преди 5 месеца
Имам повече от 6000 евро там, как мога да ги обработя
I have more than 6000 euros there how can i process tiwh that
0
Имам повече от 6000 евро там, как мога да ги обработя
I have more than 6000 euros there how can i process tiwh that
Казаха, че не съм спазил условие номер 11.5, което е невярно, взимат 6000 евро, играх бонус за първи път
Отговорих на Томас, не знаех, че това казино е крадец.
Може би ще се свържа с властите на ANJOUAN GAMING, ако не ми обяснят.
They said i didnt respect term condition number 11.5 which is false, they take 6000 euros, i played a bonus for the first time
i answered to thomas, i didnt know these casino is a thief.
Maybe ill contact the ANJOUAN GAMING authorithies, if they dont explain me.
Добре, и тогава какво казва точка 11.5, за която сте обвинени в нарушаване на правилата? Ако не мислите, че сте счупили нещо, тогава беше добра стъпка да подадете жалба и ще видим дали можем да го разрешим по някакъв начин.
Също така, благодаря ви, че отговорихте на Томас и нека видим накъде ще отидете оттук нататък.
Ако имате нещо ново, не се колебайте да ни уведомите.
Right, and then what does point 11.5 say about which you were accused of breaking the rules ? If you don't think you broke anything then it was a good step to lodge a complaint and we'll see if we can resolve it somehow.
Also, thank you for replying to Tomas and let's see where you go from here.
If you have anything new, don't hesitate to let us know.
Просто исках да поздравя Casino Guru за намаляването на общия рейтинг на Suprabets, той е 6.1 и е под средния в момента.
Напомняме, че само преди няколко месеца беше 8.3.
Разбира се, те са напълно измамен сайт и заслужават оценка 0.0, но ние се движим в правилната посока. 😀
Just wanted to congratulate Casino Guru on bringing down the overall rating of Suprabets, it is 6.1 and below the average now.
As a reminder, just a few months ago it was at 8.3.
Ofcourse they are completely fraudulent site and deserve the rating 0.0, but we are moving in the right direction. 😀
На базата на нещо рейтингът трябва да падне. Няколко фактора влияят и когато добавиш играчи, чиито оплаквания не са решени, тогава нещата започват да се раздвижват. Но ако това не е така, не можем просто да намалим индекса на безопасност.
Виждам обаче, че ако продължава така, вероятно няма да е добре за казиното. 🤔
On the basis of something the rating must go down. Several factors influence it and when you add players whose complaints are unresolved, then things start to move more. But if that's not the case, we can't just lower the safety index.
However, I can see that if it goes on like this, it probably won't be good for the casino. 🤔
Правила 11.5, те просто казаха, че съм нарушил правило 11.5, без да обясняват къде точно е проблемът?
11.5 rules, they just said i broke rule 11.5 without explaining exactly where is the problem ?
О, да, така че може да са няколко неща. Може би ще ви попитам за нещо обичайно, което са множество акаунти. Там също се споменава. Това няма ли да е проблем например? Разбира се, това е само изстрел в тъмното, но просто питам, защото това е нещо, с което често се работи.
Oh yeah, so it could basically be several things. Maybe I'll ask you about a common thing, which is multiple accounts. It's also mentioned there. Wouldn't that be a problem, for example ? Of course, this is just a shot in the dark, but I'm just asking because it's something that is often dealt with.
Добре дошли в GuruSlots...(Сарказъм). Вижте в моя конкретен случай... Говорих с curaçao gaming от месеци за това измамно псевдоказино. Аз от своя страна няма да възстановявам нищо, но бих искал да не се случва на други.
PS: Благодаря ви Гуру... че след месеци понижихте репутацията на сигурността на ALTA, която тази измама имаше.
Welcome to GuruSlots...(Sarcasm). Look in my particular case... I've been talking to curaçao gaming for months about this scam pseudocasino. For my part, I am not going to recover anything, but I would love for it not to happen to others.
PS: Thank you Guru... for after months lowering ALTA's security reputation that this scam had.
Bienvenido a GuruSlots...(Sarcasmo). Mira en mi caso particular... meses llevo hablando con curazao gaming por este pseudocasino estafa. Por mi parte no voy a recuperar nada, pero me encantaría que no le pase a otros.
P.D.: Gracias Guru... por después de meses bajar la reputación de seguridad de ALTA que tenia esta estafa.
В какво си обвинен? Видях вашия случай, не разбрах
What are you accused of? I saw your case i didnt understand
Обвиняват ме в същото като всички играчи на това измамно казино. Нанесете правило 11.5.. и дрън.. дрън...
They accuse me of the same thing as all the players of this scam casino. Inflict rule 11.5.. and blahh.. blah...
Me acusan lo mismo que a todos los jugadores de este casino estafa. Infligir la regla 11.5.. y blahh.. bla...
Благодаря ви много и опитахте ли да се запитате какво сте нарушили или няма нещо, за което можете да се сетите, което да отговаря на вашия случай? 🤔
Thank you very much, and have you tried to ask yourself what you have violated or is there nothing that you can think of that would fit your case ? 🤔
Не, сър, това е доказателство, когато спечелите твърде много, те ще създадат някои извинения, за да не ви дадат парите ви.. казина
No sir its evidence when you win too much, they will create some excuses to dont give you your money.. casinos
Добре тогава, да видим какво ще измисли екипът и да се надяваме, че ще получим някакъв отговор от казиното или каквото и да е станало.
Стискам палци всичко да мине добре. 🤞
Okay then, let's see what the team comes up with and hopefully we'll get some kind of response from the casino or whatever happened.
I'll keep my fingers crossed that everything turns out well. 🤞
Те винаги ще намерят причина да не общуват
They will always find some reason to dont communicate
Може би да, а може би не, не можем да принудим казиното да отговори и да комуникира с нас, така че ако не искат да разрешат проблема, няма да го направят. Но след това знаем с кое казино имаме работа, както и играчите.
Разбира се, няма да се изпреварвам, защото не трябва да е така.
Maybe yes and maybe no, we can't force the casino to respond and communicate with us, so if they don't want to resolve it, they won't do it. But then we know which casino we are dealing with and so do the players.
Of course, I won't get ahead of myself, because it doesn't have to be that way.
Разбира се, Джаро, разбирам вашата позиция, но разчитам на вас да ми помогнете, защото имам повече от 7000 евро в тази сметка, която е блокирана без причина.
И прочетох всички оплаквания и форум тук, същите играчи имат същия проблем, блокирани без причина, те казват, че нарушават правило 11.5 .. фалшив
Of course Jaro i understand your position but i count on you to help me because i have more than 7000 euros in these account which blocked with no reason.
And i read all the complaints and forum here the same players have the same problem blocked for no reason they say breaking rule 11.5 .. fake
Мартина, как реши ситуацията с тях?
Martina how did you solve the situation with them please?
Тио Алексис, Те не са лицензирани от Curacao Gaming, защо говорихте с curacao Gaming?
Tio alexis, They are not licensed by Curacao Gaming, why you talked to curacao gaming ?
Разбира се, Джаро, разбирам вашата позиция, но разчитам на вас да ми помогнете, защото имам повече от 7000 евро в тази сметка, която е блокирана без причина.
И прочетох всички оплаквания и форум тук, същите играчи имат същия проблем, блокирани без причина, те казват, че нарушават правило 11.5 .. фалшив
Of course Jaro i understand your position but i count on you to help me because i have more than 7000 euros in these account which blocked with no reason.
And i read all the complaints and forum here the same players have the same problem blocked for no reason they say breaking rule 11.5 .. fake
Здравей!
Както Jaro изясни, споровете на играчите никога не са изходни, въпреки факта, че членовете на нашия ангажиран Център за разрешаване на проблеми винаги правят всичко възможно - понякога дори извън обсега им - да намерят решение.
За съжаление, прякото влияние на играчите върху индекса за безопасност произтича основно от потвърдени оплаквания. Значение: Индексът на безопасност ще бъде намален само пропорционално на сериозността на проблема, ако играч подаде жалба и премине през целия процес на доказване, че казиното се е държало нечестно. Тъй като всички други оплаквания изглеждат разрешени, аргументите на играчите не бяха подкрепени от доказателства. Говорейки за форума, той е просто място за дискусии, така че има смисъл внимателно определеният Индекс на безопасност да не може да бъде променян по никакъв начин само защото някои играчи като цяло са недоволни. Толкова дълго за "фалшиви", според мен.
Съгласен съм обаче, че използването на толкова разнообразно правило като 11.5 като единствено обяснение е недостатъчно. Бих очаквал малко повече, в идеалния случай с доказателства за спецификата на вашето нарушение.
Пиша всичко това, за да ви уведомя как работи и да покажа благодарността си, че дойдох да подам жалбата. Можете да сте сигурни, че с него ще се работи внимателно.
Hello there!
As Jaro clarified, players' disputes are never granted an outcome, despite the fact that members of our committed Resolution Center always try their hardest—sometimes even beyond their reach—to find a solution.
Unfortunately, players' direct influence over the Safety Index is primarily derived from validated complaints. Meaning: The Safety Index will only be reduced in proportion to the seriousness of the problem if a player files a complaint and goes through the entire process of proving that the casino behaved unfairly. Since all other complaints seem to have been resolved, the players' arguments were not supported by the evidence. Speaking of the forum, it is just a place for discussion, so it makes sense that the carefully determined Safety Index cannot be changed in any way just because some players are generally dissatisfied. So long for "fake", in my opinion.
However, I agree that using a rule as diverse as 11.5 as the sole explanation is insufficient. I would anticipate a little more, ideally with evidence of the specifics of your breach.
I am writing all of this to let you know how it operates and to show my gratitude for coming to file the complaint. You can be sure it will be handled with care.
Има няколко засегнати със същия начин на действие и все още има средна оценка, трябва да му дам минималната, тъй като задържа парите ни без никакво обяснение и никога не отговаря на имейлите, вярвайки на репутацията, която човек влиза, за да играе в това казино. .. че не помага това, че той продължава да мами повече хора.
There are several affected with the same modus operandi and it still has an average rating, I should give it the minimum since it kept our money without any explanation and never responds to the emails, trusting in the reputation one enters to play in that casino... that It doesn't help that he continues to scam more people.
son varios afectados con el mismo modo operantis y aun tiene una calificación media, debería darle la mínima ya que se quedo con nuestro dinero sin explicación alguna y nunca responde los emails, confiando de las reputación uno entra a jugar en ese casino...eso no ayuda que siga estafando a mas personas
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.