ФорумКазинаSvenplay Casino - обща дискусия

Svenplay Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от Geisseli
|
22152 преглеждания 133 отговора |
|
12 3 4...7
Alex1284
преди 1 година

Ще го направя. Колко ефективен е процесът на askgambler, мога ли да попитам?

Автоматичен превод:
Geisseli
преди 1 година

здрасти Получавали ли сте някога второто си теглене?

Автоматичен превод:
tm1025
преди 1 година

Да, по-добре е от нищо..Мислех да се оплача веднъж, но тогава исках да загубя парите си в същото време, така че го оставих недовършено. Съжалявам, ако не можете да разберете.. Пиша на фински, преводачът ще преведе както иска😆

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
tm1025
преди 1 година

Все още не е имало друго изписване, точно след 24 часа трябва да има, защото дотогава са минали 72 часа

Автоматичен превод:
Geisseli
преди 1 година

Добре. Бих ви посъветвал може би периодично да проверявате акаунта си, защото когато тегленето ми беше отменено, не получих никакво известие. Току-що проверих сметката си и тогава видях, че парите са мистериозно върнати.

Автоматичен превод:
tm1025
преди 1 година

Представи си това. 50 часа чакане отидоха в канала! Проверих извлечението по сметката си и то показа точното време, в което парите са кредитирани по сметката ми. Така знам кога точно се е случило и колко време е било загубено. Оттеглянето чакаше проклетите 50 часа, когато се случи това „недоразумение".

Автоматичен превод:
tm1025
преди 1 година

Проверявах на всеки няколко часа, връщането все още е в режим "изчакване".

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казаха, че тегленето ми е отменено по погрешка и че трябва просто да направя нова заявка и да изчакам още 72 часа!!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е доста нещастно съвпадение в тази ситуация. 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Мислите ли, че казват истината?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, по-добре е от нищо..Мислех да се оплача веднъж, но тогава исках да загубя парите си в същото време, така че го оставих недовършено. Съжалявам, ако не можете да разберете.. Пиша на фински, преводачът ще преведе както иска😆

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, предполагам, че сте пропуснали да забележите, че имаме екип от експерти на разположение на играчите, в случай че имате нужда от помощ.

Това означава, че можете да подадете жалба тук, на уебсайта на Casino Guru . Научете повече за това тук .

Само имайте предвид, че даваме на казината 14 пълни дни, за да верифицират сметката и да завършат тегленето .



Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще го направя. Колко ефективен е процесът на askgambler, мога ли да попитам?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Мисля, че трябва да помислите за нашия Център за разрешаване на проблеми. 😉

Ние предоставяме повече от просто честни отзиви за казино и страхотен форум.

Проверете как работи тук .

Автоматичен превод:
преди 1 година

15:26 (UTC+2)

Тегленето вече е задържано за 75 часа, попитах обслужването на клиенти колко време ще отнеме. Казаха, че има забавяне на тегленията.

До сега са дошли 1000/4000е

Автоматичен превод:
Geisseli
преди 1 година

Е, това е, което те винаги твърдят... просто изчакайте, клиентите да не се разочароват и да заложат печалбите си обратно..

Автоматичен превод:
Alex1284
преди 1 година

Да, такова е чувството, последният път, когато депозирах в това или онова сестринско казино, беше седмица и половина и получих 1000e/4000e 😀

Автоматичен превод:
преди 1 година

9.37 (UTC + 2) повече от 90 часа напускането чака и все още не е одобрено и не се отговаря на имейли!

Автоматичен превод:
Geisseli
преди 1 година

В крайна сметка получихте ли го? Що се отнася до мен, аз все още чакам, но току-що минаха 72 часа

Автоматичен превод:
tm1025
преди 1 година

Да, изписаха ме преди около час, минаха около 100 часа.

Сега получих 2000e/4000e!

Автоматичен превод:
Geisseli
преди 1 година

Току-що ми изпратиха имейл. Отмениха тегленето отново и след това казаха, че не могат да обработят към моята дебитна карта и искат да депозирам $25 чрез електронен портфейл. Нямам допълнителни $25!!! Похарчих твърде много пари за паспорт, само за да изтегля! Неудобно ми е да го кажа тук, но е истина. Така че парите ми са блокирани заради тях. Говорих с моята банка и те потвърдиха, че могат да получават пари отвсякъде. Получавал съм международни тегления преди без проблем и това е същата банка и дебитна карта, които използвах. Радвам се за теб, но съм нещастен, защото наистина имам нужда от тези пари.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
tm1025
преди 1 година

С какво депозирахте?

Автоматичен превод:
Geisseli
преди 1 година

Използвах дебитната си карта. Това е карта Mastercard, свързана с банковата ми сметка.

Автоматичен превод:
12 3 4...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини