ФорумКазинаSvenplay Casino - обща дискусия

Svenplay Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Geisseli
|
10938 преглеждания 115 отговора |
|
1 2 3...6
Добавете пост
преди 1 година

Първите 1000 евро пристигнаха в сметката ми днес, ще видим колко време ще отнеме да пристигнат останалите 3000 евро

Автоматичен превод:
Geisseli
преди 1 година

Добре че платиха толкова бързо 😎 Колко време отне като време? Вече минаха 27 часа, а плащането още не е започнало.

Автоматичен превод:
Geisseli
преди 1 година

Радвам се да чуя това! Следвам тази тема. Ужасен съм от това казино. Преди около месец се опитах да изтегля, изпратих лична карта, снимки на дебитна карта, банково извлечение като доказателство за адрес (с придружаващи селфита), но тегленето ми беше отхвърлено, защото искаха допълнителен формуляр за самоличност и официален документ от мобилния ми доставчик ( което е невъзможно, защото съм предплатен потребител). След това казаха, че мога да предоставя екранна снимка от приложението на моя мобилен доставчик, но трябваше да получа паспорт (аз съм в Южна Африка и това може да отнеме до шест седмици). Най-накрая получих паспорта и направих заявка за теглене вчера. Моля се на небесата да го получа. От любопитство каква форма на документ за самоличност използвахте и имаме ли проблеми с доказателство за адрес и мобилен номер?

Автоматичен превод:
tm1025
преди 1 година

Обнадеждаващият оптимист в мен смята, че те са поискали допълнителни форми за самоличност през октомври (паспорт или шофьорска книжка, които нямах), тъй като южноафриканските лични карти (за разлика от някои други държави) нямат дати на изтичане, докато в Svenplay заявиха, че изображенията на документа трябва да показват датата на издаване и срока на валидност. Когато поискаха допълнителни формуляри за самоличност, те никога не казаха, че това е проблемът, така че това е само моето предположение в ретроспекция. Паспортите и шофьорските книжки, разбира се, имат дати на изтичане, но аз не шофирам, така че трябваше да прекарам седмици в чакане на паспорт, само за да направя това теглене. Ще информирам всички тук как върви тегленето, тъй като чаках малко повече от 24 часа. Стискам палци!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Alex1284
преди 1 година

Е, първия път се върна в акаунта, когато трябваше да сложиш селфи, но от последното теглене минаха около 48 часа

Автоматичен превод:
tm1025
преди 1 година

Здравейте,

голяма история си преживяла, надявам се накрая всичко да е наред. Исках да кажа, че нивото на проверка може да бъде повлияно от държавата, в която живеете, и това, което описахте по-рано, ме кара да мисля, че Африка вероятно се приема като потенциална рискова зона, това може да доведе до по-прецизна проверка, да кажем, по-прецизна .

Мога да си представя, че играчи от Бангладеш например биха се сблъскали с подобна ситуация.

Кажете ни как върви, искам скоро да чуя положителни новини 🤞🤞👍

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

да Може и да си прав. Все още чакам, но веднага щом разбера нещо или получа оттеглянето си, ще публикувам актуализация. Стискам палци.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
tm1025
преди 1 година

Надявам се всичко да е наред и да получите плащането си🙏💪 Изминаха 48 часа от заявката ми за теглене и все още не ми е платено.. общо взето трябва да го платят днес, защото предстои уикенд.

Автоматичен превод:
Alex1284
преди 1 година

да По принцип сме в една лодка, тъй като в моя случай минаха почти 48 часа (минаха почти 45 часа, докато пиша това). Наистина се надявам да платят днес.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Отидох в чата преди 10 минути, за да попитам отдела за клиенти колко време ще отнеме тегленето и казах, че парите трябва да са в сметката ми най-късно утре на обяд или вашето 72-часово правило не важи..след разговор, парите дойдоха в сметката ми за 5 минути..Имах късмет, че отварянето си заслужаваше.

Автоматичен превод:
Alex1284
преди 1 година

Това е толкова странно. Току-що проверих моя акаунт в Svenplay (преди пет минути) и парите са обратно в моя акаунт в Svenplay!!!! Проверих имейла си (нищо от тях), след което видях известие за вашия отговор и дойдох тук, за да видя дали същото се е случило и с вас. Сега отивам да си поговорим на живо да питам какво, по дяволите, стана.

Автоматичен превод:
tm1025
преди 1 година

Все още чакам отговор в чата на живо защо тегленето е отменено, но тези хора са просто жестоки.

Автоматичен превод:
tm1025
преди 1 година

Да, струва си да ги печете всеки ден, иначе май не искат да си сътрудничат. Надявам се нещата да се получат за останалите от вас.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Актуализация, моята сметка е 28 000 евро. казиното поиска документ с номера на моята сметка и swift и iban код, моята банка ще ми го изпрати

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
low_balance_1
преди 1 година

Сега има голяма каса. Надяваме се, че можете да заведете всички в двора. 👍🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казаха, че тегленето ми е отменено по погрешка и че трябва просто да направя нова заявка и да изчакам още 72 часа!!!

Автоматичен превод:
tm1025
преди 1 година

Невероятна суматоха.. в бъдеще трябва да избягвате и това близко казино.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Alex1284
преди 1 година

Не разбирам съвсем. Искаш да кажеш, че трябва да отида да попитам комарджия?

Автоматичен превод:
tm1025
преди 1 година

ако следващия път отменят тегленето без причина, препоръчвам ви да подадете жалба до Askgamblers.

Автоматичен превод:
1 2 3...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още