Човек би си помислил, че репатрирането ще е успешно, но не мисля, че ще им пука. Може би по-лесно да направите депозит от 25e и след това да теглите. Колко голяма сума чакате да бъде изтеглена в момента?
You'd think the repatriation would be successful, but I don't think they'd give a shit. Maybe easier to make a deposit of 25e and then withdraw. How big a sum do you currently have waiting to be withdrawn?
Luulisi onnistuvan kyllä kotiutus, mutta en usko, että he kusettaisivat. Ehkä helpompi tehdä talletus 25e ja sitten kotiuttaa. Kuinka iso summa sulla on tällä hetkellä odottamassa kotiutusta?
Опитвам се да изтегля $350, което е много пари в Южна Африка. Първоначално имах $30 в сметката и балансът достигна $350. Моят акаунт в Svenplay е в USD. Проблемът е, че това се случва в много неудобно време. 25 долара са много пари и тук, в Южна Африка, а аз наистина ги нямам. Това е въпросът. Този проблем никога не ми е хрумвал или щях да използвам електронен портфейл като Astropay или Muchbetter от самото начало, когато първоначално депозирах.
I'm trying to withdraw $350 which is a lot of money in South Africa. I originally had $30 in the account and the balance got up to $350. My Svenplay account is in USD. Problem is this is happening at a very inconvenient time. $25 is a lot of money here in South Africa as well and I really don't have it. That's the issue. This problem never occurred to me or I would have used an ewallet like Astropay or Muchbetter from the start when I originally deposited.
Направете оплакване, тук на casinoguru за това, мисля, че ще помогне! https://casino.guru/fi/valitukset
Make a complaint, here to casinoguru about that, I think it will help! https://casino.guru/fi/valitukset
Tee valitus, tänne casinogurulle tuosta, luulisi siitä olevan apua! https://casino.guru/fi/valitukset
Вече не знам какво питат. Отговарят ми: Дайте банково извлечение, което да съдържа поне част от 16-цифрения код на картата, забележете, че трябва да е в pdf формат. Предоставих им всички документи, но те продължават тази история. Истинският проблем е, че те не искат да плащат
I don't know what they are asking anymore. They answer me: Provide a bank statement that contains at least part of the 16-digit code of the card, note that it must be in pdf format.. I have provided them with all the documents but they continue with this story. The real problem is that they don't want to pay
Non so più cosa chiedono. Mi rispondono: Fornisca un estratto conto bancario che contenga almeno una parte del codice a 16 cifre della carta, si noti che deve essere un formato pdf.. Gli ho fornito tutti i documenti ma continuano con questa storia. Il vero problema è che non vogliono pagare
За съжаление, ако мога да позная, бих казал, че доставчикът на плащания на казиното не може да извърши тази транзакция поради местни проблеми. Чувал съм такава история и преди. Затова предложиха алтернатива.
Можете да помолите казиното да промени лимита на минималния депозит, може би ще проработи, също така бих попитал дали ще се прилагат някакви залагания и към депозита. По-добре е да сте подготвени.
Кажете ми как върви, моля.
Sadly, If I may guess, I would say that the casino's payment provider can't make that transaction because of local issues. I heard such a story before. So they suggested an alternative.
You can ask the casino to change the minimum deposit limit, maybe it would work, I would also ask whether any wagering would be applied to the deposit as well. It's better to be prepared.
Let me know how it goes, please.
Здравейте,
просто първо трябва да преминете проверката, така че трябва да изпратите искания .pdf формат на вашето банково извлечение. Обадете се на банката си и го поискайте. Наистина е по-лесно да си сътрудничите сега, защото чрез жалбата ние даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат KYC и да изпратят парите.
Бих се опитал да реша това сам през първите 14 дни.
Hello,
you simply have to pass the verification first, so you have to send the requested .pdf format of your bank statement. Call your bank and ask for it. It's truly easier to cooperate now because, through the complaint, we allow casinos 14 full days to complete the KYC and send the money.
I would try to solve that on my own for the first 14 days.
За съжаление не мога да направя изявление, защото имам картата от 3 седмици. Изпратих друга карта (postPay) те ми казаха, че проверката е успешна, но не ми позволява да тегля. Постоянно ми искат първото извлечение от сметката.
Unfortunately I can't make a statement because I've had the card for 3 weeks. I sent another card ( postPay) they told me the verification was successful but it won't let me withdraw. They keep asking me for my first account statement.
Purtroppo non posso fare l'estratto conto perché ho la carta da 3 settimane. Ho inviato un'altra carta ( postPay) mi hanno detto che la verifica ha avuto esito positivo ma non mi fa prelevare. Continuano a chiedermi l'estratto conto della prima.
Опитахте ли да се обадите в банката? Не мога да повярвам, че извлечението има нещо общо с датата на издаване на картата. 🤔
Какво имате предвид под „първото извлечение от сметката", моля? Това за първата карта ли се отнася? Просто искам да съм сигурен сега.
Мисля, че би било добре, ако можете да поставите тук обяснението на казиното. За предпочитане на английски, ако е възможно.
Можеш ли да го направиш?
Did you try to call the bank? I can't believe that the statement has to do anything with the card's issue date. 🤔
What do you mean by the "first account statement", please? Does this refer to the first card? Just want to be sure now.
Would be good if you could paste here the casino's explanation, I think. Preferably in English if possible.
Can you do that?
Така че краят е добър! честито! 🎉
Мислите ли, че можете да обясните малко какво е решило проблема? Те просто приеха изявлението, което беше отказано преди? Какво направи?
Чувствам, че може да помогне на общността, така че се интересувам от подробности. 🙂
So it is a good ending after all! Congratulation! 🎉
Do you think you can explain a bit about what solved the issue? Did they just accept the statement that was refused before? What did you do?
I feel it may help the community, so I'm interested in details. 🙂
Дори и да продължиха да казват, че картата не е подходяща, аз се опитах да направя тегленето. Отидох в SEFA, сложих iban и идентификационни данни и като на магия, след около десет часа те ми кредитираха печалбите
Even if they continued to say that the card was not suitable, I tried to make the withdrawal anyway. I went to SEFA, put in the iban and credentials and as if by magic, after about ten hours they credited me the winnings
Anche se continuavano a dire che la carta non era idonea ho provato a fare il prelievo lo stesso.. Sono andato su SEFA ho messo l'iban e le credenziali e come per magia dopo una decina di ore mi hanno accreditato la vincita
Така че в крайна сметка те се свързаха с мен и ме увериха, че няма да се налага да залагам новия минимален депозит. Депозирах с помощта на портфейл и им изпратих екранни снимки от приложението. Поисках теглене и сега трябва да чакам още 72 часа. Надявам се този път да го направят.
So they eventually got back to me and assured me that I won't have to wager the new minimum deposit. I deposited using a wallet and sent them screenshots from the app. I requested a withdrawal and now I must wait for yet another 72 hours. I hope that this time they'll do it.
Е, добро отърване, бих казал. Така че понякога постоянството е достатъчно. 🙂
Наистина съм изумен, че успяхте заради много лошата репутация на казиното.
Well, good riddance, I'd say. So sometimes persistence is enough. 🙂
I'm truly amazed you made it because of the casino's very bad reputation.
Така че понеделник ще бъде щастливият ден 🤞🤞🤞. Ще чака вашето потвърждение.
So Monday would be the lucky day 🤞🤞🤞. Will wait for your confirmation.
Най-накрая получих оттеглянето си! Радвам се, че най-накрая оставям това зад гърба си
Finally received my withdrawal! I'm glad to finally put this behind me
Не мога да повярвам - страхотна новина за неделя! 🎉🎉👍
Но все още мисля, че трябва да опитате по-прилично казино.
I can't believe it - awesome news for Sunday! 🎉🎉👍
But I still think that you should try more decent casino.
Да абсолютно. Преди да отида в Svenplay не знаех за класирането на casinoguru или askgamblers или нещо подобно. Въпреки това съм използвал други по-надеждни казина като Wazamba и Betinia и те са страхотни. Отсега нататък със сигурност ще стоя далеч от Svenplay и всички LCS казина.
Yes absolutely. Before I went to Svenplay I didn't know about casinoguru rankings or askgamblers or anything like that. However I've been using other more reliable casinos like Wazamba and Betinia and they are great. I'm gonna stay away from Svenplay and all the LCS casinos from now on for sure.
Радвам се, че от сега нататък ще обърнете внимание на репутациите, това е, което всички ние в Casino Guru искаме от играчите, не много взискателни, а? 😀
Хубаво е, че имате своите любими, в случай че имате нужда от повече опции, винаги можете да се консултирате със списъка с препоръчани казина - точно тук . Задайте филтрите според вашите предпочитания.
I'm glad that from now on you will pay attention to the reputations, this is what we all in Casino Guru want from players, not quite demanding, eh? 😀
It's nice that you have your favorites, in case you need more options, you can always consult the list of recommended casinos - right here. Set the filters according to your preferences.
Здравейте! Реших, че ще е добре да донеса тук малко опит от това казино.
Направих депозит на първи декември 2022 г., депозитът беше третият и сумата беше 200 евро, така че нямах бонус само сурови пари. Тогава спечелих 4000 евро и в момента имам същата сума в баланса.
Когато се опитах да тегля, ми каза, че акаунтът трябва да бъде напълно верифициран. Изпратих документите на първи декември и в неделя, 4 декември, получих съобщение, че адресът и самоличността са потвърдени, но банковото извлечение не може да бъде потвърдено, тъй като върху него няма логото на банката (всички други казината са приели това изявление)
нека да видим дали това казино може да изплаща печалби или трябва да се свържа с mga.
СУРОВИ ПАРИ
Ще актуализирам тук как върви!
Hello! I thought it would be good to bring here a little experience of this casino.
I made a deposit on the first of December 2022, the deposit was the third and the amount was 200 euros so i didnt have bonus just raw money. I won 4,000 euros then and I still have the same amount in the balance at the moment.
When I tried to withdraw, it said that the account must be fully verified. I sent the documents on the first of December and on Sunday the 4th of December I got a message that the address and identity have been verified, but the bank statement could not be verified because it did not have the bank logo on it (all other casinos have accepted this statement)
let's see if this casino can pay winnings or do i need to contact to mga.
RAW MONEY
I'll update here how it goes!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.