, тъй като прочетох някъде, че някой казва, че не са слушани, но изглежда, че са



Автоматичен превод:
Gewakefie

Хей, радвам се, че попаднахте на нашия сайт и се надявам, че ще го намерите наистина полезен.

Просто искам да ви предложа да не се паникьосвате и да опитате да изчакате, за да видите как ще се развие всичко.

какво ще кажеш

И със сигурност ни дръжте в течение за всякакви актуализации.

Също така, според нашата информация, казиното няма лиценз към момента.

Автоматичен превод:

Хей, радвам се, че попаднахте на нашия сайт и се надявам, че ще го намерите наистина полезен.

Просто искам да ви предложа да не се паникьосвате и да опитате да изчакате, за да видите как ще се развие всичко.

какво ще кажеш

И със сигурност ни дръжте в течение за всякакви актуализации.

Също така, според нашата информация, казиното няма лиценз към момента.

Автоматичен превод:

О, наистина, това е успокояващо хаха


Ще ви благодаря, предполагам, че ако нямат лиценз, ние нямаме крак, на който да стоим

Автоматичен превод:

И двете тегления удариха акаунта днес дори преди изтичането на срока!

Автоматичен превод:
Gewakefie

Това наистина е хубаво да се чуе.

Ако искате да оцените това казино, моля, напишете вашето потребителско мнениетук .

Може би ще помогнете на другите да решат дали да играят там или не, знаете ли.

Автоматичен превод:

Здравейте на всички, въз основа на моя опит ви съветвам да не играете в това казино. Имах същите проблеми, които описваш. Те анулираха тегления и ми казаха, че това е проблем с моята банка и така нататък... докато накрая загубих баланса. (Високи суми)


Изпращал съм имейли много пъти с искане за закриване на акаунт поради пристрастяване към хазарта и липса на контрол. Игнорират ме и няма да закрият акаунта ми. Това ми причинява сериозна вреда.


Когато разговарям с агентите, за да им кажа за моя проблем, те ми казват, че не могат да направят нищо и че съм изпратил имейл... когато изпратих имейла, никой не отговори и беше така от дълго време.

Не знам какво трябва да направя, ние сме уязвими за тази измама...

Автоматичен превод:
Cule21

Това наистина не звучи правилно и съжалявам, че трябва да преминете през това.

Вярвам, че нашият екип за оплаквания би могъл да ви помогне с това и да се опита да накара казиното да продължи напред със закриването на вашия акаунт.

Мога ли да попитам дали сте депозирали пари след заявката си за закриване?

Моля, следвайте тази връзка , където можете да подадете жалбата си и се надяваме скоро акаунтът ви да бъде закрит там.



Автоматичен превод:
Romi

точно така Говорих с тях няколко пъти и изпратих няколко имейла... съобщавайки за моя проблем с хазарта. След това направих още депозити и загубих всичко. Тъй като не са ме блокирали и не съм получавал повишения... Хванах се. Вината също е моя, но вярвам, че те не са законни и не помагат на играчи с проблеми.


Прикачих изображение, където можете да видите някои от многото имейли, които ви изпращам... Ясно ли е? file

Автоматичен превод:

Здравейте, спечелих днес, за съжаление, когато парите трябваше да ми бъдат кредитирани, ми показа грешка в портфейла и след презареждане печалбите ми не бяха кредитирани и това си заслужава...

Автоматичен превод:
brezovjakovamartina0

Здравейте, погледнахте ли историята на играта си, за да видите дали имате записана печалба там в някакъв сън? Имате ли някакъв шанс да получите нещо подобно или не? Това вероятно би било първото нещо, което бих погледнал, за да се уверя, че е победа.

След това попитахте ли казиното и следователно чата на живо какво може да е причинило това и защо се е случило и дали те могат да помогнат с това по някакъв начин?

Дайте му шанс и вижте какво казват.

Автоматичен превод:

Депозирах общо 2K и спечелих 10K в TikiTaka3.com.


След първото ми теглене казаха, че трябва да изчакам 3 работни дни (това е днес). Поисках теглене на биткойни. Все още няма въпроси относно проверката. Когато прочетох всички коментари, че това е измама, вече не разчитам на нищо. Но да видим какво ще стане...

Edited
Автоматичен превод:
1...6 7 8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини