преди 1 година
Ще го направя. Колко ефективен е процесът на askgambler, мога ли да попитам?
I'll do that. How effective is the askgambler's process may I ask?
0
Ще го направя. Колко ефективен е процесът на askgambler, мога ли да попитам?
I'll do that. How effective is the askgambler's process may I ask?
здрасти Получавали ли сте някога второто си теглене?
Hi. Did you ever get your second withdrawal?
Да, по-добре е от нищо..Мислех да се оплача веднъж, но тогава исках да загубя парите си в същото време, така че го оставих недовършено. Съжалявам, ако не можете да разберете.. Пиша на фински, преводачът ще преведе както иска😆
Yes, it's better than nothing..I thought I'd make a complaint once, but then I wanted to lose my money at the same time, so I left it unfinished. Sorry if you can't understand.. I'm writing in Finnish, the translator will translate however he wants😆
Kyllähän se on tyhjää parempi..siel ite kerran taisin valituksen silloin tehdä, mutta kerkesin sitten hävitä rahani samaan aikaan, niin jätin sitten sen kesken. Pahoittelut jos et saa selvää..kirjoitan Suomeksi, kääntäjä sitten kääntää miten haluaa😆
Все още не е имало друго изписване, точно след 24 часа трябва да има, защото дотогава са минали 72 часа
There has not yet been another discharge, in exactly 24 hours there should be another discharge, because by then 72 hours have passed
Ei ole tullut vielä toista kotiutusta tasan 24 tunnin päästä pitäisi tulla uusi kotiutus, sillä silloin on kulunut 72 tuntia
Добре. Бих ви посъветвал може би периодично да проверявате акаунта си, защото когато тегленето ми беше отменено, не получих никакво известие. Току-що проверих сметката си и тогава видях, че парите са мистериозно върнати.
Okay. I'd advise you to maybe periodically check your account because when my withdrawal was cancelled I received no notification at all. I just checked my account and then I saw that the money had been mysteriously returned.
Представи си това. 50 часа чакане отидоха в канала! Проверих извлечението по сметката си и то показа точното време, в което парите са кредитирани по сметката ми. Така знам кога точно се е случило и колко време е било загубено. Оттеглянето чакаше проклетите 50 часа, когато се случи това „недоразумение".
Imagine that. 50 hours of waiting gone down the drain! I checked my account statement and it showed the exact time that money was credited to my account. That's how I know when exactly it happened and how much time was wasted. The withdrawal was pending for bloody 50 hours when this "misunderstanding" occured.
Проверявах на всеки няколко часа, връщането все още е в режим "изчакване".
I have checked every few hours, the return is still in "waiting" mode
Olen tarkistanut kyllä muutaman tunnin välein, edelleen on kotiutus "odotus" tilassa
Да, по-добре е от нищо..Мислех да се оплача веднъж, но тогава исках да загубя парите си в същото време, така че го оставих недовършено. Съжалявам, ако не можете да разберете.. Пиша на фински, преводачът ще преведе както иска😆
Yes, it's better than nothing..I thought I'd make a complaint once, but then I wanted to lose my money at the same time, so I left it unfinished. Sorry if you can't understand.. I'm writing in Finnish, the translator will translate however he wants😆
Kyllähän se on tyhjää parempi..siel ite kerran taisin valituksen silloin tehdä, mutta kerkesin sitten hävitä rahani samaan aikaan, niin jätin sitten sen kesken. Pahoittelut jos et saa selvää..kirjoitan Suomeksi, kääntäjä sitten kääntää miten haluaa😆
Здравейте, предполагам, че сте пропуснали да забележите, че имаме екип от експерти на разположение на играчите, в случай че имате нужда от помощ.
Това означава, че можете да подадете жалба тук, на уебсайта на Casino Guru . Научете повече за това тук .
Само имайте предвид, че даваме на казината 14 пълни дни, за да верифицират сметката и да завършат тегленето .
Hello, I guess that you failed to notice that we have a team of experts available to players in case you need help.
This means - you can submit a complaint here on the Casino Guru website. Learn more about it here.
Just note that we allow casinos 14 full days to verify the account and complete the withdrawal.
Здравейте,
Мисля, че трябва да помислите за нашия Център за разрешаване на проблеми. 😉
Ние предоставяме повече от просто честни отзиви за казино и страхотен форум.
Hello,
I think that you should consider our Resolution Center. 😉
We provide more than just honest casino reviews and awesome forum.
15:26 (UTC+2)
Тегленето вече е задържано за 75 часа, попитах обслужването на клиенти колко време ще отнеме. Казаха, че има забавяне на тегленията.
До сега са дошли 1000/4000е
15:26 (UTC+2)
The withdrawal has now been on hold for 75 hours, I asked customer service how long it will take. They said that there are delays in withdrawals.
So far, 1000/4000e have come
15.26 (UTC+2)
Kotiutus ollut nyt odotus tilassa 75 tuntia, kysyin asiakaspalvelusta, että mikä kestää. Kertoivat, että on viivästyksiä kotiutuksissa.
Tähän mennessä tullut siis 1000e/4000e
Е, това е, което те винаги твърдят... просто изчакайте, клиентите да не се разочароват и да заложат печалбите си обратно..
Well, that's what they always claim... just wait, the customers don't get frustrated and gamble their winnings back..
Juu niinhän ne aina väittää...odottaa vaan, et asiakkaat turhautuu ja pelaa voittonsa takaisin..
Да, такова е чувството, последният път, когато депозирах в това или онова сестринско казино, беше седмица и половина и получих 1000e/4000e 😀
Yeah, that's how it feels, the last time I deposited at this or that sister casino, it's been a week and a half and I got 1000e/4000e 😀
Joo siltähän se vähän tuntuu, viimeinen kerta ku depoon tälle tai tän sisarkasinoille, puoltoista viikkoa menny ja saanut 1000e/4000e 😀
9.37 (UTC + 2) повече от 90 часа напускането чака и все още не е одобрено и не се отговаря на имейли!
9.37 (UTC + 2) more than 90h the check-out has been pending and it still hasn't been approved and no emails are answered!
9.37 (UTC + 2) yli 90h ollut kotiutus odotustilassa eikä vieläkään ole hyväksytty eikä sähköposteihin vastata!
В крайна сметка получихте ли го? Що се отнася до мен, аз все още чакам, но току-що минаха 72 часа
Did you eventually get it? As for me I'm still waiting but 72 hours have just passed
Да, изписаха ме преди около час, минаха около 100 часа.
Сега получих 2000e/4000e!
Yes, I was discharged about an hour ago, about 100 hours passed.
I have received 2000e/4000e now!
Joo sain noin tunti sitten kotiutuksen, noin 100h meni.
2000e/4000e olen saanut nyt!
Току-що ми изпратиха имейл. Отмениха тегленето отново и след това казаха, че не могат да обработят към моята дебитна карта и искат да депозирам $25 чрез електронен портфейл. Нямам допълнителни $25!!! Похарчих твърде много пари за паспорт, само за да изтегля! Неудобно ми е да го кажа тук, но е истина. Така че парите ми са блокирани заради тях. Говорих с моята банка и те потвърдиха, че могат да получават пари отвсякъде. Получавал съм международни тегления преди без проблем и това е същата банка и дебитна карта, които използвах. Радвам се за теб, но съм нещастен, защото наистина имам нужда от тези пари.
They just emailed me. They cancelled the withdrawal yet again and then they said they can't process to my debit card and they want me to deposit $25 through an ewallet. I don't have an extra $25!!! I spent too much money getting a passport just to withdraw! It's embarrassing for me to say this here but it's true. So my money is stuck because of them. I spoke to my bank and they confirmed that they can receive money from anywhere. I've received international withdrawals before with no problem and it's the same bank and debit card that I used. I'm happy for you but I'm miserable because I really need that money.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.