ФорумКазинаTikiTaka Casino - обща дискусия

TikiTaka Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 месец от Karen1234567890
|
1425 преглеждания 33 отговора |
|
1 2
jw7436
преди 1 месец

Ако вашето теглене е било отменено отново и не сте получили никаква причина защо това е така, имате възможност да подадете жалба до нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Кажете ми как се развива.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Ще го направя, всеки път, когато бъде анулиран, процесът от 3 работни дни започва отново, така че трябва да знам до петък.

Ще ви държа в течение

Автоматичен превод:
jw7436
преди 1 месец

Разбира се, ще чакам. Ако се получи така сигурно щях да се замисля дали да пусна жалба, но да изчакаме още няколко дни, надявам се да се реши. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Tika taka casino каква измама е това. Отне ми 600 за секунди, за да депозирам, но когато спечелих 500, те не искат да изплатят, казвайки, че това е моята банка, казвайки, че съм анулирал тегленето, влизайки в чат на живо за тях, само за да продължат да ме прекъсват Сега се свързах с моята банка и те правят разследване

Автоматичен превод:
maddiebull24
преди 1 месец

Ако прочетете тази тема, ще разберете, че има повече играчи, които изпитват същия или подобен проблем с това казино.

Така че със сигурност бих ви препоръчал да подадете жалба тук с нашия екип и ние ще се опитаме да разрешим проблема.

Както можете да видитетук , вече има няколко оплаквания за това казино, така че се надяваме, че всичко ще бъде разрешено скоро.🤞

Просто следвайте тази връзка , моля, и изпратете и вашата, където опишете ситуацията, която преживявате.

Също така, моля, дръжте ни в течение за всякакви актуализации. ще ти

Автоматичен превод:
maddiebull24
преди 1 месец

Няколко души казаха теглене чрез банков превод, опитах с карта, тя отказа като твоята. Изтеглих във вторник и днес е преместен от процес на преглед към обработка, очевидно все още не съм получил моето теглене, но е най-обещаващото досега, така че опитайте теглене чрез банка трансфер. Стискайте палци, завършва


АКТУАЛИЗАЦИЯ: 100% теглене чрез банков превод току-що завърши моето теглене, просто изчакайте да видите дали парите влизат сега изтеглено вторник обработено петък 1-3 работни дни за средства в моята банка.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Изтеглих чрез банков превод във вторник, получих имейл, в който се казва, че завършено днес, напълно обработено.

Може би си струва да уведомите хората, които са изразили загриженост тук.

Очевидно средствата все още не са пристигнали, но поне приключиха, така че всъщност има някаква надежда.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Изтеглих чрез банков превод във вторник, получих имейл, в който се казва, че завършено днес, напълно обработено.

Може би си струва да уведомите хората, които са изразили загриженост тук.

Очевидно средствата все още не са пристигнали, но поне приключиха, така че всъщност има някаква надежда.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Страхотни новини и се радвам, че този път методът на плащане не се провали и получихте парите си.

Също така е добре, че споделихте и описахте вашия процес, защото играчите, които ще преминат през тази информация, могат да го направят по-лесно и да го направят по същия начин.

Така че в крайна сметка всичко е наред и се надявам, че повече няма да имате подобни притеснения.

Мислите ли, че ще дадете шанс на казиното или не? 🎉😁

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Съмнявам се, че ще депозирам там отново, беше доста зле, докато платформата е наред, никога не съм знаел, че теглене отнема повече от седмица.

Мисля да се откажа, докато съм напред с този.

Автоматичен превод:
jw7436
преди 1 месец

Не те обвинявам за решението ти, всеки знае кое е най-добро за него и ако не си го намерил тук, предполагам, че другаде ще е по-добре.

Така че ви пожелавам успех и винаги, когато имате опит с това или друго казино, можете да се свържете с нас. 😉

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Бъдете наясно!! Направих акаунт вчера, депозирах 500 €, загубих всичко много бързо, rtp беше ужасен, след това направих втори депозит и спечелих 2k Опитах се да изтегля обратно 500 и днес акаунтът ми беше забранен за постоянно

Автоматичен превод:
Kristo
преди 1 месец

Поздрави, вероятно не е най-добрият старт в ново казино. Дадоха ли ви причина защо са затворили акаунта ви? Играхте ли тук с някакъв бонус?

Бихте ли ми казали малко повече, моля?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

играх там без бонус.. Не знаех, че са измамници, докато не видях рецензиите онлайн, след като поисках теглене от 500, на следващия ден исках да вляза, за да изтегля още 500 и акаунтът ми беше забранен

Автоматичен превод:
Kristo
преди 1 месец

В такъв случай, ако нищо не е решено, никой не ви е посочил причина или нещо подобно, тогава ще подам жалба.

Нашият екип ще се опита да ви помогне и ако проявявате интерес можете да го направитена този линк .

Ако искате да знаете през какъв процес ще преминете или какво можете да очаквате, тогава това ръководство – Информация и инструкции за разрешаване на жалби ще ви помогне.

И така, какво мислите?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини