ФорумКазинаSvenplay Casino - обща дискусия

Svenplay Casino - обща дискусия

преди 1 година от Geisseli
|
22191 преглеждания 133 отговора |
|
1 2...7
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Svenplay Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Здравейте! Реших, че ще е добре да донеса тук малко опит от това казино.

Направих депозит на първи декември 2022 г., депозитът беше третият и сумата беше 200 евро, така че нямах бонус само сурови пари. Тогава спечелих 4000 евро и в момента имам същата сума в баланса.

Когато се опитах да тегля, ми каза, че акаунтът трябва да бъде напълно верифициран. Изпратих документите на първи декември и в неделя, 4 декември, получих съобщение, че адресът и самоличността са потвърдени, но банковото извлечение не може да бъде потвърдено, тъй като върху него няма логото на банката (всички други казината са приели това изявление)

нека да видим дали това казино може да изплаща печалби или трябва да се свържа с mga.

СУРОВИ ПАРИ

Ще актуализирам тук как върви!


Автоматичен превод:
Geisseli
преди 1 година

05.12.2022 г

15.56 (UTC+2)

Документите са одобрени, сега направих теглене 1000e (максимум на заявка) да видим дали ще ми свалят предстоящото теглене след 72 часа и иска нови документи!

3000e в моя баланс

1000e в очакване на теглене

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще последвам това... Аз съм в същата ситуация, нещо като. Депозирах 200 евро на 3 декември. Изчакване на одобрение на документи (направено много пъти преди). Аз съм на 14 000 евро. Имаше късмет и спечели над 2000 x със залог от 5 евро.

Не съм наложил правилата и условието, че максималната печалба е 5000 евро за 24 часа (да, болен).

Мислех, че е безопасно казино, тъй като имаха MGA-лиценз...

Автоматичен превод:
Geisseli
преди 1 година

Здравейте,

радвам се да чуя, че има напредък и наистина се надявам, че ще можете да изтеглите, ако сте пълни.

Само един съвет, проверете репутацията на казиното , аз лично бих обмислил алтернативи 🤔


Автоматичен превод:
low_balance_1
преди 1 година

Здрасти,

почти същото важи и за теб. Въпреки че това казино е лицензирано в Малта, рейтингът на репутацията е лош .

Това не означава, че нещо трябва да се случи незабавно, все пак е вид предупреждение, бих казал.

Кажете ни как върви 🤞



Автоматичен превод:
Geisseli
преди 1 година

06.12.2022 г

13.06 (UTC+2)

Заявката за теглене беше отхвърлена, защото трябва да изпратя документ за селфи, където държа личната си карта (изпратих това вече на 1 декември).

Когато приемат това, те ще отхвърлят отново и отново искане на нови документи, след като съм изиграл всичките си 4000e навън, но за съжаление няма да играя тези, ще се боря до края.

Ще извадя парите си от това казино. Вероятно ще затворят моя акаунт в някакъв момент, но тогава ще се свържа с mga!

Да видим как става това!

Автоматичен превод:
Geisseli
преди 1 година

Продължавайте да се борите 🙂 Аз ще направя същото...

Акаунтът ми бе потвърден днес: „Процесът на потвърждение на акаунта ви приключи успешно. Вече можете да се наслаждавате на любимите си игри на най-добрите платформи!"

Току-що направих първото си теглене, банков превод.

Аз също ще актуализирам какво ще се случи...

Автоматичен превод:
преди 1 година

06.12.2022 г

13.06 (UTC+2)

Заявката за теглене беше отхвърлена, защото трябва да изпратя документ за селфи, където държа личната си карта (изпратих това вече на 1 декември).

Когато приемат това, те ще отхвърлят отново и отново искане на нови документи, след като съм изиграл всичките си 4000e навън, но за съжаление няма да играя тези, ще се боря до края.

Ще извадя парите си от това казино. Вероятно ще затворят моя акаунт в някакъв момент, но тогава ще се свържа с mga!

Да видим как става това!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Просто искам да знам: дали казиното уточни какво не е наред с първото селфи?

Изпращали ли сте същото или сте създали различно селфи?


Автоматичен превод:
low_balance_1
преди 1 година

Бих казал, че вече сте на добър път. 👍

Очаквайте положителни отзиви!

Автоматичен превод:
преди 1 година

При мен е почти същото..3/12 Направих депозит и получих бонус..Минах през бонуса и след това започна процесът на документите..7/12, така че днес бяха приети от докерите и аз поставете парите за теглене с помощта на zimpler..поне тегленето все още не е одобрено.

Автоматичен превод:
Alex1284
преди 1 година

Колко имаш вкъщи? Тогава не знам, въпреки че по-често се приемат по-малки тегления.

Автоматичен превод:
Geisseli
преди 1 година

250€..Не прочетох внимателно условията, максималното теглене с бонуса е 10 пъти сумата на депозита..да, не е толкова голяма сума, не бива да започвате да се карате за нея цяла седмица.. но не знам за това казино.

Автоматичен превод:
Geisseli
преди 1 година

Вероятно утре ще разбера дали ще ви отхвърлят или не..след като играех в казина от десет години, това беше първото казино, в което процесът на представяне на документите беше толкова шокиращ..Обзалагам се, че дори не са чели оригиналните ми документи, но директно ми поискаха нови.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Днес получих това: „Бихме искали да ви информираме, че тегленето ви е отменено от отдела за плащания и сумата е върната в сметката ви.

Любезно ви молим да предоставите следните документи, за да може акаунтът ви да бъде напълно потвърден и тегленето ви да може да бъде завършено:

-PDF или физическо копие на официален банков документ, в който се посочва информацията за вашата сметка (име на титуляр на сметката, IBAN и Swift).

Моля, обърнете внимание, че документите, които приемаме, са специфични и трябва да бъдат в PDF формат или снимки на физическо копие.

Не можем да приемем екранни снимки на мобилни устройства, изрязани или сканирани файлове."


така че тегленето ми беше отхвърлено...


Бях предоставил екранни снимки от моето банково извлечение с превключвател и bic кодове.

Мога да разпечатам/изпратя PDF с моето банково извлечение, но няма документи, които мога да изпратя с моето банково извлечение, комбинирано с моите BIC/swift кодове. Изпратих имейл до моята банка дали могат да ми дадат такъв банков извод, но не знам.

... Казиното иска банкови документи, които не съществуват. Трудно е, когато по някаква причина не приемат екранни снимки.


Ще продължа да се боря за парите си...



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
low_balance_1
преди 1 година

Значи акаунтът ви е потвърден и все още искате повече доказателства? Това е наистина невероятно действие🤬 не се отказвайте🙏

Автоматичен превод:
Alex1284
преди 1 година

да, първо се провери, но след опит за теглене на пари тегленето не беше одобрено, след което изведнъж искаха нови документи...

Автоматичен превод:
Alex1284
преди 1 година

Да, това казино е гадно, въпреки че изглежда спретнато. Някак си изглежда невероятно, че сте играли със сурови пари и дори с джоб. Все пак изглежда почти невъзможно да извадите пари 😛

Автоматичен превод:
low_balance_1
преди 1 година

Здравейте,

Съжалявам, че го казвам, но това банково извлечение става доста често срещан документ, който да поискате.

Казиното ви информира, че документът трябва да бъде във формат .pdf, затова ще се опитам да използвам вашето онлайн банкиране (ако имате такова), за да го създам. Мога да направя това в моя портал за онлайн банкиране, резултатът е .pdf извлечение с моя пълен адрес, име и информация за банковата ми сметка.

Можете ли да опитате това, моля?

Казината няма да приемат печатни екрани или изрязани документи, защото те могат да бъдат променени - това е причината.


Сега се чудя дали сте получили някакво потвърждение, че акаунтът ви вече е потвърден по-рано?

Предполагам, че акаунтът не е бил напълно потвърден. 🤔

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, това казино е гадно, въпреки че изглежда спретнато. Някак си изглежда невероятно, че сте играли със сурови пари и дори с джоб. Все пак изглежда почти невъзможно да извадите пари 😛

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, обикновено няма значение дали сте играли с бонус средства или свои собствени, някои казина проверяват само играчи, които искат да теглят по-големи суми, докато други проверяват всички.

Но въпросът е, че казиното трябва да направи всичко възможно, за да осигури плавен процес и да осигури сътрудничество и добра грижа, когато възникнат проблеми с документите.

Автоматичен превод:
1 2...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини