НачалоФорумКазинаTikiTaka Casino - обща дискусия

TikiTaka Casino - обща дискусия (страница 6)

 от Karen1234567890
|
9 140 преглеждания 132 отговора |
|
1...5 6 7
Romi

Отговарят ли ви някога, когато се свържете с тях? Чатът на живо е бърз, но мисля, че AI и те не отговарят на имейли.

Автоматичен превод:
Anonymized825

За съжаление, както можете да видитетук , в момента имаме много оплаквания за това казино и казиното не реагира много. Просто се надявам, че ситуацията ще се промени скоро и ще ги решат всички.

В противен случай техният индекс на безопасност, който и без това е доста нисък, тогава ще падне дори още по-ниско. 🤷‍♀️


Автоматичен превод:
Romi

Няма проблем, когато погледнете други сайтове, изглежда, че те обработват тегленето, но всичко от 6 до 10 работни дни. Много бавно, но докато се връща, няма особено значение. Моят е само с ниска стойност £270, £110 печалба. Мисля, че някои са много по-високи от това онлайн.

Автоматичен превод:
Anonymized825

Точно така, те имат изкуствен интелект и отговорите винаги са едни и същи. Gereric... Те не решават нищо.


Бих помислил два пъти, преди да играя тук. Това е казино с добра оферта, но е много, много непрозрачно. Това е казино, което изглежда измамно...

Автоматичен превод:
Cule21

Съгласен съм, не съм взимал никакъв бонус, така че се надявам, че това ще помогне при изплащането. Трудно е да се каже дали някой получава изплащане, тъй като някои заявяват, че са го направили, но други или са отменили тегления и са играли, докато стане нула, или не са актуализирали нищо.

Автоматичен превод:

Пак ми отвориха акаунта без моя молба... Отне ми много време да го закрия, а сега виждам, че са ти го отворили отново. (Както казах, те са измамници.) ​​Те не се съобразяват с нищо и просто искат хората да залагат неконтролируемо... няма отговорна игра или правила. Всичко става за тях...

Автоматичен превод:

Цялото забавяне на тегленето, възможността за анулиране на теглене се прави, за да накара хората да анулират и да провалят партидата.

Автоматичен превод:
Anonymized825

Абсолютно, това е много лоша практика. Това е направено, за да не могат клиентите да получават пари и в крайна сметка да залагат всичко... Те са казино без принципи и закони. Тук е много опасно да се залага. Трябва да стане публично достояние... но не знам дали Casino Guru е готов да направи нещо срещу тях.



Автоматичен превод:

Пак ми отвориха акаунта без моя молба... Отне ми много време да го закрия, а сега виждам, че са ти го отворили отново. (Както казах, те са измамници.) ​​Те не се съобразяват с нищо и просто искат хората да залагат неконтролируемо... няма отговорна игра или правила. Всичко става за тях...

Автоматичен превод:

Съжалявам, че те причиниха това с теб.

Мога ли да попитам дали случайно сметката не е била затворена поради проблеми с хазарта?

Ако е така, няма начин да ви го отворят отново.

Има начин да се блокирате от техния сайт, като помолите някой близък до вас, на когото можете да се доверите, да зададе нова парола за техния сайт и никога да не ви казва каква е тя.

Може би бихте могли да опитате това?

Автоматичен превод:

Цялото забавяне на тегленето, възможността за анулиране на теглене се прави, за да накара хората да анулират и да провалят партидата.

Автоматичен превод:

Ако смятате, че нашият екип може да се опита да помогне, не се колебайте да подадете жалба тук.

Надяваме се, че ще можем да комуникираме с казиното относно вашето теглене.

Автоматичен превод:
Romi

Щеше да помогне, но минаха само 4 дни

Автоматичен превод:
Anonymized825

Знам, че казвате да изчакате 14 дни, така че това ще трябва да е и да видим какво идва, не се надявам, тъй като те дори не са поискали проверка още.

Автоматичен превод:
Anonymized825

Да, не можем да се намесим преди 14-дневния срок. Така е.

Тогава да изчакаме малко и да видим как ще стане.

Опитайте се обаче да не изпадате в негативни мисли.

Автоматичен превод:
Romi

Да, не е краят на света, ако отнеме известно време/не се появи. Винаги мога да видя какво казва банката, ако не го изпратят, надявайки се да го направят или може да ви отговорят.

Автоматичен превод:
Romi

Да, затвориха го, защото загубих много и не контролирах играта... сега го отвориха и пак загубих... Не знам дали мога да се оплача.


Проблемът е, че не отговарят на имейлите ми, а чат агентите са ботове... които използват изкуствен интелект и предлагат само общи отговори.

Автоматичен превод:

Някой беше ли помолен да потвърди? Обикновено веднага щом изтеглите от който и да е уебсайт, те го искат, но този, но нищо странно.

Автоматичен превод:

Да, не е краят на света, ако отнеме известно време/не се появи. Винаги мога да видя какво казва банката, ако не го изпратят, надявайки се да го направят или може да ви отговорят.

Автоматичен превод:

Да изчакаме и да видим тогава. Ние сме тук, винаги.

Автоматичен превод:

Да, затвориха го, защото загубих много и не контролирах играта... сега го отвориха и пак загубих... Не знам дали мога да се оплача.


Проблемът е, че не отговарят на имейлите ми, а чат агентите са ботове... които използват изкуствен интелект и предлагат само общи отговори.

Автоматичен превод:

Разбирам това, но наистина е важно да им посочите много ясно причината и да напишете, че причината са проблеми с хазарта.

Ако сте го направили, може да успеем да ви помогнем да върнете депозитите си.

В противен случай, за съжаление, няма да е възможно, защото казиното трябва да бъде информирано за проблема с хазарта, за да може да действа по съответния начин.

Автоматичен превод:

Някой беше ли помолен да потвърди? Обикновено веднага щом изтеглите от който и да е уебсайт, те го искат, но този, но нищо странно.

Автоматичен превод:

Не е необичайно обаче, че не всички онлайн казина изискват проверка.

Така че, надяваме се, те ще продължат с изтеглянето, всичко е наред. 🤞

Автоматичен превод:
Romi

Добре, от каква информация се нуждаете? И как да ти го дам? Имам изпратени имейли и екранни снимки.

Автоматичен превод:
1...5 6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини