преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Svenplay Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте! Реших, че ще е добре да донеса тук малко опит от това казино.
Направих депозит на първи декември 2022 г., депозитът беше третият и сумата беше 200 евро, така че нямах бонус само сурови пари. Тогава спечелих 4000 евро и в момента имам същата сума в баланса.
Когато се опитах да тегля, ми каза, че акаунтът трябва да бъде напълно верифициран. Изпратих документите на първи декември и в неделя, 4 декември, получих съобщение, че адресът и самоличността са потвърдени, но банковото извлечение не може да бъде потвърдено, тъй като върху него няма логото на банката (всички други казината са приели това изявление)
нека да видим дали това казино може да изплаща печалби или трябва да се свържа с mga.
СУРОВИ ПАРИ
Ще актуализирам тук как върви!
Hello! I thought it would be good to bring here a little experience of this casino.
I made a deposit on the first of December 2022, the deposit was the third and the amount was 200 euros so i didnt have bonus just raw money. I won 4,000 euros then and I still have the same amount in the balance at the moment.
When I tried to withdraw, it said that the account must be fully verified. I sent the documents on the first of December and on Sunday the 4th of December I got a message that the address and identity have been verified, but the bank statement could not be verified because it did not have the bank logo on it (all other casinos have accepted this statement)
let's see if this casino can pay winnings or do i need to contact to mga.
RAW MONEY
I'll update here how it goes!
05.12.2022 г
15.56 (UTC+2)
Документите са одобрени, сега направих теглене 1000e (максимум на заявка) да видим дали ще ми свалят предстоящото теглене след 72 часа и иска нови документи!
3000e в моя баланс
1000e в очакване на теглене
05.12.2022
15.56 (UTC+2)
Documents are approved, now i made withdrawl 1000e (max per request) let's see will they take my pending withdrawl down after 72 hours and asks for new documents!
3000e on my balance
1000e pending withdrawl
Ще последвам това... Аз съм в същата ситуация, нещо като. Депозирах 200 евро на 3 декември. Изчакване на одобрение на документи (направено много пъти преди). Аз съм на 14 000 евро. Имаше късмет и спечели над 2000 x със залог от 5 евро.
Не съм наложил правилата и условието, че максималната печалба е 5000 евро за 24 часа (да, болен).
Мислех, че е безопасно казино, тъй като имаха MGA-лиценз...
I will follow this... Im in the same situation, kind of. I deposited 200 euro on 3 of december. Waiting for documents approval (done this many times before). Im at 14 000 Euro. Was lucky and won over 2000 x with 5 euro bet.
I didnt red the terms and condition that the maximum win is 5000 euro in 24 H ( yes sick).
I thought it was a Safe casino since they had MGA-license...
Здравейте,
радвам се да чуя, че има напредък и наистина се надявам, че ще можете да изтеглите, ако сте пълни.
Само един съвет, проверете репутацията на казиното , аз лично бих обмислил алтернативи 🤔
Hello,
happy to hear that there is progress, and I truly hope that you'll be able to withdraw if full.
Just a word of advice, check the casino's reputation, I would personally consider alternatives 🤔
Здрасти,
почти същото важи и за теб. Въпреки че това казино е лицензирано в Малта, рейтингът на репутацията е лош .
Това не означава, че нещо трябва да се случи незабавно, все пак е вид предупреждение, бих казал.
Кажете ни как върви 🤞
Hi there,
almost the same goes for you. Even though this casino is licensed in Malta, the reputation score is bad.
Does not mean that something has to happen immediately, still a kind of warning, I'd say.
Let us know how it goes 🤞
06.12.2022 г
13.06 (UTC+2)
Заявката за теглене беше отхвърлена, защото трябва да изпратя документ за селфи, където държа личната си карта (изпратих това вече на 1 декември).
Когато приемат това, те ще отхвърлят отново и отново искане на нови документи, след като съм изиграл всичките си 4000e навън, но за съжаление няма да играя тези, ще се боря до края.
Ще извадя парите си от това казино. Вероятно ще затворят моя акаунт в някакъв момент, но тогава ще се свържа с mga!
Да видим как става това!
06.12.2022
13.06 (UTC+2)
Withdrawal request has been rejected because i need to send selfie document where i hold my id ( i have sent this already on 1th december).
When they going to accept this they will reject again and again asking new documents after i have played all my 4000e away, but unfortunately i wont play these, i will fight till the end.
I will get my money out of this casino. They probably closing my account at some point but then i will contact to mga!
Let's see how this going!
Продължавайте да се борите 🙂 Аз ще направя същото...
Акаунтът ми бе потвърден днес: „Процесът на потвърждение на акаунта ви приключи успешно. Вече можете да се наслаждавате на любимите си игри на най-добрите платформи!"
Току-що направих първото си теглене, банков превод.
Аз също ще актуализирам какво ще се случи...
Keep fighting 🙂 I will do the same...
My account got verified today: "Your account’s verification process has been successfully completed. You may now enjoy playing your favorite games on the best platforms!"
I made my first withdrawal just now, banktransfer.
I will also update what is going to happen...
06.12.2022 г
13.06 (UTC+2)
Заявката за теглене беше отхвърлена, защото трябва да изпратя документ за селфи, където държа личната си карта (изпратих това вече на 1 декември).
Когато приемат това, те ще отхвърлят отново и отново искане на нови документи, след като съм изиграл всичките си 4000e навън, но за съжаление няма да играя тези, ще се боря до края.
Ще извадя парите си от това казино. Вероятно ще затворят моя акаунт в някакъв момент, но тогава ще се свържа с mga!
Да видим как става това!
06.12.2022
13.06 (UTC+2)
Withdrawal request has been rejected because i need to send selfie document where i hold my id ( i have sent this already on 1th december).
When they going to accept this they will reject again and again asking new documents after i have played all my 4000e away, but unfortunately i wont play these, i will fight till the end.
I will get my money out of this casino. They probably closing my account at some point but then i will contact to mga!
Let's see how this going!
Здравейте,
Просто искам да знам: дали казиното уточни какво не е наред с първото селфи?
Изпращали ли сте същото или сте създали различно селфи?
Hello,
I just want to know: did the casino specify what is wrong with the first selfie?
Have you sent the same or created a different selfie?
Бих казал, че вече сте на добър път. 👍
Очаквайте положителни отзиви!
I'd say that you are on the good way now. 👍
Awaiting positive feedback!
При мен е почти същото..3/12 Направих депозит и получих бонус..Минах през бонуса и след това започна процесът на документите..7/12, така че днес бяха приети от докерите и аз поставете парите за теглене с помощта на zimpler..поне тегленето все още не е одобрено.
It's pretty much the same for me..3/12 I made a deposit and got a bonus..I went through the bonus and then the process of documents started..7/12, so today they were accepted by the dockers and I put the money for withdrawal using zimpler..at least the withdrawal has not been approved yet.
Aika sama meininki minullakin..3.12 tein talletuksen ja sain bonuksen..kierrätin bonuksen läpi ja sitten alkoi se dokumenttien prosessi..7.12 eli tänään ne sitten hyväksyi dokkarit ja laitoin rahat kotiutukseen zimpleriä käyttäen..ei ole vielä ainakaan kotiutusta hyväksytty.
Колко имаш вкъщи? Тогава не знам, въпреки че по-често се приемат по-малки тегления.
How much do you have at home? I don't know then, although smaller withdrawals are accepted more often.
Paljonko sulla on kotiutuksessa? En tiedä sitten, vaikka pienempiä kotiutuksia hyväksyvät useammin.
250€..Не прочетох внимателно условията, максималното теглене с бонуса е 10 пъти сумата на депозита..да, не е толкова голяма сума, не бива да започвате да се карате за нея цяла седмица.. но не знам за това казино.
250€..I didn't read the conditions carefully, the maximum withdrawal with the bonus is 10x the amount of the deposit..yeah, it's not such a big amount, you shouldn't start fighting over it for a week..but I don't know about this casino.
250€..en lukenut ehtoja tarkasti et maksimi nosto bonusksella on 10x talletuksen summa..joo eipä toi niin iso summa ole, et siintä pitäisi alkaa viikko tolkulla tappelemaan..mut ei tästä kasinosta tiedä.
Вероятно утре ще разбера дали ще ви отхвърлят или не..след като играех в казина от десет години, това беше първото казино, в което процесът на представяне на документите беше толкова шокиращ..Обзалагам се, че дори не са чели оригиналните ми документи, но директно ми поискаха нови.
I'll probably find out tomorrow whether you'll be rejected or not..having played in casinos for ten years, it was the first casino where the process of bringing the documents was so shocking..I bet they didn't even read my original documents, but directly asked for new ones.
Huomenna varmaan selviää, et tuleeko hylkäys vai ei..kymmenen vuotta kasinoilla pelanneena oli kyllä eka kasino missä oli noin järkyttävää toi dokumenttien prosessi..veikkaan, et ne ei edes kattonu mun ekoja lähetettyjä dokumentteja vaan pyysi suoraan uusia.
Днес получих това: „Бихме искали да ви информираме, че тегленето ви е отменено от отдела за плащания и сумата е върната в сметката ви.
Любезно ви молим да предоставите следните документи, за да може акаунтът ви да бъде напълно потвърден и тегленето ви да може да бъде завършено:
-PDF или физическо копие на официален банков документ, в който се посочва информацията за вашата сметка (име на титуляр на сметката, IBAN и Swift).
Моля, обърнете внимание, че документите, които приемаме, са специфични и трябва да бъдат в PDF формат или снимки на физическо копие.
Не можем да приемем екранни снимки на мобилни устройства, изрязани или сканирани файлове."
така че тегленето ми беше отхвърлено...
Бях предоставил екранни снимки от моето банково извлечение с превключвател и bic кодове.
Мога да разпечатам/изпратя PDF с моето банково извлечение, но няма документи, които мога да изпратя с моето банково извлечение, комбинирано с моите BIC/swift кодове. Изпратих имейл до моята банка дали могат да ми дадат такъв банков извод, но не знам.
... Казиното иска банкови документи, които не съществуват. Трудно е, когато по някаква причина не приемат екранни снимки.
Ще продължа да се боря за парите си...
I got this today: "We would like to inform you that your withdrawal has been cancelled by the payments department and the amount has been returned to your account.
You are kindly requested to provide the following documents so that your account can be fully verified and your withdrawal can be completed:
-PDF or physical copy of an official bank document stating your account information (account holder name, IBAN & Swift).
Please note that the documents we accept are specific, and should be in PDF form or photographs of a physical copy.
We cannot accept mobile screenshots, cropped or scanned files."
so my Withdrawal got´ rejected...
I had provided screen shots from my bank-statement with switch and bic codes.
I can print out/send PDF with my bank-statement but there is no documents I can send with my bank statement combined with my BIC/swift-codes. I emailed my bank if they could get me that kind of Bank-statemnet, but I dont know.
... The casino is asking for bank-documents that does not exist. Its hard when they for some reason dont accept Screen captures.
I will keep fighting for my money...
Значи акаунтът ви е потвърден и все още искате повече доказателства? Това е наистина невероятно действие🤬 не се отказвайте🙏
So your account has been verified and you still ask for more proof? It's really incredible action🤬 don't give up🙏
Eli tilisi on vahvistettu ja silti pyytää lisää todisteita?toihan on ihan uskomatonta toimintaa🤬 älä luovuta🙏
да, първо се провери, но след опит за теглене на пари тегленето не беше одобрено, след което изведнъж искаха нови документи...
yes, verified first but after trying to withdraw money the withdrawal was not approved, then suddenly they wanted new documents...
yes, verfierat först men efter försök att ta ut pengar blev uttaget inte godkänt, då ville de plötsligt ha nya dokument...
Да, това казино е гадно, въпреки че изглежда спретнато. Някак си изглежда невероятно, че сте играли със сурови пари и дори с джоб. Все пак изглежда почти невъзможно да извадите пари 😛
Yes, this casino sucks, even though it looks neat. Somehow, it seems incredible that you played with raw money and even with a pocket. Still, it seems almost impossible to get money out 😛
Joo aivan kuraa tämä kasino, vaikka ulkomuodoiltaan siistinnäköinen. Jotenkin tuntuu älyttömältä, että ite pelannut raakarahalla ja vieläpä mga kassu. Silti tuntuu lähes mahdottomalta saada rahoja ulos 😛
Здравейте,
Съжалявам, че го казвам, но това банково извлечение става доста често срещан документ, който да поискате.
Казиното ви информира, че документът трябва да бъде във формат .pdf, затова ще се опитам да използвам вашето онлайн банкиране (ако имате такова), за да го създам. Мога да направя това в моя портал за онлайн банкиране, резултатът е .pdf извлечение с моя пълен адрес, име и информация за банковата ми сметка.
Можете ли да опитате това, моля?
Казината няма да приемат печатни екрани или изрязани документи, защото те могат да бъдат променени - това е причината.
Сега се чудя дали сте получили някакво потвърждение, че акаунтът ви вече е потвърден по-рано?
Предполагам, че акаунтът не е бил напълно потвърден. 🤔
Hello,
sorry to say that but this bank statement is getting quite a common document to ask for.
The casino informed you that the document must be in .pdf format, hence I would try to use your online banking (if you have any) to create one. I can do that in my online banking portal, the result is .pdf statement with my full address, name, and bank account info.
Can you try that, please?
Casinos won't accept print screens or cropped documents, because those can be altered - this is the reason.
Now I'm wondering have you received any confirmation that your account was already verified earlier?
My guess is that the acount was not Fully verified. 🤔
Да, това казино е гадно, въпреки че изглежда спретнато. Някак си изглежда невероятно, че сте играли със сурови пари и дори с джоб. Все пак изглежда почти невъзможно да извадите пари 😛
Yes, this casino sucks, even though it looks neat. Somehow, it seems incredible that you played with raw money and even with a pocket. Still, it seems almost impossible to get money out 😛
Joo aivan kuraa tämä kasino, vaikka ulkomuodoiltaan siistinnäköinen. Jotenkin tuntuu älyttömältä, että ite pelannut raakarahalla ja vieläpä mga kassu. Silti tuntuu lähes mahdottomalta saada rahoja ulos 😛
Е, обикновено няма значение дали сте играли с бонус средства или свои собствени, някои казина проверяват само играчи, които искат да теглят по-големи суми, докато други проверяват всички.
Но въпросът е, че казиното трябва да направи всичко възможно, за да осигури плавен процес и да осигури сътрудничество и добра грижа, когато възникнат проблеми с документите.
Well, normally it does not matter whether you played with bonus funds or your own, some casinos only verify players that want to withdraw higher sums, while others verify everyone.
But the point is that the casino should do all to secure a smooth process and provide cooperation and good care when some issues with documents arise.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.