НачалоФорумКазинаTikiTaka Casino - обща дискусия

TikiTaka Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 месеца от Karen1234567890
|
1 998 преглеждания 37 отговора |
|
1 2
jw7436
преди 2 месеца

Ако вашето теглене е било отменено отново и не сте получили никаква причина защо това е така, имате възможност да подадете жалба до нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Кажете ми как се развива.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Ще го направя, всеки път, когато бъде анулиран, процесът от 3 работни дни започва отново, така че трябва да знам до петък.

Ще ви държа в течение

Автоматичен превод:
jw7436
преди 2 месеца

Разбира се, ще чакам. Ако се получи така сигурно щях да се замисля дали да пусна жалба, но да изчакаме още няколко дни, надявам се да се реши. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Tika taka casino каква измама е това. Отне ми 600 за секунди, за да депозирам, но когато спечелих 500, те не искат да изплатят, казвайки, че това е моята банка, казвайки, че съм анулирал тегленето, влизайки в чат на живо за тях, само за да продължат да ме прекъсват Сега се свързах с моята банка и те правят разследване

Автоматичен превод:
maddiebull24
преди 2 месеца

Ако прочетете тази тема, ще разберете, че има повече играчи, които изпитват същия или подобен проблем с това казино.

Така че със сигурност бих ви препоръчал да подадете жалба тук с нашия екип и ние ще се опитаме да разрешим проблема.

Както можете да видитетук , вече има няколко оплаквания за това казино, така че се надяваме, че всичко ще бъде разрешено скоро.🤞

Просто следвайте тази връзка , моля, и изпратете и вашата, където опишете ситуацията, която преживявате.

Също така, моля, дръжте ни в течение за всякакви актуализации. ще ти

Автоматичен превод:
maddiebull24
преди 2 месеца

Няколко души казаха теглене чрез банков превод, опитах с карта, тя отказа като твоята. Изтеглих във вторник и днес е преместен от процес на преглед към обработка, очевидно все още не съм получил моето теглене, но е най-обещаващото досега, така че опитайте теглене чрез банка трансфер. Стискайте палци, завършва


АКТУАЛИЗАЦИЯ: 100% теглене чрез банков превод току-що завърши моето теглене, просто изчакайте да видите дали парите влизат сега изтеглено вторник обработено петък 1-3 работни дни за средства в моята банка.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Изтеглих чрез банков превод във вторник, получих имейл, в който се казва, че завършено днес, напълно обработено.

Може би си струва да уведомите хората, които са изразили загриженост тук.

Очевидно средствата все още не са пристигнали, но поне приключиха, така че всъщност има някаква надежда.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Изтеглих чрез банков превод във вторник, получих имейл, в който се казва, че завършено днес, напълно обработено.

Може би си струва да уведомите хората, които са изразили загриженост тук.

Очевидно средствата все още не са пристигнали, но поне приключиха, така че всъщност има някаква надежда.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Страхотни новини и се радвам, че този път методът на плащане не се провали и получихте парите си.

Също така е добре, че споделихте и описахте вашия процес, защото играчите, които ще преминат през тази информация, могат да го направят по-лесно и да го направят по същия начин.

Така че в крайна сметка всичко е наред и се надявам, че повече няма да имате подобни притеснения.

Мислите ли, че ще дадете шанс на казиното или не? 🎉😁

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Съмнявам се, че ще депозирам там отново, беше доста зле, докато платформата е наред, никога не съм знаел, че теглене отнема повече от седмица.

Мисля да се откажа, докато съм напред с този.

Автоматичен превод:
jw7436
преди 2 месеца

Не те обвинявам за решението ти, всеки знае кое е най-добро за него и ако не си го намерил тук, предполагам, че другаде ще е по-добре.

Така че ви пожелавам успех и винаги, когато имате опит с това или друго казино, можете да се свържете с нас. 😉

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Бъдете наясно!! Направих акаунт вчера, депозирах 500 €, загубих всичко много бързо, rtp беше ужасен, след това направих втори депозит и спечелих 2k Опитах се да изтегля обратно 500 и днес акаунтът ми беше забранен за постоянно

Автоматичен превод:
Kristo
преди 2 месеца

Поздрави, вероятно не е най-добрият старт в ново казино. Дадоха ли ви причина защо са затворили акаунта ви? Играхте ли тук с някакъв бонус?

Бихте ли ми казали малко повече, моля?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

играх там без бонус.. Не знаех, че са измамници, докато не видях рецензиите онлайн, след като поисках теглене от 500, на следващия ден исках да вляза, за да изтегля още 500 и акаунтът ми беше забранен

Автоматичен превод:
Kristo
преди 2 месеца

В такъв случай, ако нищо не е решено, никой не ви е посочил причина или нещо подобно, тогава ще подам жалба.

Нашият екип ще се опита да ви помогне и ако проявявате интерес можете да го направитена този линк .

Ако искате да знаете през какъв процес ще преминете или какво можете да очаквате, тогава това ръководство – Информация и инструкции за разрешаване на жалби ще ви помогне.

И така, какво мислите?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Искам да подам жалба за друго казино, моля, наречете се tikitaka, мога ли?

Автоматичен превод:
kotsimaria49
преди 2 седмици

здравей

Бихте ли обяснили поне накратко какъв изглежда проблемът? Ако не по-малко, бих искал да ви дам някои съвети, ако нямате нищо против.

Опишете проблема, моля; прегледайте ръководството 👈


Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравейте, направих теглене и те ми изпратиха имейл, че ще го получа скоро, отне 3/4 дни за преглед, в момента пише, че е извършено (направих две от картата и една като превод) и двете идват извън завършено, в момента нямам парите, но ще чакам да видя дали ще пристигне, поне пише, че са завършени, някой знае ли дали в крайна сметка пристигат, след като отидат на завършено състояние? Просто като виждам толкова много лоши коментари, вече не знам какво да мисля... и направих много пари, ако не пристигнаха, щях да си помисля да ги докладвам, честно казано... но искам да си помисля, че ще пристигне и няма да е удобно да се стигне до тук!

Автоматичен превод:
dabi20
преди 1 седмица

Здравейте, ако вашите тегления са в състоянието, което споменахте, аз също бих изчакал известно време и то трябва да бъде обработено и да се покаже в акаунта ви.

Разбира се, ако това не се случи след известно време, можете да ни уведомите и ние ще се опитаме да ви помогнем, но не бих бил много нервен от самото начало. Нека се опитаме да останем там и да видим дали парите ще пристигнат или какво ще се случи след това.

Мислиш ли, че можеш да издържиш?

Можете да ме държите в течение с новините и да ме уведомявате. 🙂

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини