ФорумКазинаSuprabets Casino - обща дискусия

Suprabets Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 1 година от prgambet
|
20549 преглеждания 237 отговора |
|
1...8 9 10...12
Добавете пост
преди 2 месеца

Казаха, че не съм спазил условие номер 11.5, което е невярно, взимат 6000 евро, играх бонус за първи път

Отговорих на Томас, не знаех, че това казино е крадец.

Може би ще се свържа с властите на ANJOUAN GAMING, ако не ми обяснят.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Просто исках да поздравя Casino Guru за намаляването на общия рейтинг на Suprabets, той е 6.1 и е под средния в момента.

Напомняме, че само преди няколко месеца беше 8.3.

Разбира се, те са напълно измамен сайт и заслужават оценка 0.0, но ние се движим в правилната посока. 😀


Автоматичен превод:
nenadmaksim
преди 2 месеца

Имам повече от 6000 евро там, как мога да ги обработя

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Казаха, че не съм спазил условие номер 11.5, което е невярно, взимат 6000 евро, играх бонус за първи път

Отговорих на Томас, не знаех, че това казино е крадец.

Може би ще се свържа с властите на ANJOUAN GAMING, ако не ми обяснят.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добре, и тогава какво казва точка 11.5, за която сте обвинени в нарушаване на правилата? Ако не мислите, че сте счупили нещо, тогава беше добра стъпка да подадете жалба и ще видим дали можем да го разрешим по някакъв начин.

Също така, благодаря ви, че отговорихте на Томас и нека видим накъде ще отидете оттук нататък.

Ако имате нещо ново, не се колебайте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Просто исках да поздравя Casino Guru за намаляването на общия рейтинг на Suprabets, той е 6.1 и е под средния в момента.

Напомняме, че само преди няколко месеца беше 8.3.

Разбира се, те са напълно измамен сайт и заслужават оценка 0.0, но ние се движим в правилната посока. 😀


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

На базата на нещо рейтингът трябва да падне. Няколко фактора влияят и когато добавиш играчи, чиито оплаквания не са решени, тогава нещата започват да се раздвижват. Но ако това не е така, не можем просто да намалим индекса на безопасност.

Виждам обаче, че ако продължава така, вероятно няма да е добре за казиното. 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

file Правила 11.5, те просто казаха, че съм нарушил правило 11.5, без да обясняват къде точно е проблемът?

Автоматичен превод:
wassimhalli
преди 2 месеца

О, да, така че може да са няколко неща. Може би ще ви попитам за нещо обичайно, което са множество акаунти. Там също се споменава. Това няма ли да е проблем например? Разбира се, това е само изстрел в тъмното, но просто питам, защото това е нещо, с което често се работи.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не, господине, нямам няколко акаунта, само един

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добре дошли в GuruSlots...(Сарказъм). Вижте в моя конкретен случай... Говорих с curaçao gaming от месеци за това измамно псевдоказино. Аз от своя страна няма да възстановявам нищо, но бих искал да не се случва на други.

PS: Благодаря ви Гуру... че след месеци понижихте репутацията на сигурността на ALTA, която тази измама имаше.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Alexisyago
преди 2 месеца

В какво си обвинен? Видях вашия случай, не разбрах

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Обвиняват ме в същото като всички играчи на това измамно казино. Нанесете правило 11.5.. и дрън.. дрън...

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не, господине, нямам няколко акаунта, само един

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Благодаря ви много и опитахте ли да се запитате какво сте нарушили или няма нещо, за което можете да се сетите, което да отговаря на вашия случай? 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Не, сър, това е доказателство, когато спечелите твърде много, те ще създадат някои извинения, за да не ви дадат парите ви.. казина

Автоматичен превод:
wassimhalli
преди 2 месеца

Добре тогава, да видим какво ще измисли екипът и да се надяваме, че ще получим някакъв отговор от казиното или каквото и да е станало.

Стискам палци всичко да мине добре. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Те винаги ще намерят причина да не общуват

Автоматичен превод:
wassimhalli
преди 2 месеца

Може би да, а може би не, не можем да принудим казиното да отговори и да комуникира с нас, така че ако не искат да разрешат проблема, няма да го направят. Но след това знаем с кое казино имаме работа, както и играчите.

Разбира се, няма да се изпреварвам, защото не трябва да е така.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Разбира се, Джаро, разбирам вашата позиция, но разчитам на вас да ми помогнете, защото имам повече от 7000 евро в тази сметка, която е блокирана без причина.

И прочетох всички оплаквания и форум тук, същите играчи имат същия проблем, блокирани без причина, те казват, че нарушават правило 11.5 .. фалшив

Автоматичен превод:
Martina44
преди 2 месеца

Мартина, как реши ситуацията с тях?

Автоматичен превод:
Alexisyago
преди 2 месеца

Тио Алексис, Те не са лицензирани от Curacao Gaming, защо говорихте с curacao Gaming?

Автоматичен превод:
nenadmaksim
преди 2 месеца

Вземете си адвокат, нали?

Автоматичен превод:
1...8 9 10...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още