ФорумКазинаSvenplay Casino - обща дискусия

Svenplay Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 1 година от Geisseli
|
21005 преглеждания 133 отговора |
|
1...6 7
Добавете пост
преди 4 месеца

Здравейте, има нещо странно в SvenPlay Casino. Тегленето ми беше одобрено по имейл и обработено на 26 юни 2024 г. Но все още не съм получил парите. Имате ли опит колко време отнема?

Автоматичен превод:
Markic
преди 4 месеца

Здравейте, според потребителските отзиви, а също и въз основа на по-ниския му индекс на безопасност 👈, изглежда, че това не е най-добрият избор. От друга страна, честно е да се каже, особено след като потребителските отзиви не са съвсем свежи, бих предложил да попитате казиното директно.

Как изглежда в сметката ви в казиното например? Оттеглянето маркирано ли е като завършено?

Според мен винаги си струва да се консултирате с някой от отдела за поддръжка на проблеми, свързани с оттеглянето. Въз основа на предпочитаната опция за плащане, те трябва да могат да го проверят вместо вас.

Искате ли да опитате?


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Да, сайтът също не е много ясен. Да, пиша им през цялото време и те казват, че парите са изплатени. Сега минаха 5 дни. Колко дълго мислиш, че трябва да чакаме?

Автоматичен превод:
Markic
преди 4 месеца

Е, даваме на казината 14 дни да изпратят пари на играчите. Но ако сте им писали и са казали, че парите са изпратени, надявам се да е възможно най-скоро. Какъв метод на плащане използвахте? Във вашия акаунт на играч и тегления, вашето теглене също показва ли се маркирано като успешно?

Бих казал, опитайте се да бъдете търпеливи и ако нищо не се движи и не получите парите, можете да пишете и ние ще се опитаме да го разгледаме по-подробно и да ви помогнем. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Здравейте, значи банков превод, на 26 юни ми писаха, че се обработва, но още нищо не съм получил. Ето снимка как изглежда за тях. Вътре и вън. Всъщност трябва да пише, че 1000 евро са изпълнени.


filefile

Автоматичен превод:
Markic
преди 3 месеца

Според мен това е по-дълго от очакваното, дори и за банковия превод. Бихте ли помолили екипа за поддръжка или чат да предоставят номера на транзакцията, все пак бих проверил и чакащи транзакции.

Също така, няма да навреди да попитате вашия доставчик на плащания; все пак да знаете номера на транзакцията би било много удобно.


Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Здравейте, получих парите

Автоматичен превод:
Markic
преди 3 месеца

виждаш ли Нещата не бяха толкова тъмни, колкото се предполагаше 🙂. Радвам се, че проблемите свършиха!

От любопитство, достатъчно ли си щастлив да продължиш да играеш там?

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Да защо не? След като изтеглих, спечелих 1000 евро отново само един ден по-късно и получих имейл, че са изплатени. Исках да попитам какво ще кажете за казино Lordspin, познавате ли това казино?

Автоматичен превод:
Markic
преди 3 месеца

Така че е страхотно да видиш, че имаш победна серия, така че нека продължиш да се справяш добре.

Що се отнася до другото казино, виждам, че то няма по-висок индекс на безопасност , така че аз лично бих бил предпазлив, преди да депозирам. Нямаме толкова много опит в играта там, така че ще бъда още по-внимателен, ако искате да играете там. Но вероятно не бих променил печелившото казино.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Получих имейл съобщение от svenplay: „Забелязахме, че не сте използвали своя акаунт в Svenplay, като сте влизали в сайта в продължение на 330 дни.


След 30 дни, ако останете неактивни, вашият акаунт ще се счита за спящ. Неизползваните акаунти се таксуват с месечна такса от 5 евро (или еквивалентна валута), която се приспада от баланса ви, докато балансът стане нула.


За да избегнете подобни такси, моля, влезте в акаунта си."


Свързах се с svenplay на техния имейл, който взех от страницата на svenplay, но съобщението се връща на моя имейл „Недоставената поща е върната на подателя". След това отидох в техния чат, където получих същия имейл адрес" ", но същото нещо се случва отново, имейлът не работи с тези, чатът е само офлайн.. 9cnt са пари в тази сметка, когато се опитах да стартирам игрите, просто изписва „Грешка при стартиране на играта"


това казино все още работи ли, но тяхното обслужване на клиенти не работи. следователно са просто измамници.


Свързах се с тях чрез чат и те казаха, че ще изпратят имейл, на който трябва да отговорите, че акаунтът може да бъде закрит, отговорих на този имейл и той се върна като неправилен. те нямат обслужване на клиенти.


Току-що разбрах, че системата за електронна поща на svenplay смята имейла ми за спам и затова имейлът се връща. да, те са наистина лоши в обслужването на клиента и сега чатът за обслужване на клиенти веднага излезе офлайн, когато сложих имейла си там.



Получавам това съобщение обратно от тях, когато им изпратя имейл:


„Недоставената поща е върната на подателя"


„Това е пощенската система на хоста meiliboxi.fi.


Съжалявам, че трябва да ви информирам, че вашето съобщение не можа

да бъдат доставени на един или повече получатели. Приложено е по-долу.


За допълнителна помощ, моля, изпратете имейл до началника на пощата.


Ако го направите, моля, включете този доклад за проблем. Вие можете

изтрийте собствения си текст от прикаченото върнато съобщение.


Пощенската система"





така че не мога да направя нищо повече, за да закрия акаунта, когато те самите не искат да закрия акаунта си!!!


и чатът за обслужване на клиенти е незабавно офлайн, когато вляза!!!



Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
mcclane2020
преди 2 седмици

Здравей, не е най-щастливото нещо да получиш имейл обратно. Имате нормален домейн, а не временен? Очаквам също да можете да го разрешите с чат, но виждам, че и там не сте успели.

Ако имате нужда от помощ можете да се свържете с нас. Ако не се нуждаете от акаунта, тогава нищо не трябва да се случва, освен че няколкото цента, които имате там, ще изчезнат.

Мислиш ли, че имаш нужда от помощ или не?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

нямам нужда от помощ, исках да кажа на други потребители за това обслужване на клиенти на svenplay. не си струва да влагате пари в това казино. Там депозирах 2 пъти и общата сума е около 50e. Аз също се опитах да затворя това преди година, но дори и тогава беше същото, че обслужването на клиентите е наистина лошо.

Автоматичен превод:
mcclane2020
преди 2 седмици

Разбира се, определено е добре, че искахте да споделите ситуацията си. Бих казал, че и аз не бих бил много доволен от този вид поддръжка, но за съжаление не е отлична навсякъде и има много казина, където бихте се сблъскали с лошо отношение.

Ето защо е важно да намерите такъв, където знаете, че можете да разчитате на подкрепата, а не обратното. Поне за мен определено би било важно.

Нека изживяването ви се подобрява само в бъдеще.☘️

Автоматичен превод:
1...6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини