ФорумКазинаSvenplay Casino - обща дискусия

Svenplay Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от Geisseli
|
22208 преглеждания 133 отговора |
|
1...4 5 67
преди 1 година

За Geissel, този въпрос

Автоматичен превод:
vadim00limingoja
преди 1 година

Моро, минаха около три седмици.

Автоматичен превод:
Geisseli
преди 1 година

Да, и аз ще започна същата шега, изпратих документите сега, адрес

и банкови данни не бяха приети. Да заплашваме ли с оплаквания или е по-добре да се ядосваме и да питаме всеки ден защо не се приемат документите

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моро, минаха около три седмици.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

ако смятате, че имате нужда от помощ, любезно имайте предвид възможността да подадете жалба.

Тук можете да намерите полезна информация . Ако смятате, че оплакването си заслужава да опитате, изпратете го, като щракнете/докоснете тази връзка .

Репутацията на казиното е много лоша , така че се надявам, че ще успеем да разрешим проблема.

Автоматичен превод:
преди 1 година

здрасти


Играх няколко месеца със svenplay и сега има 4k евро пари, които се опитах да изтегля за един месец. Завърших процеса на kyv и те поискаха 3 допълнителни документа, които изпратих и те приеха. Опитах се да изтегля още веднъж и получих имейл, в който се казваше, че току-що са взели 2,5 хиляди от акаунта ми, защото съм нарушил някои от техните бонус условия или други правила. Да, взех бонуса им за депозит около 5-7 пъти и ги превъртях, както е казано в правилата. Помолих ги да дадат обяснение защо това се случи, преди да подадат жалба до MGA.


Имате ли опит с този вид глупости? Знам, че те могат да определят правилата, когато играят с бонус пари, но направих превъртане за всеки бонус, както казаха правилата, и сега те просто се появиха и ме обвиниха, че нарушавам правилата.


Казиногуруто успя ли да помогне със svenplay? Или да се свържа веднага с MGA?

Автоматичен превод:
matti95
преди 1 година

Здравейте,

превъртането е само едно правило, приложено към бонусите, може би сте нарушили друго правило. За съжаление, предполагам, че не сте добре запознати с подробностите, нали?

За съжаление резултатът на казиното сега е толкова нисък 🙁

Казиното обясни ли кое правило сте нарушили? Проверих жалбата , затова бих казал, че не е направено изрично обяснение. Винаги можете да опитате лицензиращия орган като последна опция, защото обикновено е дългосрочно, ако някога получите отговор.



Автоматичен превод:
преди 1 година

здравей


Винаги съм чел собствените условия на бонусите и съм ги следвал. Следващото е от раздел правила за бонуси:


а) „Измамна практика" означава всяка измамна дейност, извършвана от вас или от друго лице, действащо от ваше име или в тайно споразумение с вас, и включва без ограничение:

измамни връщания на плащания и рейкбек дейност;

използването на открадната, клонирана или по друг начин неоторизирана кредитна или дебитна карта като източник на средства от вас или друго лице, участващо в същата игра като вас по всяко време;

сговор с други за получаване на несправедливо предимство (включително чрез бонусни схеми или подобни стимули, които предлагаме);

всеки опит за регистриране на невярна или подвеждаща информация за акаунта;

всяко действително действие или опит за действие от ваша страна, за което основателно смятаме, че е незаконно във всяка приложима юрисдикция, извършено добросъвестно или има за цел да ни измами и/или заобикаляне на договорно или законово ограничение, независимо дали такова действие или опит действително ни причинява щети;

б) „Нечестно предимство" включва без ограничение:

използване на бъг, вратичка или грешка в нашия софтуер или софтуер на трета страна, който използвате във връзка с Услугите (включително всякакви Игри);

използване на автоматизирани плейъри ("ботове") или друг софтуер или системи за анализ на трети страни; или

Използване на „Недостатък", както е дефиниран в раздел 18, във всеки случай във ваша полза и/или в наша или чужда вреда.

в) „Злоупотреба с бонус" включва:

Депозиране за получаване на бонус без активност на депозираните средства

Теглене за повторно депозиране

Залагане от двете страни на едно събитие, за да изпълните неправилно изискванията за залагане на бонуса

Насочване на нови акаунти за ваша собствена употреба

Всички бонуси подлежат на ограничение за използване на бонуси, базирано на бонус двигателя, и освен ако не е посочено друго, не трябва да се използват повече от 6 пъти на календарен месец, ако по някаква причина отделен играч използва бонус код над това. Компанията на summa си запазва правото да разследва допълнително злоупотребата с бонуси и да намалява печалбите от бонуси


Не съм правил други акаунти, не съм правил залози и за двата отбора, не съм взимал повече от 6 бонуса на месец, не съм теглил пари, не съм се възползвал от вратички или технически проблеми. Просто не съм нарушил правилата.

Автоматичен превод:
matti95
преди 1 година

Казиното подозира ли ви във всички тези действия наведнъж?

Надявах се на по-добро обяснение, но бих казал, че отговаря на резултата от рецензията - 2,2 от 10 🙁.

Опитайте се да обръщате повече внимание на отзивите, трябва да избягвате такива казина. Успех с жалбата 🤞


Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, съгласен съм с теб. Започнах да играя там, преди да видя рейтинга тук. Повечето от страниците, които намирате с Google, казват положителни неща за казината, мисля, че казината плащат нещо за положителен отзив. Ако потърсите в Google изживяванията на казино svenplay, повечето страници казват, че това е добро място.


Но да, изпратиха ми този списък и това не беше всичко. Те не бяха конкретни, ако направих всички тези, но е странно да напиша правило там, което не е нарушено. Това си е чиста кражба. Всичко, което мога да кажа на хората, които намират това писание, ИЗБЯГВАЙТЕ ТОВА КАЗИНО ПРИ ВСИЧКИ СЛУЧАИ!

Автоматичен превод:
matti95
преди 1 година

За съжаление това е проблемът на интернет. Хората не могат да вярват на всичко, което четат. Всеки ден получаваме имейли, в които казината питат колко трябва да платят, за да получат допълнителни точки за своя рейтинг или по-добра позиция в списъците с най-добрите онлайн казина и т.н.

Много уебсайтове не се интересуват от качеството на казиното. Те се интересуват само от комисионната, която получават от тях 😕

Автоматичен превод:
Geisseli
преди 1 година

Все още разбирам, имейлът ми беше блокиран и документите не се приемат

Автоматичен превод:
4sqpfcjrdn
преди 1 година

Въз основа на всичко казано тук, опасявам се, че ще се промени.

Е, успех с жалбата. Мога ли да знам какво ви накара да играете в това казино? Къде го намери?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моля всички, избягвайте това казино и всички LCS ограничени казина. Те са там само за да ви вземат парите. Те нямат голяма репутация.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Много лошо, не го препоръчвам на никого, молите ги да го затворят поради добавяне към играта и те продължават да ви изпращат реклами, за да играете, те не спазват отговорния хазарт.

Автоматичен превод:
Anonymized545
преди 1 година

Това е ужасна ситуация. По-скоро съм убеден, че това е проблем, свързан с факта, че много казина са оставили трети страни да управляват техните промоции и бюлетини. Следователно вероятно ще отнеме известно време за актуализиране на списъка с получатели. Друг въпрос е как се обработва процесът на отписване, когато играч поиска закриване на акаунт. Вие сами ли се бяхте отписали, преди да поискате закриване на акаунта ви, може би?

Съгласен съм, че това е наистина неприятна ситуация, но много често срещана според опита, споделен в нашия форум 🙁

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казината на LCS Ltd. взеха повече от € 4 000,- от мен ... без печалби ... и във всяко казино на LCS Ltd бях блокиран поради проблеми с хазарта .... но един ден по-късно можех да направя нов акаунт в следващото казино на LCS Ltd. Те нямат защита на играчите! И MGA не прави нищо!

така че никога не играйте в казината на LCS Ltd!

Автоматичен превод:
x4wsccrkcd
преди 1 година

Здравейте, виждам, че сте подали жалба срещу всички казина, които според вас са ви изтръгнали от тази група. Що се отнася до блокирането, искахте ли да бъдете блокирани поради проблема с хазарта?

Както и да е, забелязах също, че почти всички казина в тази група имат доста нисък индекс на безопасност, което според мен говори само за себе си. Определено бих избягвал казина като това и ако имате проблем с хазарта, мисля, че това ръководство може да е полезно за вас: https://casino.guru/problem-gambling

Както и да е, чудя се докъде ще стигнете с всички оплаквания. Надявам се всичко да се нареди.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Чудя се за какво служи MGA. Защитата на играчите е приоритет номер едно за всички регулаторни органи. Поне трябва да е според законите и насоките. За съжаление човек е безсилен срещу LCS Ltd. Подадох жалбите с надеждата да получа помощ тук. Събрах всички доказателства и ако някой говори за пристрастяване към хазарта и следователно иска да закрие акаунта си, тогава трябва да звънят алармени звънци за компаниите! Но точно затова често се пренебрегва... Защото хората, пристрастени към хазарта, залагат целия си живот! Има пари за правене от това!

Но поне тези проблеми принадлежат много повече на общественото внимание!!!

Сега не залагам ... нищо не остана 😭

Автоматичен превод:
x4wsccrkcd
преди 1 година

Здравейте.

Спомням си дни, когато MGA се смяташе за най-добрия и грижовен орган.

Така или иначе, когато става въпрос за блокиране на пристрастени играчи в казината, играчът също трябва да следва определени стъпки. Начинът, по който го чувствам в този момент, не включва много MGA.

Излишно е да казвам, че оплакването срещу Svenplay липсва. И така, какво се случи? Ако нямате нищо против да обясните, разбира се.

Мога да си представя, че наистина си в капан в това и съжалявам за това. За да сте малко по-безопасни, имайте предвид, че ако се самоизключите от едно казино, това не означава непременно, че сте защитени на всички останали свързани уебсайтове.

Също така имайте предвид, че ако играете в казина без националния си лиценз, такива ограничения като неплатежоспособност, дългове, задържане или нещо подобно, свързано с местните закони, например, са непознати за казиното.

Съгласен съм, че подобна тема трябва да се обсъжда по-често и по-публично; числата са тревожни. Мога да ви уверя, че ние от Casino Guru сме добре запознати с това и ще направим всичко възможно, за да повишим още повече обществената осведоменост.

Вземете Шимон като пример .

Надявам се един ден да спечелиш тази битка и да си върнеш живота!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Някой взе ли си парите тук??

Автоматичен превод:
1...4 5 67
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини