преди 4 месеца
0
Има няколко засегнати със същия начин на действие и все още има средна оценка, трябва да му дам минималната, тъй като задържа парите ни без никакво обяснение и никога не отговаря на имейлите, вярвайки на репутацията, която човек влиза, за да играе в това казино. .. че не помага това, че той продължава да мами повече хора.
There are several affected with the same modus operandi and it still has an average rating, I should give it the minimum since it kept our money without any explanation and never responds to the emails, trusting in the reputation one enters to play in that casino... that It doesn't help that he continues to scam more people.
son varios afectados con el mismo modo operantis y aun tiene una calificación media, debería darle la mínima ya que se quedo con nuestro dinero sin explicación alguna y nunca responde los emails, confiando de las reputación uno entra a jugar en ese casino...eso no ayuda que siga estafando a mas personas
Имаме определена процедура, когато преглеждаме всички онлайн казина и увеличаваме или намаляваме рейтинга и можете да прочетете повече за това в тази статия 👈.
Ние се стремим да помогнем на всички играчи да разберат по-добре дали едно казино е безопасно или не и се надяваме всички наши потребители да бъдат по-внимателни, когато става въпрос за избор на казино, в което да играят.
We have certain procedure when we review all online casinos and increase or decrease the rating and you can read more about it in this article 👈.
We aim to help all the players better understand if a casino is safe or not, and we hope for all of our users to get more careful when it comes to choosing one to play at.
Винаги се радваме да помогнем.
Имате ли актуализации по вашия случай? Питър вече проучва въпроса, както виждам, така че се надяваме скоро да видим някакъв напредък.
We are always glad to help.
Do you have any updates on your case? Peter is already investigating the matter, as I can see, so hopefully soon we'll see some progress.
Това казино не е кооперативно и не говори, не знам какво да правя Роми. Преди всичко в сметката ми има голяма сума
This casino is not cooperative and does not talk, I don't know what to do Romi. Above all there is a large sum in my account
Както виждам във вашата жалба, Питър е във връзка с казиното, така че, моля, бъдете търпеливи и се надяваме, че скоро ще можете да видите движението.
As I can see in your complaint, Peter is in contact with the casino, so please be patient, and hopefully soon you will be able to see the movement.
Хм, виждам това като доста сложна ситуация, защото ако става въпрос главно за спортните залагания и бонуса, който сте използвали в този контекст, вероятно нашият екип няма да може да помогне. Но виждам, че сте споделили и някои неща за рулетката, така че ще видим какво ще каже нашият екип и дали ще се занимават по-нататък със случая. Засега нека бъдем търпеливи, защото не искам да ви подвеждам.
Hmm I see this as quite a complicated situation because if it's mainly about the sports betting and the bonus that you used in this context probably our team won't be able to help. But I see that you also shared some things about roulette so we will see what our team will say and whether they will deal with the case further. For now, let's be patient because I don't want to misslead you.
Мислиш ли, че е нормално това, което се случва, Джаро?
Играх казино, но казино гуруто не продължи да решава проблема
Do you think its normal what is happening jaro ?
I played casino, but casino guru did not continue to solve the problem
Здравейте,
това е доста често срещано недоразумение. Позволете ми един въпрос, моля:
След като разглеждате нашите уебсайтове, мислите ли, че преглеждаме спортни книги тук?
Ние не го правим, всичко, което четете тук, винаги съдържа само думата „казино". По този начин, ако следвате нашия уебсайт, за да откриете честни букмейкъри, може лесно да сбъркате.
Следователно, това е причината, поради която обикновено не се задълбочаваме в разговори, свързани със спортни залагания, и особено адресираме подобни оплаквания. Ако не греша, затова е посочено във формуляра за подаване на жалба.
Е, съжалявам.
Hello,
this is a rather common misunderstanding. Allow me a question, please:
Upon browsing our websites, do you think we review sports books here?
We don't, everything you read here always only contains the word "casino". Thus, if you follow our website to spot fair bookies, you may be mistaken quite easily.
Hence, this is the reason why we usually do not delve into sports betting-related conversations and especially address such complaints. If I'm not mistaken, it is therefore mentioned in the complaint application form.
Well, I'm sorry.
Разбирам какво казваш. Но аз ви казвам, че акаунтът ми на играч беше игран в казино и спорт.
Така че обикновено казино гуру може да се погрижи за случая
I understand what you are saying. But I am telling you that my player account was played on casino and sport.
So normally casino guru can take care of the case
Както виждам във вашата жалба, Питър ви е обяснил всичко, той е написал: „За съжаление, вашите екранни снимки не са задоволително доказателство срещу информацията, предоставена от казиното. Както споменахме по-рано, представителят на казиното ми предостави доказателства за вашите игрални дейности когато е видно, че не сте играли казино бонуса, който споменахте по-рано в жалбата, и по-голямата част от вашата дейност е била в секцията за спортни залагания, тъй като проблемът, довел до блокирането ви, се дължи на проблем, свързан със спортни залагания, за съжаление ние ще няма да можем да ви посъветваме правилно, тъй като нямаме достатъчно информация за спортните залагания и не бихме могли да преценим компетентно всички плюсове и минуси, следователно трябва да отхвърлим жалбата ви."
Това е причината жалбата да не може да бъде разрешена от нашия екип тук.
Опитахте ли да се свържете с някой от уебсайтовете, които той предложи?
As I can see in your complaint, Peter explained everything to you, he wrote: "Unfortunately, your screenshots aren't satisfactory evidence against the information provided by the casino. As mentioned before the casino representative has provided me with evidence of your gaming activities where it is visible that you have not played the casino bonus you mentioned earlier in the complaint and most of your activity was in the sports betting section. As the issue resulting in your blocking was due sports betting-related issue, unfortunately, we won't be able to advise you correctly as we don't have enough insight into sports betting, and we wouldn't be able to judge competently all the pros and cons, therefore, we have to reject your complaint."
That is the reason the complaint couldn't be solved by our team here.
Have you tried to contact any of the websites he suggested?
Споменах, че играх бонуса, все пак беше спортен бонус, може би не обърнах внимание.
Опитах се да се свържа със сайтовете, които ми дадохте един отговор . Съжаляваме да научим за проблема ви със сайта за залагания, който споменахте. Не можете да го намерите в нашия списък, защото не е една от нашите тествани и препоръчани марки. Следователно за нас би било невъзможно да предложим нашето посредничество с тях.
Suprabets води спора относно факта, че това са спортни залагания, така че вие ще отговорите, че не е наша отговорност, случаят ще бъде отхвърлен както 100 пъти преди за други играчи и рейтингът на suprabet няма да бъде засегнат.
Трябва да спрем и да им дадем оценка не 6,1, а 1 от 10.
Трябва да промените, че дори за други играчи те трябва да знаят как работи това казино...
i mentionned i played the bonus it was sport bonus anyway maybe i didnt make attention.
I tried to contact the sites you gave me one answer We are sorry to hear about your issue with the betting site you mentioned. You couldn't find it on our list because it is not one of our tested and recommended brands. Therefore, it would be impossible for us to offer our mediation with them.
Suprabets is leading the dispute on the fact that it is sports betting so you will answer that it is not our responsibility the case will be rejected as 100 times before for other players, and the suprabet rating is not affected.
We must stop, and give them a rating not of 6.1 but 1 out of 10.
You must change that even for others players they must know how these casino works...
Споменах, че играх бонуса, все пак беше спортен бонус, може би не обърнах внимание.
Опитах се да се свържа със сайтовете, които ми дадохте един отговор . Съжаляваме да научим за проблема ви със сайта за залагания, който споменахте. Не можете да го намерите в нашия списък, защото не е една от нашите тествани и препоръчани марки. Следователно за нас би било невъзможно да предложим нашето посредничество с тях.
Suprabets води спора относно факта, че това са спортни залагания, така че вие ще отговорите, че не е наша отговорност, случаят ще бъде отхвърлен както 100 пъти преди за други играчи и рейтингът на suprabet няма да бъде засегнат.
Трябва да спрем и да им дадем оценка не 6,1, а 1 от 10.
Трябва да промените, че дори за други играчи те трябва да знаят как работи това казино...
i mentionned i played the bonus it was sport bonus anyway maybe i didnt make attention.
I tried to contact the sites you gave me one answer We are sorry to hear about your issue with the betting site you mentioned. You couldn't find it on our list because it is not one of our tested and recommended brands. Therefore, it would be impossible for us to offer our mediation with them.
Suprabets is leading the dispute on the fact that it is sports betting so you will answer that it is not our responsibility the case will be rejected as 100 times before for other players, and the suprabet rating is not affected.
We must stop, and give them a rating not of 6.1 but 1 out of 10.
You must change that even for others players they must know how these casino works...
Тогава наистина съжалявам, че никой от тях не можа да ви помогне.
За съжаление, няма възможност за промяна на индекса за безопасност на казиното по този начин, тъй като ние не обработваме оплаквания или нещо, свързано със спортни залагания.
Then I am really sorry that neither of them could help you.
Unfortunately, there is no possibility of changing the safety index of the casino this way because we don't handle complaints or anything related to sports betting.
Измамите продължават в това казино, трябва да му дам отрицателна оценка, а не щедрата оценка, която му дават, за да продължа да извършвам престъпления, изминаха 4 месеца, без да ми върнат парите
The scams continue in this casino, I should give it a negative and not the generous score they give it to continue committing crimes, I have gone 4 months without getting my money back
siguen las estafas en este casino, ya debería ponerle en negativo y no tan generosa puntuación que le dan para seguir delinquiendo, yo voy 4 meses sin que me devuelva mi dinero
Както вече обяснихме много пъти преди, ние не се занимаваме с оплаквания, свързани със спортни залагания, и следователно те не могат да повлияят на резултата, както го наричате, по никакъв начин.
Някой от сайтовете, които предложих, успя ли да разгледа този ваш проблем?
As we already explained many times before, we don't deal with complaints related to sports betting, and therefore it cannot impact the score, as you call it, in any way.
Were any of the sites I have suggested able to look into this issue of yours?
Ако можем теоретично просто за забавление да кажем, че се занимавате и със спортни залагания, бихте ли обяснили каква теоретична ситуация оправдава закриването на нечия сметка и конфискуването на всичките му средства?
Всички нормални и обикновени сайтове просто ограничават клиента, ако не харесват неговите модели на залагане, винаги в случай на акаунти, които правят пари, вместо да губят.
Това е единственият случай, който някога съм срещал, за да призная открито, че ще вземат парите ви и ще затворят акаунта ви, ако не харесват вашите модели на залагане.
Разбира се, те не могат да докажат нищо, всички доказателства са косвени, но тъй като са в Кюрасао, не им пука.
Другото нещо е, че казиното знае, че няма да се занимавате със спортни залагания и те могат просто да избутат всеки отворен случай тук в спортната секция - дори ако човек е направил само един залог и случаят е затворен - рейтингът е непокътнат.
If we could theoretically just for fun say that you also deal with sports betting, could you explain what theoretical situation justifies closing someone's account and confiscating all of his funds?
All of the normal and regular sites simply limit the customer if they don't like his betting patterns, always in the case of the accounts that are making money instead of losing.
This is the only case I have ever met to openly admit that they are going to take your money and close your account if they don't like your betting patterns.
Ofcourse they can not prove anything, all of the evidence is circumstantial, but since they are in Curaçao, they don't care.
The other thing is, the Casino knows you are not going to deal with sports betting and they can simply push every open case here to the sports section - even if one made only one bet, and the case is closed - the rating is intact.
Братко, те не са в Кюрасао. CEG например са много коректни.
Лицензът е ANJOUAN GAMING LICENSING те дори не отговарят на имейли, лицензодателят е жалко, че дори са заедно със супрабети.
Другото нещо е, че казиното знае, че няма да се занимавате със спортни залагания и те могат просто да избутат всеки отворен случай тук в спортната секция - дори ако човек е направил само един залог и случаят е затворен - рейтингът е непокътнат. ПРАВ СТЕ и гуруто на казиното трябва да сигнализира, че много играчи са изправени пред проблем с акаунта. така че хората няма да използват супрабети.
Bro, they are not in curacao. CEG for example are very fair.
The license is ANJOUAN GAMING LICENSING they even dont reply to mails, the licensor its a shame that even are together with suprabets.
The other thing is, the Casino knows you are not going to deal with sports betting and they can simply push every open case here to the sports section - even if one made only one bet, and the case is closed - the rating is intact. YOU RE RIGHT and casino guru must signal that many players face account problem. so people wont use suprabets.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.