Моро, минаха около три седмици.
Moro, about three weeks passed.
Moro, noin kolme viikkoa meni.
Да, и аз ще започна същата шега, изпратих документите сега, адрес
и банкови данни не бяха приети. Да заплашваме ли с оплаквания или е по-добре да се ядосваме и да питаме всеки ден защо не се приемат документите
Yeah, I'm about to start the same prank, I've sent the documents now, address
and bank details were not accepted. Should we threaten with complaints, or is it better to fume and ask every day why the documents are not accepted
Joo, mulla alkamassa sama pelleily, dokumentteja oon lähettänyt nyt, osoite
ja pankkitietoja ei hyväksynyt. Pitikö uhkailla valituksilla, vai onko vaan parempi höyrytä ja kysellä joka päivä, että miks ei hyväksytä dokumentteja
Здравейте,
ако смятате, че имате нужда от помощ, любезно имайте предвид възможността да подадете жалба.
Тук можете да намерите полезна информация . Ако смятате, че оплакването си заслужава да опитате, изпратете го, като щракнете/докоснете тази връзка .
Репутацията на казиното е много лоша , така че се надявам, че ще успеем да разрешим проблема.
Hello,
if you feel like you need help, kindly mind the possibility of submitting a complaint.
You can find some useful info right here. If you find the complaint worth a try, submit one by clicking/tapping this link.
The casino's reputation is very bad, so I hope we will be able to solve the issue.
здрасти
Играх няколко месеца със svenplay и сега има 4k евро пари, които се опитах да изтегля за един месец. Завърших процеса на kyv и те поискаха 3 допълнителни документа, които изпратих и те приеха. Опитах се да изтегля още веднъж и получих имейл, в който се казваше, че току-що са взели 2,5 хиляди от акаунта ми, защото съм нарушил някои от техните бонус условия или други правила. Да, взех бонуса им за депозит около 5-7 пъти и ги превъртях, както е казано в правилата. Помолих ги да дадат обяснение защо това се случи, преди да подадат жалба до MGA.
Имате ли опит с този вид глупости? Знам, че те могат да определят правилата, когато играят с бонус пари, но направих превъртане за всеки бонус, както казаха правилата, и сега те просто се появиха и ме обвиниха, че нарушавам правилата.
Казиногуруто успя ли да помогне със svenplay? Или да се свържа веднага с MGA?
Hi!
I have played few months with svenplay and now there is 4k eur money that i have tried to withdraw for a month. I completed the kyv process and they have asked for 3 extra documents that i have sent and they have accepted. I tried to withdraw once again and i got an email saying that they just took 2,5k from my account because i have breached some of their bonus terms or other rules. Yes, i have taken their deposit bonus about 5-7 times and rolled them over as said in the rules. I asked them to give a explanation why this happened before making complaint to MGA.
Any experience with this kind of shit? I know they can decide the rules when playing with bonus money, but i did rollover for every bonus as rules said and now they just came up and accuse me of breaking the rules.
Has the casinoguru been able to help with svenplay? Or do i contact MGA straight away?
Здравейте,
превъртането е само едно правило, приложено към бонусите, може би сте нарушили друго правило. За съжаление, предполагам, че не сте добре запознати с подробностите, нали?
За съжаление резултатът на казиното сега е толкова нисък 🙁
Казиното обясни ли кое правило сте нарушили? Проверих жалбата , затова бих казал, че не е направено изрично обяснение. Винаги можете да опитате лицензиращия орган като последна опция, защото обикновено е дългосрочно, ако някога получите отговор.
Hello,
the rollover is just a single rule applied to bonuses, maybe you violated another rule. Sadly, I guess you are not well aware of the details, are you?
Sadly, the casino's score is so low now 🙁
Has the casino explained which rule you breached? I checked the complaint, hence I'd say no explicit explanation was made. You can always try the licensing authority as the last option because it is usually a long run if you ever receive a response.
здравей
Винаги съм чел собствените условия на бонусите и съм ги следвал. Следващото е от раздел правила за бонуси:
а) „Измамна практика" означава всяка измамна дейност, извършвана от вас или от друго лице, действащо от ваше име или в тайно споразумение с вас, и включва без ограничение:
измамни връщания на плащания и рейкбек дейност;
използването на открадната, клонирана или по друг начин неоторизирана кредитна или дебитна карта като източник на средства от вас или друго лице, участващо в същата игра като вас по всяко време;
сговор с други за получаване на несправедливо предимство (включително чрез бонусни схеми или подобни стимули, които предлагаме);
всеки опит за регистриране на невярна или подвеждаща информация за акаунта;
всяко действително действие или опит за действие от ваша страна, за което основателно смятаме, че е незаконно във всяка приложима юрисдикция, извършено добросъвестно или има за цел да ни измами и/или заобикаляне на договорно или законово ограничение, независимо дали такова действие или опит действително ни причинява щети;
б) „Нечестно предимство" включва без ограничение:
използване на бъг, вратичка или грешка в нашия софтуер или софтуер на трета страна, който използвате във връзка с Услугите (включително всякакви Игри);
използване на автоматизирани плейъри ("ботове") или друг софтуер или системи за анализ на трети страни; или
Използване на „Недостатък", както е дефиниран в раздел 18, във всеки случай във ваша полза и/или в наша или чужда вреда.
в) „Злоупотреба с бонус" включва:
Депозиране за получаване на бонус без активност на депозираните средства
Теглене за повторно депозиране
Залагане от двете страни на едно събитие, за да изпълните неправилно изискванията за залагане на бонуса
Насочване на нови акаунти за ваша собствена употреба
Всички бонуси подлежат на ограничение за използване на бонуси, базирано на бонус двигателя, и освен ако не е посочено друго, не трябва да се използват повече от 6 пъти на календарен месец, ако по някаква причина отделен играч използва бонус код над това. Компанията на summa си запазва правото да разследва допълнително злоупотребата с бонуси и да намалява печалбите от бонуси
Не съм правил други акаунти, не съм правил залози и за двата отбора, не съм взимал повече от 6 бонуса на месец, не съм теглил пари, не съм се възползвал от вратички или технически проблеми. Просто не съм нарушил правилата.
Hi,
I have always read the bonuses own conditions and followed those. This next is from the section bonus rules:
a) "Fraudulent Practice" means any fraudulent activity engaged in by you or any person acting on your behalf or in collusion with you, and includes without limitation:
fraudulent chargebacks and rake-back activity;
the use of a stolen, cloned or otherwise unauthorized credit or debit card as a source of funds by you or any other person participating in the same game as you at any time;
colluding with others to obtain an unfair advantage (including through bonus schemes or similar incentives we offer);
any attempt to register false or misleading account information;
any actual or attempted act by you that we reasonably believe is illegal in any applicable jurisdiction, done in good faith, or intended to defraud us and/or circumvent any contractual or legal restriction, whether or not such act or attempt actually causes us damage;
b) "Unfair advantage" includes without limitation:
exploiting a bug, loophole or error in our or any third party software you use in connection with the Services (including any Games);
use of automated players ("bots") or other third-party software or analysis systems; or
Exploiting a "Flaw" as defined in Section 18, in any event either to your advantage and/or to our or others' detriment.
c) "Bonus abuse" includes:
Making a deposit to get a bonus without the activity of the deposited funds
Withdrawal for redeposit
Betting on either side of one event to meet bonus wagering requirements incorrectly
Directing new accounts to your own use
All bonuses are subject to a bonus use limit based on the bonus engine, and unless otherwise stated, should not be used more than 6 times per calendar month, if for any reason an individual player uses a bonus code beyond that. summa's company reserves the right to further investigate the misuse of bonuses and reduce bonus winnings
I have not done other accounts, placed bets for both teams, taken more than 6 bonuses/month, withdrawn money, not taken advantage of any loopholes or technical issues. I simply haven't broken the rules.
Hi,
I have always read the bonuses own conditions and followed those. This next is from the section bonus rules:
a) "Petollinen käytäntö" tarkoittaa mitä tahansa petollista toimintaa, johon sinä tai kuka tahansa puolestasi tai kanssasi salaisessa yhteistyössä toimiva henkilö harjoittaa, ja se sisältää rajoituksetta:
vilpilliset takaisinperinnät ja rake-back-toiminta;
varastetun, kloonatun tai muuten luvattoman luotto- tai maksukortin käyttö varojen lähteenä sinun tai kenen tahansa muun samaan peliin kuin sinä milloin tahansa osallistuneen henkilön toimesta;
salainen yhteistyö muiden kanssa epäreilun edun saamiseksi (mukaan lukien tarjoamiemme bonusjärjestelmien tai vastaavien kannustimien kautta);
kaikki yritykset rekisteröidä vääriä tai harhaanjohtavia tilitietoja;
mikä tahansa tosiasiallinen tai yrittämäsi toiminta, jonka me kohtuudella pidämme laittomana millä tahansa soveltuvalla lainkäyttöalueella, joka on tehty vilpittömässä mielessä tai jonka tarkoituksena on huijata meitä ja/tai kiertää mitä tahansa sopimus- tai lakirajoitusta, riippumatta siitä, onko tällainen toimi tai yritys aiheuttaa meille todellisuudessa vahinkoa;
b) "Epäreilu etu" sisältää rajoituksetta:
Palveluiden yhteydessä käyttämäsi meidän tai minkä tahansa kolmannen osapuolen ohjelmiston vian, porsaanreiän tai virheen hyödyntäminen (mukaan lukien kaikki pelit);
automaattisten pelaajien ("bottien") tai muiden kolmannen osapuolen ohjelmistojen tai analyysijärjestelmien käyttö; tai
Kohdassa 18 määritellyn "Virheen" käyttäminen hyväksi, joka tapauksessa joko sinun eduksesi ja/tai meidän tai muiden vahingoksi.
c) "Bonuksen väärinkäyttö" sisältää:
Talletuksen tekeminen saadaksesi bonuksen ilman talletettujen varojen toimintaa
Kotiuttaminen uudelleentalletusta varten
Vedonlyönti yhden tapahtuman molemmille puolille bonuksen kierrätysvaatimusten väärän saavuttamiseksi
Uusien tilien ohjaaminen omaan käyttöön
Kaikkiin bonuksiin sovelletaan bonusmoottoriin perustuvaa bonuskäyttörajoitusta, ja ellei toisin mainita, niitä ei tulisi käyttää enempää kuin 6 kertaa kalenterikuukaudessa, jos jostain syystä yksittäinen pelaaja käyttää bonuskoodia sen yli. summan yritys pidättää oikeuden tutkia tarkemmin bonusten väärinkäyttötapaa ja vähentää bonusvoittoja
I have not done other accounts, placed bets for both teams, taken more than 6 bonuses/month, withdrawn money, not taken advantage of any loopholes or technical issues. I simply havent broken the rules.
Казиното подозира ли ви във всички тези действия наведнъж?
Надявах се на по-добро обяснение, но бих казал, че отговаря на резултата от рецензията - 2,2 от 10 🙁.
Опитайте се да обръщате повече внимание на отзивите, трябва да избягвате такива казина. Успех с жалбата 🤞
Does the casino suspect you of all those actions at once?
I was hoping for a better explanation, but I'd say it fits the review score - 2,2 out of 10 🙁.
Try to pay better attention to the reviews, you should avoid such casinos. Good luck with the complaint 🤞
Да, съгласен съм с теб. Започнах да играя там, преди да видя рейтинга тук. Повечето от страниците, които намирате с Google, казват положителни неща за казината, мисля, че казината плащат нещо за положителен отзив. Ако потърсите в Google изживяванията на казино svenplay, повечето страници казват, че това е добро място.
Но да, изпратиха ми този списък и това не беше всичко. Те не бяха конкретни, ако направих всички тези, но е странно да напиша правило там, което не е нарушено. Това си е чиста кражба. Всичко, което мога да кажа на хората, които намират това писание, ИЗБЯГВАЙТЕ ТОВА КАЗИНО ПРИ ВСИЧКИ СЛУЧАИ!
Yes, i agree with you. I started playing there before i saw the rating here. Most of the pages you find with google say positive things about casinos, I think casinos pay something for a positive review. If you google svenplay casino experiences, most pages say it is a good place.
But yes, they sent me that list and this wasnt all. They didnt be specific if I did those all but it is weird to write a rule there that havent been broken. This is a pure theft. All I can say to people who find this writing, AVOID THIS CASINO IN ALL CASES!
За съжаление това е проблемът на интернет. Хората не могат да вярват на всичко, което четат. Всеки ден получаваме имейли, в които казината питат колко трябва да платят, за да получат допълнителни точки за своя рейтинг или по-добра позиция в списъците с най-добрите онлайн казина и т.н.
Много уебсайтове не се интересуват от качеството на казиното. Те се интересуват само от комисионната, която получават от тях 😕
Unfortunately this is the problem of the internet. People can't trust everything they read. Everyday, we receive emails where casinos ask how much they need to pay to get extra points for their rating or better position in the top online casinos lists etc.
Many websites don't care about the casino quality. They only care about the commission they get from them 😕
Все още разбирам, имейлът ми беше блокиран и документите не се приемат
Still got it my email was blocked and documents are not accepted
Onko vieläkään selvinnyt minun sähköposti estettiin ja dokumentteja ei hyväksytä
Въз основа на всичко казано тук, опасявам се, че ще се промени.
Е, успех с жалбата. Мога ли да знам какво ви накара да играете в това казино? Къде го намери?
Based on all the things said here, I fear it would change.
Well, good luck with the complaint. May I know what made you play in this casino? Where did you find it?
Моля всички, избягвайте това казино и всички LCS ограничени казина. Те са там само за да ви вземат парите. Те нямат голяма репутация.
Please all, do avoid this casino and all L.C.S. limited casinos. They are only there to take your money. They do not have a great reputatation.
Много лошо, не го препоръчвам на никого, молите ги да го затворят поради добавяне към играта и те продължават да ви изпращат реклами, за да играете, те не спазват отговорния хазарт.
Very bad I do not recommend it to anyone, you ask them to close it due to addition to the game and they keep sending you advertising to play, they do not comply with responsible gambling.
Muy malo no se lo recomiendo a nadie les solicitas el cierre por adición al juego y te siguen mandando publicidad para jugar no cumplen con el juego responsable.
Това е ужасна ситуация. По-скоро съм убеден, че това е проблем, свързан с факта, че много казина са оставили трети страни да управляват техните промоции и бюлетини. Следователно вероятно ще отнеме известно време за актуализиране на списъка с получатели. Друг въпрос е как се обработва процесът на отписване, когато играч поиска закриване на акаунт. Вие сами ли се бяхте отписали, преди да поискате закриване на акаунта ви, може би?
Съгласен съм, че това е наистина неприятна ситуация, но много често срещана според опита, споделен в нашия форум 🙁
This is a horrible situation. I'm more convinced this is an issue associated with the fact, that many casinos left 3rd party companies handling their promotions and newsletters. Thus it probably takes some time to update the list of recipients. Another question is how the unsubscribe process is handled when a player requests account closure. Had you unsubscribed yourself before you asked for your account to be closed, perhaps?
I agree this is truly an unpleasant situation, yet very common according to experiences shared through our forum 🙁
Казината на LCS Ltd. взеха повече от € 4 000,- от мен ... без печалби ... и във всяко казино на LCS Ltd бях блокиран поради проблеми с хазарта .... но един ден по-късно можех да направя нов акаунт в следващото казино на LCS Ltd. Те нямат защита на играчите! И MGA не прави нищо!
така че никога не играйте в казината на LCS Ltd!
LCS Ltd. Casinos took more than € 4.000,- from me … no winnings … and in every casino from LCS Ltd I’ve been blocked because of gambling problems…. but one day later I could make a new account in the next casino of LCS Ltd. They’ve no player protection! And the MGA doesn’t do anything!
so never play in LCS Ltd casinos!
Здравейте, виждам, че сте подали жалба срещу всички казина, които според вас са ви изтръгнали от тази група. Що се отнася до блокирането, искахте ли да бъдете блокирани поради проблема с хазарта?
Както и да е, забелязах също, че почти всички казина в тази група имат доста нисък индекс на безопасност, което според мен говори само за себе си. Определено бих избягвал казина като това и ако имате проблем с хазарта, мисля, че това ръководство може да е полезно за вас: https://casino.guru/problem-gambling
Както и да е, чудя се докъде ще стигнете с всички оплаквания. Надявам се всичко да се нареди.
Hi, I see that you have filed a complaint against all the casinos that you say ripped you off from this group. As for the blocking, did you ask to be blocked because of the gambling problem ?
Anyway, I also noticed that almost all the casinos in this group have a pretty low safety index, which I think speaks for itself. I would definitely avoid casinos like this and if you have a gambling problem I think this guide might be useful for you: https://casino.guru/problem-gambling
Anyway, I wonder where you will get with all the complaints. I hope everything gets sorted out.
Чудя се за какво служи MGA. Защитата на играчите е приоритет номер едно за всички регулаторни органи. Поне трябва да е според законите и насоките. За съжаление човек е безсилен срещу LCS Ltd. Подадох жалбите с надеждата да получа помощ тук. Събрах всички доказателства и ако някой говори за пристрастяване към хазарта и следователно иска да закрие акаунта си, тогава трябва да звънят алармени звънци за компаниите! Но точно затова често се пренебрегва... Защото хората, пристрастени към хазарта, залагат целия си живот! Има пари за правене от това!
Но поне тези проблеми принадлежат много повече на общественото внимание!!!
Сега не залагам ... нищо не остана 😭
I wonder what the MGA is for. Player protection is the number one priority for all regulatory authorities. At least it should be according to the laws and guidelines. Unfortunately, one is powerless against LCS Ltd. I filed the complaints hoping to get some help here. I have collected all the evidence and if someone talks about gambling addiction and therefore wants to close their account, then alarm bells should be ringing for the companies! But that is exactly why it is often ignored.... Because people addicted to gambling gamble their entire lives away! There's money to be made in that!
But at least these problems belong much more in the public eye!!!
I don't gamble now ... there's nothing left 😭
Здравейте.
Спомням си дни, когато MGA се смяташе за най-добрия и грижовен орган.
Така или иначе, когато става въпрос за блокиране на пристрастени играчи в казината, играчът също трябва да следва определени стъпки. Начинът, по който го чувствам в този момент, не включва много MGA.
Излишно е да казвам, че оплакването срещу Svenplay липсва. И така, какво се случи? Ако нямате нищо против да обясните, разбира се.
Мога да си представя, че наистина си в капан в това и съжалявам за това. За да сте малко по-безопасни, имайте предвид, че ако се самоизключите от едно казино, това не означава непременно, че сте защитени на всички останали свързани уебсайтове.
Също така имайте предвид, че ако играете в казина без националния си лиценз, такива ограничения като неплатежоспособност, дългове, задържане или нещо подобно, свързано с местните закони, например, са непознати за казиното.
Съгласен съм, че подобна тема трябва да се обсъжда по-често и по-публично; числата са тревожни. Мога да ви уверя, че ние от Casino Guru сме добре запознати с това и ще направим всичко възможно, за да повишим още повече обществената осведоменост.
Надявам се един ден да спечелиш тази битка и да си върнеш живота!
Hello.
I remember days when the MGA was considered the best and most caring authority.
Anyway, when it comes to blocking addicted players in casinos, the player also needs to follow certain steps. The way I feel about it at this point, it does not include MGA much.
Needless to say, the complaint against Svenplay is missing. So, what has happened? If you don't mind explaining, of course.
I can imagine you are really trapped in this, and I'm sorry for that. To stay a bit safer, keep in mind that if you self-exclude yourself from one casino, it doesn’t necessarily mean that you are protected on all the other associated websites.
Also keep in mind that if you play in casinos without your national license, such limitations as insolvency, debts, detention, or anything similar bound to local laws, for instance, are unknown to the casino.
I agree that such a topic should be discussed more often and more publicly; the numbers are alarming. I can assure you that we at Casino Guru are well aware of that and will do our best to raise public awareness further.
I hope one day you'll win this battle and get your life back!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.