НачалоФорумКазинаSvenplay Casino - обща дискусия

Svenplay Casino - обща дискусия (страница 4)

 от Geisseli
|
27 270 преглеждания 137 отговора |
|
1...3 4 5...7

Вече наистина не знам какво да правя

Автоматичен превод:
tm1025

Човек би си помислил, че репатрирането ще е успешно, но не мисля, че ще им пука. Може би по-лесно да направите депозит от 25e и след това да теглите. Колко голяма сума чакате да бъде изтеглена в момента?

Автоматичен превод:
Geisseli

Опитвам се да изтегля $350, което е много пари в Южна Африка. Първоначално имах $30 в сметката и балансът достигна $350. Моят акаунт в Svenplay е в USD. Проблемът е, че това се случва в много неудобно време. 25 долара са много пари и тук, в Южна Африка, а аз наистина ги нямам. Това е въпросът. Този проблем никога не ми е хрумвал или щях да използвам електронен портфейл като Astropay или Muchbetter от самото начало, когато първоначално депозирах.

Автоматичен превод:
tm1025

Направете оплакване, тук на casinoguru за това, мисля, че ще помогне! https://casino.guru/fi/valitukset


Автоматичен превод:

Вече не знам какво питат. Отговарят ми: Дайте банково извлечение, което да съдържа поне част от 16-цифрения код на картата, забележете, че трябва да е в pdf формат. Предоставих им всички документи, но те продължават тази история. Истинският проблем е, че те не искат да плащат

Автоматичен превод:
tm1025

За съжаление, ако мога да позная, бих казал, че доставчикът на плащания на казиното не може да извърши тази транзакция поради местни проблеми. Чувал съм такава история и преди. Затова предложиха алтернатива.


Можете да помолите казиното да промени лимита на минималния депозит, може би ще проработи, също така бих попитал дали ще се прилагат някакви залагания и към депозита. По-добре е да сте подготвени.


Кажете ми как върви, моля.


Редактиран от автора
Автоматичен превод:
mauromaccioni

Здравейте,

просто първо трябва да преминете проверката, така че трябва да изпратите искания .pdf формат на вашето банково извлечение. Обадете се на банката си и го поискайте. Наистина е по-лесно да си сътрудничите сега, защото чрез жалбата ние даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат KYC и да изпратят парите.

Бих се опитал да реша това сам през първите 14 дни.


Автоматичен превод:

За съжаление не мога да направя изявление, защото имам картата от 3 седмици. Изпратих друга карта (postPay) те ми казаха, че проверката е успешна, но не ми позволява да тегля. Постоянно ми искат първото извлечение от сметката.

Автоматичен превод:
mauromaccioni

Опитахте ли да се обадите в банката? Не мога да повярвам, че извлечението има нещо общо с датата на издаване на картата. 🤔

Какво имате предвид под „първото извлечение от сметката", моля? Това за първата карта ли се отнася? Просто искам да съм сигурен сега.

Мисля, че би било добре, ако можете да поставите тук обяснението на казиното. За предпочитане на английски, ако е възможно.

Можеш ли да го направиш?


Автоматичен превод:

Благодаря ви.. Но след безброй откази снощи те ми приписаха печалбите.. 🙏🙏

Автоматичен превод:
mauromaccioni

Така че краят е добър! честито! 🎉


Мислите ли, че можете да обясните малко какво е решило проблема? Те просто приеха изявлението, което беше отказано преди? Какво направи?


Чувствам, че може да помогне на общността, така че се интересувам от подробности. 🙂

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Дори и да продължиха да казват, че картата не е подходяща, аз се опитах да направя тегленето. Отидох в SEFA, сложих iban и идентификационни данни и като на магия, след около десет часа те ми кредитираха печалбите

Автоматичен превод:

Така че в крайна сметка те се свързаха с мен и ме увериха, че няма да се налага да залагам новия минимален депозит. Депозирах с помощта на портфейл и им изпратих екранни снимки от приложението. Поисках теглене и сега трябва да чакам още 72 часа. Надявам се този път да го направят.

Автоматичен превод:
mauromaccioni

Е, добро отърване, бих казал. Така че понякога постоянството е достатъчно. 🙂

Наистина съм изумен, че успяхте заради много лошата репутация на казиното.

Автоматичен превод:
tm1025

Така че понеделник ще бъде щастливият ден 🤞🤞🤞. Ще чака вашето потвърждение.

Автоматичен превод:

Най-накрая получих оттеглянето си! Радвам се, че най-накрая оставям това зад гърба си

Автоматичен превод:
tm1025

Не мога да повярвам - страхотна новина за неделя! 🎉🎉👍

Но все още мисля, че трябва да опитате по-прилично казино.

Автоматичен превод:
Radka

Да абсолютно. Преди да отида в Svenplay не знаех за класирането на casinoguru или askgamblers или нещо подобно. Въпреки това съм използвал други по-надеждни казина като Wazamba и Betinia и те са страхотни. Отсега нататък със сигурност ще стоя далеч от Svenplay и всички LCS казина.

Автоматичен превод:
tm1025

Радвам се, че от сега нататък ще обърнете внимание на репутациите, това е, което всички ние в Casino Guru искаме от играчите, не много взискателни, а? 😀

Хубаво е, че имате своите любими, в случай че имате нужда от повече опции, винаги можете да се консултирате със списъка с препоръчани казина - точно тук . Задайте филтрите според вашите предпочитания.




Автоматичен превод:

Здравейте! Реших, че ще е добре да донеса тук малко опит от това казино.

Направих депозит на първи декември 2022 г., депозитът беше третият и сумата беше 200 евро, така че нямах бонус само сурови пари. Тогава спечелих 4000 евро и в момента имам същата сума в баланса.

Когато се опитах да тегля, ми каза, че акаунтът трябва да бъде напълно верифициран. Изпратих документите на първи декември и в неделя, 4 декември, получих съобщение, че адресът и самоличността са потвърдени, но банковото извлечение не може да бъде потвърдено, тъй като върху него няма логото на банката (всички други казината са приели това изявление)

нека да видим дали това казино може да изплаща печалби или трябва да се свържа с mga.

СУРОВИ ПАРИ

Ще актуализирам тук как върви!


Автоматичен превод:

Хей. Колко време ти отне да измъкнеш парите от това svencasino?

Автоматичен превод:
1...3 4 5...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини