ФорумКазинаSvenplay Casino - обща дискусия

Svenplay Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 1 година от Geisseli
|
22226 преглеждания 133 отговора |
|
1...5 6 7
преди 1 година

Не, Casino Guru е твърде слаб. Винаги съм се свързвал директно с LCS Ltd поради моето самоизключване. написано, и въпреки това не си блокиран навсякъде. Извинения след извинения....

Автоматичен превод:
преди 1 година

Говоря за изплащане, а не за самозабрана

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не, Casino Guru е твърде слаб. Винаги съм се свързвал директно с LCS Ltd поради моето самоизключване. написано, и въпреки това не си блокиран навсякъде. Извинения след извинения....

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Съжалявам, че го казвам, но никога не е било в нашите правомощия да блокираме акаунт на играч. Само служителите на казиното могат да направят това. Освен това, ние нямаме власт над нито един доставчик на лицензи или местни разпоредби.

Казвате, че сме слаби, но продължавате да подавате оплаквания . Може би има нещо, с което мога да ви помогна?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Говоря за изплащане, а не за самозабрана

Автоматичен превод:
преди 1 година

Проверих индекса за безопасност на казиното , който изглежда твърде нисък за моя вкус, и открих това:

„Много висока стойност на удържаните печалби при жалби на играчи по отношение на размера на казиното"

Предполагам, че разбирам необходимостта да попитам. Въпреки че не мога да кажа със сигурност на колко играчи е платено досега, надявам се, че жалбата ще ви помогне в крайна сметка. Засега се съсредоточете върху преминаването на KYC, бих казал, че това е от съществено значение за момента. Уведомете ме веднага щом го преминете, моля. 🙏


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,


За съжаление няма да бъде приет нито един документ за моето доказателство за адрес.


Нямам идея какво друго да направя?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това основно означава, че няма да ви платят. Мисля, че най-лесният начин поне да имате шанс е да подадете жалба до MGA или MADRE. Ако наистина сте се опитали да изпратите валидни документи, които не са приети по някаква причина, упоменете това в жалбата. Казват ли ви какво не е наред с документите ви?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,


Да, приеха всичко освен потвърждение на адреса.

За съжаление не приемат нито един документ. Изпратих им банковото си извлечение с името и адреса си!


Сега ви писах, че го докладвам на MGA.


Мислите ли, че MGA може да направи нещо по въпроса?


Поздрави и благодаря

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,


За съжаление няма да бъде приет нито един документ за моето доказателство за адрес.


Нямам идея какво друго да направя?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, виждам, че все още не сте успели да потвърдите акаунта си. Попитахте ли казиното какъв е проблемът с вашия адрес, ако това е единственият документ, който не е приет? Не забравяйте да споменете тези факти в жалбата си и отговорете на въпросите на Томас, за да може той да продължи.

Виждам обаче, че сте написали, че ще подадете и жалба до лицензиращия орган. Направихте ли го вече или предстои да го направите?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това основно означава, че няма да ви платят. Мисля, че най-лесният начин поне да имате шанс е да подадете жалба до MGA или MADRE. Ако наистина сте се опитали да изпратите валидни документи, които не са приети по някаква причина, упоменете това в жалбата. Казват ли ви какво не е наред с документите ви?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, не мисля, че това е непременно, защото казиното не иска да плаща, въпреки че разбирам, че със сигурност не е приятна ситуацията.

Вие обаче също се оказахте в ситуация, в която сте имали проблем с верификацията на акаунта, ако си спомням правилно. Ще видим докъде ще ни стигне екипът за жалби и се надяваме, че всичко може да бъде решено. 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Здравейте,


да, изпратих ви няколко документа.

Но винаги получавам един и същи отговор.


Вече имам регистрация в MGA.


Писах и на Томас.

Автоматичен превод:
amarcallejon
преди 1 година

Мислите ли, че получавате един и същ отговор от казиното през цялото време? Що се отнася до документите и отговора на Томас, благодаря ви, защото той ще може да продължи напред и ние ще бъдем по-близо до решение.

Относно жалбата до MGA, бихте ли ни уведомили как ще се развие и там? Мисля, че също така ще бъде доста проницателно за играчите да видят през какво преминавате.

Както и да е, силно вярвам, че накрая всичко ще се нареди добре. Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Да, винаги ми пишат едно и също.


Имам общ въпрос.

Каква е разликата между банково извлечение и банково извлечение от банката.

Изпратих им банково извлечение с моя адрес и име в горната част.

Но те искат банково извлечение?


Предадох случая на MGA.

Все още чакам отговор.

Автоматичен превод:
amarcallejon
преди 1 година

Хм, струва ми се, че са две едно и също нещо. Опитахте ли да попитате каква е разликата между двете казиното и какво трябва да изпратите? Мисля, че те ще знаят най-добре от какво имат нужда, защото съм объркан, ако трябва да го призная.

Що се отнася до MGA, ще изчакам да видя какво ще кажат и какво ще напишете.

Автоматичен превод:
amarcallejon
преди 1 година

Ще се опитам да хвърля малко светлина тук:

Бих казал, че има само едно банково извлечение, но начинът, по който го получавате, може да повлияе на неговата автентичност.

Освен това някои хора (без да казвам, че случаят е такъв) бъркат историята на транзакциите с банкови извлечения.

Банковите извлечения обикновено служат като доказателство за адрес и притежаване на сметка, докато историята на транзакциите обикновено декларира депозит.

За да бъдем по-конкретни, моля, как се сдобихте с банковото си извлечение? Това ли е официалната версия, която вашата банка ви изпрати?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, разпечатах банковото извлечение от машината в банката.

Не съм направил екранна снимка или нещо подобно.


В Австрия можете да отпечатате извлечението по сметката директно в банката.


Писах на казиното каква трябва да е разликата между извлечение по сметка и банково извлечение.

Струва ми се, че не искат да го проверят.


За съжаление вече нямам план какво друго мога да изпратя

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
amarcallejon
преди 1 година

Добре, засега добре. Само един въпрос: откъде се взе "отчетът по сметката"?

Говорихме само за банково извлечение, така че какво е това извлечение от сметката? Свързано ли е с вашата банкова сметка?

Начинът, по който го виждам, изглеждате малко загрижен, че казиното настоява за банково извлечение, когато това извлечение по сметката предоставя същата информация, близо ли съм?

Мисля, че дори от гледна точка на казиното е важно да проверите конкретната информация, която можете да предоставите. Да не се инати за източника. След като изявлението е оригинално, то трябва да се счита за достойно или трябва да ви бъде казано какво не е наред с него.

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Здравейте,


акаунтът ми най-накрая беше потвърден и мога да направя теглене.


Исках да попитам дали някой вече е получил изплащане от Casino Svenplay?

Автоматичен превод:
amarcallejon
преди 5 месеца

Здравейте, мина доста време, откакто видях, че сте написали последния си пост преди повече от половин година.

Както и да е, радвам се, че проверката на акаунта е решена успешно и вече можете да теглите.

За да отговоря на въпроса ви, според това, което видях в жалбите , последният път, когато играчът е получил пари, е бил преди 3 месеца.

Казиното обаче има доста нисък индекс на безопасност , така че бих помислил дали да играя тук или да продължа, ако успеете да изтеглите.

Както и да е, кажи ми как върви при теб и дали си успял да вземеш парите.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Да, знам.


Ще ви държа в течение, когато получа изплащане.

Автоматичен превод:
amarcallejon
преди 5 месеца

Разбира се, ще чакам, вярвам, положителни новини.

Автоматичен превод:
1...5 6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини