преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с The Online Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Имам една пари в сметката ви. Бих опитал. Все още не съм ги получил. Трябва да говоря за още много пари от сметката си. И веднага обратно в сметката ми
I I have one money on your account.I would try it.I still haven't received it.I need to talk lots of more money out of my account.And it back into my account straight away
Наистина съжалявам, но нищо не разбрах от поста ти.🤷♀️
Бихте ли могли да опишете какъв е проблемът, моля, и дали можем да бъдем полезни?
I am really sorry, but I couldn't understand anything from your post.🤷♀️
Could you describe what the issue is, please, and if we could be of any help?
Моля, кажете ни първо кое казино имате предвид. В противен случай няма да можем да помогнем.
Опитахте ли да се свържете с поддръжката на това казино по този въпрос?
Предоставете малко повече информация за проблема и ние ще се опитаме да го разрешим заедно.
Please tell us first which casino you are referring to. Otherwise we won't be able to help.
Have you tried to contact the support of this casino regarding this?
Provide some more information about the issue, and we will try to solve it out together.
Това е онлайн казиното, което те казаха, че са се опитали да изтеглят в банковата ми сметка и не са успели, но пише, че е депозирано обратно в акаунта ми в моето онлайн казино, но не се показва и там, за да мога да изтегля различен начин.
It is The online casino they have said they have tried to withdraw to my bank account and wasn’t able to but it says it was deposited back to my account on my the online casino but isn’t showing there either for me to withdraw a different way .
В този случай предлагам да подадете жалба тук и нашият екип ще се опита да ви помогне да разрешите проблема.
какво ще кажеш
Моля, следвайте тази връзка и опишете добре проблема, за да може екипът по оплакване да разбере и да се опита да го поправи.
Моля, дръжте ни в течение за всякакви актуализации.
In this case I would suggest you file a complaint here and our team will try to help you sort it out.
What do you say?
Please follow this link and describe the issue well, so the complaint team can understand and try to fix it.
Please keep us informed about any updates.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.